archetyp
archetyp 12/05/2012 14:03:48
Monku, proč jsi nenechal Frkaze, aby také něco pravil?
archetyp 12/05/2012 13:50:49
pařez — 12.5.2012 19:48:45:
Archetype, pochopte, že napomínání od někoho, kdo sám soustavně uráží druhé, zní falešně!
Já to chápu, ale aby to pochopil Monk!
Archetype, pochopte, že napomínání od někoho, kdo sám soustavně uráží druhé, zní falešně!
Já to chápu, ale aby to pochopil Monk!
archetyp 12/05/2012 13:46:14
Monk — 12.5.2012 19:43:45: Nebaštit kulturu pro lidské brojlery, co nám servíruje "svět".
Tak pravil Nohavicův Komeťák.
Monk = 1

Tak pravil Nohavicův Komeťák.
Monk = 1
archetyp 12/05/2012 13:35:15
Monk.
No když myslíš, že napomínat dámu je slušné...
Pro mne je deviace, když se muž nezastane ženy, ale muže, který jí ponižuje.
V jakém prostředí jsi vyrůstal, antikavalíre bez kořenů?
V kibucu Masaryk?
No když myslíš, že napomínat dámu je slušné...
Pro mne je deviace, když se muž nezastane ženy, ale muže, který jí ponižuje.
V jakém prostředí jsi vyrůstal, antikavalíre bez kořenů?
V kibucu Masaryk?
archetyp 12/05/2012 11:28:05
Psí čumáčku, já tě ale neurážím.
Mile tě oslovuji, podle tvého hezkého obrázku.
Jestli ti to vadí, změň si obrázek.
Už jsem ti přeci psal, že tě máme rádi, tak nezmatkuj!

Mile tě oslovuji, podle tvého hezkého obrázku.
Jestli ti to vadí, změň si obrázek.
Už jsem ti přeci psal, že tě máme rádi, tak nezmatkuj!
archetyp 12/05/2012 11:14:08
Vy devianti máte zvrhlé mravy.
Jste drzí na dámy -
a bráníte své noční spoluhříšníky.
Potrati z falešného poselství vás nezachrání, nedělejte si iluze.
Jste drzí na dámy -
a bráníte své noční spoluhříšníky.
Potrati z falešného poselství vás nezachrání, nedělejte si iluze.
archetyp 12/05/2012 11:00:20
Úplně jsi mne dojal, psí čumáčku, jakou starost máš o svou partnerku Monka. Jinak si totiž tvůj výštěk neumím vysvětlit.
archetyp 12/05/2012 09:59:09
Připojuji se k Valentovi a zdravím všechny matičky.
Speciálně pozdravuji do nebe svoji matičku, její matičku, matičku matičky mé matičky, prostě celou řadu mamiček až k naší společné pramáti.
Speciálně pozdravuji do nebe svoji matičku, její matičku, matičku matičky mé matičky, prostě celou řadu mamiček až k naší společné pramáti.
archetyp 12/05/2012 09:50:03
Kavalír nikdy nenapomíná dámu.
Nemluvě o tom, že neopakuje jistá slova.
Zapracuj na sobě, Monku.
Sestro Zino, omlouvám se za něho.
Nemluvě o tom, že neopakuje jistá slova.
Zapracuj na sobě, Monku.
Sestro Zino, omlouvám se za něho.
archetyp 11/05/2012 07:48:35
Monk — 11.5.2012 07:46:16: Na tolik komentářů zareaguji obsáhleji.
Myslím, že lidé jsou nepoučitelní. Bývají stádem lehce manipulovatelným...
..............................................
...Povede nás to k větší uvážlivosti v hledání hranice v spravedlivé obraně, možná i k větší uvážlivosti při vzájemném dialogu.
Neboj se, že ti nerozumím. Je to ale o také o těch oknech, na které jsi mi plivl plivanec velký jako svět.
Kdyby ses namáhal a udělal krok (je to v tvé moci), uviděl bys stejnou … [Más]
Myslím, že lidé jsou nepoučitelní. Bývají stádem lehce manipulovatelným...
..............................................
...Povede nás to k větší uvážlivosti v hledání hranice v spravedlivé obraně, možná i k větší uvážlivosti při vzájemném dialogu.
Neboj se, že ti nerozumím. Je to ale o také o těch oknech, na které jsi mi plivl plivanec velký jako svět.
Kdyby ses namáhal a udělal krok (je to v tvé moci), uviděl bys stejnou … [Más]
archetyp 11/05/2012 07:25:06
Homosexuální chování je hříšné. 
To je fakt, který nemůže nikdo změnit.
To je také důvod, proč je falešné poselství z Irska - "Varování" tak zdrůdné a zvrhlé. Sugeruje lidem, že potraty dobrovolně umírají, aby hříšníci nemuseli činit pokání. To znamená jediné - je to přímý útok na Ježíšovu výzvu - ČIŃTE POKÁNÍ, NEBOŤ SE K VÁM PŘIBLÍŽILO KRÁLOVSTVÍ NEBESKÉ.
Ze zvrhlé sugesce o potratech, údajných obětech za hříchy, se dá dovodit, že potrati se obětují za odporný hřích … [Más]
To je fakt, který nemůže nikdo změnit.
To je také důvod, proč je falešné poselství z Irska - "Varování" tak zdrůdné a zvrhlé. Sugeruje lidem, že potraty dobrovolně umírají, aby hříšníci nemuseli činit pokání. To znamená jediné - je to přímý útok na Ježíšovu výzvu - ČIŃTE POKÁNÍ, NEBOŤ SE K VÁM PŘIBLÍŽILO KRÁLOVSTVÍ NEBESKÉ.
Ze zvrhlé sugesce o potratech, údajných obětech za hříchy, se dá dovodit, že potrati se obětují za odporný hřích … [Más]
archetyp 10/05/2012 17:15:22
P.S.
Tak pravil apoštol Pavel a byl sťat mečem.
Páchal snad zlo, co myslíte?
Tak pravil apoštol Pavel a byl sťat mečem.
Páchal snad zlo, co myslíte?
archetyp 10/05/2012 17:13:30
Já ještě drobnost.Ale chápu to jako přínos ke společnému poznání.
A co v těchto souvislostech:
Každá duše ať je poddána nadřízeným vládám. Vždyť není vlády, kromě od Boha; a vlády, které jsou, jsou ustanoveny Bohem.
Proto kdo se staví proti vládě, postavil se proti Božímu ustanovení; a ti, kteří se postavili proti němu, přivedou na sebe odsouzení.
Vládcové přece nejsou postrachem dobrého jednání, ale zlého. Chceš se tedy nebát vlády? Čiň, co je dobré, a budeš mít od ní chválu.
Vždyť je … [Más]
A co v těchto souvislostech:
Každá duše ať je poddána nadřízeným vládám. Vždyť není vlády, kromě od Boha; a vlády, které jsou, jsou ustanoveny Bohem.
Proto kdo se staví proti vládě, postavil se proti Božímu ustanovení; a ti, kteří se postavili proti němu, přivedou na sebe odsouzení.
Vládcové přece nejsou postrachem dobrého jednání, ale zlého. Chceš se tedy nebát vlády? Čiň, co je dobré, a budeš mít od ní chválu.
Vždyť je … [Más]
archetyp 10/05/2012 17:05:20
A co švýcarská garda?
Nesmí použít šavle a halapartny?
Jestli ne, tak jsou k ničemu.
Propustit do civilu.
Nesmí použít šavle a halapartny?
Jestli ne, tak jsou k ničemu.
Propustit do civilu.
archetyp 10/05/2012 17:01:19
Ještě k meči a zabíjení.
Pokud bychom měli přijmout Monkův pohled (názor), museli bychom přehodnotit vztah k Bohu Israele.
Ale nejen to. Dvacet století křesťanství by bylo otřeseno. Vždyť se pod křížem vedly války.
Bylo všechno špatně?
Byla církev římskokatolická bezDuchá?
Pokud bychom měli přijmout Monkův pohled (názor), museli bychom přehodnotit vztah k Bohu Israele.
Ale nejen to. Dvacet století křesťanství by bylo otřeseno. Vždyť se pod křížem vedly války.
Bylo všechno špatně?
Byla církev římskokatolická bezDuchá?
archetyp 10/05/2012 16:53:00
Prošel jsem si několik jazykových verzí.
Velice zajímavé místo, pokud nepřehlédneme souvislosti.
Vypíchnu jeden citát, svědčí o tom, jak si tu situaci Ježíš připravil:
Řekl jim tedy: "Ale teď, kdo má měšec, ať si ho vezme, podobně i mošnu; a kdo nemá, ať prodá svůj plášť a koupí si meč.
Trochu jsi mne, Monku zmátl slovem sahá. U Matouše je bere, v některých jiých jazycích tasí. To už se dá chápat jako začátek boje. Je tam odhodlání k zabíjení.
Když si učedníci meče opatřovali, museli se … [Más]
Velice zajímavé místo, pokud nepřehlédneme souvislosti.
Vypíchnu jeden citát, svědčí o tom, jak si tu situaci Ježíš připravil:
Řekl jim tedy: "Ale teď, kdo má měšec, ať si ho vezme, podobně i mošnu; a kdo nemá, ať prodá svůj plášť a koupí si meč.
Trochu jsi mne, Monku zmátl slovem sahá. U Matouše je bere, v některých jiých jazycích tasí. To už se dá chápat jako začátek boje. Je tam odhodlání k zabíjení.
Když si učedníci meče opatřovali, museli se … [Más]
archetyp 10/05/2012 16:17:43
Tak není to úplně k věci.
Jinak ten citát o meči zní poněkud jinak.
Kdokoli zabíjí mečem, musí být mečem zabit.
Je to pravidlo o odplatě z knihy Zjevení.
Neplatí to absolutně.
Jistým krokem se lidská bytost staví nad zákon.
Tedy i nad zákon o odplatě.
Krom toho je každému jasné, že mnoho lidí mečem zabilo a přesto zemřelo ve stáří, když byli sytí dnů.
Kdy by se na nich mělo uvedené pravidlo uplatnit?
V nové inkarnaci?
Jinak ten citát o meči zní poněkud jinak.
Kdokoli zabíjí mečem, musí být mečem zabit.
Je to pravidlo o odplatě z knihy Zjevení.
Neplatí to absolutně.
Jistým krokem se lidská bytost staví nad zákon.
Tedy i nad zákon o odplatě.
Krom toho je každému jasné, že mnoho lidí mečem zabilo a přesto zemřelo ve stáří, když byli sytí dnů.
Kdy by se na nich mělo uvedené pravidlo uplatnit?
V nové inkarnaci?
archetyp 10/05/2012 15:44:30
Archanděl Michael je často zpodobňován, jak kopím probodává srdce Satanovi.
Platí pravidlo, které jsi, Monku, v komentáři uvedl hned v první větě i pro něho?
Platí pravidlo, které jsi, Monku, v komentáři uvedl hned v první větě i pro něho?
archetyp 09/05/2012 18:30:53
Děkuji vám, bratři. Také se za vás modlím.
archetyp 09/05/2012 05:59:55
Tak co se nám v neděli 6. května vylévalo?
Je to hloupost a fantazie autorky - falešné prorokyně z Irska. Kdo ve skutečnosti ví, koho takové hlouposti napadají a jaký úmysl sleduje?
Poskytnu vám opět pohled z mého okna.
Pán Ježíš pro nás udělal něco, co zdaleka nedokážeme docenit. Ani dostatečně pochopit, natož docenit.
Pro nás zemřel, vstal z mrtvých, vstoupil na nebesa a poslal nám Ducha svatého. Já chápu, že jste to už slyšeli, že to není pro vás nic nového, ale - co to … [Más]
Je to hloupost a fantazie autorky - falešné prorokyně z Irska. Kdo ve skutečnosti ví, koho takové hlouposti napadají a jaký úmysl sleduje?
Poskytnu vám opět pohled z mého okna.
Pán Ježíš pro nás udělal něco, co zdaleka nedokážeme docenit. Ani dostatečně pochopit, natož docenit.
Pro nás zemřel, vstal z mrtvých, vstoupil na nebesa a poslal nám Ducha svatého. Já chápu, že jste to už slyšeli, že to není pro vás nic nového, ale - co to … [Más]
archetyp 09/05/2012 05:38:40
Username, včera jsem se už k PC nedostal. 
O Pavlovi to už dávám dohromady. Ale sem to dávat nebudu. Dám ti vědět.
O Pavlovi to už dávám dohromady. Ale sem to dávat nebudu. Dám ti vědět.
archetyp 08/05/2012 13:59:27
Musím se nyní na chvíli z krásné rozpravy omluvit. Na malý čas.
archetyp 08/05/2012 13:47:24
Jak se správně věří, aby se naplnil Ježíšův příslib.
Ty, kdo uvěří, pak budou provázet tato znamení:...
Já kolem sebe vidím jen špatné věření bez znamení.
Ty, kdo uvěří, pak budou provázet tato znamení:...
Já kolem sebe vidím jen špatné věření bez znamení.
archetyp 08/05/2012 13:40:43
Dominik.
Lidé ale říkají, že věří. Jsou pokřtění a věří.
Někde je chyba. Křest bych nezpochybňoval, ale slovo víra má, jak jsme se nyní přesvědčili, jiný význam. Jak se tedy správně věří?
Lidé ale říkají, že věří. Jsou pokřtění a věří.
Někde je chyba. Křest bych nezpochybňoval, ale slovo víra má, jak jsme se nyní přesvědčili, jiný význam. Jak se tedy správně věří?
archetyp 08/05/2012 13:33:05
Walachian.
Taky prima. Vidíš alespoň, že si tě Pán povolal.
S tím Filipem dobrý. Je potřeba Filipa i filipa.
Taky prima. Vidíš alespoň, že si tě Pán povolal.
S tím Filipem dobrý. Je potřeba Filipa i filipa.
archetyp 08/05/2012 13:30:46
Username: Ježiš kázal hlásat všetkým národom.
Ano, tím jsem se od dětství zabýval. Hledal jsem vyjmenovaná znamení.
Potom jim řekl: "Jděte do celého světa a kažte evangelium všemu stvoření.
Kdo uvěří a pokřtí se, bude spasen, ale kdo neuvěří, bude odsouzen.
Ty, kdo uvěří, pak budou provázet tato znamení: v mém jménu budou vymítat démony, budou mluvit v nových jazycích, budou brát hady, a kdyby vypili něco jedovatého, nijak jim to neublíží; budou vkládat ruce na nemocné a bude jim … [Más]
Ano, tím jsem se od dětství zabýval. Hledal jsem vyjmenovaná znamení.
Potom jim řekl: "Jděte do celého světa a kažte evangelium všemu stvoření.
Kdo uvěří a pokřtí se, bude spasen, ale kdo neuvěří, bude odsouzen.
Ty, kdo uvěří, pak budou provázet tato znamení: v mém jménu budou vymítat démony, budou mluvit v nových jazycích, budou brát hady, a kdyby vypili něco jedovatého, nijak jim to neublíží; budou vkládat ruce na nemocné a bude jim … [Más]
archetyp 08/05/2012 13:12:55
Walachian.
Poslyš, to je prima, že jsi studoval teologii.
To abych ti tedy vysvětlil, že naše diskuze je vedena k vzájemnému obohacení a se záměrem podnítit přemýšlivého čtenáře, k vyššímu duchovnímu i intelektuálnímu výkonu. Diskuze mohou přinést nové, nečekané pohledy. Také nemusí vyjadřovat skutečné názory pisatelů. To píši proto, abych předešel zbytečným soudům.
(Někdy se v diskuzích použije mírné provokace, aby se neusnulo. I duchovně.)
Poslyš, to je prima, že jsi studoval teologii.
To abych ti tedy vysvětlil, že naše diskuze je vedena k vzájemnému obohacení a se záměrem podnítit přemýšlivého čtenáře, k vyššímu duchovnímu i intelektuálnímu výkonu. Diskuze mohou přinést nové, nečekané pohledy. Také nemusí vyjadřovat skutečné názory pisatelů. To píši proto, abych předešel zbytečným soudům.
(Někdy se v diskuzích použije mírné provokace, aby se neusnulo. I duchovně.)
archetyp 08/05/2012 13:03:39
Username.
Co řekneš na tohle?
"Kdyby tvůj bratr proti tobě zhřešil, jdi a napomeň ho mezi čtyřma očima. Jestliže tě poslechne, získal jsi svého bratra.
Pokud tě neposlechne, vezmi s sebou ještě jednoho nebo dva bratry, aby každé slovo obstálo v ústech dvou nebo tří svědků.
Nechce-li však poslechnout ani je, řekni to církvi. A pokud odmítne poslechnout i církev, ať je tedy pro tebe cizí jako pohan a celník. Mt 18: 15-17
Ježíšův citát z doby, kdy ještě neexistovala církev. Také … [Más]
Co řekneš na tohle?
"Kdyby tvůj bratr proti tobě zhřešil, jdi a napomeň ho mezi čtyřma očima. Jestliže tě poslechne, získal jsi svého bratra.
Pokud tě neposlechne, vezmi s sebou ještě jednoho nebo dva bratry, aby každé slovo obstálo v ústech dvou nebo tří svědků.
Nechce-li však poslechnout ani je, řekni to církvi. A pokud odmítne poslechnout i církev, ať je tedy pro tebe cizí jako pohan a celník. Mt 18: 15-17
Ježíšův citát z doby, kdy ještě neexistovala církev. Také … [Más]
archetyp 08/05/2012 12:51:53
To je v pořádku, co píšeš.
Já zkouším domýšlet, jak by učedníci reagovali, když by jim začal vyprávět o církvi. Jestli by je zvědavost přemohla (jako i jindy) a nezačali by vyzvídat. To by mi přišlo samozřejmé. Ale není o tom zmínka, tak výrok o církvi na skále, adresovaný Petrovi, zůstává solitérem.
Já zkouším domýšlet, jak by učedníci reagovali, když by jim začal vyprávět o církvi. Jestli by je zvědavost přemohla (jako i jindy) a nezačali by vyzvídat. To by mi přišlo samozřejmé. Ale není o tom zmínka, tak výrok o církvi na skále, adresovaný Petrovi, zůstává solitérem.
archetyp 08/05/2012 12:39:33
Walachian — 8.5.2012 17:20:25:
To archetyp:
Veru, hovorím vám: Kým sa nepominie nebo a zem, nepominie sa ani jediné písmeno, ani jediná čiarka zo Zákona, kým sa všetko nesplní.
On dále řekl. Nepřišel jsem zákon zrušit, ale naplnit. Křížem byl naplněn Zákon. Tím pominulo vše, co bylo předtím. Neboť obětí Krista, jeho zmrtvýchvstání pominulo vše co bylo předtím. Starý Zákon byl naplněn, a přišel Nový.
++++++++++++++++++
Z toho plyne co?
Co si představuješ ty, když napíšeš: Starý zákon byl … [Más]
To archetyp:
Veru, hovorím vám: Kým sa nepominie nebo a zem, nepominie sa ani jediné písmeno, ani jediná čiarka zo Zákona, kým sa všetko nesplní.
On dále řekl. Nepřišel jsem zákon zrušit, ale naplnit. Křížem byl naplněn Zákon. Tím pominulo vše, co bylo předtím. Neboť obětí Krista, jeho zmrtvýchvstání pominulo vše co bylo předtím. Starý Zákon byl naplněn, a přišel Nový.
++++++++++++++++++
Z toho plyne co?
Co si představuješ ty, když napíšeš: Starý zákon byl … [Más]
archetyp 08/05/2012 12:34:10
Username.
Já si pozdější vsuvky, čistě teoreticky, dokážu představit.
Petr ani Pavel by už v úvahu nepřicházeli. V době, kdy se formovala dnešní podoba evangelií, byli oba nejspíše již popraveni.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Evangelium
Ale nějaký zdatný redaktor, který vzal do úvahy dopad vsuvek...
Ježíš předpověděl učedníkům vypovězení ze synagog - židovských škol.
They will make you outcasts from the synagogue, but an hour is coming for everyone who kills you to think that he is offering … [Más]
Já si pozdější vsuvky, čistě teoreticky, dokážu představit.
Petr ani Pavel by už v úvahu nepřicházeli. V době, kdy se formovala dnešní podoba evangelií, byli oba nejspíše již popraveni.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Evangelium
Ale nějaký zdatný redaktor, který vzal do úvahy dopad vsuvek...
Ježíš předpověděl učedníkům vypovězení ze synagog - židovských škol.
They will make you outcasts from the synagogue, but an hour is coming for everyone who kills you to think that he is offering … [Más]
archetyp 08/05/2012 09:59:30
Zina.
Tady máš vzorek:
archetyp — 18.4.2012 10:49:25:
Ty si Peter a na tejto skale postavím svoju Cirkev a pekelné brány ju nepremôžu. Tebe dám kľúče od nebeského kráľovstva: čo zviažeš na zemi, bude zviazané v nebi, a čo rozviažeš na zemi, bude rozviazané v nebi.
Moderní teologové se na tento citát dívají skepticky.
Na obsah citátu se nepohlíží, jako na autentický výrok Ježíše Nazaretského. Podle moderní teologie je to pozdější vsuvka, která reaguje na spory v ranných … [Más]
Tady máš vzorek:
archetyp — 18.4.2012 10:49:25:
Ty si Peter a na tejto skale postavím svoju Cirkev a pekelné brány ju nepremôžu. Tebe dám kľúče od nebeského kráľovstva: čo zviažeš na zemi, bude zviazané v nebi, a čo rozviažeš na zemi, bude rozviazané v nebi.
Moderní teologové se na tento citát dívají skepticky.
Na obsah citátu se nepohlíží, jako na autentický výrok Ježíše Nazaretského. Podle moderní teologie je to pozdější vsuvka, která reaguje na spory v ranných … [Más]
archetyp 08/05/2012 09:04:43
Zino, chtěl jsem tím naznačit, že jsou v církvi dobří
i zlí
lidé.
Také je možné dohledat v mých komentářích moje vyjádření, že Církev svatá je mnohem širší, než jakákoliv úzce specifikovaná.
Mám to najít sám nebo si to pamatuješ?
i zlí
Také je možné dohledat v mých komentářích moje vyjádření, že Církev svatá je mnohem širší, než jakákoliv úzce specifikovaná.
Mám to najít sám nebo si to pamatuješ?
archetyp 08/05/2012 08:29:59
Zina: Která asi to ta Církev svatá bude?

Sestro Zino, asi takhle:
"Nebeské království je také podobné vlečné síti hozené do moře, nabírající ze všech druhů ryb, kterou když byla naplněna, vytáhli rybáři na břeh, sedli si a shromáždili to, co bylo dobré, do nádob, ale špatné vyhodili pryč.
Totéž se bude dít při konci tohoto světa. Vyjdou andělé a oddělí zlé zprostřed spravedlivých
a vrhnou je do ohnivé pece. Tam bude pláč a skřípění zubů."

Sestro Zino, asi takhle:
"Nebeské království je také podobné vlečné síti hozené do moře, nabírající ze všech druhů ryb, kterou když byla naplněna, vytáhli rybáři na břeh, sedli si a shromáždili to, co bylo dobré, do nádob, ale špatné vyhodili pryč.
Totéž se bude dít při konci tohoto světa. Vyjdou andělé a oddělí zlé zprostřed spravedlivých
a vrhnou je do ohnivé pece. Tam bude pláč a skřípění zubů."
archetyp 07/05/2012 15:58:34
Duch svatý byl na učedníky Ježíše Krista seslán jen jednou - o letnicích, deset dnů po Nanebevstoupení Páně. Od té doby je stále přítomen v Církvi svaté.
archetyp 06/05/2012 17:09:05
Já vám to prozradím.
Otcem jedněch je Višnu,
otcem dalších Šiva,
dalším v řadě je Buddha
ještě Manitou,
Perun
Odin
Zeus
atd.
Ne, to nemůže být Panna Maria.
Chápete proč?!
Otcem jedněch je Višnu,
otcem dalších Šiva,
dalším v řadě je Buddha
ještě Manitou,
Perun
Odin
Zeus
atd.
Ne, to nemůže být Panna Maria.
Chápete proč?!
archetyp 06/05/2012 16:54:19
Na jednu stranu máme Boha, který si vyvolil jediný národ a stal se Otcem duchovního Israele...
Na stranu druhou jakousi protiváhu. Matku všech národů...
No a s kým je má?
Na stranu druhou jakousi protiváhu. Matku všech národů...
No a s kým je má?
archetyp 05/05/2012 01:31:12
Tebe to nepustilo?
Je vidět, že jsi nezažil totalitu, když po ní vzdycháš.
Hlavně, aby sis nevybral kněze-moderátora, který píše výzvy k neposlušnosti.
Mimochodem, podle exorcisty jsi se svým House-music satanista. Nevadíš sám sobě?
Je vidět, že jsi nezažil totalitu, když po ní vzdycháš.
Hlavně, aby sis nevybral kněze-moderátora, který píše výzvy k neposlušnosti.
Mimochodem, podle exorcisty jsi se svým House-music satanista. Nevadíš sám sobě?
archetyp 04/05/2012 18:18:07
Text je podnětný, jen si myslím, že není určen laikům. Ano, vím, že se takové texty samy brání, běžný hříšník nedokáže udržet pozornost, takže nedočte ani odstavec...
archetyp 03/05/2012 04:39:27
archetyp 02/05/2012 16:12:56
archetyp 02/05/2012 15:59:51
archetyp 02/05/2012 14:44:42
Devianti jsou nádoby naplněné zlem. Jsou plni nenávisti a agrese.
Důkaz:
http://all.gloria.tv/?media=284622
Důkaz:
http://all.gloria.tv/?media=284622
archetyp 29/04/2012 11:32:16
Tyhle samy u sebe nedoceněné svévolnice nadělají jen zmatek. Jsou to novodobé Evy svádící Adamy k nevěře v Boha. Had věděl, koho si vybrat...
archetyp 29/04/2012 11:06:58
Tak mne napadlo, když vzdorovitý kněz z Irska mluví o moudrosti širého Božího lidu, jestli nemá na mysli falešnou vizionářku Marii Divine Mercy, která rouhavě smolí jakási Varování. Ani bych se nedivil, musí to mít jeden původ, v Satanu svůdci.
According to independent theologians the messages reinforce the Catholic teachings of faith and morals.
According to independent theologians the messages reinforce the Catholic teachings of faith and morals.
archetyp 29/04/2012 10:03:28
Zhoubci církve by chtěli spolek, kde by si byli všichni rovni.
archetyp 27/04/2012 16:15:48
Evelina.
Ano, Beránkova krev se vylila za mnohých.
A jako je lidem uloženo jednou zemřít, a potom přijde soud, tak byl i Kristus jednou obětován, aby vzal na sebe hříchy mnohých, a těm, kdo ho očekávají, se podruhé ukáže bez hříchu, aby je spasil. Zd 9: 27,28

Ano, Beránkova krev se vylila za mnohých.
A jako je lidem uloženo jednou zemřít, a potom přijde soud, tak byl i Kristus jednou obětován, aby vzal na sebe hříchy mnohých, a těm, kdo ho očekávají, se podruhé ukáže bez hříchu, aby je spasil. Zd 9: 27,28
archetyp 27/04/2012 16:04:13
Ježíš v jednom podobenství říká, že se zlí lidé dostanou na svatbu. Ale budou se muset pakovat pryč.
A ti služebníci vyšli na ulice a shromáždili všechny, které našli - zlé i dobré, a tak se svatební místnost naplnila hodovníky.
Když pak vešel král, aby se podíval na hosty, uviděl tam člověka, který nebyl oblečen do svatebního roucha.
Řekl mu: 'Příteli, jak jsi sem vešel bez svatebního roucha?' A on oněměl.
Král tedy řekl služebníkům: 'Svažte mu nohy a ruce, vezměte ho a uvrhněte do … [Más]
A ti služebníci vyšli na ulice a shromáždili všechny, které našli - zlé i dobré, a tak se svatební místnost naplnila hodovníky.
Když pak vešel král, aby se podíval na hosty, uviděl tam člověka, který nebyl oblečen do svatebního roucha.
Řekl mu: 'Příteli, jak jsi sem vešel bez svatebního roucha?' A on oněměl.
Král tedy řekl služebníkům: 'Svažte mu nohy a ruce, vezměte ho a uvrhněte do … [Más]
archetyp 27/04/2012 15:50:15
Vidím, že mnozí tu nemají jasno ve věci těla a krve našeho Pána.
Polemika s Johnfraxovým odkazem - johnfrax — 17.4.2012 01:02:25: Za mnohych - za vsetkych (k otazke )
Naučte se rozlišovat, kdy a ke komu Ježíš mluví. Jestliže je v úzkém kruhu učedníků, bere do rukou kalich a říká - Pijte z něho všichni, tak se myslí - všichni učedníci.
Dnes je zvrácená doba, kdy se násilně razí ďábelský názor, že Ježíš myslel všechny lidi. Není to pravda. Když povolal rybáře za učedníky, … [Más]
Polemika s Johnfraxovým odkazem - johnfrax — 17.4.2012 01:02:25: Za mnohych - za vsetkych (k otazke )
Naučte se rozlišovat, kdy a ke komu Ježíš mluví. Jestliže je v úzkém kruhu učedníků, bere do rukou kalich a říká - Pijte z něho všichni, tak se myslí - všichni učedníci.
Dnes je zvrácená doba, kdy se násilně razí ďábelský názor, že Ježíš myslel všechny lidi. Není to pravda. Když povolal rybáře za učedníky, … [Más]
archetyp 27/04/2012 14:34:02
archetyp 27/04/2012 03:47:12
Virtue-digger — 26.4.2012 22:36:02:
Je dobre keď tu za čistotu viery udatne bojuje aspoň brat Johnfrax, ja, prípadne aj Leo, aby si snáď ľudia nemysleli že už niet normálnych katolíkov.
Hodně riskuješ s tímhle seznamem.
Je dobre keď tu za čistotu viery udatne bojuje aspoň brat Johnfrax, ja, prípadne aj Leo, aby si snáď ľudia nemysleli že už niet normálnych katolíkov.
Hodně riskuješ s tímhle seznamem.
archetyp 26/04/2012 05:37:35
Anton, neviděl jsem, že bys tu kdy vystupoval proticírkevně.
Hájil jsi Krista, který musel opustit svatostánek.
To je povinnost každého křesťana.
Podle mého názoru Ježíš ukázal cestu, pravdu i život, když vykázal s bičem z provázků v ruce z chrámu ty, kteří do něho přišli vydělávat peníze.
Hájil jsi Krista, který musel opustit svatostánek.
To je povinnost každého křesťana.
Podle mého názoru Ježíš ukázal cestu, pravdu i život, když vykázal s bičem z provázků v ruce z chrámu ty, kteří do něho přišli vydělávat peníze.
archetyp 26/04/2012 05:29:24
V. Pane, otevři mé rty.
R. A začnu tě chválit.
Ant. Pojďte, klaňme se obdivuhodnému Jménu Ježíšovu, které je nad každé jiné jméno.
Žalm 94 (95)
Pojďme a jásejme vstříc Pánu, *
oslavme skálu naší spásy!
Přistupme před něj s chvalozpěvy, *
hudbou a písní vzývejme ho!
Ant. Pojďte, klaňme se obdivuhodnému Jménu Ježíšovu, které je nad každé jiné jméno.
Protože Pán je Bůh náš mocný, *
Králem je nade všemi bohy.
Hlubiny zemské má v své moci, *
výšiny horské patří jemu.
Jeho je moře, sám je stvořil, … [Más]
R. A začnu tě chválit.
Ant. Pojďte, klaňme se obdivuhodnému Jménu Ježíšovu, které je nad každé jiné jméno.
Žalm 94 (95)
Pojďme a jásejme vstříc Pánu, *
oslavme skálu naší spásy!
Přistupme před něj s chvalozpěvy, *
hudbou a písní vzývejme ho!
Ant. Pojďte, klaňme se obdivuhodnému Jménu Ježíšovu, které je nad každé jiné jméno.
Protože Pán je Bůh náš mocný, *
Králem je nade všemi bohy.
Hlubiny zemské má v své moci, *
výšiny horské patří jemu.
Jeho je moře, sám je stvořil, … [Más]
archetyp 25/04/2012 19:55:10
Jen jediný by v této věci mohl žádat nápravu. Čardášovým koncertem bylo poškozeno dobré jméno Ježíšovo.
Ježíš se musel "uklidit" ze svého chrámu.
A to je vždy skandál.
Co udělá Společnost JEŽÍŠOVA, aby se to neopakovalo?
Ježíš se musel "uklidit" ze svého chrámu.
A to je vždy skandál.
Co udělá Společnost JEŽÍŠOVA, aby se to neopakovalo?
archetyp 25/04/2012 19:39:17
Ještě bych přimhouřil oči, kdyby tančil v kněžském oděvu.
Ale polonahý a nalíčený jako žena?
Ale polonahý a nalíčený jako žena?
archetyp 25/04/2012 19:37:12
Každý katolický kostel má být jen chrámem Páně.
Pokud se chrám propůjčí profánním aktivitám, pak se jedná o duchovní prostituci.
Hinduistická pastorace.
Pokud se chrám propůjčí profánním aktivitám, pak se jedná o duchovní prostituci.
Hinduistická pastorace.
archetyp 25/04/2012 19:27:30
Hinduistický jesuita se v Bratislave modlil baletom ku svojim bohom.
archetyp 25/04/2012 06:40:42
Johnfrax, příslušná místa si sama dělají závěry. Nepotřebují, aby jim někdo materíály předtřídil.
Hezký den a zamysli se.
Hezký den a zamysli se.
archetyp 25/04/2012 06:38:01
Virtue-digger — 24.4.2012 20:26:24:
Archetyp,
prepáč, ale k akej denominácii či duchovnosti patríš, ak to nie je tajné?
Není to tajné. Jsem v duchovní jednotě s vydavatelem tohoto webu Gloria. tv. Více katolické je lepší!
Archetyp,
prepáč, ale k akej denominácii či duchovnosti patríš, ak to nie je tajné?
Není to tajné. Jsem v duchovní jednotě s vydavatelem tohoto webu Gloria. tv. Více katolické je lepší!
archetyp 25/04/2012 06:28:29
Nějak se ti tam přimotalo slovo pravověrný.
Církev pověřila některé konkrétní osoby, aby sledovaly dění na křesťanských webech. Ty jim ztěžuješ práci.
Vyjadřuj se svobodně, ale v poloze, která ti náleží.
Jako každý jiný zde.
Církev pověřila některé konkrétní osoby, aby sledovaly dění na křesťanských webech. Ty jim ztěžuješ práci.
Vyjadřuj se svobodně, ale v poloze, která ti náleží.
Jako každý jiný zde.
archetyp 25/04/2012 06:17:32
Případně, jako každý jiný, můžeš na vklad, který ti je proti srsti, upozornit správce webu. Ten si rozhodne sám, jak s čím naloží.
Hlavně tu nedělej zlou atmosféru, která v důsledku brání pověřeným pracovníkům církve, aby sledovali autentické názory komentátorů. Je třeba, aby se křesťané mohli svobodně vyjádřit.
Právo na názor zajisté máš.
Ale ne na samozvané polohy satana - žalobce.
Hlavně tu nedělej zlou atmosféru, která v důsledku brání pověřeným pracovníkům církve, aby sledovali autentické názory komentátorů. Je třeba, aby se křesťané mohli svobodně vyjádřit.
Právo na názor zajisté máš.
Ale ne na samozvané polohy satana - žalobce.
archetyp 25/04/2012 06:13:19
Tak formuluj svoje komentáře jako ostatní. Mluv za sebe a ne za církev. To tu nikdo, krom tebe, nedělá. Ty tu vystupuješ jako prokurátor u polního soudu. Takoví, jako ty, mají na svědomí násilnou smrt světců. Jako v případě Panny Orleánské.
Vyjádři svůj názor a dost.
Žádné materiály, žádné seznamy.
Žádné žaloby.
Ty, jako baník na dochodku nejsi schopen rozlišit, co je a co není útok proto církvi. Jestliže tu někdo na něco upozorní, pak spíše proto, že mu to vadí. Z jeho … [Más]
Vyjádři svůj názor a dost.
Žádné materiály, žádné seznamy.
Žádné žaloby.
Ty, jako baník na dochodku nejsi schopen rozlišit, co je a co není útok proto církvi. Jestliže tu někdo na něco upozorní, pak spíše proto, že mu to vadí. Z jeho … [Más]
archetyp 25/04/2012 05:51:48
Archetyp: Vystupuješ jako žalobce.
Johnfrax: Môžte si to pozrieť a posúdiť.
Písmo svaté: A veľký drak, ten starý had, ktorý sa volá diabol a satan, čo zvádzal celý svet, bol zvrhnutý; zvrhnutý bol na zem a s ním boli zvrhnutí jeho anjeli. A počul som mohutný hlas volať v nebi: "Teraz nastala spása, moc a kráľovstvo nášho Boha a vláda jeho Pomazaného, lebo bol zvrhnutý žalobca našich bratov, ktorý na nich dňom i nocou žaloval pred naším Bohom.
Johnfrax: Môžte si to pozrieť a posúdiť.
Písmo svaté: A veľký drak, ten starý had, ktorý sa volá diabol a satan, čo zvádzal celý svet, bol zvrhnutý; zvrhnutý bol na zem a s ním boli zvrhnutí jeho anjeli. A počul som mohutný hlas volať v nebi: "Teraz nastala spása, moc a kráľovstvo nášho Boha a vláda jeho Pomazaného, lebo bol zvrhnutý žalobca našich bratov, ktorý na nich dňom i nocou žaloval pred naším Bohom.
archetyp 24/04/2012 12:00:33
Já napsal řehole. 
Mělo být "Řehole"!
Mělo být "Řehole"!
archetyp 24/04/2012 11:58:57
Řehole jsou dnes sekty uvnitř církve. Už dávno nemají s Ježíšem nic společného. Kdyby u nás hráli čardáš a Kristus by musel pryč, šel bych s Kristem. Jsem přeci křesťan. (Christian)
archetyp 24/04/2012 11:50:32
P. S. Biskupom a generálnym vikárom katolíckych diecéz Slovenska.
A stvoril Boh človeka na svoj obraz, na Boží obraz ho stvoril, muža a ženu ich stvoril.
Potvorství LGBT, jak čteme, nestvořil. Kdo tedy stvořil LGBT? Na čí obraz jsou stvořeni?
A stvoril Boh človeka na svoj obraz, na Boží obraz ho stvoril, muža a ženu ich stvoril.
Potvorství LGBT, jak čteme, nestvořil. Kdo tedy stvořil LGBT? Na čí obraz jsou stvořeni?
archetyp 24/04/2012 11:42:49
Původně jistě všude bez. Ale to by ani Kajnek nevydejchal.
archetyp 24/04/2012 11:38:22
archetyp 21/04/2012 03:06:53
K citátu Mt 7:12 je třeba dodat, že ho Ježíš vyslovil k lidem, kteří byli znalí zákona. Věděli, co je mravné a co není.
Pokud se tohoto výroku chopí člověk ze světa, může ho snadno zneužít k nárokování nemravnosti. To je třeba si uvědomit a význam výroku správně obhájit.
Pokoj, dobro a moudrost od Boha.
Pokud se tohoto výroku chopí člověk ze světa, může ho snadno zneužít k nárokování nemravnosti. To je třeba si uvědomit a význam výroku správně obhájit.
Pokoj, dobro a moudrost od Boha.
archetyp 20/04/2012 11:07:46
Víte, že Saul/Pavel byl samozvaný apoštol?
Že sám sebe nazval apoštolem pohanů a neměl platnou apoštolskou posloupnost? Nijak se s tím ve svých epištolách netají!
Že sám sebe nazval apoštolem pohanů a neměl platnou apoštolskou posloupnost? Nijak se s tím ve svých epištolách netají!
archetyp 19/04/2012 07:03:43
Osoba píšící pod nickem Olinka jen provokuje.
Proslavila se odporným, rouhavým vtipem o utrpení našeho ukřižovaného Pána:
olinka — 17.4.2012 13:00:46:
Móricko chodí každoročne na Veľkú noc do kostola.
Pán farár má kázeň
o tom ako Pána Ježiša zajali v Getsemanskej záhrade.
Móricko to už nevydrží a na celý kostol zakričí:
„To snáď nie je pravda!
Na čo tam zasa šiel?!,
veď aj vlani ho tam chytili?!“
Proslavila se odporným, rouhavým vtipem o utrpení našeho ukřižovaného Pána:
olinka — 17.4.2012 13:00:46:
Móricko chodí každoročne na Veľkú noc do kostola.
Pán farár má kázeň
o tom ako Pána Ježiša zajali v Getsemanskej záhrade.
Móricko to už nevydrží a na celý kostol zakričí:
„To snáď nie je pravda!
Na čo tam zasa šiel?!,
veď aj vlani ho tam chytili?!“
archetyp 19/04/2012 05:30:29
Pětihvězdičkové kázání.
archetyp 19/04/2012 05:12:51
Možná bychom nenarozené děti uchránili, kdybychom pro ně žádali sexuální práva.
Svět je jeden velký blázinec. Ban Ki-Moon je jeden z chovanců.
Svět je jeden velký blázinec. Ban Ki-Moon je jeden z chovanců.
archetyp 19/04/2012 05:02:12
Jaká práva mají nenarozené děti?
archetyp 18/04/2012 05:14:38
To je pořádná porce.
archetyp 18/04/2012 04:49:25
Ty si Peter a na tejto skale postavím svoju Cirkev a pekelné brány ju nepremôžu. Tebe dám kľúče od nebeského kráľovstva: čo zviažeš na zemi, bude zviazané v nebi, a čo rozviažeš na zemi, bude rozviazané v nebi.
Moderní teologové se na tento citát dívají skepticky.
Na obsah citátu se nepohlíží, jako na autentický výrok Ježíše Nazaretského. Podle moderní teologie je to pozdější vsuvka, která reaguje na spory v ranných církvích. Je pravda, že se tento citát objevuje jen u … [Más]
Moderní teologové se na tento citát dívají skepticky.
Na obsah citátu se nepohlíží, jako na autentický výrok Ježíše Nazaretského. Podle moderní teologie je to pozdější vsuvka, která reaguje na spory v ranných církvích. Je pravda, že se tento citát objevuje jen u … [Más]
archetyp 17/04/2012 19:54:59
Bude vhodné, abych předešel nedorozumění.
Co jsem chtěl svým komentářem říci?
Že modernizmus je lidská blbost.
Co jsem chtěl svým komentářem říci?
Že modernizmus je lidská blbost.
archetyp 17/04/2012 19:35:38
Já myslím, že největším nepřítelem Církve svaté je lidská blbost.
Ak niekomu z vás chýba múdrosť, nech si prosí od Boha, ktorý dáva všetkým štedro a bez výčitky, a dostane ju. Jak 1:5
Jenže je tu problém. Bližní, kterému se nedostává moudrosti, si nikdy neuvědomí, že se mu nedostává. Nebude tedy sám od sebe o ni prosit. Když bližnímu jiný bližní naznačí, že se mu nedostává moudrosti a že by o ní měl prosit, hloupý bližní dobře míněnou radu odmítne. K … [Más]
Ak niekomu z vás chýba múdrosť, nech si prosí od Boha, ktorý dáva všetkým štedro a bez výčitky, a dostane ju. Jak 1:5
Jenže je tu problém. Bližní, kterému se nedostává moudrosti, si nikdy neuvědomí, že se mu nedostává. Nebude tedy sám od sebe o ni prosit. Když bližnímu jiný bližní naznačí, že se mu nedostává moudrosti a že by o ní měl prosit, hloupý bližní dobře míněnou radu odmítne. K … [Más]
archetyp 17/04/2012 19:16:02
VladinkoO, to nejde vysvětlit jednou větou.
Jestliže si budeš držet představu nějakých hmotných klíčů, které pasují do hmotného zámku hmotné brány nebeského království, pak nikdy nepochopíš, o čem Ježíš mluvil.
Ale nezoufej, Bůh se nad tebou smiluje, když budeš hledat Jeho vůli, abys jí plnil.
Jestliže si budeš držet představu nějakých hmotných klíčů, které pasují do hmotného zámku hmotné brány nebeského království, pak nikdy nepochopíš, o čem Ježíš mluvil.
Ale nezoufej, Bůh se nad tebou smiluje, když budeš hledat Jeho vůli, abys jí plnil.
archetyp 17/04/2012 06:52:17
VladinkoO: Čo s tým?
Podívej, VladinkoO, včera jsem v jednom komentáři úplně otevřeně ocitoval slova našeho Pána, když hovořil o klíči k nebeskému království.
Kolik zdejších bližních je schopno tento klíč pochopit a užít?
Je to tak. Nejvzácnější věci leží v prachu cesty povrhnuty světem. Tady se ukazuje pravdivost a hloubka Ježíšova podobenství o rozsévači.

Podívej, VladinkoO, včera jsem v jednom komentáři úplně otevřeně ocitoval slova našeho Pána, když hovořil o klíči k nebeskému království.
Kolik zdejších bližních je schopno tento klíč pochopit a užít?
Je to tak. Nejvzácnější věci leží v prachu cesty povrhnuty světem. Tady se ukazuje pravdivost a hloubka Ježíšova podobenství o rozsévači.
archetyp 16/04/2012 15:50:24
Ano, logika má přísná pravidla.
Aby se zmíněný výrok mohl vztahovat i na jiné osoby, musely by být ve výroku jmenovány. To by takový výrok zněl takto:
Petře, ty jsi skála a na té skále zbuduji církev... a všichni tví nástupci budou také Petrové. Ale tak ten výrok nezní. Kdokoliv další chce být sloupem církve, musí nejdříve postavit svůj vlastní dům na skále. A vzít klíče od Božího království. Odemknout si.
Není to odmítnutí papeže ani papežství.
Aby se zmíněný výrok mohl vztahovat i na jiné osoby, musely by být ve výroku jmenovány. To by takový výrok zněl takto:
Petře, ty jsi skála a na té skále zbuduji církev... a všichni tví nástupci budou také Petrové. Ale tak ten výrok nezní. Kdokoliv další chce být sloupem církve, musí nejdříve postavit svůj vlastní dům na skále. A vzít klíče od Božího království. Odemknout si.
Není to odmítnutí papeže ani papežství.
archetyp 16/04/2012 15:25:47
VladinkoO, ty jsi tu asi nebyl, když jsem vložil dalších pár komentářů. Přečti si v diskuzi, co jsi nečetl, abych nemusel něco psát dvakrát.
Třeba zrovna ve 20:35 je zmiňována skála, jako nutný základ pro vstup do nebeského království.
Třeba zrovna ve 20:35 je zmiňována skála, jako nutný základ pro vstup do nebeského království.
archetyp 16/04/2012 15:19:01
Přečti si znovu toto:
archetyp — 16.4.2012 15:24:54: V
Poslušnost ale je v umění poslechnout papeže, i když vím, že nemá pravdu. Takto to činili největší světci, když byli podrobováni nejtěžším zkouškám.
Je to snad odmítnutí papeže?
archetyp — 16.4.2012 15:24:54: V
Poslušnost ale je v umění poslechnout papeže, i když vím, že nemá pravdu. Takto to činili největší světci, když byli podrobováni nejtěžším zkouškám.
Je to snad odmítnutí papeže?











