pařez
192,4 tis.

Náhoda, nebo znamení od Boha?

Svatý otec Benedikt XVI. oznámil své rozhodnutí odstoupit z úřadu papeže 11. února 2013 v 11:30 dopoledne.
Blesk udeřil ve Vatikánu do baziliky svatého Petra

Rok předtím, 11. února 2012 v 11:30 příjímá "irská vizionářka" Marie Božího Milosrdenství toto poselství:

342. Poselství Ježíše ze dne 11. února 2012 v 11:30.
Má drahá, milovaná dcero,
válečné konflikty se všude stupňují a velmi brzy ruka mého Otce zasáhne, aby toto zlo zastavila.
Neměj strach, protože plány k záchraně lidstva jsou již dokončeny a teď už nebude trvat dlouho a moje Velké milosrdenství bude dáno každému z vás.
Nikdy se nebojte práce Antikrista, protože vy, drahé děti, ve vašich modlitbách nesete moc k oslabení jeho sevření světa.
Jiní světoví vůdci budou brzy zabiti a můj nebohý svatý vikář, papež Benedikt XVI, bude vypuzen ze Svatého stolce v Římě.
V minulém roce, má dcero, jsem ti řekl o spiknutí v kuloárech Vatikánu. Plán ke zničení mého svatého vikáře byl v tajnosti vypracován 17. března 2011 a nyní došlo k jeho uskutečnění, neboť to bylo předpověděno.

Rozšiřuj nyní mé Svaté Slovo do každého koutu světa a zařiď, aby také tištěné verze mých poselství se rozšířily do co nejvíce zemí.
Jsi vedena a tak musíš dělat to nejlepší. Pros Mě v modlitbě, abych ti poslal pomoc, a bude ti dána.
Váš Ježíš

Môj úbohý posvätený zástupca Pápež Benedikt XVI. bude vytisnutý zo svätého stolca v Ríme
Poselství Varování 341 - 345
pařez
Libor Halik — 19.2.2013 14:58:53:
První část chápu, souhlasím. Uniká mi ale souvislost s Poselstvími - toto bych potřeboval konkrétně doložit.
Libor Halik
Vzpomeňte si, jak se v 1945-1948 u nás zaváděl sovětský komunismus, čili předantikristovská totalita. Ti, kteří chtěli aktivně bojovat proti komunismu, nebo i ti, kteří jen chtěli utéci za hranice, tak narazili na lidi, kteří mluvili tak, že to vypadalo, že jsou proti komunismu. Ale byli to agenti a nejvíce protikomunistické lidi pak snadno chytli, uvěznili, zabili. Nyní se zavádí …Více
Vzpomeňte si, jak se v 1945-1948 u nás zaváděl sovětský komunismus, čili předantikristovská totalita. Ti, kteří chtěli aktivně bojovat proti komunismu, nebo i ti, kteří jen chtěli utéci za hranice, tak narazili na lidi, kteří mluvili tak, že to vypadalo, že jsou proti komunismu. Ale byli to agenti a nejvíce protikomunistické lidi pak snadno chytli, uvěznili, zabili. Nyní se zavádí antikristovská totalita a to už celosvětová. Ještě nejsou utažené úplně všechny šroubky té Anrikristovy totality, ale téměř všechny už ano. Samozřejmě, že ti nejhorlivější křesťané nechtějí aktivně spoluvytvářet Antikristovu říši. Takoví křesťané DNES JEŠTĚ varují před tím zlem čipů 666 apod. Ale když se do jejich čela postaví nějaký žijící či internetem vyrobený PROROK, PROROKYNĚ přesně instruovaný nejtajnější policií a oni mu budou věřit a dle jeho instrukcí se dokonce scházet k modlitbám a četbě jeho každotýdenních proroctví, tak se jim KROK ZA KROKEM PROMYJE MOZEK a v budoucnu v pravý čas pro ZŘÍZENÍ DIKTATURY už proti ní protestovat nebudou - budou BLUDNĚ věřit, že je to např. k větší slávě Boží apod.
Libor Halik
S většinou obsahu každotýdenních poselství irské jakoby prorokyně souhlasím, pouze sem tam věta je bludná a ďábelsky záludná – JDE O ELITOU (a satanem, který řídí Antikrista) KONTROLOVANOU=ŘÍZENOU OPOZICI, jako býval Walesa v Solidaritě. O stylu současných agentů píše jeden z bojovníků proti homosexuálnímu novému světovému řádu (antikristovskému) Henry Makow z Kanady, zde polsky a anglicky …Více
S většinou obsahu každotýdenních poselství irské jakoby prorokyně souhlasím, pouze sem tam věta je bludná a ďábelsky záludná – JDE O ELITOU (a satanem, který řídí Antikrista) KONTROLOVANOU=ŘÍZENOU OPOZICI, jako býval Walesa v Solidaritě. O stylu současných agentů píše jeden z bojovníků proti homosexuálnímu novému světovému řádu (antikristovskému) Henry Makow z Kanady, zde polsky a anglicky: Henry Makow January 19, 2012 Proč Ilumináti odhalují své spiknutí ? Dlaczego Illuminati ujawniają swój spisek? Aby nevzniklo žádné jimi neřízené hnutí odporu proti nim
marucha.wordpress.com/…/dlaczego-illumi…
www.henrymakow.com/devils_advocate.html
Jovana
List Jakubův 4:7 | Podřiďte se tedy Bohu. Vzepřete se ďáblu a uteče od vás, přibližte se k Bohu a přiblíží se k vám.
Jovana
Máme se bát utrpení, když nás čeká nebe? Máme malomyslnět? To nejdůležitější je se s důvěrou modlit a zvednout hlavu. Bůh je náš Otec.
pařez
Zdravím Vás! :-)
Řekl bych to takto - to, že něco být může ještě neznamená, že to je.
Popisujete situaci, která je skutečně možná, je to oprávněná domněnka. Nyní je potřeba shromáždit fakta, která svědčí pro a proti této domněnce, a porovnat je s tím, co svědčí pro a proti domněnce, že poselství z Irska jsou pravá.
První co mě napadá, je neexistující struktura nějaké "sítě" - …Více
Zdravím Vás! :-)
Řekl bych to takto - to, že něco být může ještě neznamená, že to je.
Popisujete situaci, která je skutečně možná, je to oprávněná domněnka. Nyní je potřeba shromáždit fakta, která svědčí pro a proti této domněnce, a porovnat je s tím, co svědčí pro a proti domněnce, že poselství z Irska jsou pravá.

První co mě napadá, je neexistující struktura nějaké "sítě" - poselství jsou dávána naprosto veřejně, neexistuje žádná "zpětná vazba" - tady není k dispozici žádná "sledovací struktura" jako např. u Charty a pod. (ve fyzické rovině - Pán Bůh má zpětnou vazbu dokonalou ;-)
Když by někdo chtěl sledovat aktivní věřící,proč by dělal takovouto složitost, proč by si jednoduše nezískal či nenasadil "svého" člověka v existujících živých společenstvích církví? Proč riskovat, že někde něco napíše špatně, dopustí se teologické chyby díky které se vše znevěrohodní?
Pokud "Poselství" pocházejí od NWO, proč na nebezpečí NWO upozorňují? (čipy, očkování, potraviny, vyhnání papeže, změny v liturgii a věrouce) Proč raději nenechají věřící v pokojné nevědomosti, proč přispívají k onomu "globálnímu procitnutí", které se nelíbí např. Z. Brzezinskému? Proč vedou věřící k vytváření skrytých modlitebních skupin, které lze obtížněji infiltrovat než stávající veřejná společenství? Proč vybízí věřící (i nevěřící) k odmítnutí čipu, a tak setrvání mimo kontrolu NWO, když přitom NWO kontrolu žádá?
Víte, mě toto připadá příliš přitažené za vlasy. A je pak na místě také otázka, co vlastně brání připustit, že ta poselství pocházejí od Boha?
Jovana
Matouš 16:18 | A já ti pravím, že ty jsi Petr; a na této skále zbuduji svou církev a brány pekel ji nepřemohou.
Libor Halik
Irská prorokyně je styl práce agentů STB (komunistické tajné policie) působících ve vedení církve a ve vedení tehdejších antikomunistických skupin. Polští křesťané to prostudovávají a postupně odmaskovávají. Také USA křesťané se zabývají působením tajných agentů současné (Obamovy) policie ve vedení těch křesťanských organizací, které správně odmítají naplánovanou totalitní globální …Více
Irská prorokyně je styl práce agentů STB (komunistické tajné policie) působících ve vedení církve a ve vedení tehdejších antikomunistických skupin. Polští křesťané to prostudovávají a postupně odmaskovávají. Také USA křesťané se zabývají působením tajných agentů současné (Obamovy) policie ve vedení těch křesťanských organizací, které správně odmítají naplánovanou totalitní globální světovládu NWO, čili Antikrista. Nejstarší příklad viz Nový zákon Skutky apoštolů, 5.kapitola: manželé Ananiáš a Safira, agenti, kteří měli infiltrovat církev poté, co Jidáš spáchal sebevraždu. Protože církev byla tehdy v plenkách, Pán Bůh okamžitě odmaskoval tyto lidi a zázračně je usmrtil. Ve 21.století je církev obrovský košatý strom s 2 000-letými zkušenostmi řady svatých. Posledních 100 let Bůh dovoluje komunistickým a zednářským agentům ničit církev zevnitř. Kristus ve vidění řekl papeži Lvu XIII., že satanovi bude dáno 100 let, aby ničil (infiltroval, přeprogramovával) církev tak moc, jako nikdy předtím.
pařez
Na základě čeho tak, otče Libore, soudíte?
Libor Halik
Irská prorokyně není od Krista, dle mého názoru je buď přímo od ďábla, nebo od tajných policejních či vojenských složek globální NWO, které mají za cíl získat si důvěru katolíků a vést ty katolíky, kteří jsou proti světovládě NWO tak, aby byli pod kontrolou NWO. Podobně jako kdysi polská STB řídila polského Walesu, který navenek bojoval v čele protikomunistické Solidarity. Viz signál …Více
Irská prorokyně není od Krista, dle mého názoru je buď přímo od ďábla, nebo od tajných policejních či vojenských složek globální NWO, které mají za cíl získat si důvěru katolíků a vést ty katolíky, kteří jsou proti světovládě NWO tak, aby byli pod kontrolou NWO. Podobně jako kdysi polská STB řídila polského Walesu, který navenek bojoval v čele protikomunistické Solidarity. Viz signál u hrobu papeže Celestina V., který rezignoval koncem 13.století po pár týdnech či měsících na papežském trůně. Když Benedikt XVI. už v r.2009 připravuje Celestinův rok. Pak Celestina navštíví a zanechá tam papežské palium. Video: The precedent for papal resignation

Maria Dubovska — 17.2.2013 13:05:42:
parez, no to je teda fakt "náhoda". nezabudni, že démoni sú skutoční a možú fyzicky sledovat co sa deje a z toho robit závery. už pred rokom si mohli vypočut benediktov doverný rozhovor s niekým a potom pobehnut a oznámit to svojej prorokyni.
nakoniec táto vec sa dala očakávat. je vidiet že krestania nesledujú poriadne svojho vodcu. už pred dvoma rokmi benedikt urobil nevídanú vec, položil svoje palium na hrob celestína. ved je to signál jak facka. takže keby ludia mali uši oči otvorené , vydedukujú tento fakt aj sami.
pařez
Tedy Zino, nenapsala jste tady náhodou něco, co není pravda?
zina — 18.2.2013 08:11:17:
Na vysvětlenou ke "správnému postoji skeptika" - určité věci se pro některé lidi stávají srdeční záležitostí - vnitřně tomu věří, nehledají známky hodnověrnosti či autenticity - vnitřně s tím souzní a o víc se nestarají - jejich pocit vnitřního souladu je pro ně dostatečným svědectvím o správnosti …Více
Tedy Zino, nenapsala jste tady náhodou něco, co není pravda?
zina — 18.2.2013 08:11:17:

Na vysvětlenou ke "správnému postoji skeptika" - určité věci se pro některé lidi stávají srdeční záležitostí - vnitřně tomu věří, nehledají známky hodnověrnosti či autenticity - vnitřně s tím souzní a o víc se nestarají - jejich pocit vnitřního souladu je pro ně dostatečným svědectvím o správnosti jejich postoje. Respektive nacházejí to, co svědčí pro správnost jejich postoje, a s "velkorysostí sobě vlastní" přehlíží to, co svědčí proti němu. Ona totiž skutečnost je málokdy zcela jednoznačná - vždy existuje pro a proti. Tou "srdeční záležitostí" může být cokoli - sbírání známek, víra v Boha i ateismus (i příslušnost k ŘKC, i fanklub A.Dohnala ;-).
Výhodou "srdcařů" je, že nemají pochybnosti o správnosti svého postoje - díky tomu mohou "žít naplno" svůj postoj a být tím "naplněni". Naopak nevýhodou "srdcařů" je, že nejsou schopni posoudit objektivní správnost svého postoje, ztratili schopnost sebereflexe, jejich "vnitřní kompas" je oslepen jejich vlastním pocitem správnosti. Správný postoj pak zaujímají zpravidla díky jiným lidem, kteří je přesvědčili silou své osobnosti - mohou se ale stát také snadnou obětí manipulace a duchovního podvodu, kdy díky "silné osobnosti" zaujímají postoj špatný. Jejich situace není nicméně beznadějná, život pro ně má zravidla přichystánu léčbu ve formě deziluze, neboli "těžkého čelního nárazu", po kterém procitnou do stavu nevěřícího zírání a ptaní "voe, jak se ti tohle mohlo stát"?

A jsme u skupiny životních uživatelů zvaných "skeptici" - podstatným rysem jejich osobnosti je právě absence dominujícího pocitu "správnosti", naopak převládá pocit nejistoty a v popředí stojí otázka "jak je to vlastně doopravdy?" Tito lidé jsou - obrazně řečeno - v temné místnosti, ale stojí v ní se zapálenou svíčkou a ověřují, zda nábytek a věci v ní se nacházejí opravdu tam, kde být mají. Jejich nevýhodou (oproti "srdcařům") je poněkud depresívní stav mysli, ztráta času z toho, že si svůj "obraz světa" musí znovu poskládat, na druhou stranu jsou schopni uvidět i skutečnosti nové, které jejich dosavadní "světonázor" neobsahoval - jsou totiž disponováni vidět skutečnost takovou, jaká je (pokud jsou ve své skepsi opravdu důslední a neponechali si nějaké myšlenkové klišé - správný skeptik musí totiž pochybovat i o oprávněnosti své skepse).
Tím netvrdím, že stav pochybností má být v životě trvalý - pochybnost vůči něčemu má trvat jen potud, dokud se člověk s dostatečnou jistotou nepřesvědčí o správnosti určitého postoje, v podstatě jde o znovusestavení pyramidy jistot. A asi se shodneme, že životní jistota "skeptika" u konce své cesty a nikdy nepochybujícího "srdcaře" bude kvalitativně odlišná, třebaže velikostí se jistotě "srdcaře" asi nikdy nevyrovná.
Pěkný den.

P.S. Pokud, Zino, zůstanete věrná své vlastní logice, musíte dospět k závěru, že osoba píšící pod nickem "pařez" si vytvořila nick "Zina", aby díky jejím námitkám mohla jako "pařez" rozvíjet své teorie. Je tedy namístě, abyste mě i sebe nadále oslovovala jako "pařezina".
P.S.S. Mě se to netýká, moje logika je jiná.
pařez
Maria D. - nevím, zda se dá očekávat něco, co nenastalo 600 let, a není jisté že to nastane (odstoupení papeže) - pokud ano, dá se jistě očekávat to, co nenastalo 2000 let, ale o čem víme (věříme), že to jednou nastane (Druhý příchod Ježíše Krista, kterému předchází vystoupení Antikrista a Falešného proroka).
Opatrnost k soukromým zjevením je jistě na místě, ale se stejnou opatrností …Více
Maria D. - nevím, zda se dá očekávat něco, co nenastalo 600 let, a není jisté že to nastane (odstoupení papeže) - pokud ano, dá se jistě očekávat to, co nenastalo 2000 let, ale o čem víme (věříme), že to jednou nastane (Druhý příchod Ježíše Krista, kterému předchází vystoupení Antikrista a Falešného proroka).

Opatrnost k soukromým zjevením je jistě na místě, ale se stejnou opatrností bychom měli přistupovat i ke svým postojům a námitkám vůči nim - abychom to se svou "opatrností" nepřehnali. I v běžném životě se stává, že se u někoho vyskytuje "psychický blok", který mu brání poznat pravdu - zamilovaný člověk nevidí chyby na svém milém, všichni okolo mu to rozmlouvají, ale on si nedá říci a později kvůli tomu hodně zkusí. Řadě havárií se dalo předejít, na jejich příčiny bylo předem upozorňováno (např. raketoplán Challenger) - ale odpovědní činitelé nebyli ochotni připustit jejich závažnost).

Podobný psychický blok (možná z jiných příčin) byl patrný u mnohých Izraelitů v Ježíšově době - proč "elitě" národa zůstalo skryto to, co bylo zřejmé obyčejným lidem - že v Ježíši k nim mimořádným způsobem promlouvá Bůh? Tato "elita" v podstatě stále hledala a nacházela námitky a obvinění vůči Ježíši - to, co svědčilo pro jeho Božskou moc vidět nechtěli - raději si vymysleli, že zázraky, které dělá, dělá z moci Belzebuba. A hned měli o důvod víc, proč Ježíše odstranit.

Chybou není ani tak to, že se těm poselstvím z Irska nevěří, spíš je chybou ten psychický blok, který vede k tomu, že se za určitým "mimořádným projevem" hned hledá démonické působení. Správný postoj skeptika by podle mě měl být "zajímavé - a co dál?".
Maria Dubovska
parez, no to je teda fakt "náhoda". nezabudni, že démoni sú skutoční a možú fyzicky sledovat co sa deje a z toho robit závery. už pred rokom si mohli vypočut benediktov doverný rozhovor s niekým a potom pobehnut a oznámit to svojej prorokyni.
nakoniec táto vec sa dala očakávat. je vidiet že krestania nesledujú poriadne svojho vodcu. už pred dvoma rokmi benedikt urobil nevídanú vec, položil …Více
parez, no to je teda fakt "náhoda". nezabudni, že démoni sú skutoční a možú fyzicky sledovat co sa deje a z toho robit závery. už pred rokom si mohli vypočut benediktov doverný rozhovor s niekým a potom pobehnut a oznámit to svojej prorokyni.

nakoniec táto vec sa dala očakávat. je vidiet že krestania nesledujú poriadne svojho vodcu. už pred dvoma rokmi benedikt urobil nevídanú vec, položil svoje palium na hrob celestína. ved je to signál jak facka. takže keby ludia mali uši oči otvorené , vydedukujú tento fakt aj sami.
Jindriska
KDYZ SEM SI TO PRECETLA ZE CHCE ODSTOUPIT Z FUNKCE TAK SEM CITILA V SRDCI TEZKO.
Jovana
Děkujme Hospodinu, Jeho milosrdenství trvá na věky.
Jovana
Jahve je nad časem a je to náš Otec, náš Stvořitel. My lidé jsme ponořeni do čísel a počítáme a srovnáváme. Jahve nemusí nutně jednat podle našich čísel, výpočtů, počítadel, kalkulaček, programů. Dává znamení.
--------------------------------
Lukáš 21:31 | Tak i vy, až uvidíte, že se toto děje, vězte, že je blízko království Boží
--------------------------------
- sodomský hřích, vraždy …Více
Jahve je nad časem a je to náš Otec, náš Stvořitel. My lidé jsme ponořeni do čísel a počítáme a srovnáváme. Jahve nemusí nutně jednat podle našich čísel, výpočtů, počítadel, kalkulaček, programů. Dává znamení.
--------------------------------
Lukáš 21:31 | Tak i vy, až uvidíte, že se toto děje, vězte, že je blízko království Boží
--------------------------------
- sodomský hřích, vraždy nenarozených dětí, pláč sirotka a vdovy, nespravedlnost vůči zaměstnanci, nářek cizince, nářek utiskovaného lidu, krev Abela - to jsou hříchy, které volají k nebi.
---------------------------------
Jsou války, nepokoje, zemětřesení.
.........................................
Nebojme se a modleme se. Obraťme svá srdce k Bohu. Pán Ježíš je stále s námi a nikdy nás neopustí.
aqua
Náhoda?!!! Zvláštní shoda k zamyšlení.Vatikán byl založen 11.2.1929,poselství varování č. 342 je ze dne 11.2.2012 a papež oznámil světu svou abdikaci 11.2.2013.Tento svět a celý vesmír byl stvořen náhodou?Lidé myslí a jednají náhodou?V podstatě cokoliv kdy se stane a co uděláš tak jednáš bez rozmyslu,náhodou?!!!
Vtom Hospodin promluvil k Jobovi z vichru:
2 „Kdo to zatemňuje mé záměry …Více
Náhoda?!!! Zvláštní shoda k zamyšlení.Vatikán byl založen 11.2.1929,poselství varování č. 342 je ze dne 11.2.2012 a papež oznámil světu svou abdikaci 11.2.2013.Tento svět a celý vesmír byl stvořen náhodou?Lidé myslí a jednají náhodou?V podstatě cokoliv kdy se stane a co uděláš tak jednáš bez rozmyslu,náhodou?!!!

Vtom Hospodin promluvil k Jobovi z vichru:

2 „Kdo to zatemňuje mé záměry
řečmi, v nichž není poznání?

3 Jako muž si teď vyhrň rukávy,
budu se tě ptát a ty mě poučíš:

4 Kde jsi byl, když jsem zemi založil?
Jen pověz, když tomu rozumíš..........................................................atd.

pařez ,to není narážka na tebe.Skvělý postřeh 👍
pařez
Jaksi mi na Vašem komentáři, Zino, vadil ten nezdvořilý smajlík - při této příležitosti je to trochu nemístné. Pochybuji, že je na místě i slovo dezerce - o tu by šlo, kdyby jeho setrvání ve funkci mělo nějaký pozitivní význam. To ale v tuto chvíli posoudit nedokážeme. Vyčkejme raději věcí příštích - a klidně nám můžete vypomoct v modlitbě, aby se nezdařily plány těch, kteří za tím …Více
Jaksi mi na Vašem komentáři, Zino, vadil ten nezdvořilý smajlík - při této příležitosti je to trochu nemístné. Pochybuji, že je na místě i slovo dezerce - o tu by šlo, kdyby jeho setrvání ve funkci mělo nějaký pozitivní význam. To ale v tuto chvíli posoudit nedokážeme. Vyčkejme raději věcí příštích - a klidně nám můžete vypomoct v modlitbě, aby se nezdařily plány těch, kteří za tím stojí, aby se Církev očistila od zla, kterým je nakažena.
Jovana
Neustále se modleme a přiznejme Bohu Jeho Svatost, Vznešenost a Moc.
Chvalme našeho Pána v jednotě a děkujme mu za papeže Benedikta XVI.