01:29
kladivár3
863.7K

pápež František dovolil krstiť homosexuálom a lezbám deti a dávať im Eucharistiu.

pápež František dovolil krstiť homosexuálom a lezbám deti a dávať im Eucharistiu. takyto pripad...kde Bergoglio ,,dovolil gayom ,jeden z nich bol preoperovany na zenu, pokrstit deti... aj ked krstni …More
pápež František dovolil krstiť homosexuálom a lezbám deti a dávať im Eucharistiu.
takyto pripad...kde Bergoglio ,,dovolil gayom ,jeden z nich bol preoperovany na zenu, pokrstit deti...
aj ked krstni rodicia nesplnali podmienky a v dioceze nekrstili deti nesobasenym...
a este gayom podavali Eucharistiu pocas krstneho obradu
Cardinal Bergolio permitted a homosexual sacrilege ceremony in a Basilica of Buenos Aires
Florencia De La V - Famous Transgender Florencia Trinidad (1976 - )
His name was Roberto Carlos Trinidad and born in Resistencia
Roberto started the transition from a man to a 'woman' at age 17, first as Karen and then, at her boyfriend’s suggestion, as Florencia. Since then she had the gender changing surgery. In 2010 she was legally recognized as a female, and changed her legal name, the first to do so in Argentina. She married a dentist, her partner since 1998. In 2011, a year later she and her husband had twins Paul Alexander e Isabella via a surrogate in the US-California …More
Tiež Bergoglio zakryl a chránil homosexuálneho dravca Juan Carlos Maccarone v Katalánskej univerzite v Argentíne (UCA) 4christum.blogspot.com/…/bergoglio-prote…
snakee
a katechismus je bude vyučovat Frnka
Figy
Michal Frnka-Spisovatel. Proč ne? Děti nemohou za jejich radoby rodiče!
Caesar
sulnadzlato
Ještě jednou bravo, tak nám bude umožněno hlasovat o přípustnosti a vhodnosti dalších Božích přikázání. Nyní se svobodně a demokraticky vyjádříme, zda Bůh se nespletl v textech 6. 9.a 10 přikázání, zda jednal kompetentně s ohledem na moderní dobu, zda ji vůbec chápal a zda byl dostatečně milosrdný a shovívavý. Jako první chybou Boha bylo již dříve shledáno nařízení dané 1. přikázáním …More
sulnadzlato
Ještě jednou bravo, tak nám bude umožněno hlasovat o přípustnosti a vhodnosti dalších Božích přikázání. Nyní se svobodně a demokraticky vyjádříme, zda Bůh se nespletl v textech 6. 9.a 10 přikázání, zda jednal kompetentně s ohledem na moderní dobu, zda ji vůbec chápal a zda byl dostatečně milosrdný a shovívavý. Jako první chybou Boha bylo již dříve shledáno nařízení dané 1. přikázáním a lidsky vhodněji napraveno umožněním náboženské svobody. Také světit neděli jako den zmrtvýchvstání už tak striktně neplatí, ale pro někoho, kdo potřebuje nutně odjet na dovolenou, vstal Pán Ježíš už v sobotu. Rádi jsme přehlédli vykřičník za těmito jednoznačnými a alternativu nepřipouštějícími příkazy. Co bude následovat? Na jedné půlnoční mši svaté jsem při kázání od kněze zaslechl slovo, které, když nám za našeho mládí vyklouzlo z úst, tak jsme museli jít ke svaté zpovědi.Nevím, který svatý nebo svatá odpověděli na dotaz, jak se Bůh dívá na moderní dobu, slovy: Bůh je stále stejný! Už aby se konečně našla Archa úmluvy, kde si budeme moci na deskách, dlátem do kamene vytesáno, přečíst, jak to Bůh s lidstvem myslel a jakými jednoznačnými ukazateli směroval a stále směřuje tvory do svého Království. Jen aby ty desky po objevení nedošly, jako už jedou, k úrazu.
Ben Martin
What happen to English speaking post--if the language is English in the menu choices?
pimienka
kto by Vám kázal ine evanjelium nech je prekliaty...to sú tuším slová sv Pavla...
aj v závere Jánovho zjavenia sa píše kto by pozmenil čo i len slovo

Zj 22 18

Keby niekto k tomu niečo pridal, tomu Boh pridá rany opísané v tejto knihe.
19 A keby niekto ubral zo slov tejto prorockej knihy, tomu Boh odníme podiel zo stromu života i zo svätého mesta, z toho, o čom sa píše v tejto knihe.


takze Luth…More
kto by Vám kázal ine evanjelium nech je prekliaty...to sú tuším slová sv Pavla...
aj v závere Jánovho zjavenia sa píše kto by pozmenil čo i len slovo

Zj 22 18

Keby niekto k tomu niečo pridal, tomu Boh pridá rany opísané v tejto knihe.
19 A keby niekto ubral zo slov tejto prorockej knihy, tomu Boh odníme podiel zo stromu života i zo svätého mesta, z toho, o čom sa píše v tejto knihe.


takze Luther alebo vychodna schizma..Hus ci Henri VIII....
ti všetci a ešte k nim ľudia ktorí považujú cirkvou neschválene súkromné zjavenia za evanjelium...
presne o tých tu bola reč...

Ja som sa dobre popálila keď som chodila ku protestantom...viem o čom hovorím...dali mi vieru čítaním biblie ale prestala som veriť v Živého Boha vo sviatostiach a toto je diablovo evanjelium...poznať písmo ,,ti stačí!"

NIE NESTAČÍ !!!a VIERA BEZ SKUTKOV JE MŔTVA

pokánie vyhýbať sa rúhačom a bezbožníkom akí vyčíňajú na GTV a znevažujú Kristovu cirkev ....modlitba môže byť riešením
pre Veľý týždeň.
POKOJ A DOBRO
zaira11 likes this.
pimienka
hmm Toronto, Argentina, Praha, Bratislava...skoro to iste vsade...
nikdy vsak cirkev....brany pekelne ju nepremozu nikde a nikdy...
jeden biskup bol odvolany lebo zakazal disidentovi v Toronte prednasat verejne prohomosexualne posolstvo..

www.lifesitenews.com/news/toronto-cardina…

a papez sam sa udajne vyjadril o homolobby vo vatikane...uz ju riesi takze vsetci dvihaju kamene ako vobec nieco …More
hmm Toronto, Argentina, Praha, Bratislava...skoro to iste vsade...
nikdy vsak cirkev....brany pekelne ju nepremozu nikde a nikdy...
jeden biskup bol odvolany lebo zakazal disidentovi v Toronte prednasat verejne prohomosexualne posolstvo..

www.lifesitenews.com/news/toronto-cardina…

a papez sam sa udajne vyjadril o homolobby vo vatikane...uz ju riesi takze vsetci dvihaju kamene ako vobec nieco take dovoli...ale ved toto tu bolo uz pred nim...
kvoli tomuto odstupil Benedikt???

Potrebovali skuseneho cloveka ktory bojoval s touto kampanou uz v Argentine...

The Church is like the people who make it up, and that is why it is always sinful, but always holy as well..

Cirkev je ako ludia ktorí ju tvoria a preto je stále hriešna, ale stále je takisto aj svätá..

www.lifesitenews.com/resources/with-the-pope-a…

Ostrik
Toronto je odporné, zvrhlé multikulturní město. Něco jako Sodoma.
Maria Dubovska
Nikoho nebranim. Nepodkladaj mi čo neni pravda. Homosexuali nejsu žiadne novum. A že su drzejší je jasné. Každý je dneska drzejší, pretože sa všetko toto toleruje.
Ostrik
Nebudeme se tvářit, Márinka, jako že se to neděje. Homosexuálové jsou stále drzejší. Ve článku, na který ti dávám odkaz, "katolická buzna" Putna označil Svatého otce za strašidlo. To je nechutné. Nebraň ty zvrhlíky.
www.novyprostor.cz/…/budete-konat-za…
Ostrik
Když se žehná homosexuálnímu páru, žehná se hříchu. :P
zaira11 likes this.
Maria Dubovska
žehna sa takisto každý. to neni sviatost manželstva predsa. prečo evokuješ predstavu že sa žehná ich konkrétnemu hriechu? žehná sa naopak, aby sa ho človek striasol. i oni sa ho potrebujú striast.
okrem toho netreba zabudat ani na to, že niektorí ludia nemusia medzi sebou žit sexualne. dnes je taka doba - ludia potrebuju zdielat najom, su sami, kamaratka pomaha kamaratke, chodia spolu von. ni …More
žehna sa takisto každý. to neni sviatost manželstva predsa. prečo evokuješ predstavu že sa žehná ich konkrétnemu hriechu? žehná sa naopak, aby sa ho človek striasol. i oni sa ho potrebujú striast.
okrem toho netreba zabudat ani na to, že niektorí ludia nemusia medzi sebou žit sexualne. dnes je taka doba - ludia potrebuju zdielat najom, su sami, kamaratka pomaha kamaratke, chodia spolu von. ni hned nemusia sexualne žit. to my predsa nevieme. to su veci spovedneho tajomstva.
Ostrik
Když ve Vídni žehnal kardinál Schoenborn homosexuálním párům, tak nijak zvlášť haló nebylo. :(
Maria Dubovska
nevšimla som si že tu straší tak intenzivne ten 4Christ či jak sa vola. naštudujem si ho a vezmem do parady.
pimienka
Suhlas ale hej..daj to sem , lebo pravdu treba obhajit...so mnou nediskutuje lebo som,,slepa a fanatik!"
Tak jej to mozes vysvetlit...ja som skoncila...ked vidimjej prispevky ako riesi iba a iba toto...

je to naozaj stav na exorcistu...treba sa za osobu takto posadnutu klamstvami modlit...
Maria Dubovska
naopak teraz v kalifornii bergolio odvolal prohomosexualneho biskupa. nestiham to sem davat všetko. tu tiež by sa dalo pytat. a prečo to neurobili ratzinger alebo wojtyla? nevadilo im to snad? proste boli nejake okolnosti že to neurobili. este to nebolo tak vypukle, alebo on sám ich klamal. okolnosti može byt milion. netreba hned byt podozieravy.
Maria Dubovska
Pimienka keby to Bergolio urobil, bolo by z toho inakšie halo. Naopak je znamym odporcom tohto.
Ale urobme si vylet do sci fi a predpokladajme že sa tak stalo. Taký čin kardinála alebo knaza alebo jak čo to mal urobit by bol proste neplatný. Takáto novinka by musela prejst širokým a dlhodobým schvalovacím procesom po celom svete a v prvom rade by to musel odklepnut ratzinger alebo wojtyla.
O tako…More
Pimienka keby to Bergolio urobil, bolo by z toho inakšie halo. Naopak je znamym odporcom tohto.
Ale urobme si vylet do sci fi a predpokladajme že sa tak stalo. Taký čin kardinála alebo knaza alebo jak čo to mal urobit by bol proste neplatný. Takáto novinka by musela prejst širokým a dlhodobým schvalovacím procesom po celom svete a v prvom rade by to musel odklepnut ratzinger alebo wojtyla.
O takom niečom ani chýru ani slychu. Nikto o tom ani len neuvažuje.
pimienka
Maria , neviem ci si citala cele a vsetky tie linky ktore dava Knight 4 Christ...tvrdi ze Bergoglio odsuhlasil cirkevny sobas homosexualov...v tomto videu prave ti sami ,,transvestiti!"ktorym mal udajne dovolit sobas v kostole krstili svoje adoptovane deti...udajne takisto po dovoleni Bergoglia a este prijimali pocas krstneho obradu Eucharistiu...
prezident federacie homosexualov sa vyjadril ze …More
Maria , neviem ci si citala cele a vsetky tie linky ktore dava Knight 4 Christ...tvrdi ze Bergoglio odsuhlasil cirkevny sobas homosexualov...v tomto videu prave ti sami ,,transvestiti!"ktorym mal udajne dovolit sobas v kostole krstili svoje adoptovane deti...udajne takisto po dovoleni Bergoglia a este prijimali pocas krstneho obradu Eucharistiu...
prezident federacie homosexualov sa vyjadril ze to Bergoglio musel urobit pod tlakom...
... teda zeby z milosrdenstva???

Takto tu siria polopravdy o papezovi a vrhaju tien na ,,jeho"jezuitov v Cordobe ktori udajne homosexualitu podporuju...

Cirkev nikdy nepodpori registrovane partnerstva ludi rovnakeho pohlavia....
v Argentine su legalne ale nie cirkvou dovolene a preto ten tlak a lobby vsimli sme si suvislost...najprv echo o lesbach krstiacich v kostole...a potom ,,dokaz! "ze v Argentine uz pred dvoma rokmi bol taky pripad a aby dokazali ze jednoducho musia prisit Bergogliovi jeho vlastne slova ze o pohlavie tu nejde...tie myslel hovoriac o dietati....ja moc spanielsky neviem ale v originale to znelo takto,,"No a la hipocresía, no al clericalismo hipócrita y no a la mundanidad espiritual, porque esto es demostrar que uno es más empresario que hombre o mujer de Evangelio", expre

,,Nie pokrytectvu, Nie klerickemu pokrytectvu .Nie svetskosti v spiritualite.Pretože tento prípad dkazuje že ONO je zležitosťou,je tu podstatne/dieta/byť mužom alebo ženou evanjelia"
tvrdí Bergoglio.

/alebo významovo skôr ,,ide tu o človeka ,to dieťa, ktore je nutné pokrstiť,aby bolo mužom ci ženou evanjelia"/


a pokial ide o uznanie manzelstiev rovnakeho pohlavia je to to iste ako u nas prekrutili slova Pavla Hrusovskeho..
takto sa robi hoax na Slovensku

Hrušovský je za jednoduchšie spolužitie homosexuálnych párov

Manželstvo je zväzok medzi mužom a ženou, ale ak treba zjednodušiť spolužitie párov napríklad pri dedení alebo získavaní informácií o zdravotnom stave, vidím priestor na zmeny v občianskom zákonníku.

Prezidentský kandidát Ľudovej platformy (KDH, SDKÚ-DS, Most-Híd) Pavol Hrušovský tak odpovedal agentúre SITA na otázku, či by mala slovenská ústava obsahovať definíciu manželstva ako zväzku muža a ženy a či by podpísal zákon o registrovaných partnerstvách.


www.webnoviny.sk/…/794226-hrusovsk…

a takto v Argentine a o dva roky vo Vatikane
Francis supported civil union as cardinal
When Argentina was on the verge of legalizing gay marriage in 2010, Pope Francis — then Cardinal Jorge Mario Bergoglio of Buenos Aires — suggested the church support civil unions, according to news reports published at the time.
“We don’t have a fanatic vision,” his spokesman, Federico Wals, told Argentina’s Infonews in 2010. “What we are asking is that the laws are respected. We believe that we must propose more comprehensive civil union rights than currently exist, but no gay marriage.”Papez povedal ,,ziadame aby boli zakony respektovane Verime ze musime navrhnut vseobecne prava pre civilne sobase, ktore uz existuju, ale NIE MANZESTVA GAYOV!"
Faced with the likelihood that gay marriage would be legalized, Bergoglio, then head of the Argentina Bishop’s Conference, suggested during a meeting with bishops in 2010 that the church support civil unions in the country. The idea was rebuked by the bishops, Pope Francis’ authorized biographer, Sergio Rubin, told the Associated Press.

toto sa stretlo s nadsenim, ze gay manzelstva budu dovlolene, Bergoglio potom ako hlava onferencie Biskupov Argentiny navrhol aby cirkev podporila civilne sobase v krajine.Napad bol zamietnuty biskupmi...vravi Sergio Rubin ktory je biografom papeza Frantiska ...
abcnews.go.com/…/pope-francis-su…

,,CIVIL UNION NOT GAY MARRIAGE!!!!"

civilne sobáše ale NIE homosexuálne manželstvá!!!!!!"
Maria Dubovska
presne tak samson. maju milion zdrojov kde si možu prečitat že 1+1 je dva a tiež že z toho raz budu skladat skušku. ale oni sa z toho smeju . a to je asi tak všetko. ani ja , byt vyučujucim nechodim po chodbach denne a neopravujem ich. proste sa budem venovat studentom, ktorí na sebe makaju.
Samson1
Marie 1+1=2 a věcí logiky to nejsou ani tři, nebo pět a nebo sto. Stejně logické jsou ostatní věci, jako manželství muže a ženy, daný řád Bohem a to lesbické je nelogické stejně tak jako 1+1=3
Maria Dubovska
je to jak učitel matiky, naučí že 1+1 je dva a hotovo. Ale do výkladu už nepatrí že 1 + 1 neni 3 neni 5 neni 100.
Maria Dubovska
jecminku ja to chapem. ale parez proste otvara iny rozmer debaty. niekedy sa to tak spletie, že ten iny rozmer jak keby negoval to povodne. nemusi to byt zamer.

išlo o tie civilne zvazky homosexualov. potažmo o čokolvek svetske a zdeformovane. jak si to svet pozariaduje, je jeho vec. cirkev si uči svoje a robí svoje a môže ale aj nemusí sa k svetským veciam vyjadrovat.

može homosexualne civiln…More
jecminku ja to chapem. ale parez proste otvara iny rozmer debaty. niekedy sa to tak spletie, že ten iny rozmer jak keby negoval to povodne. nemusi to byt zamer.

išlo o tie civilne zvazky homosexualov. potažmo o čokolvek svetske a zdeformovane. jak si to svet pozariaduje, je jeho vec. cirkev si uči svoje a robí svoje a môže ale aj nemusí sa k svetským veciam vyjadrovat.

može homosexualne civilne zvazky napomenut ale može ich aj ignorovat.

teraz k tomu dobremu a zlemu manželstvu. iste možu byt v kostole a žrat sa jak psi a možu žit volne a byt v pohode. ale toto neni celkom naš pohlad. naš pohlad je do večnosti.
Ked Boh ide podla prikazaní (jakože od Glorie Polo mame potvrdené že ide), v prvom rade sa dostane k otázke "nezosmilíš". A tu na tom náš pohodový pár bude skrátka blede a može ho to stát večný život.

Neni napísané nehádajte sa. Je napísané nezosmilníš.
Ostrik
Přečti si někdy po sobě, co píšeš, člověče jecminek. Shrnu to.

Něco slyšíš, zřejmě tomu tak bude a už je názor.
Zajímavé... :)
Peter(skala)
Civilný sobáš (bez sviatostného sobášu) mi pripomína ako skrytý potrat formou abortívnej antikoncepcie. Navonok sa zdá, že ak sa dá "nálepka": (civilný sobáš), takže to je O.K., ale v skutočnosti to je len skrytá forma ťažkého hriechu: "smilstva", či juž duchovného alebo aj telesného. Dokonca je otázne, nakoľko je vážnym hriechom, ked sa zosbášia kresťania iného vierovyznania (presnejšie …More
Civilný sobáš (bez sviatostného sobášu) mi pripomína ako skrytý potrat formou abortívnej antikoncepcie. Navonok sa zdá, že ak sa dá "nálepka": (civilný sobáš), takže to je O.K., ale v skutočnosti to je len skrytá forma ťažkého hriechu: "smilstva", či juž duchovného alebo aj telesného. Dokonca je otázne, nakoľko je vážnym hriechom, ked sa zosbášia kresťania iného vierovyznania (presnejšie takého, kde niet apoštolskej postupnosti, čiže sviatostného kňazstva)

Napr. aký je rozdiel medzi ateistami zosobášenými na civilnom úrade (bez sviatostneho sobášu) a zosobášenými evanjelikmi, ked ich zosobášila "kňažka-pastorka"??? Alebo aj pastor???

Alebo kde má človek istotu, že su zosobášení pred Bohom takí ľudia, ktorí neboli zosobášení kňazom s riadnou platnou vysviackou?

Už som počul od viacerých katolíkov, že uznávajú manželstvo bez sviatostného požehnania, lebo v katechizme sa o tom doslovne nepíše, ale ked uznávajú nerozlučiteľnosť manželstva len v prípade sviatostného manželstva, tak prečo by malo byť platné a nerozlučiteľné manželstvo aj v prípade iných kresťanov, či ateistov na civilnom sobáši?

Tak trochu mi to pripomína aj problematiku cirkví, kde si katolík povie, že: "to je vlastne jedno, v akej cirkvi je", lebo krstom má možnosť byť spasený v akejkoľvek cirkvi Lenže nie nadarmo sa hovorí: "Mimo katolickej Cirkvi niet spásy".
Maria Dubovska
parez maš to pomotane. manželstva ktore nie su sviatostne ako keby neboli pred Bohom. že je to o niečo lepšie ako na psiu knižku? možno. to ale nič nemení na veci že nie su uzavrete pre Bohom a teda ako keby pred Bohom neexistovali. to je snad jasne. čo tam zase hladaš jake skuliny. načo.
pařez
Maria Dubovska
"...civilné sobáše sa nás netýkajú... ...taký sobáš ako keby nebol..."

Nevím na co reagujete, ale takto se to říci nedá.
Máte pravdu v tom, že civilní sňatek je pro věřící nedostatečný - jako by nebyl.

Pokud ale sňatek uzavírají nevěřící, je před Bohem platný. Umožňuje žít nevěřícím spořádaným, přirozeně ctnostným životem. Pokud by totiž žili spolu beze svatby, "na hromádce", …More
Maria Dubovska
"...civilné sobáše sa nás netýkajú... ...taký sobáš ako keby nebol..."

Nevím na co reagujete, ale takto se to říci nedá.
Máte pravdu v tom, že civilní sňatek je pro věřící nedostatečný - jako by nebyl.

Pokud ale sňatek uzavírají nevěřící, je před Bohem platný. Umožňuje žít nevěřícím spořádaným, přirozeně ctnostným životem. Pokud by totiž žili spolu beze svatby, "na hromádce", pak žijí objektivně těžce hříšným životem (jak je to subjektivně, ví Bůh). Pokud ale uzavřou civilní sňatek, jejich manželství sice nemá svátostný charakter, ale také není hříšné a otvírá cestu k přirozeně ctnostnému životu.
Maria Dubovska
pimienka civilné sobáše sa nás netýkajú. tam nie je čo odsúhlasovat alebo nie, pretože taký sobáš ako keby nebol. netreba plytvat slvovami ohladne vecí, ktoré sú vlastne virtuálne. Problém by nastal keby žiadali cirkevné odsúhlasenie sobáša.
pimienka
Pope Francis will never approve homosexual civil unions
Analysis.

ROME, March 22, 2013 (LifeSiteNews.com) - Rumors have been swirling that perhaps Pope Francis will approve of homosexual civil unions. There have been suggestions, which have been refuted by others, that as Archbishop of Buenos Aires he approved such unions in the context of trying to stop a homosexual “marriage” push in the …More
Pope Francis will never approve homosexual civil unions
Analysis.

ROME, March 22, 2013 (LifeSiteNews.com) - Rumors have been swirling that perhaps Pope Francis will approve of homosexual civil unions. There have been suggestions, which have been refuted by others, that as Archbishop of Buenos Aires he approved such unions in the context of trying to stop a homosexual “marriage” push in the nation.

Beyond the rumors, though, the simple fact of the matter is that the Pope will not reverse the Church’s teaching on the matter.

Specifically on the matter of homosexual civil unions, the Church’s teaching is laid out in a 2003 document approved and ordered published by Pope John Paul II and written by Cardinal Joseph Ratzinger, who was is currently Pope Emeritus Benedict XVI.

That document Considerations Regarding Proposals to give Legal Recognition to unions between Homosexual Persons, leaves no room for doubt on the teaching of the Church regarding homosexual unions. It says:

There are absolutely no grounds for considering homosexual unions to be in any way similar or even remotely analogous to God's plan for marriage and family. Marriage is holy, while homosexual acts go against the natural moral law. Homosexual acts “close the sexual act to the gift of life. They do not proceed from a genuine affective and sexual complementarity. Under no circumstances can they be approved”.
In those situations where homosexual unions have been legally recognized or have been given the legal status and rights belonging to marriage, clear and emphatic opposition is a duty. One must refrain from any kind of formal cooperation in the enactment or application of such gravely unjust laws and, as far as possible, from material cooperation on the level of their application. In this area, everyone can exercise the right to conscientious objection.
The Church teaches that respect for homosexual persons cannot lead in any way to approval of homosexual behaviour or to legal recognition of homosexual unions

www.lifesitenews.com/news/pope-francis-wi…
pimienka
Maria is right ,
Fase privat revelation is work o devil

Heresy is to spread gossip about bishops sins...he already corrected...
I DONT GO FURTHER, BECAUSE KNIGHT 4 CHRIST SPREADS DANGERouS MISLEADING GOSPEL TO NAIVE PEOPLE OF GLORIA TV.
SHE EITHER SHOULD SEEK EXORCIST OR WE PRAYFOR HER.
anyone please join in the prayer
Maria Dubovska
Knights4Christ 12.4.2014 18:24:53
Řím ztratí víru a stane se sídlem Antikrista Náš Pán Salette

These are not words from La Salette. It has no approval from Chruch. These are words of Luther. Do you really think that Our Lady is repeating something after Luther?
Ostrik
pšenka 12.4.2014 18:43:29
Synkrestimus vatikánu je jeho duchovní smrt stejně jako HKT. Ty to víš dobře a velmi hřešíš, Ostriku, když to popíráš.
To nepočítám satanismu vatikánských a hmosex.

Bůh to suď!


Ale pšenko! Nesuď plošně lidi, které osobně neznáš. Jsou lidé takoví i makoví. Ani Pán Ježíš neměl mezi apoštoly samé světce. Budeme snad proto zatracovat všechny apoštoly? Tak vidíš.

Jecmine…More
pšenka 12.4.2014 18:43:29
Synkrestimus vatikánu je jeho duchovní smrt stejně jako HKT. Ty to víš dobře a velmi hřešíš, Ostriku, když to popíráš.
To nepočítám satanismu vatikánských a hmosex.

Bůh to suď!


Ale pšenko! Nesuď plošně lidi, které osobně neznáš. Jsou lidé takoví i makoví. Ani Pán Ježíš neměl mezi apoštoly samé světce. Budeme snad proto zatracovat všechny apoštoly? Tak vidíš.

Jecminek, tys tomu zase dal...
pšenka
Nepřišla jsem se hádat, ale jsem opravdu ze srdce ráda, že jsem to nevzdala už dříve, aspoň vím s kým jsem sedala k jednomu stolu.

Teď vás už budu pozorovat jen z dálky. Bez vzájemné výměny kom.
Buďte s Bohem a odejděte s Babylonu, je to sídlo netopýrů.

Nedejte na jmenované svůdce do NWO! Je jich tu jak nasetých!
pšenka
Synkrestimus vatikánu je jeho duchovní smrt stejně jako HKT. Ty to víš dobře a velmi hřešíš, Ostriku, když to popíráš.
To nepočítám satanismu vatikánských a hmosex.

Bůh to suď!
Ostrik
Nerozumíte proroctví a blbnete lidem hlavy. Řím už dávno ztrácí víru, to je pravda. Neztratila jí však Církev ve Vatikánu. Co je mi do pohanského Říma? Co je psáno, to je dáno.
Ostrik
jecminek 12.4.2014 18:37:36
Já nevím Ostriku, kdyby jsi byl ty skutečně vzorový katolík, musel bych z Církve rychle prchnout...

To už jsi dnes naznačoval coby ba811! o)
pšenka
TO ano, ale to se týká Tajemného těla Kristova ne heretiků pod vatikánskou vlajkou.
Ostriku nezavaděj lidi na scestí.
Ostrik
Brány pekelné ji nepřemohou.
Ostrik
Knights4Christ 12.4.2014 18:24:53
Řím ztratí víru a stane se sídlem Antikrista Náš Pán Salette
Řím možná, ale církev nikdy!
Knights4Christ
Cardinal Jorge Bergoglio had granted the baptism of twins of the popular transsexual actress Florencia de la V and his gay "husband". 25th 2012
www.newsroompanama.com/panama/7512-daughter-o…

Picture transsexual before and after www.antesydespues.com.ar/en/florencia-de-la-v/

Boff speaks about Bergoglio liberal Agenda:

You have reason to believe that Bergoglio is more liberal?

Boff: …More
Cardinal Jorge Bergoglio had granted the baptism of twins of the popular transsexual actress Florencia de la V and his gay "husband". 25th 2012
www.newsroompanama.com/panama/7512-daughter-o…

Picture transsexual before and after www.antesydespues.com.ar/en/florencia-de-la-v/

Boff speaks about Bergoglio liberal Agenda:

You have reason to believe that Bergoglio is more liberal?

Boff: Yes. For example, a few months ago he explicitly permitted a homosexual couple to adopt a child. He kept in touch with priests who were expelled from the official church because they had gotten married

More on this topic in English :
www.famoustransgender.com/florencia-de-la…

www.gente.com.ar/nota.php
zagria.blogspot.com
m24digital.com/…/flor-de-la-v-wa…

Spanish: Español
panoramacatolico.info/articulo/bautizaron-a-lo…
www.radioriocuarto.com/r7/nota.php
Flor de la V bautizó a sus mellizos por el rito católico

www.perfil.com/…/-20128-705-0086…
ramirohellmeyer.blogspot.com/…/florencia-trini…
pagina-catolica.blogspot.com/…/bergoglio-reto-…
laubfal.com/exclusivo-todos…

www.diarioshow.com/…/85569-flor-baut…
www.primiciasya.com/primicias/Florencia-de-la…

www.ratingcero.com/notas/72181-flor-la-v…

noticias-24.net/mellizos-de-flo…
noticias-24.net/flor-de-la-v-ba…
www.infobae.com/…/666784-el-bauti…
sgonightshow.blogspot.com/…/flor-de-la-v-ba…
www.d24ar.com/…/el-bautizo-de-l…
www.figaalvarado.com/…/flor-de-la-v-ba…
www.losandes.com.ar/…/mellizos-flor-t…
www.rosario3.com/ocio/noticias.aspx
bonarenseinfo.blogspot.com/…/flor-de-la-v-ba…

www.nordesteya.com/…/41967_flor_de_l…
es-us.mujer.yahoo.com/bautismo-melliz…

www.primiciasya.com/primicias/Flor-de-la-V-y-…

More in English :
abcnews.go.com/…/pope-francis-su…
www.nytimes.com/…/pope-francis-ol…
Knights4Christ
Řím ztratí víru a stane se sídlem Antikrista Náš Pán Salette
Ostrik
A poučíš se z aktuálních slov?
Budeš si svůj jazyk hlídat? :)
Knights4Christ
abcnews.go.com/…/pope-francis-su…
Pope Francis Supported Civil Unions as Cardinal
Ostrik
Pane Ježíši Kriste, děkujeme ti, že jsi nám daroval papeže Františka. Prosíme tě, žehnej mu v jeho náročné službě. Naplňuj ho stále svým svatým Duchem, aby v jeho síle hlásal evangelium o tvém milosrdenství celému světu. Ochraňuj ho ode všeho zlého a pošli mu dobré rádce a spolupracovníky. Naplňuj ho svou láskou, aby tě miloval nade všechno a s horlivostí i pastýřskou láskou vedl Boží lid, který …More
Pane Ježíši Kriste, děkujeme ti, že jsi nám daroval papeže Františka. Prosíme tě, žehnej mu v jeho náročné službě. Naplňuj ho stále svým svatým Duchem, aby v jeho síle hlásal evangelium o tvém milosrdenství celému světu. Ochraňuj ho ode všeho zlého a pošli mu dobré rádce a spolupracovníky. Naplňuj ho svou láskou, aby tě miloval nade všechno a s horlivostí i pastýřskou láskou vedl Boží lid, který jsi mu svěřil. Amen
Ostrik
Pojďme se společně pomodlit za otce Františka, Solinadzlato!
2 more comments from Ostrik
Ostrik
Takže nevíš, co píše, ale podle tebe je to jednoznačně fanatické.
Zajímavé vyznání víry...
Ostrik
Proč myslíš, pšenko? To tě jen tak napadlo nebo vidíš něco fanatického?
pšenka
OPRAVA /u Karmel z Vatikánu/

...Nejsou všichni silní na těle a slabí na duchu...
pšenka
piomenka bejvalá karmel z vatikánu ty tu tedy řádíš, ještě ,že ti všichni nevěří.

Nejsou všichni silní na těle na slabí na duchu. Dovedou si udělat vlastní úsudek
a rozlišit dobré od zlého.

Karemel čili piemnka je FANATIK jak blatník.
pimienka
‘Let's not be naive, we're not talking about a simple political battle; it is a destructive pretension against the plan of God.
‘We are not talking about a mere bill, but rather a machination of the Father of Lies that seeks to confuse and deceive the children of God.’

"I remember the case of a very sad little girl who finally confided to her teacher the reason for her state of mind: 'My mother'…More
‘Let's not be naive, we're not talking about a simple political battle; it is a destructive pretension against the plan of God.
‘We are not talking about a mere bill, but rather a machination of the Father of Lies that seeks to confuse and deceive the children of God.’

"I remember the case of a very sad little girl who finally confided to her teacher the reason for her state of mind: 'My mother's girlfriend doesn't like me,' " Francis said.
"How can we proclaim Christ to a generation that is changing? We must be careful not to administer a vaccine against faith to them,” Francis told...