Taal Feedback

Lang025
Hekle to video jsem taky zhlédla.

Jovana
To u toho kulatého stolu ti mužové překroutili slova papeže Františka. Máme vydávat svědectví pravdě.

Jovana
Zajímavé video

Jovana

Jovana
ad Zina
Nevyhrožujte mi Zino - sama sebe exkomunikujete. Není možné, abyste mne učila poslouchat kacíře.
zina 7.6.2013 06:51:23
Psychika a rakovina - primář bavorské onkologické kliniky 2)
Zápal slepého střeva má jako obsah nestravitelný, odporný, sviňský (v originále šajze) konflikt Jovano, jak se žije s takovým zánětem slepého střeva trvale? Ty zde totiž neustále projevuješ, odporný, sviňský konflikt k patriarchovi Eliaši Dohnalovi.Na to můžeš umřít, i fyzicky / duchovně je horší/ Exkomunika… [More]

alino
alino 7.6.2013 14:04:03
Add Jovan a spol.
Mali by ste iniciovať vo Vatikáne, ale aj u pravoslávnych, aby prehodnotili svätorečenie sv. Vladimíra, ktorý svojho času hodil Perúna do Dnepru, a ako sv. Štefan v Uhorsku, aj on uzákonil kresťanstvo vo svojej krajine, začo ho svätorečili.
Tak zrušte jeho svätorečenie!
Ale nikdy nemôžete napádať niekoho, kto napodobňuje svätých v ich činoch. To je na hlavu Proti učeniu sv. Matky cirkvi! To si hovoríte vatikánski bojovníci?

Jovana
Samsone1
No Jonano, když jsem poslouchal závěrečné modlitby exorcismu proti duchům světa, tak jsem jen připojil : Svatý Michaeli archanděli braň nás v boji. ŘEKL BYCH "ŠŤASNÁ UKRAJINA. KDYŽ SE TAM NĚKDO STAVÍ PROTI SODOMII, NWO A DALŠÍM" Jistě, natočit jde vše a účelově upravit. Dovedeš si představit, jak vyvádí posedlá baba? Já bych věc ponechal Bohu a Jeho soudu. Moc se proti nim angažuješ a navážíš.
Mlčení biskupů je horší jak tahat symbolicky Peruna, jak ho kdysi táhli za ocas koně a svrhli… [More]

Jovana
Svět potřebuje originální světce a ne ty, kteří si na svaté hrají.
www.youtube.com/watch

Nejsvětější Srdce Ježíšovo, smiluj se nad námi.

alino
Kritikom a ohováračom o. Dohnála venujem nasledovné:
Mali by ste iniciovať vo Vatikáne, ale aj u pravoslávnych, aby prehodnotili svätorečenie sv. Vladimíra, ktorý svojho času hodil Perúna do Dnepru, a ako sv. Štefan v Uhorsku, aj on uzákonil kresťanstvo vo svojej krajine, začo ho svätorečili.
Tak zrušte jeho svätorečenie!
Ale nikdy nemôžete napádať niekoho, kto napodobňuje svätých v ich činoch.
To je na hlavu To si hovoríte vatikánski bojovníci?

Jovana
Kamarádi a kamarádky A. Dohnala, které tu vede Libor.
Марек -
by rád věděl, kdo jsem. Nechtějte to vědět.
Drazí, jste zmanipulovaní a docela to zavání magií. Ty vyhrůžky rakovinou a slepým střevem a smrtí. Není se čemu divit. Libor tu věští a A.Dohnal tahá na provázku atrapu Peruna.
Víte, co mi je divné, že A. Dohnal píše stížnosti na církevní heierarchii právě těm, kteří ve světě schvalují zákony, se kterými on nesouhlasí a proti kterým bojuje.
Vyhrožovat někomu smrtí, to je čistý okultismus, … [More]

Jovana
To je neuvěřitelné, kam sahá lidská pýcha. Udělám si atrapu Peruna a tahám ji za sebou k Dněpru. Sednu a píšu státníkům dopisy a pomlouvám církevní hierarchii.
Ödpusť nám Pane Ježíši. Odpusť.

Jovana
Modleme se za naše kněze, biskupy a za svatého otce papeže Františka. Chvalme Boha v jeho svatyni. Maranatha.

Jovana
Jsem velmi ráda, že jsem našla tato sslova, jsou v pravdě. Opakuji komentář.
Na internete sa na rôznych stránkach Dohnalovci pod viacerými označeniami ako,
byzantský patriarchát,
pravoverná ukrajinská grécko katolická cirkev,
Societas Sancti Basilii Magni
snažia šíriť rôzne dopisy pre kresťanov,výzvy,strašenia exkomunikáciou,vyrábajú fotomontáže,rôzne video montáže kde hanobia katolícku cirkev a exkomunikujú ju ako celok,vyhlasujú sa za spasiteľov a podobne. Je im dobrý každý prostriedok,nevy… [More]

Samson1
No Jonano, když jsem poslouchal závěrečné modlitby exorcismu proti duchům světa, tak jsem jen připojil : Svatý Michaeli archanděli braň nás v boji. ŘEKL BYCH "ŠŤASNÁ UKRAJINA. KDYŽ SE TAM NĚKDO STAVÍ PROTI SODOMII, NWO A DALŠÍM" Jistě, natočit jde vše a účelově upravit. Dovedeš si představit, jak vyvádí posedlá baba? Já bych věc ponechal Bohu a Jeho soudu. Moc se proti nim angažuješ a navážíš.
Mlčení biskupů je horší jak tahat symbolicky Peruna, jak ho kdysi táhli za ocas koně a svrhli do … [More]

Jovana
Opakuji zajímavý komentář:
Registrované cirkvi a náboženské spoločnosti v ČR
zákon zakotvuje vo svojom § 5 tzv. kvalitatívne podmienky vzniku a pôsobenia cirkví a náboženských spoločností, kde sa podrobne rozvádzajú varianty podozrivého až neprípustného konania náboženských subjektov, od zatajovania organizačnej štruktúry až po psychickú deštrukciu ich členov, najmä maloletých. Toto ustanovenie sa však dosiaľ v praxi bezprostredne neaplikovalo; je napokon veľmi nepodarené zo stránky legislatívn… [More]

Jovana likes this. 

Jovana
Sekta Antonína Dohnala narušila jednotu v církvi svaté katolické. Prostředky, které k tomu použila a z pozic heretiků používá mi vyrážejí dech, i když vím, že nás biskupové vyzývají, abychom jejich slova neposlouchali a abychom se za ně modlili. Přesto se zamýšlím nad Antonínem Dohnalem tahajícím na provázku Peruna k řece Dněpru. Nebohá Ukrajino. Nebozí lidé. Modleme se za spásu svých duší.
Antonín Dohnal tahá na provázku Peruna. O tempora, o mores.

Jovana
hereza je nepripustna Boh si neprotireci a zaujimave ze nik s viziou pekla nikdy nijake konkretne osoby nepomenoval Boh sa nevrsi a nemsti a nie je skodoradostny
---
Ano.

mike084
a zeby to bol utek do egypta?
hereza je nepripustna Boh si neprotireci a zaujimave ze nik s viziou pekla nikdy nijake konkretne osoby nepomenoval Boh sa nevrsi a nemsti a nie je skodoradostny
nie nie je take zle ako si dokazme predstavit to nie je ono je totiz daleko horsie sibe im teda fest povznasat sa nad tym ze si niekoho predstavujem v pekle je nenavistne a uchylne prave to je minimalne na ocistec pan dokonaly "kazatel"

johnfrax
Registrované cirkvi a náboženské spoločnosti v ČR
zákon zakotvuje vo svojom § 5 tzv. kvalitatívne podmienky vzniku a pôsobenia cirkví a náboženských spoločností, kde sa podrobne rozvádzajú varianty podozrivého až neprípustného konania náboženských subjektov, od zatajovania organizačnej štruktúry až po psychickú deštrukciu ich členov, najmä maloletých. Toto ustanovenie sa však dosiaľ v praxi bezprostredne neaplikovalo; je napokon veľmi nepodarené zo stránky legislatívno-technickej a na rozdiel … [More]

archetyp
Jedno bratrstvo, druhé bratrstvo, exkomunikace...
Po II. Vatikánském koncilu už je všechno jedno. Všichni křesťané jsou součástí Církve. Jen si někteří dopad koncilu řádně neuvědomují. Takže vzájemné ataky jsou vždy proti vlastním bratřím.


Virtue-digger
Re: evelina — 21.2.2012 21:26:50:
Je fakt že v začiatkoch som obdržal niekoľko súkromných zjavení, ktoré sa v podstate týkali tých právd aké učí Cirkev, ale typický vizionár so zvláštnym poslaním nie som, len obyčajný laik s ťažkým životom. Inak pripadá mi trápne takto o tom hovoriť, ale hádam to teraz treba, hoci mi neuverili ani najbližší doma. Veď sotva kto považuje za dôkaz prekvapivú metanoiu. Inému je asi ťažké uveriť v niečo čo pravdepodobne ani nedokáže pochopiť, ale ja môžem aspoň … [More]

Misel9
V Zjavení Jána 12,1 je žena, ktorá rodí k pôrodu odetá slnkom a na hlave má korunu 12 hviezd. Tá žena je "veľké znamenie", je teda podobne, ako aj drak len symbolom niečoho väčšieho. Nemôže to byť Mária, pretože okamžite potom, čo porodí je toto dieťa "vytrhnuté" k trónu (predobraz vytrhnutia) a Ježiš nebol hneď po svojom narodení vzatý do neba, ale až po svojom vzkriesení. Pavel hovorí: "Deti moje, ktoré znovu v bolestiach rodím, dokiaľ vo vás nebude sformovaný Kristus." (Galats. 4,19) Hovorí … [More]

Misel9
Ja som videla na videu, kde hovorí Angelika, že je katolíčka, tak neviem...

Anton Selecký
Je dosť zaujímavé, že o Angelike Zambrano, o ktorej sa na linke Pravovernej Cirkvi píše, sa tam zároveň pripúšťa, ba sa aj označuje za heretičku. A tiež je dosť zaujímavé, že stránka, ktorá odpaluje heretikov a modlárov rovno do pekla pri Panne Márii zrazu pripúšťa HEREZU, ktorá „nie je podstatná“ teda presne „neohrožuje spasení!“ POZOR – a protestanti práveže úctu k Panne Márii považujú za MODLÁRSTVO: Nuž – teda možno protestantov považovať za pravoverných, keď sa vízia pekla udeje cez … [More]

archetyp
Chlapci, zkuste si někdy do vyhledávače zadat "Jan Novák". Můžeme se o tom jednom Novákovi bavit až do velikonoc.

julianaaaa
zina ... heh ze agent :D no dajme tomu ze to mozno aj bol nejaky tajny :) inak tej angelike neverim ... mozno jej niekto zaplatil, co ja viem...


Anton Selecký
No mozno to niekto uprace, ja som tiez skepticky v tom, ci sa potulovali po pekle dve Angeliky alebo len jedna. Ale myslim, ze sudny clovek si urobi obraz o tychto ukazoch, ak sa nezadebni vo svojej tvrdohlavosti, aby si len dokazoval to svoje.

archetyp
Ten příběh je mi lhostejný, jsem skeptický k lidem, kterým se zjevuje "Panna Maria" nebo "Ježíš".
Jedná se mi jen o to, že tu jsou dvě Angeliky. Jedna je Angelica Elizabeth Zambrano Mora a druhá Angélica Johanna Zambrano. No a ty jsi odsoudil tu chudinku indiánku, když jsi jí ztotožnil s nějakou neřestnicí, co se jmenuje podobně. To by mohly být rovněž intriky.

johnfrax
Archetyp,tu nejde o moju radosť,stačí ak si pozrieš linky od Antona.Žeby mali obe videnie?
Vôbec ma to neteší,že to dievča sa nechala k tomu naviesť,veď ona asi ani nevedela kto Ján Pavol II je.
Je mi jej ľúto.
Absolutne sa tým už nemienim zaoberať,je to len intriga , je to bumerang,ktorý môže ublíži tomu,kto ho hodil.

archetyp
Chlapci, musím vám trochu zkazit radost. Jsou dvě Angeliky, jedna je manekýna a druhá vypráví o svém vidění. Jedna je víc indiánka, druhá nezapře předky z Afriky. Jedna má nosánek pršáček a druhá skobu. Stačí si porovnat fotografie, jsou k dispozici i z profilu. Tam je také patrné, jak rozdílně mají skosená čela. Velký rozdíl je i v hmotnosti. Jedna se jmenuje Angelica Elizabeth Zambrano Mora a druhá Angélica Zambrano.
Takže všechny závěry, plynoucí z vašeho omylu jsou mimo.
U nás máme přísloví… [More]

johnfrax
Anton,ak ak si dáš v Google vyhľadať na jej meno "Obrázky",
teda ak si to už neurobil,
tak ten obraz o nej bude jasnejší,i keď asi nie svetlý.
Podľa mňa to robila na objednávku.

johnfrax
Anton,ďakujem za úsmev,nepovedal by som,že aj téma pekla môže pobaviť.
Aktuality z pekla...kto by ich mohol vynášať ?

Anton Selecký
Tu je tá slávna Angelika Zambrano, však si to všetci prejdite,a bude vám jasné, komu v tej Cirkvi vlastne šibe.
Michael Jackson is in hell, Pope John Paul II is not in heaven either
MONDAY, 21 MARCH 2011 21:21PETER NYONIMOST READ ARTICLES
By Angelica Zambrano
My name is Maxima Zambrano Mora and we attend the "Casa de Oracion" Church in El Empalme. We were fasting for 15 days, and crying out to God. My daughter Angelica also joined us. During those fifteen days of fasting, I was able to see … [More]

johnfrax
Paradoxne začína so slovami
Pochopte prosím, že nemám nikoho odsudzovať,
Je to teda riadny galamatiáš,peklo bude asi zrušené pri tom obsadení,ako to uvádza :-) [More]

Anton Selecký
Tu máte ďaľšiu aboslútnu kravinu:
www.landoverbaptist.org/.../pope.html
Posolstvo Pápeža Jána Pavla II. z pekla
Kázanie brata Harryho Hardwick
Priatelia, normálne by som maô vstať a kázať tú kázeň, ale dnes mám aktuality priamo z pekla. Bolo to tak povznášajúce, že som myslel, že by som sa s vami podeliť.: Poslednú nedeľu v noci, pápež John Paul II poslal správu jeho nespočetným trúchliacim prostredníctvom archanjela Michaela ktorú preložil do angličtiny, John Paul II istí svojich nasledovníkov… [More]

Anton Selecký
www.jesus-is-savior.com/.../pope_burning_in_hell.htm
N tejto linke je okrem iných "múdrostí táto veta:
Pápež John Paul II bol minister Satana, falošný prorok ...
A ďalšia zaujímavosť na tejto linke:
Katolicizmus je lož diabla. Ak som sa úprimne staral o ľudí, potom by som mal mať čas, aby som vás varoval. Katolícke náboženstvo je všetko banda, satanské lži založené na umelých tradíciách. Žiadam ťa ako priateľ, počúvaj Bibliu sa obráť sa na Pána Ježiša Krista vo viere. Tak si teraz urobte obraz o situácii. No comment.
Stylita likes this. 

Anton Selecký
Eveline, ja nesúhlasím ani s Hríbom, ani s lampou, ba ani s arcibiskupom Bezákom. To čo som napísal, píšem na základe vlastnej skúsenosti. Ja som zažil Jána Pavla II. v Nebi.

evelina
Je to možné Tóno,
veď podľa najnovšieho učenia cirkvi,
teda slovenského arcibiskupa,(viď Pod lampou)
všetci pojdu do neba, a niektorí tam pôjdu za trest.

Anton Selecký
No videl som ten film tej Angeliky. Mám k tomu len niekoľko poznámok. Viete, som novinár, a rád si veci overujem, resp. potrebujem , ako sa hovorí "nezávislý zdroj", ktorý istú informáciu jednoducho potvrdzuje.
Čo mi vadí na príspevkoch zo zdroja, na ktorom tento film je?
Sú tam zavesené viaceré filmy o údajnom modlárstve Jána Pavla II: Avšak vždy to komentuje jeden jediný hlas, ten, ktorý to zostrihal resp nakrúcal (to je proste, ako sa tomu hovorí - kompilát), nikdy neposkytuje slovo tým, o … [More]

evelina
Virtue,
...sám Ježiš ti všetko ukázal?
To ako vizionárovi? A prepáč, bol katolík?
O spásu sa nám treba namáhať.
Ja ju neriskujem, mám radšej istotu.

Virtue-digger
Rozumiem a nechcem to siliť, lebo každému asi vyhovuje iné, čomu je schopný veriť. Katolícka viera sa zdá byť komplikovanejšia než evanjelická prípadne jehovistická,
a predsa vychádza z Biblie; avšak čo sa jej výkladu týka, bez pomoci Ducha Svätého (o svetlo ktorého treba stále prosiť) človek ďaleko nedôjde. To sa potom podobá snahe čítať text pri nedostatočnom osvetlení.
Zatiaľ ti na tejto ceste prajem veľa požehnania aj odvahy.

Misel9
Virtue:, ale ja verím biblii a faktom...a všetko mám skúmať..a nepovedala som "nikdy"...

Virtue-digger
Re: Misel9 — 21.2.2012 12:43:49:
dnes si to nemyslíš, no zajtra ti ukážu že je to fakt.
Preto nikdy nehovor "nikdy".

Virtue-digger
Re: evelina — 21.2.2012 07:06:26:
nikdy som si nenamýšľal že ja budem spasený, ale po spáse máme túžiť. Jedno však viem, že k tejto viere ma kedysi povolal sám Ježiš a všetko mi ukázal. Preto neuverím nikomu kto ma presviedča o inom. Kto verí v Boha, nech rovnako verí aj v Cirkev a nebude sklamaný.
Skús to teda risknúť.

Misel9
Ohľadom Angeliky Zambrano a jej fotiek rozmýšľam, že tie fotky ju podľa mňa hneď neoprávňujú, že na videu klame. Tie fotky možno hovoria o tom, ako si zarába, alebo zarábala..neviem, o.i. aj Ježiš mal ako učeníčky bývalé prostitútky..., a ohľadom pápeža si nemyslím, že jeho úrad je od Boha, ale nepíšem to preto, aby som sa tu s niekým vadila...prajem pokoj.

archetyp
Johnfraxi, je hezké, že máš starost o ostatní duše. To se v nebi nad tebou radují. Jen tě prosím, pochop už význam klíčových slov. Když mezi ně zařadíš slovo - příkladně "na", tak je každému jasné, že se ti to ještě nepovedlo. Snižuje to potom hodnotu tvých názorů. Pak nikdy nemůžeš dosáhnout svého úmyslu.

evelina
Vidíš Virtue, tu s tebou súhlasím:
"23Ale prichádza hodina, ba už je tu, keď sa praví ctitelia budú klaňať Otcovi v Duchu a pravde. Lebo sám Otec hľadá takých ctiteľov." [Jn.4/23]
Len abys nebol prekvapený, keď ty medzi nich patriť nebudeš!
[More]