agnieszka
agnieszka 02/05/2013 13:50:25
Boże, wlej chociaż troszeczkę światła do serca tej biednej kobiety. Zgroza mnie bierze jak widzę, że niektórzy ludzie poprostu stają po stronie złego. Pani Środo, niech pani nie zapomina, że istnieje jeszcze i piątek i niedziela, i Pan Bóg w swym nieskończonym miłosierdziu czeka tej niedzieli w kościółku również na panią.
agnieszka 01/05/2013 05:08:47
Dzięki Bogu, że się opamiętali!
takie spotkania jak legnica mogą wiele dobra stworzyć, ale również potrafią niesamowicie zaszkodzić w życiu duchowym
takie spotkania jak legnica mogą wiele dobra stworzyć, ale również potrafią niesamowicie zaszkodzić w życiu duchowym
agnieszka 01/05/2013 05:07:21
@ ard,
Niestety ks. Lombardi nie mówił po polsku tylko po włosku. A we włoskim nie ma tego rozróżnienia: dwoma, dwiema czy dwojgiem. Po za tym "dwiema ludźmi", to by chyba brzmiało zabawnie, no nie?
Nie wdawajmy się w gramatyke. Co powiedział, to powiedział. A separacja małżeńska na pewno nie jest związkiem, tylko reprezentuje jego brak
Niestety ks. Lombardi nie mówił po polsku tylko po włosku. A we włoskim nie ma tego rozróżnienia: dwoma, dwiema czy dwojgiem. Po za tym "dwiema ludźmi", to by chyba brzmiało zabawnie, no nie?
Nie wdawajmy się w gramatyke. Co powiedział, to powiedział. A separacja małżeńska na pewno nie jest związkiem, tylko reprezentuje jego brak
agnieszka 30/04/2013 01:04:19
Pomysłowe, bardzo pomysłowe :)
Czy oni w ten sposób produkują prąd? Może to zastąpić niejeden młyn wodny lub wiatrak :) I wygląda o woiele bardziej "ludzko" :)
Czy oni w ten sposób produkują prąd? Może to zastąpić niejeden młyn wodny lub wiatrak :) I wygląda o woiele bardziej "ludzko" :)
agnieszka 30/04/2013 01:01:54
Radek33 — 2013-04-30 09:26:47: Nie wina demonów tylko przyczyna.To człowiek jest winny i on ponosi odpowiedzialność i karę za grzechy.Do samobójstwa i upadków doprowadzają człowieka demony bo im na to pozwolił swoimi czynami i wyborami w życiu
Właśnie się nieraz zastanawiałam, do czego musi dojść w życiu człowieka, by posunął się on do kroku samobójstwa. I myślę, że masz rację, że przed tym krokiem musiało być bardzo wiele innych niewłaściwych.
No a co, jeśli to tylko skutek depresji?
I … [Altro]
Właśnie się nieraz zastanawiałam, do czego musi dojść w życiu człowieka, by posunął się on do kroku samobójstwa. I myślę, że masz rację, że przed tym krokiem musiało być bardzo wiele innych niewłaściwych.
No a co, jeśli to tylko skutek depresji?
I … [Altro]
agnieszka 30/04/2013 00:58:57
kiniu, ale słowa mają to do siebie, że mają różne znaczenia semantyczne, raz używamy je z jedną konotacją, raz z drugą. Słowo magiczne nie zawsze jest związane z magią tylko często w języku wspólczesnym opisuje coś, czego nie możemy wytłumaczyć.
Po za tym nie zapominaj o argumencie, że dla Germena, polski nie jest językiem, którym się na codzień posługuje.
Po za tym nie zapominaj o argumencie, że dla Germena, polski nie jest językiem, którym się na codzień posługuje.
agnieszka 30/04/2013 00:55:30
To poprostu skandal, co ten człowiek mówi. Nie chcielibyśmy protestów? To znaczy, że nie chcielibyśmy zmiany ustawodawstwa, to znaczy, zgadzamy się na deprawację najświętszej instytucji rodziny. 
Dokąd dąży kościół w Niemczech? Czy oni zatracili ostatnie pozostałości wartości moralnych?
Boże, spojrzyj na to bezprawie, i zmiłuj się nad nimi. Przewróć im łaskę wiary.
Dokąd dąży kościół w Niemczech? Czy oni zatracili ostatnie pozostałości wartości moralnych?
Boże, spojrzyj na to bezprawie, i zmiłuj się nad nimi. Przewróć im łaskę wiary.
agnieszka 30/04/2013 00:48:18
Oczywiście, że ci dziennikarze i ludzie im podobni próbują usprawiedliwić własną niewierność mówiąc, że człowiek nie jest stworzony do wierności.
Człowiek ma wolę i rozum i dlatego może sterować własnymi pociągami.
Czy to jest łatwe? Oczywiście, że łatwiejsze jest wyzwolić wszystkie szalone fantazje i codziennie wypróbowywać coś innego i z kimś innym. Ale pokażcie mi człowieka, który robiąc to stał się naprawdę szczęśliwym.
Najgorsze jest jednak to, że większość ludzi wierzy takim bzdurom … [Altro]
Człowiek ma wolę i rozum i dlatego może sterować własnymi pociągami.
Czy to jest łatwe? Oczywiście, że łatwiejsze jest wyzwolić wszystkie szalone fantazje i codziennie wypróbowywać coś innego i z kimś innym. Ale pokażcie mi człowieka, który robiąc to stał się naprawdę szczęśliwym.
Najgorsze jest jednak to, że większość ludzi wierzy takim bzdurom … [Altro]
agnieszka 30/04/2013 00:07:14
Dzięki za ten piękny filmik, jamacor. Piękne świadectwo wiary. 
agnieszka 30/04/2013 00:05:46
Wiecie, przecież każde słowo ma kilka znaczeń. W tej sytuacji przymiotnik "magiczny" został użyty zamiennie dla przymiotnika "tajemniczy" lub "zachwycający".
Nie chodzi tu o żadną magię. Nie czepiajmy się słów.
Po za tym jasną rzeczą jest, że Germen nie jest Polakiem, dlatego najprawdopodobniej jest to tłumaczenie internetowe, a wiec tym bardziej, nie czepiajmy się.
Dzięki Germen!
Nie chodzi tu o żadną magię. Nie czepiajmy się słów.
Po za tym jasną rzeczą jest, że Germen nie jest Polakiem, dlatego najprawdopodobniej jest to tłumaczenie internetowe, a wiec tym bardziej, nie czepiajmy się.
Dzięki Germen!
agnieszka 11/03/2013 14:31:17
Wiesz co, tahamata, myślałam, że jesteś bardziej bystry.
Nie widzisz, że porównanie do Niemców w czasie wojny jest tak jakby metaforą?
Ci ludzie nie uspokoją się dopuki nie zniszczą Glorii. A ty, przebywając tutaj dzień i noc zamiast tego by bronić gospodarzy mówisz, że przedstawiają materiał tendencyjny?
Wstydź się.
Jeśli myślisz, że spiegel nie zrobił o nich materiału tendyjcyjnego, to się mylisz. Nie chce nawet myśleć ile brudu na nich wylali.
Babycoaust jest tak samo nieludzki jak … [Altro]
Nie widzisz, że porównanie do Niemców w czasie wojny jest tak jakby metaforą?
Ci ludzie nie uspokoją się dopuki nie zniszczą Glorii. A ty, przebywając tutaj dzień i noc zamiast tego by bronić gospodarzy mówisz, że przedstawiają materiał tendencyjny?
Wstydź się.
Jeśli myślisz, że spiegel nie zrobił o nich materiału tendyjcyjnego, to się mylisz. Nie chce nawet myśleć ile brudu na nich wylali.
Babycoaust jest tak samo nieludzki jak … [Altro]
agnieszka 10/03/2013 01:30:51
Piękne widoki
Uwielbiam morze 
Wszystko powinno chwalić Pana, przede wszystkim człowiek, który tak obficie został obdarzony przez Boga.
Za wszystko czym mnie obdarowałeś, Bożę, chwalę Cię, i dziękuję Ci

Wszystko powinno chwalić Pana, przede wszystkim człowiek, który tak obficie został obdarzony przez Boga.
Za wszystko czym mnie obdarowałeś, Bożę, chwalę Cię, i dziękuję Ci
agnieszka 10/03/2013 01:27:38
Bardzo autentyczne przedstawienie historii powrotu syna marnotrawnego
. Bracia i ojcowie Pauliści są również aktorsko uzdolnieni
To pewnie dlatego, że ich charyzmatem jest praca w mediach 
Ciekawa jestem, czy jak ktoś chce wstąpić do ich zgromadzenia, to przechodzi również jakiś test na kompetencje medialne?
No a co do treści: oczywiście, że powinniśmy się cieszyć z tego, że nasi bracia się nawracają, że szukają drogi powrotu do Boga i wspierać ich jak możemy: nie uderzając ich … [Altro]
Ciekawa jestem, czy jak ktoś chce wstąpić do ich zgromadzenia, to przechodzi również jakiś test na kompetencje medialne?
No a co do treści: oczywiście, że powinniśmy się cieszyć z tego, że nasi bracia się nawracają, że szukają drogi powrotu do Boga i wspierać ich jak możemy: nie uderzając ich … [Altro]
agnieszka 06/03/2013 01:48:33
stanislawp: Ciekawe, którzy biskupi byli przeciw wprowadzeniu tego Indultu do Polski bo tylko oni mieli rację i działali zgodnie z nauką Papieża.
No tak stanislawp, bardzo byłoby dobrze się dowiedzieć który z biskupów jeszcze ma odwagę bronić godnego przyjmowania komunii świętej. Boże daj mądrość i odwagę naszym pasterzom...
No tak stanislawp, bardzo byłoby dobrze się dowiedzieć który z biskupów jeszcze ma odwagę bronić godnego przyjmowania komunii świętej. Boże daj mądrość i odwagę naszym pasterzom...
agnieszka 06/03/2013 01:35:40
ard — 2013-03-04 23:47:26: Może gościu liczył w przyszłości na stanowisko Papieża. Kto wie...


Tak jest, ard, to jest bardzo możliwe 
agnieszka 05/03/2013 05:45:46
Jak bardzo bezczelni ale też i zrozpaczeni musieli byc filmowcy, skoro poszli nękać matkę jednego ze współpracowników. 
To są naprawdę metody represyjne: nie mogę dotrzeć do syna, będę polował na jego matkę lub ojca. Czy im się czasy nie pomyliły? Może i były reżimy, podczas których to było przyjmowane za normalne, ale to już jest historia, drogi spieglu,tv.
spiegel.tv porusza się po bardzo cienkim lodzie
To są naprawdę metody represyjne: nie mogę dotrzeć do syna, będę polował na jego matkę lub ojca. Czy im się czasy nie pomyliły? Może i były reżimy, podczas których to było przyjmowane za normalne, ale to już jest historia, drogi spieglu,tv.
spiegel.tv porusza się po bardzo cienkim lodzie
agnieszka 05/03/2013 01:51:54
No właśnie, jeśli cały świecki świat zaczyna być przeciwko wam, wiedzcie, że jesteście po stronie prawdy.
@ giuseppefull,
no właśnie, ten molestujący duchownych dziennikarzyna poucza cały świat o tym, co to miłość bliźniego
Żałosne 


Oni by chcieli żeby kościół był bardziej pokojowy: żeby przyjmował wszystkie ciosy i milczał i jeszcze dziękował za to, że się go nęka. Chyba ich pogrzało
@ giuseppefull,
no właśnie, ten molestujący duchownych dziennikarzyna poucza cały świat o tym, co to miłość bliźniego
Oni by chcieli żeby kościół był bardziej pokojowy: żeby przyjmował wszystkie ciosy i milczał i jeszcze dziękował za to, że się go nęka. Chyba ich pogrzało
agnieszka 05/03/2013 01:45:00
@ Engel44,
wiesz, nie twierdzę, że wszyscy Niemcy są źli. Problem jest w tym, że większość społeczeństwa popiera takie dziennikarstwo i jest wobec niego calkiem bezkrytyczna.
Dziennikarze rzucają ludziom kości jak psom, a ci nawet nie zauważają, że im się robi wodę z mózgu.
A co do Kardynała Meisnera: problem jest właśnie w tym, że nikt nie potępił jego chorej decyzji mordowania dzieci w katolickich szpitalach. Wszyscy biskupi go poparli i teraz ta zasada jest obowiązująca w całych … [Altro]
wiesz, nie twierdzę, że wszyscy Niemcy są źli. Problem jest w tym, że większość społeczeństwa popiera takie dziennikarstwo i jest wobec niego calkiem bezkrytyczna.
Dziennikarze rzucają ludziom kości jak psom, a ci nawet nie zauważają, że im się robi wodę z mózgu.
A co do Kardynała Meisnera: problem jest właśnie w tym, że nikt nie potępił jego chorej decyzji mordowania dzieci w katolickich szpitalach. Wszyscy biskupi go poparli i teraz ta zasada jest obowiązująca w całych … [Altro]
agnieszka 04/03/2013 14:42:34
Czy w tej miejscowości nie ma mężczyzn??
Dlaczego nikt nie stanął w obronie tych kobiet i młodego kapłana?
Czy ci Niemcy naprawdę myślą, że mogą w innym państwie czuć się jak u siebie w domu i zastraszać ludzi tam zamieszkałych??
Drodzy Niemcy, to już nie są czasy hitlerowskie, kiedy mogliście bezkarnie posłać ludzi do kamer gazowych i cały świat o tym milczał.
Tak trzymać, Gloria.Tv!
Dlaczego nikt nie stanął w obronie tych kobiet i młodego kapłana?
Czy ci Niemcy naprawdę myślą, że mogą w innym państwie czuć się jak u siebie w domu i zastraszać ludzi tam zamieszkałych??
Drodzy Niemcy, to już nie są czasy hitlerowskie, kiedy mogliście bezkarnie posłać ludzi do kamer gazowych i cały świat o tym milczał.
Tak trzymać, Gloria.Tv!
agnieszka 04/03/2013 14:26:41
annaaurelia — 2013-03-04 18:17:27:
Cóż wystarczy rzucić mięso, a sepy się zlecą. Ostatnio niestety jest wiele niefortunnych wypowiedzi osób duchownych, które zaraz ludzie nieprzychylni katolikom łapią w lot.
Nie zgodzę się z tobą annaaurelia. Niefortunna wypowiedź to coś, co nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji.
Wypowiedź kardynała Meisnera jest jednak fatalna, ponieważ pociąga ona za sobą życie setek nawet tysięcy dzieci.
Myślisz, że to jest ok?
Jestem oburzona,
że ci pseudo … [Altro]
Cóż wystarczy rzucić mięso, a sepy się zlecą. Ostatnio niestety jest wiele niefortunnych wypowiedzi osób duchownych, które zaraz ludzie nieprzychylni katolikom łapią w lot.
Nie zgodzę się z tobą annaaurelia. Niefortunna wypowiedź to coś, co nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji.
Wypowiedź kardynała Meisnera jest jednak fatalna, ponieważ pociąga ona za sobą życie setek nawet tysięcy dzieci.
Myślisz, że to jest ok?
Jestem oburzona,
agnieszka 17/02/2013 06:29:46
i to katolikos możesz pisać na czerwono, niebiesko, lub pomarańczowo, jak nie masz argumentów to nie masz.
agnieszka 17/02/2013 06:29:02
katolikos, jak widzisz nieprawdę to ją wskaż, a jak nie, to nie oskarżaj.
Z artykułu w Gościu wystarczy wyczytać jedno zdanie: "Kardynał dodał, że nie ma żadnych przeciwwskazań, aby poszkodowana osoba dowiedziała się z ust lekarza również o metodach, które z katolickiego punktu widzenia są nie do zaakceptowania"
Dobre, no nie? Pamiętamy, wszyscy, że to są szpitale katolickie.
i to:
W audycji telewizji ARD ginekolog Bernhard von Tongelen wyjaśniał 3 lutego, że jeszcze nie ma takiej … [Altro]
Z artykułu w Gościu wystarczy wyczytać jedno zdanie: "Kardynał dodał, że nie ma żadnych przeciwwskazań, aby poszkodowana osoba dowiedziała się z ust lekarza również o metodach, które z katolickiego punktu widzenia są nie do zaakceptowania"
Dobre, no nie? Pamiętamy, wszyscy, że to są szpitale katolickie.
i to:
W audycji telewizji ARD ginekolog Bernhard von Tongelen wyjaśniał 3 lutego, że jeszcze nie ma takiej … [Altro]
agnieszka 17/02/2013 06:15:08
Anju, masz rację. Pan Bóg dał człowiekowi wolną wolę jako dar. a ten zrobił sobie z niej przekleństwo.
Czasami tak myślę przed tym jak zrobić jakąś głupotę: przecież teraz byłoby tak łatwo jej nie zrobić, tylko stanąć po stronie dobra. A jednak ją robię. I tak jedna głupota pociąga drugą i człowiek używając wolnej woli oddala się od Boga, Który ciągle wyciąga do niego Swoją rękę.
Czasami tak myślę przed tym jak zrobić jakąś głupotę: przecież teraz byłoby tak łatwo jej nie zrobić, tylko stanąć po stronie dobra. A jednak ją robię. I tak jedna głupota pociąga drugą i człowiek używając wolnej woli oddala się od Boga, Który ciągle wyciąga do niego Swoją rękę.
agnieszka 17/02/2013 05:53:04
Jej, Zbyszek, jeśli to jest prawda, co mówisz o duszpasterstwie w Niemczech, to tam w kościele jest naprawdę przechlapane.
A wracając do wypowiedzi szanownego arona:
Mówisz, że mój komentarz o nieposłuszeństwie biskupów Zollitscha i Schonborna jest nie na temat. Mógł to powiedzieć tylko człowiek który unika prawdy (na zasadzie "nie wiem, i nie interesuje mnie to"). A przecież o wiele większą winę ponoszą ci, którzy niby nie są suspendowani, a głoszą herezje, aniżeli ci co … [Altro]
A wracając do wypowiedzi szanownego arona:
Mówisz, że mój komentarz o nieposłuszeństwie biskupów Zollitscha i Schonborna jest nie na temat. Mógł to powiedzieć tylko człowiek który unika prawdy (na zasadzie "nie wiem, i nie interesuje mnie to"). A przecież o wiele większą winę ponoszą ci, którzy niby nie są suspendowani, a głoszą herezje, aniżeli ci co … [Altro]
agnieszka 16/02/2013 15:15:24
oj, giuseppefull, oby te twoje słowa nie okazały się proroctwem...
agnieszka 16/02/2013 14:17:33
modernistae prohibere — 2013-02-16 21:07:25:
Pech chciał, że ich rodzicielki nie pomyślały o pigułce "po"
To jest dobre, modernistae!!!


Jest to nie do wiary! Czy to naprawdę się dzieje?
Czy biskupi nie rozumieją, że otwierają puszkę Pandory?
Boże, chroń nasz kościół
Pech chciał, że ich rodzicielki nie pomyślały o pigułce "po"
To jest dobre, modernistae!!!
Jest to nie do wiary! Czy to naprawdę się dzieje?
Czy biskupi nie rozumieją, że otwierają puszkę Pandory?
Boże, chroń nasz kościół
agnieszka 16/02/2013 14:14:28
Aronie, to do ciebie również zwrócę pytanie. Ok, Williamson jest suspendowany i skazany i w ogóle. A co powiesz na tych czcigodnych nie-suspendpwanych i nie-skazanych biskpów? Oni są według ciebie ok?
Chodzi o arcybiskupa Zollitscha, przewdniczącego episkopatu Niemiec:
http://www.gloria.tv/?media=25218
i o kardynała Schonborna, który pozwolił na tą skandaliczną wystawę w muzeum katedralnym w Wiedniu (wystawa, która pokazuje ostatnią wieczerze jako orgię homoseksualną):
http://www.gloria.tv/ … [Altro]
Chodzi o arcybiskupa Zollitscha, przewdniczącego episkopatu Niemiec:
http://www.gloria.tv/?media=25218
i o kardynała Schonborna, który pozwolił na tą skandaliczną wystawę w muzeum katedralnym w Wiedniu (wystawa, która pokazuje ostatnią wieczerze jako orgię homoseksualną):
http://www.gloria.tv/ … [Altro]
agnieszka 16/02/2013 04:58:32
katolikos, dalej czekamy na twoją argumentację na temat wypadów biskupów niemieckojęzycznych, którzy są niby posłuszni i niby w jedności z kościołem katolickim.
Chodzi o arcybiskupa Zollitscha, przewdniczącego episkopatu Niemiec:
http://www.gloria.tv/?media=25218
i o kardynała Schonborna, który pozwolił na tą skandaliczną wystawę w muzeum katedralnym w Wiedniu (wystawa, która pokazuje ostatnią wieczerze jako orgię homoseksualną):
http://www.gloria.tv/?media=3394
Proponuje, zanim nie odpowie … [Altro]
Chodzi o arcybiskupa Zollitscha, przewdniczącego episkopatu Niemiec:
http://www.gloria.tv/?media=25218
i o kardynała Schonborna, który pozwolił na tą skandaliczną wystawę w muzeum katedralnym w Wiedniu (wystawa, która pokazuje ostatnią wieczerze jako orgię homoseksualną):
http://www.gloria.tv/?media=3394
Proponuje, zanim nie odpowie … [Altro]
agnieszka 16/02/2013 02:45:13
rosa. i katolikos, znalazłam tutaj linka do wiadomości, które były kiedyś podane na Glorii. I teraz powiedzcie nam coś o tym, że nie może być kompromisów co do wiary. Słucham was bardzo uważnie:
http://www.gloria.tv/?media=25218
Przypominam, że chodzi tu o przewodniczącego!!! episkopatu Niemiec
http://www.gloria.tv/?media=25218
Przypominam, że chodzi tu o przewodniczącego!!! episkopatu Niemiec
agnieszka 16/02/2013 02:28:44
Katolikos, Kard. Lehmann naprawdę nie jest świętoszkiem. Proszę popatrzeć na sytuację w jego archidiecezji, na msze karnawałowe któe on prowadzi i popiera. Przecież płakać się chce. Czcigodny kardynał niech się weźmie za porządki w swoim podwórku a później robi porządek u piusów. A więc to żaden argument. Czekamy na następne, katolikos
agnieszka 16/02/2013 02:23:05
giuseppefull, nie obrażajmy takich jak katolikos czy rosa, bo wtedy zniżamy się do ich poziomu.
Podobało mi się co napisał dydus.
Dziwne że po SVII wszyscy dotychczasowi heretycy są wielkimi braćmi w wierze i odprawia się z nimi nabożeństwa, zaś Ci co strzegą Depozytu Wiary są zwani heretykami lub schizmatykami?
Gdzie sens, gdzie logika?
Podpisuję się pod każdym twoim słowem.
A więc drodzy roza. i katolikos: nie krzyczcie posłuszeństwo! posłuszeństwo! Tylko przynieście kontrargumenty do … [Altro]
Podobało mi się co napisał dydus.
Dziwne że po SVII wszyscy dotychczasowi heretycy są wielkimi braćmi w wierze i odprawia się z nimi nabożeństwa, zaś Ci co strzegą Depozytu Wiary są zwani heretykami lub schizmatykami?
Gdzie sens, gdzie logika?
Podpisuję się pod każdym twoim słowem.
A więc drodzy roza. i katolikos: nie krzyczcie posłuszeństwo! posłuszeństwo! Tylko przynieście kontrargumenty do … [Altro]
agnieszka 16/02/2013 02:13:53
"słychać ciągle, że jakaś matka rzuca się pod pociąg (bo odebrano jej dziecko), ale jakoś żadna komisja społeczna tego nie robi..."
Wstrząsająca jest historia matki dziecka chorego na astmę, które zmarło ponieważ nie dostawało odpowiedniej opieki w rodzinach zastępczych. A to, że matka po jego śmierci jeszcze musiała zapłacić za wszystkie rozprawy sądowe, to już jest poprostu barbarzyństwo!
Na zachodzie tyle się krzyczy o ekumeniźmie z kościołem protestanckim. Proszę dokładnie popatrzeć … [Altro]
Wstrząsająca jest historia matki dziecka chorego na astmę, które zmarło ponieważ nie dostawało odpowiedniej opieki w rodzinach zastępczych. A to, że matka po jego śmierci jeszcze musiała zapłacić za wszystkie rozprawy sądowe, to już jest poprostu barbarzyństwo!
Na zachodzie tyle się krzyczy o ekumeniźmie z kościołem protestanckim. Proszę dokładnie popatrzeć … [Altro]
agnieszka 15/02/2013 14:50:54
Ci ludzie są straszni!
Że się Boga nie boją
"pogotowie antyciążowe": oni są chorzy.
NIe rozumiem kobiet, które zabijają w sobie życie.
Przecież zawsze jest wyjście z sytuacji.
Że się Boga nie boją
"pogotowie antyciążowe": oni są chorzy.
NIe rozumiem kobiet, które zabijają w sobie życie.
Przecież zawsze jest wyjście z sytuacji.
agnieszka 15/02/2013 14:23:42
@giuseppefull
Ta oferta nie może być przyjęta, bo oznaczałaby odejście od katolickiej doktryny.
No nie wiem, giuseppefull, czy faktycznie musieliby się wyrzec prawdziwego katolickiego nauczania. Nie wiemy przecież do końca jaka jest treść tego listu.
Tak czy inaczej, wydaje mi się, że może to była inicjatywa Papieża, no bo on wie, że jego czas urzędowania się kończy. A trudno przewidzieć jak będzie nastawiony do Bractwa następny Papież. Więc lepiej się pośpieszyć i załatwić … [Altro]
Ta oferta nie może być przyjęta, bo oznaczałaby odejście od katolickiej doktryny.
No nie wiem, giuseppefull, czy faktycznie musieliby się wyrzec prawdziwego katolickiego nauczania. Nie wiemy przecież do końca jaka jest treść tego listu.
Tak czy inaczej, wydaje mi się, że może to była inicjatywa Papieża, no bo on wie, że jego czas urzędowania się kończy. A trudno przewidzieć jak będzie nastawiony do Bractwa następny Papież. Więc lepiej się pośpieszyć i załatwić … [Altro]
agnieszka 15/02/2013 13:20:22
Słuchajcie, nie wiem dlaczego o tym ciągle gadacie. Naród wybrany / naród niewybrany: przecież Pan Bóg każdego z nas wybrał, powołał, żebyśmy się stali jego uczniami. Wszystko zależy od tego czy odpowiadamy na jego głos.
Na przykład Palikot niby Polak - a też myślicie, że jest "wybrany"?
Na przykład Palikot niby Polak - a też myślicie, że jest "wybrany"?
agnieszka 15/02/2013 13:06:24
"Homoseksualni aktywiści uzyskali pozwolenie od głowy Kościoła Katolickiego w Anglii i Walii by sprawować Msze dla gejowskich parafian"
"W teoretycznych założeniach ks. kard. Murphy-O'Connor tłumaczył powstanie "tęczowego duszpasterstwa" potrzebą opieki Kościoła nad osobami o skłonnościach homoseksualnych."
Potrzeba opieki nad osobami homoseksualnymi faktycznie istnieje. Ale nie w taki sposób by mówić im, że wszystko jest ok, że zapraszamy ich wraz z "partnerami" na mszę i nie muszą nic … [Altro]
"W teoretycznych założeniach ks. kard. Murphy-O'Connor tłumaczył powstanie "tęczowego duszpasterstwa" potrzebą opieki Kościoła nad osobami o skłonnościach homoseksualnych."
Potrzeba opieki nad osobami homoseksualnymi faktycznie istnieje. Ale nie w taki sposób by mówić im, że wszystko jest ok, że zapraszamy ich wraz z "partnerami" na mszę i nie muszą nic … [Altro]
agnieszka 15/02/2013 10:20:50
David44PL, masz rację.
To jest straszne, co się dzieje w szkołach.
Jak miałam praktyki w liceum to poprostu włosy dęba mi stawały jak słyszałam o czym mówi młodzież i w jaki sposób się wyraża. A przecież od słowa do czynu jest naprawdę mały krok.
problem w tym, że ci którzy organizują nasz system wychowania, wcale nie widzą problemów.
"faszerowani materializmem, hedonizmem, rozpasani seksualnie, pozbawieni wiary, idący po trupach do celu"
Bardzo dokłądnie to ująłeś!
To jest straszne, co się dzieje w szkołach.
Jak miałam praktyki w liceum to poprostu włosy dęba mi stawały jak słyszałam o czym mówi młodzież i w jaki sposób się wyraża. A przecież od słowa do czynu jest naprawdę mały krok.
problem w tym, że ci którzy organizują nasz system wychowania, wcale nie widzą problemów.
"faszerowani materializmem, hedonizmem, rozpasani seksualnie, pozbawieni wiary, idący po trupach do celu"
Bardzo dokłądnie to ująłeś!
agnieszka 15/02/2013 03:08:03
No tak, w kościołach faktycznie panuje wyjątkowa atmosfera, ale czy to pozwala używać świątyni do dziwnych celów? Kiedyś byłam w Holadnii w "byłym" kościele gdzie organizowano najdziwniejsze w świecie przedstawienia teatralno-taneczne... smutny to był widok...
W artykule czytamy:
"- Galeria przez swoje umiejscowienie jest z pewnością atrakcją turystyczną. Staramy się, by była znakiem rozpoznawczym Elbląga. Z sygnałów, które otrzymujemy od artystów czy od turystów, wiemy, że … [Altro]
W artykule czytamy:
"- Galeria przez swoje umiejscowienie jest z pewnością atrakcją turystyczną. Staramy się, by była znakiem rozpoznawczym Elbląga. Z sygnałów, które otrzymujemy od artystów czy od turystów, wiemy, że … [Altro]
agnieszka 15/02/2013 03:01:57
zgadzam się z tobą ZBM 
"Normalna, szanująca się kobieta piękno swego ciała zachowują dla swego oblubieńca." O tak!
"Normalna, szanująca się kobieta piękno swego ciała zachowują dla swego oblubieńca." O tak!
agnieszka 14/02/2013 09:10:34
Jadwiska, masz rację na 100 %.
Muszę powiedzieć, że nie zazdroszcze lekarzom w naszych czasach. Jeśli już człowiek nie może działać kierując się własnym sumieniem (tym bardziej, że to sumienie prowadzone jest przez prawdy wiary), to gorzej już chyba być nie może.
Przypominają mi się w tym kontekście wiadomości o rozprawach sądowych w Wielkiej Brytanii, gdzie lekarz i farmaceuta poprostu ma zapomnieć o swoim sumieniu.
Muszę powiedzieć, że nie zazdroszcze lekarzom w naszych czasach. Jeśli już człowiek nie może działać kierując się własnym sumieniem (tym bardziej, że to sumienie prowadzone jest przez prawdy wiary), to gorzej już chyba być nie może.
Przypominają mi się w tym kontekście wiadomości o rozprawach sądowych w Wielkiej Brytanii, gdzie lekarz i farmaceuta poprostu ma zapomnieć o swoim sumieniu.
agnieszka 14/02/2013 09:04:02
Stworzenia opisane w tym artykule są hańbą dla całego kobiecego rodzaju. Nie rozumiem jak można było dojść do takiego stanu...
Pokazywać swoją nagość po to żeby sprowokować, zwrócić uwagę: to żałosne
Pokazuje to tylko jak chore są feministki
Pokazywać swoją nagość po to żeby sprowokować, zwrócić uwagę: to żałosne
Pokazuje to tylko jak chore są feministki
agnieszka 14/02/2013 08:58:32
W sumie też mi się wydaje, że teraz bardziej trzeba się modlić niż spekulować. 
No ale człowiek jest taką istotą, która chciałaby zaglądnąć do przyszłości, przewidzieć wydarzenia.
Nie wiem czy Kardynał Scola byłby najlepszym kandydatem. Chyba za mało o nim wiemy.
No ale człowiek jest taką istotą, która chciałaby zaglądnąć do przyszłości, przewidzieć wydarzenia.
Nie wiem czy Kardynał Scola byłby najlepszym kandydatem. Chyba za mało o nim wiemy.
agnieszka 13/02/2013 07:38:31
Bardzo mądre słowa o tym, co pozytywnego przynosi ze sobą nieraz choroba. 11.02.2013
agnieszka 13/02/2013 03:33:41
Boże, pomóż nam przeżyć dostojnie ten czas przygotowania do Świąt Wielkanocnych!
agnieszka 10/02/2013 07:30:37
aha i jeszcze dodam coś do stwierdzenia, że niby muzułmanie wierzą w Boga, Żydzi wierzą w Boga i Chrześcijanie również.
Otóż w tym kontekście trzeba sobie zadać pytanie: kim jest Bóg w którego oni wierzą. Otóż żadna inna religia poza Chrześcijańską nie wierzy w Boga w Trójcy Jedynego: Boga Ojca, Boga Syna i Boga Ducha Świętego. To jest głowna zasada wiary Chrześcijańskiej, filar na którym się opiera cała reszta nauki.
A więc jeśli ktoś nie wierzy w Boga w Trójcy Jedynego, nie wierzy on w … [Altro]
Otóż w tym kontekście trzeba sobie zadać pytanie: kim jest Bóg w którego oni wierzą. Otóż żadna inna religia poza Chrześcijańską nie wierzy w Boga w Trójcy Jedynego: Boga Ojca, Boga Syna i Boga Ducha Świętego. To jest głowna zasada wiary Chrześcijańskiej, filar na którym się opiera cała reszta nauki.
A więc jeśli ktoś nie wierzy w Boga w Trójcy Jedynego, nie wierzy on w … [Altro]
agnieszka 10/02/2013 07:26:32
stefanku, wydaje mi się, że zamiast zwyzywać od "wymysłów szatana" warto poprostu bratu wytłumaczyć dlaczego kościół katolicki jest "bogatszy". Otóż w odróżnieniu od kościoła protestanckiego w kościele katolickim zachowały się wszystkie siedem sakramentów. A właśnie sakramenty są źródłem prawdziwej odnowy i rozwoju wiary.
Na przykład Sakrament Eucharystii: my wierzymy że Chrystus jest realnie obecny w Komunii Świętej, a protestanci mówią, że Komunia jest jedynie symbolem ciała i krwi … [Altro]
Na przykład Sakrament Eucharystii: my wierzymy że Chrystus jest realnie obecny w Komunii Świętej, a protestanci mówią, że Komunia jest jedynie symbolem ciała i krwi … [Altro]
agnieszka 10/02/2013 04:44:29
Nie chce nikogo oceniać - bo nie jestem do tego w żadny sposób upoważniona. Moja opinię należy oceniać jako zwykłej wierzącej i praktykującej katoliczki, nie należącej do wspólnoty Bractwa.
Nie wiem, czy Bractwo jest nieomylne. Pewno nie jest.
Wydaje mi się jednak, że w dyskusji o nich warto zastosować zasadę: po owocach ich poznacie ich. I owoce te są jawnie dobre: duże katolickie rodziny, duża liczba powołań, żywa szczera wiara oparta na solidnym wychowaniu katechetycznym.
Nie można nie … [Altro]
Nie wiem, czy Bractwo jest nieomylne. Pewno nie jest.
Wydaje mi się jednak, że w dyskusji o nich warto zastosować zasadę: po owocach ich poznacie ich. I owoce te są jawnie dobre: duże katolickie rodziny, duża liczba powołań, żywa szczera wiara oparta na solidnym wychowaniu katechetycznym.
Nie można nie … [Altro]
agnieszka 10/02/2013 02:44:53
Przepiękna modlitwa. Chleb / Ciało Chrystusa, niech przemienia nas w Siebie, szczególnie w niedziele, kiedy przed chwilę spotkaliśmy go w Eucharystii.

agnieszka 10/02/2013 02:42:34
O ile się orjentuję, to reforma szkolnictwa w Hiszpanii ma również pozytywne aspekty. Na przykład, zniesienie przedmiotu "wychowanie obywatelskie", które było naszpikowane lewackimi poglądami, ideologią gender i propagandą niemoralnych postaw w tym aktywności homoseksualnej.
A więc jeśli uda im się pozbyć tych śmieci, Hiszpania ma szans przynajmniej w swerze duchowej coś zyskać, no bo w tej gospodarczej, to ciężko jest.
Socjaliści zniszczyli ten kraj... aż boli na to patrzeć.
A więc jeśli uda im się pozbyć tych śmieci, Hiszpania ma szans przynajmniej w swerze duchowej coś zyskać, no bo w tej gospodarczej, to ciężko jest.
Socjaliści zniszczyli ten kraj... aż boli na to patrzeć.
agnieszka 10/02/2013 02:29:34
Madzia jest cudowną dziewczynką. Boże, miej ją w Swojej opiece!
Kiedyś miałam niepełnosprawną przyjaciółkę. Muszę powiedzieć, że nauczyłam się od niej bardzo wielu rzeczy: przede wszystkim nie narzekać na moje malutkie problemy, i śmieszne trudności. Nauczyła mnie odwagi i niesamowitej ufności do Pana Boga. Dorośli nieraz mówią: oj, niepełnosprawny człowiek/dziecko, to problem i cierpienie na całe życie. Otóż, jest to z pewnością cierpienie, który ma wielki sens.
Kiedyś miałam niepełnosprawną przyjaciółkę. Muszę powiedzieć, że nauczyłam się od niej bardzo wielu rzeczy: przede wszystkim nie narzekać na moje malutkie problemy, i śmieszne trudności. Nauczyła mnie odwagi i niesamowitej ufności do Pana Boga. Dorośli nieraz mówią: oj, niepełnosprawny człowiek/dziecko, to problem i cierpienie na całe życie. Otóż, jest to z pewnością cierpienie, który ma wielki sens.
agnieszka 04/02/2013 08:36:14
Bóg zapłać za to kazanie, o. Danielu!
Bardzo mi się podoba jak kapłan zaczyna homilię od modlitwy do Ducha Świętego! No bo tylko on jest prawdziwym natchnieniem
Bardzo mi się podoba jak kapłan zaczyna homilię od modlitwy do Ducha Świętego! No bo tylko on jest prawdziwym natchnieniem
agnieszka 04/02/2013 05:12:27
Niech Pan Bóg błogosławi naszego papieża. Niech da mu dużo sił do tego by kierował naszym kościołem w tych zwarjowanych czasach 
agnieszka 19/01/2013 04:33:38
Ale ma Pani śmieszną czapkę! 
A kiedy będą wiadomości po polsku?
A kiedy będą wiadomości po polsku?
agnieszka 19/01/2013 04:31:32
Boże Przenajświętszy, przecież to straszne! 
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, jak przeczytałam ten artykuł.
Przecież to jest łamanie wszelkich praw człowieka do wolnego myślenia.
Chdzi przede wszystkim o to, że dla aktywistów gejowskich każdy normalny katolik już kimś kto uprawia mobbing przeciwko nim, tylko dlatego, że mówi, że aktywny homoseksualizm to grzech i zło.
Co będzie z naszym światem??
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, jak przeczytałam ten artykuł.
Przecież to jest łamanie wszelkich praw człowieka do wolnego myślenia.
Chdzi przede wszystkim o to, że dla aktywistów gejowskich każdy normalny katolik już kimś kto uprawia mobbing przeciwko nim, tylko dlatego, że mówi, że aktywny homoseksualizm to grzech i zło.
Co będzie z naszym światem??
agnieszka 19/01/2013 04:24:45
Dziękuję Radku za przedstawienie nam żywotów świętych i błogosławionych.
Ich przykład umacnia i pokazuje, że życie z Panem Bogiem jest życiem pięknym
Ich przykład umacnia i pokazuje, że życie z Panem Bogiem jest życiem pięknym
agnieszka 19/01/2013 04:21:00
"Pan Jezus szuka ludzi spragnionych. Nie jesteś spragniony, nie przychodź!"
Na początku się wydaje, że to jakieś dziwne słowa. Ale przecież faktycznie tak jest. Jeśli człowiek nie czuje pragnienia, wydaje się mu że wszystko już wie, że jest najlepszy i najmądrzejszy, to nie ma po co przychodzić do Chrystusa. Tak jak ks. Reto chyba na którychś rekolekcjach powiedział, że trzeba sobie uzmysłowić w jakim bagnie jesteśmy po to by spojrzyć w górę i naprawdę ocenić piękno … [Altro]
Na początku się wydaje, że to jakieś dziwne słowa. Ale przecież faktycznie tak jest. Jeśli człowiek nie czuje pragnienia, wydaje się mu że wszystko już wie, że jest najlepszy i najmądrzejszy, to nie ma po co przychodzić do Chrystusa. Tak jak ks. Reto chyba na którychś rekolekcjach powiedział, że trzeba sobie uzmysłowić w jakim bagnie jesteśmy po to by spojrzyć w górę i naprawdę ocenić piękno … [Altro]
agnieszka 19/01/2013 04:08:24
Dziękuję serdecznie za tą krótką ale jakże głęboką wypowiedź o.Wiesława.
Wiele razy się przekonałam o tym, że bez dobrego, szczerego rachunku sumienia nie ma postępu w życiu duchowym.
Wiele razy się przekonałam o tym, że bez dobrego, szczerego rachunku sumienia nie ma postępu w życiu duchowym.
agnieszka 02/01/2013 04:44:25
@malgorzata__13
Oj masz racje o tej miłości romantycznej. Wielką krzywdę się robi propagując wszędzie w telewizji, kinie, muzyce, książkach właśnie ten typ miłości. Jesteśmy okłamywani i ponieważ jest to słodkie kłamstwo nawet nie zauważamy go, a nawet z chęcią przyjmujemy je.
A skutki są straszne: małżeństwa, rodziny, które są budowane na kompletnie nieodpowiednich rzeczach. I dlatego się rozpadają...
Oj masz racje o tej miłości romantycznej. Wielką krzywdę się robi propagując wszędzie w telewizji, kinie, muzyce, książkach właśnie ten typ miłości. Jesteśmy okłamywani i ponieważ jest to słodkie kłamstwo nawet nie zauważamy go, a nawet z chęcią przyjmujemy je.
A skutki są straszne: małżeństwa, rodziny, które są budowane na kompletnie nieodpowiednich rzeczach. I dlatego się rozpadają...
agnieszka 02/01/2013 02:44:22
Podoba mi się. Taka trochę nietypowa interpretacja, ale z gustem, nie przesadzona. 
Czy Państwo koncertują gdzieś? Czy będzie jakaś płyta?
Czy Państwo koncertują gdzieś? Czy będzie jakaś płyta?
agnieszka 02/01/2013 02:41:36
Dziękuję za ten wykład...
Wydaje mi się, że żyjemy w czasach kiedy wychowanie dzieci jest najtrudniejszym w świecie zadaniem. Jak tak widzę rodziny wkoło ... żadko komu się udaję znaleźć złoty środek i wychować dzieci na Dzieci Bożych.
Dlatego super że od czasu do czasu mądrzy ludzie odzywają się z dobrymi wskazówkami.
Wydaje mi się, że żyjemy w czasach kiedy wychowanie dzieci jest najtrudniejszym w świecie zadaniem. Jak tak widzę rodziny wkoło ... żadko komu się udaję znaleźć złoty środek i wychować dzieci na Dzieci Bożych.
Dlatego super że od czasu do czasu mądrzy ludzie odzywają się z dobrymi wskazówkami.
agnieszka 01/01/2013 12:18:07
Pierwszy raz trafiły do mnie niesamowicie głębokie słowa tej kolędy... To sama teologia!
Bardzo wzruszyła mnie melodia akompaniamentu. Dodaje on jeszcze bardziej głębi. Poprostu cudnie to brzmi!
Bóg zapłać!
Bardzo wzruszyła mnie melodia akompaniamentu. Dodaje on jeszcze bardziej głębi. Poprostu cudnie to brzmi!
Bóg zapłać!
agnieszka 29/12/2012 13:25:10
Piękne życzenia, Wolnyczlowieku!
Z Bożą pomocą niech się tak stanie!
Oczywiście też jestem pod wrażeniem wokalu ale chyba jeszcze bardziej akompaniamentu. Super ten pan gra na gitarze
To album, więc już czekam na następne kawałki
Oczywiście też jestem pod wrażeniem wokalu ale chyba jeszcze bardziej akompaniamentu. Super ten pan gra na gitarze
To album, więc już czekam na następne kawałki
agnieszka 13/12/2012 11:03:10
Ta muzyka jeśli się nie mylę pochodzi z filmu "Requiem dla snu"...
To był dopiero film... Teraz jeszcze mnie ciarki przechodzą jak sobie przypominam niektóre sceny.
To był dopiero film... Teraz jeszcze mnie ciarki przechodzą jak sobie przypominam niektóre sceny.
agnieszka 13/12/2012 10:58:01
Słuchajcie, nie za bardzo rozumiem czemu ma służyć ta dyskusja. przecież tu nie chodzi o to czy msza trydencka jest lepsza czy novus ordo. na tym wideo jest jasny przykład nadużycia. jednocześnie nie wolno nam zapominać że tysięcy, setki tysięcy księży sprawuje Novus Ordo w bardzo godny sposób, przepełnieni wiary i miłości do Jezusa.
A więc nie przesadzajmy w żadną stronę.
I jestem również pewna, że Papież Jan Paweł II nigdy by się nie zgodził na celebrowanie takiej mszy jaką widzimy na … [Altro]
A więc nie przesadzajmy w żadną stronę.
I jestem również pewna, że Papież Jan Paweł II nigdy by się nie zgodził na celebrowanie takiej mszy jaką widzimy na … [Altro]
agnieszka 13/12/2012 08:48:09
Genialne to: łatwiej jest rządzić całym światem niż jedną duszą :) Przekonać duszę do zmiany może tylko Łaska Boża.
Świat podnosi broń, a my Hostię. Hostia jest naszą bronią: i to taką którą nikt pokonać nie może.
Fajnie Ksiądz mówi. Chyba nigdy czegoś takiego nie słyszałam.
Nieraz niełatwo jest się skupić do końca. No ale może to trochę tłumaczenie też przeszkadza. Ale bez obrazy. W sumie nie jest źle
Świat podnosi broń, a my Hostię. Hostia jest naszą bronią: i to taką którą nikt pokonać nie może.
Fajnie Ksiądz mówi. Chyba nigdy czegoś takiego nie słyszałam.
Nieraz niełatwo jest się skupić do końca. No ale może to trochę tłumaczenie też przeszkadza. Ale bez obrazy. W sumie nie jest źle
agnieszka 13/12/2012 07:34:56
Józefie, masz rację. Żeby usłyszeć Ducha Świętego nasze sumienie musi się najpierw oczyścić. Dlatego myślę, że spowiedź jest w naszym życiu tak strasznie istotna. Jakiś ksiądz kiedyś stwierdził na spotkaniu ze studentami: czy ktoś jest na tyle zuchwały by mógł stwierdzić, że ma czyste serce?
Byłam wtedy zbulwersowana tym stwierdzeniem, no bo robiąc regularnie rachunek sumienia i przystępując do sakramentu pokuty, człowiek ciągle pracuje nad tym czystym sercem...
Dziwny był ten ksiądz...
Byłam wtedy zbulwersowana tym stwierdzeniem, no bo robiąc regularnie rachunek sumienia i przystępując do sakramentu pokuty, człowiek ciągle pracuje nad tym czystym sercem...
Dziwny był ten ksiądz...
agnieszka 13/12/2012 07:05:29
Oglądając tego pomyślałam sobie: czy ci ludzie nie zauważają, że są poprostu śmieszni. No dobra młodzież, ale ksiądz!
Słuchajcie, abstrahując od całej dyskusji teologicznej, która też oczywiście jest ważna, ale przecież ani ten ksiądz nie ma głosu ani te dwie dziewczyny. Jakieś niewypalone "gwiazdy rockowe" które nie pominęły się z powołaniem

Podczas słów konsekracji to taka za lajtowa ta muzyczka. Już trzeba było jakiś hardcorek zaserwować
Słuchajcie, abstrahując od całej dyskusji teologicznej, która też oczywiście jest ważna, ale przecież ani ten ksiądz nie ma głosu ani te dwie dziewczyny. Jakieś niewypalone "gwiazdy rockowe" które nie pominęły się z powołaniem
Podczas słów konsekracji to taka za lajtowa ta muzyczka. Już trzeba było jakiś hardcorek zaserwować
agnieszka 13/12/2012 06:51:34
Nasz proboszcz zawsze mówi, że jeśliby mężczyźni się częściej modlili do świetego Jozefa nie byłoby tego kryzysu "męskości" jaki obecnie właśnie przeżywamy, nie byłoby tylu rozwodów i tylu bezsensownie zawartych małżeństw. Jeśliby Józef był wzorcem mężczyzny cała nasza konsumpcyjna popkultura dawno by się zachwiała.
agnieszka 12/12/2012 14:38:49
Hmm... Ks. Reto krytykuje tłumaczenie Biblii: odważne!
Prezentuje tutaj ksiądz bardzo interesujące wyjaśnienie sedna modlitwy: Słuchać tego, co Duch Święty w nas mówi.
I ma ksiądz rację: lubimy gadać o piłce nożnej, o najnowszych płytach, o gwiazdeczkach w telewizji - o samych bzdurach. A tak rzadko mamy naturalną chęć mówienia o Panu Bogu.
Prezentuje tutaj ksiądz bardzo interesujące wyjaśnienie sedna modlitwy: Słuchać tego, co Duch Święty w nas mówi.
I ma ksiądz rację: lubimy gadać o piłce nożnej, o najnowszych płytach, o gwiazdeczkach w telewizji - o samych bzdurach. A tak rzadko mamy naturalną chęć mówienia o Panu Bogu.
agnieszka 12/12/2012 14:12:08
jozef1807 — 2012-12-12 21:50:52: Protesty niewiele dają. Jedyne co mozna zrobić, to np umieścić instalację z gwiazdą Dawida
Nie rozumiem za bardzo co ma do tego skandalu gwiazda Dawida... ale mniejsza z tym.
Zgadzam się, że trzeba się modlić. Myślę jednak, że również trzeba działać: protesty na ulicy, listy, telefony. Ludzie, którzy organizują takie wystawy muszą wiedzieć, że coś takiego nie ujdzie im tak łatwo. Muszą wiedzieć, że są ludzie, którzy szanują siebie i … [Altro]
Nie rozumiem za bardzo co ma do tego skandalu gwiazda Dawida... ale mniejsza z tym.
Zgadzam się, że trzeba się modlić. Myślę jednak, że również trzeba działać: protesty na ulicy, listy, telefony. Ludzie, którzy organizują takie wystawy muszą wiedzieć, że coś takiego nie ujdzie im tak łatwo. Muszą wiedzieć, że są ludzie, którzy szanują siebie i … [Altro]
agnieszka 05/12/2012 15:11:09
Słyszałam, że to cudowny film. Pokazujący prawdziwą wiarę ludzi, którzy stali się męczennikami wcale nie tak dawno temu.
To straszne, co się wtedy wydażyło w Meksyku... i straszne, co się dzieje teraz
To straszne, co się wtedy wydażyło w Meksyku... i straszne, co się dzieje teraz
agnieszka 05/12/2012 15:09:15
"Idź, syn twój żyje"... Ile matek chciałoby usłyszeć te słowa z ust Jezusa w momencie kiedy mdleją z cierpienia przy grobach swoich synów.
Tak się czasami zastanawiam: dlaczego chociaż Jezus obiecał uczniom, że będą czynić cuda, dlaczego my jako Jego uczniowie nie potrafimy tych cudów dokonywać...
... mizerna jest nasza wiara...
Tak się czasami zastanawiam: dlaczego chociaż Jezus obiecał uczniom, że będą czynić cuda, dlaczego my jako Jego uczniowie nie potrafimy tych cudów dokonywać...
... mizerna jest nasza wiara...
agnieszka 05/12/2012 14:54:34
Wiecie, mnie się na przykład ujęło to wyjaśnienie, że "mądry" to ten, kto umie wprowadzić porządek do swojego życia. I tym samym stawia Pana Boga na pierwsze miejsce. Niby to takie proste: a rozwiązuje tak wiele problemow 
Strasznie mi się spodobało również to porównanie duszy do statku. Ma ksiądz rację, że jest to strasznie trudnym przedsięwzięciem: zmienić kurs naszego życia...
Dlatego wielkie Bóg Zapłać za te rekolekcje. Może będą one tym pierwszym krokiem.. kto wie
Strasznie mi się spodobało również to porównanie duszy do statku. Ma ksiądz rację, że jest to strasznie trudnym przedsięwzięciem: zmienić kurs naszego życia...
Dlatego wielkie Bóg Zapłać za te rekolekcje. Może będą one tym pierwszym krokiem.. kto wie
agnieszka 23/11/2012 14:53:00
Jest to bardzo głęboka modlitwa. Często zapominamy o tym, że szukając tej "drugiej połówki" codziennie powinniśmy się za nią modlić. 
I o to, by Pan Bóg dał nam rozeznanie drogi, którą powinniśmy podążać".
Bóg zapłać Ojcze Adamie!
I krótkie pytanie do autora tego wideo: Co to jest ten Apel Młodych?
I o to, by Pan Bóg dał nam rozeznanie drogi, którą powinniśmy podążać".
Bóg zapłać Ojcze Adamie!
I krótkie pytanie do autora tego wideo: Co to jest ten Apel Młodych?
agnieszka 23/11/2012 14:45:24
Wiele Kobiet nigdy nie było w głębi swego serca: o jak prawdziwe to słowa drogi ks. Pawlukiewiczu...
agnieszka 23/11/2012 14:42:52
Opis do tego wideo jest bardzo ciekawą refleksją...
"Wiek dwudziesty pierwszy jest wiekiem kobiet."
Myślę, że to stwierdzenie można dopełnić: owszem jest wiekiem kobiet... nieraz jednak kobiet bardzo rozdartych.
Kobiet które muszą umieć robić dosłownie wszystko: zdążyć i w pracy i w domu, zadbać o dzieci i o kontakty towarzyskie, dobrze wyglądać, nigdy nie być zmęczoną, uszczęśliwić męża itd. itd.
Z ogromną przykrością stwierdzam, że tak zwany ruch emancypacyjny bardzo wiele krzywd narobił … [Altro]
"Wiek dwudziesty pierwszy jest wiekiem kobiet."
Myślę, że to stwierdzenie można dopełnić: owszem jest wiekiem kobiet... nieraz jednak kobiet bardzo rozdartych.
Kobiet które muszą umieć robić dosłownie wszystko: zdążyć i w pracy i w domu, zadbać o dzieci i o kontakty towarzyskie, dobrze wyglądać, nigdy nie być zmęczoną, uszczęśliwić męża itd. itd.
Z ogromną przykrością stwierdzam, że tak zwany ruch emancypacyjny bardzo wiele krzywd narobił … [Altro]
agnieszka 23/11/2012 13:19:23
Nasza ziemia jest przepiękna! Pan Bóg wszystko tak cudownie stworzył.
Na przykład taki delfin w błękicie oceaniu: czyż to nie jest cud?
piękny filmik, jedyne co: muzyka trochę jest drażniąca. No ale cóż: BBC
piękny filmik, jedyne co: muzyka trochę jest drażniąca. No ale cóż: BBC
agnieszka 23/11/2012 13:15:42
Fajna piosenka, i super, że są słowa podane. Można śpiewać karaoke 
agnieszka 23/11/2012 12:49:42
@ ATAK NA PROFETO.PL
Dziękujemy Bracie za tą wiadomość. Musimy się modlić za Ojców Sercan. Nie rozumiem, jacy durnie nie mają nic lepszego do robienia niż atakować stronę osób duchownych
Dziękujemy Bracie za tą wiadomość. Musimy się modlić za Ojców Sercan. Nie rozumiem, jacy durnie nie mają nic lepszego do robienia niż atakować stronę osób duchownych
agnieszka 23/11/2012 12:43:43
Jeju!!! To jest niesamowite! 
OD NOWA 30, dzięki za to cudowne wideo.
To jest niesamowite cudo.
Dziennikarz w wideo mowi, ze nieraz dzieciaczaki z taką "wadą" nie widzą światła życia, ponieważ matki się nie odwarzają za zwyczaj je urodzić.
A więc Chwała Bogu, że ta mama miała natchnienie
i urodziła Maleństwo 
OD NOWA 30, dzięki za to cudowne wideo.
To jest niesamowite cudo.
Dziennikarz w wideo mowi, ze nieraz dzieciaczaki z taką "wadą" nie widzą światła życia, ponieważ matki się nie odwarzają za zwyczaj je urodzić.
A więc Chwała Bogu, że ta mama miała natchnienie
agnieszka 23/11/2012 12:28:27
Wow! Super propozycja
Właśnie się zastanawiałam nad tym, gdzie znaleźć "duchowe pożywienie" na ten adwent.
Ciekawa jestem jak to Bracia Sercanie przygotują. Zobaczymy 
agnieszka 17/11/2012 13:24:54
@Stefanek ... bo dla wiekszości -konsumpcyjny tryb życia jest nieporównywalnie ważniejszy niż wielbienie Boga!
Niestety masz rację... A przecież wielbienie Boga daje szczęście nieporównywalne do niczego na świecie
Niestety masz rację... A przecież wielbienie Boga daje szczęście nieporównywalne do niczego na świecie
agnieszka 17/11/2012 13:21:59
Ten gościo jest genialny. Nieraz zwarjowany, ale za to potrafi sedno sprawy bardzo dobrze ująć
. Ludzie słuchający Radia Maryja (a jest ich wielu) są częścią naszego społeczeństwa, mają takie same prawa jak wszyscy inni i ich interesy muszą być reprezentowane uczciwie w rządzie. Taka jest demokracja!
agnieszka 17/11/2012 13:12:41
Oczywiście, że można twierdzić, że ludzie potrzebują pracy, muszą nakarmić swoje dzieci i dlatego idą do pracy w niedziele. Oni nie mają innego wyjścia. I jeśli tak jest: to nikt nie może ich osądzić.
Problem w tym artykule nakreślony dotyczy jednak nas: tych którzy mają wybór i mogą powiedzieć idę do hipermarkeru / do kafejki czy nie.
A to, że mamy zbyt wiele świąt: z tym się nie zgodzę. No bo święci na niebie cały czas wielbią Boga, więc czemu my byśmy nie mieli tego jak … [Altro]
Problem w tym artykule nakreślony dotyczy jednak nas: tych którzy mają wybór i mogą powiedzieć idę do hipermarkeru / do kafejki czy nie.
A to, że mamy zbyt wiele świąt: z tym się nie zgodzę. No bo święci na niebie cały czas wielbią Boga, więc czemu my byśmy nie mieli tego jak … [Altro]
agnieszka 16/11/2012 11:30:00
Zawsze byłam pod wielkim wrażeniem cudów, które miały miejsca za wstawiennictwem Matki Bożej.
Te wszystkie medaliony są przepięknym znakiem tego, co potrafi uczynić szczera modlitwa i łaska, która w jej czasie spływa na wiernych.
Te wszystkie medaliony są przepięknym znakiem tego, co potrafi uczynić szczera modlitwa i łaska, która w jej czasie spływa na wiernych.
agnieszka 16/11/2012 11:25:43
Aborcja jest straszną zbrodnią. Byłam w szoku jak zobaczyłam w dzisiejszych angielskich wiadomościach na Glorii, że biskup z Meksyku popiera organizację walczącą o legalizację aborcji w Meksyku... Ale Pan Bóg będzie mu sędzią. 
agnieszka 16/11/2012 11:16:39
Muzyka klasyczna jak zawsze uspokaja.
Dziękuję, Tina. Nie ma to jak Mozart 
agnieszka 16/11/2012 11:15:01
Dzięki Anju39 za umieszczenie tego wideo.
Wiesz, nieraz naprawdę byłam świadkiem tego, jak dobro przechodziło od człowieka do człowieka. Wystarczyło, że ktoś jeden zrobi dobry uczynek, kolejna osoba będąc wdzięczna chciała to dobro przekazać dalej.
Oczywiście musimy jednak mieć czyste serce i oczy szeroko otwarte by spostrzegać dobro wkoło nas. No bo nieraz człowiek jest tak zabiegany, że poprostu coś takiego ignoruje i leci sobie dalej, nawet nie podziękując.
A więc, przekazujmy dalej dobro … [Altro]
Wiesz, nieraz naprawdę byłam świadkiem tego, jak dobro przechodziło od człowieka do człowieka. Wystarczyło, że ktoś jeden zrobi dobry uczynek, kolejna osoba będąc wdzięczna chciała to dobro przekazać dalej.
Oczywiście musimy jednak mieć czyste serce i oczy szeroko otwarte by spostrzegać dobro wkoło nas. No bo nieraz człowiek jest tak zabiegany, że poprostu coś takiego ignoruje i leci sobie dalej, nawet nie podziękując.

