06:10
jozef1807
6915.4K

IDZIEM NA CAŁOŚĆ U BERNARDYNÓW W LUBLINIE

www.youtube.com/watch Po Mszach gitarowych przyszła kolej na baletowe. Co tam jeszcze ciekawego novoordusowcy wymyślą?More
www.youtube.com/watch
Po Mszach gitarowych przyszła kolej na baletowe.
Co tam jeszcze ciekawego novoordusowcy wymyślą?
EWAM.
Teresa45 likes this.
Anja39
wymiekłam
petitjour
alicja1912 — 2012-10-10 23:22:06:
Aż proszą się tu słowa księdza Natanka: wziąć cepy i pogonić z kościoła!Wszystko nam już teraz wciskają pod płaszczykiem "kultury i

Jak by to zrobili w meczecie ...to inaczej by tanczyli...
Z jednej strony ich podziwiam ze umieja obronic swojej wiary..nasi braci muzulmanie
Tu nam Chca wmôwic ze "Najlepszy katolik...to ten ktôry cicho siedzi i placze....i czeka …
More
alicja1912 — 2012-10-10 23:22:06:
Aż proszą się tu słowa księdza Natanka: wziąć cepy i pogonić z kościoła!Wszystko nam już teraz wciskają pod płaszczykiem "kultury i

Jak by to zrobili w meczecie ...to inaczej by tanczyli...
Z jednej strony ich podziwiam ze umieja obronic swojej wiary..nasi braci muzulmanie
Tu nam Chca wmôwic ze "Najlepszy katolik...to ten ktôry cicho siedzi i placze....i czeka na lepsze dni..
Pan Bôg tez od nas wymaga walecznosci
Dumna moge byc ze jestem rycerzem Chrystusa Krôla
Na Twoja Chwale Panie!!!
jozef1807
cja1912 — 2012-10-10 23:42:09:
Kaziku, mógłbyś sprecyzować, kogo tak nazywasz?
Temu zafajdanemu Kaziowi odbija palma daktylowa.
alicja1912
Kaziku, mógłbyś sprecyzować, kogo tak nazywasz? Ta wypowiedź jest wieloznaczna, zwłaszcza to "you" ....
jozef1807
podochrona — 2012-10-06 01:42:37:
jozef1807 — 2012-10-05 21:25:35:

''Opinia większości nie jest normą moralności''(KKK), a większość jak ze statystyki wiadomo stanowią głupcy.

..................................................................

Inni to nie większość
Tak z twojego punktu widzenia może to wyglądać.
alicja1912
Aż proszą się tu słowa księdza Natanka: wziąć cepy i pogonić z kościoła! Wszystko nam już teraz wciskają pod płaszczykiem "kultury i sztuki". Tu znowu prosi się inny sławny cytat: "jak widzę taką sztukę, trudno zachować kulturę". Dlatego mamy ekscesy Nergala, dlatego obrzucają ekskrementami wizerunek Chrystusa. A my? My pokornie mówimy: no, przecież to artystyczne....
Tu wstawka pros…More
Aż proszą się tu słowa księdza Natanka: wziąć cepy i pogonić z kościoła! Wszystko nam już teraz wciskają pod płaszczykiem "kultury i sztuki". Tu znowu prosi się inny sławny cytat: "jak widzę taką sztukę, trudno zachować kulturę". Dlatego mamy ekscesy Nergala, dlatego obrzucają ekskrementami wizerunek Chrystusa. A my? My pokornie mówimy: no, przecież to artystyczne....
Tu wstawka prostująca wypowiedź braciszka Jana na temat kazania księdza Piotra z 17 lipca 2011: ja nie mam najmniejszego problemu z odnalezieniem tego kazania i nie muszę się uciekać do żadnych "tajnych linków". Przed chwila otworzyłam stronę christusvincit-tv.pl i tam w materiałach archiwalnych (dół strony) w dziale "Kazania" jest ono w całej swej okazałości. Podobnie na stronie www.apokalipsa.info.pl/archiwum_ks_natanka/index.htm można je odnaleźć bez żadnych problemów. Może tylko Gloria.tv boi się upublicznić to, co tam zostało powiedziane?
podochrona
jozef1807 — 2012-10-05 21:25:35:

''Opinia większości nie jest normą moralności''(KKK), a większość jak ze statystyki wiadomo stanowią głupcy.
..................................................................

Inni to nie wiekszosc.
Krisk
To po to budowaliście ten kościół "Dom Boga", aby w nim robić przedstawienia? A ludzie, co nie mają kasy , aby pójść do kina? Obraza Boska! Jak długo będzie jeszcze trwać ta zniewaga Najwyższego?
jozef1807
podochrona — 2012-10-05 21:11:06:
Dzieki nawrocony, w prosty sposob i z kultura wyraziles to, co takze inni mysla
''Opinia większości nie jest normą moralności''(KKK), a większość jak ze statystyki wiadomo stanowią głupcy.
Gdyby było inaczej, to traktaty filozoficzne i odkrycia ścisłej nauki byłyby udziałem większości a tak przecież nie jest.
podochrona
nawrócony — 2012-10-05 06:51:43:
fr_giovanni - skąd w Tobie jako osobie duchownej tyle zapiekłości przeciw księdzu Natankowi?..................
........................................................................
Dzieki nawrocony, w prosty sposob i z kultura wyraziles to, co takze inni mysla.
alexius
I to jest właśnie ohyda spustoszenia zalegającą miejsce święte o której mówi prorok Daniel (zob: Mk 13.14; Mt 24.15)
jozef1807
Pozwoliłem, aby wszyscy którzy maja jakieś wątpliwości czy obiekcje, wyrazili je nieskrępowanie z zachowaniem elementarnych zasad kultury, szacunku dla innych, cierpliwości i łagodności.
Ja nie winię ludzi ukazanych na filmie, którzy na pewno włożyli wiele serca i pracy by takim sposobem wyrazić Bogu wdzięczność tylko NOM .Ja jako katolik uważam, że jedynym sposobem wyrażania czci Bogu w …More
Pozwoliłem, aby wszyscy którzy maja jakieś wątpliwości czy obiekcje, wyrazili je nieskrępowanie z zachowaniem elementarnych zasad kultury, szacunku dla innych, cierpliwości i łagodności.
Ja nie winię ludzi ukazanych na filmie, którzy na pewno włożyli wiele serca i pracy by takim sposobem wyrazić Bogu wdzięczność tylko NOM .Ja jako katolik uważam, że jedynym sposobem wyrażania czci Bogu w Liturgii, jest Msza Św Trydencka taka, jaką nakazał sprawować Kościół. Jeżeli dalej eksperymenty liturgiczne będą się posuwały w tym kierunku, to skończy się ta zabawa jakąś sakralną orgią i ofiarą składaną z ludzi.
Niektórzy z użytkowników Glorii eksperci od fotomontarzu, analitycy niepokornych profili sądząc po ich benedyktyńskiej pracy nad najmniejszymi drobnymi niuansami, które mogą wskazać źdźbło u bliźniego zdaje się przeszli gruntowne przeszkolenie w specsłużbach, które mają na celu eliminację zagrożeń egzystencji obecnego establishmentu zwłaszcza w kazaniach kapłanów u których po Bogu Ojczyzna jest …More
Niektórzy z użytkowników Glorii eksperci od fotomontarzu, analitycy niepokornych profili sądząc po ich benedyktyńskiej pracy nad najmniejszymi drobnymi niuansami, które mogą wskazać źdźbło u bliźniego zdaje się przeszli gruntowne przeszkolenie w specsłużbach, które mają na celu eliminację zagrożeń egzystencji obecnego establishmentu zwłaszcza w kazaniach kapłanów u których po Bogu Ojczyzna jest najważniejszym dobrem.
nawrócony
fr_giovanni - skąd w Tobie jako osobie duchownej tyle zapiekłości przeciw księdzu Natankowi?
Nie zebraliśmy się tu teraz, aby o księdzu z Grzechyni rozmawiać, lecz abyś nam wyjaśnił co w Kościele podczas Mszy Św. robią Panie wijące się przed ołtarzem, głaszczące się niczym kobiety z pewnej greckiej wyspy Lesbos, pląsające niczym w Klubie go-go, budzące skojarzenia zachowań erotycznych, w …More
fr_giovanni - skąd w Tobie jako osobie duchownej tyle zapiekłości przeciw księdzu Natankowi?
Nie zebraliśmy się tu teraz, aby o księdzu z Grzechyni rozmawiać, lecz abyś nam wyjaśnił co w Kościele podczas Mszy Św. robią Panie wijące się przed ołtarzem, głaszczące się niczym kobiety z pewnej greckiej wyspy Lesbos, pląsające niczym w Klubie go-go, budzące skojarzenia zachowań erotycznych, w strojach które nie powstydziłyby się córy Koryntu.
Że gra? Że aktorzy? W specyficznych filmach zwanych przez niektórych filmami przyrodniczymi też występują i grają aktorzy.
Zapytuję Ciebie - dlaczego na każdy problem jaki rozpatrujemy na Glorii TV, na każde wątpliwości i niepokoje jakie wzbudzają w nas zachowania niektórych osób duchownych Ty masz tylko jedną odpowiedź: "A ksiądz Natanek to...."
Z własnej inicjatywy pałasz do tego księdza grzechem nienawiści czy ktoś Ciebie tu oddelegował?
Prosiłem Ciebie o wyjaśnienie:
- czy godzi się wykonywać tego typu rzeczy w Kościele?
- czy wszystko można wytłumaczyć dobrymi intencjami (starzy ludzie powiadali, że piekło jest wybrukowane dobrymi intencjami)
- co ma symbolizować ta nowa forma Jezusa na krzyżu?
Rozwiej moje w tej kwestii wątpliwości, bądź otwarty na argumenty i przekazuj nam argumenty abyśmy mogli podążać drogą prawdy.
A Ty (przepraszam za wyrażenie) zafiksowałeś się jedynie na księdza Natanka.
Oczekuję wyjaśnień i rozwiania moich wątpliwości - a nie opowiadaniami małego Jasia: "masz być posłuszny i my mamy rację" - tylko argumentami, które pozwolą mi zrozumieć cel takich działań i ich słuszność.
ps. mam wrażenie, że jesteś gotów wszystko wybaczyć jeśli tylko nie jest to ksiądz Natanek oraz nie jest to osoba sprzeciwiająca się swoim przełożonym.
Rozwiej proszę moje wątpliwości – oby Bóg Ciebie natchnął i sprawił, aby Twoje argumenty były rzeczowe i sprawiedliwe.
BAH
fr_giovanni — 2012-10-04 23:45:29:
Nawet u naszego BAHa nie ma już tego kazania (sami zobaczcie)!

Pięknie Bracie! W pierwszy Czwartek miesiąca i we Wspomnienie św. Franciszka z Asyżu trudnisz się pomawianiem.

Udowodnij, że to kazanie kiedykolwiek u mnie było.

Powiecie: "Po cóż nalegać?
Czyż powód oskarżeń znajdziemy?"
Wy sami drżyjcie przed mieczem,
bo gniew za grzechy zapłonie.
Wiedzcie, …
More
fr_giovanni — 2012-10-04 23:45:29:
Nawet u naszego BAHa nie ma już tego kazania (sami zobaczcie)!

Pięknie Bracie! W pierwszy Czwartek miesiąca i we Wspomnienie św. Franciszka z Asyżu trudnisz się pomawianiem.

Udowodnij, że to kazanie kiedykolwiek u mnie było.

Powiecie: "Po cóż nalegać?
Czyż powód oskarżeń znajdziemy?"
Wy sami drżyjcie przed mieczem,
bo gniew za grzechy zapłonie.
Wiedzcie, że sądy istnieją
[Hi 19, 28-29]


Masz swój udział, że tego i innych kazań nie ma na gloriiTV
aaa
Ks.Romanie
Ja jestem człowiek niewykształcony(co po stylu widać) i bardziej do mnie przemawia ten cyrk niż ten kicz(splendor); Splendor of the Catholic Church with Pius XII najlepsze są te satanistyczne paluszki owej starszej pani w 7min.
fr_giovanni
Zastanawiam się nad czymś innym!

Co bardziej jest pożyteczne i co więcej przyniosło dobra?

To powyższe dziękczynienie (czyli pantomina o miłosiernym Ojcu) wykonana po Komunii Świętej, czy to kazanie w trakcie Mszy Świętej?: KAZANIE W CZASIE MSZY ŚWIĘTEJ, szczególnie od minuty 16.10 - 16.35.

A teraz kilka interesujących informacji, dla pokazania manipulacji.

Kazanie znajdujące się pod …More
Zastanawiam się nad czymś innym!

Co bardziej jest pożyteczne i co więcej przyniosło dobra?

To powyższe dziękczynienie (czyli pantomina o miłosiernym Ojcu) wykonana po Komunii Świętej, czy to kazanie w trakcie Mszy Świętej?: KAZANIE W CZASIE MSZY ŚWIĘTEJ, szczególnie od minuty 16.10 - 16.35.

A teraz kilka interesujących informacji, dla pokazania manipulacji.

Kazanie znajdujące się pod tym linkiem: KAZANIE, zawierające najbardziej obciążające słowa znanego kaznodziei jest na YOUTUBE pod tzw. linkiem ukrytym, czyli jeśli ja teraz wam tutaj to wkleiłem to możecie ten film zobaczyć. Nigdzie go na wyszukiwarce nie znajdziecie. Ktoś musiał ten film ukryć na YOUTUBIE bo pewne osoby skrupulatnie usuwają to sławne kazanie z 17.07.2011r z wszystkich stron - pisząc do YOUTUBE i zasłaniając się prawami autorskimi. Nawet u naszego BAHa nie ma już tego kazania (sami zobaczcie)!

Zwolennicy i sam ks.P.N gdzie może usuwa to kazanie - nie wygodne dla niego! Oto kilka miejsc, gdzie to kazanie było i zobaczcie co po nim zostało: PRZYKŁAD 1, PRZYKŁAD 2, PRZYKŁAD 3, Jedyne w tej chwili miejsce chyba w necie (kopiujcie sobie ten film) gdzie jeszcze zostało to sławetne kazanie to tylko to miejsce: www.youtube.com/watch z napisem: Ten film jest niepubliczny. Mogą go obejrzeć tylko użytkownicy, którzy mają do niego link. Właściciel filmu musiał ukryć ten film, w przeciwnym razie zamknęli by mu konto z powodu interwencji zwolenników ks.P.N poprzez prawa autorskie.

Wracam do pytania: co lepsze? Ewangeliczna pantonima po Komunii świętej, czy to "kazanie" w środku Mszy Świętej????
tahamata
Żadna instytucja kulturalna nie wystawiłaby czegoś takiego, zatem wypadło realizować marzenia o sławie w zorientowanym na człowieka posoborowym Kościele. To właśnie tu panie mogą czytać lekcje, śpiewać psalmy, nieść dary... a jak trzeba to i zatańczą i do Mszy usłużą. Jedne robią to z chęci służenia Panu Bogu inne hołd własnemu ego skladają. Łatwiej być posłusznym ideom Künga niż św. Pawła... I …More
Żadna instytucja kulturalna nie wystawiłaby czegoś takiego, zatem wypadło realizować marzenia o sławie w zorientowanym na człowieka posoborowym Kościele. To właśnie tu panie mogą czytać lekcje, śpiewać psalmy, nieść dary... a jak trzeba to i zatańczą i do Mszy usłużą. Jedne robią to z chęci służenia Panu Bogu inne hołd własnemu ego skladają. Łatwiej być posłusznym ideom Künga niż św. Pawła... I ciekawe jak skomentowałby ten "występ" św. Jan Maria Vianney
nawrócony
Dziękuję księdzu Romanowi Adamowi Kneblewskiemu za te słowa.
Bóg zapłać.
jozef1807
Jest to smutna posoborowa rzeczywistość.Ja nie twierdzę, ze przed V2 nie było takich, którym pomyliło się sprawowanie liturgii z wystawieniem kiepskiej sztuki baletowej czy teatralnej.
Ale dzisiaj to już jest jakaś epidemia.
nawrócony
Drogi fr_giovanni choć niema Ciebie między nami, a tak skory byłeś mnie pouczać powiedz mi teraz czy takim właśnie pasterzom nie należy się suspensa?
Czy oni w swoim posłuszeństwie również nie błądzą?
Radek33
tahamata — 2012-10-04 18:23:03: Jedzą, piją, lulki palą...
tańce, hulanka, swawola...
ledwo karczmy nie rozwalą...
ha, ha, hi, hi.. hejże, hola..
.Wtem gdy wódkę pił z kielicha.
Kielich zaświstał, zazgrzytał;

Patrzy na dno: Co u licha?

Po coś tu, kumie, zawitał?

Diablik to był w wódce na dnie,

Istny Niemiec, sztuczka kusa;

Skłonił się gościom układnie,
Zdjął kapelusz i dał susa.

Z kielicha …More
tahamata — 2012-10-04 18:23:03: Jedzą, piją, lulki palą...
tańce, hulanka, swawola...
ledwo karczmy nie rozwalą...
ha, ha, hi, hi.. hejże, hola..
.Wtem gdy wódkę pił z kielicha.
Kielich zaświstał, zazgrzytał;

Patrzy na dno: Co u licha?

Po coś tu, kumie, zawitał?

Diablik to był w wódce na dnie,

Istny Niemiec, sztuczka kusa;

Skłonił się gościom układnie,
Zdjął kapelusz i dał susa.

Z kielicha aż na podłogę
Pada, rośnie na dwa łokcie,
Nos jak haczyk, kurzą nogę

I krogulcze ma paznokcie.

"A! Twardowski; witam, bracie!"

To mówiąc bieży obcesem:
"Cóż to, czyliż mię nie znacie?

Jestem Mefistofelesem.
Raczcie mnie, proszę, oświecić: to ma być cyrk czy kabaret? Nie wiem bowiem czy godziłoby się toto bardziej uskuteczniać pod namiotem czy w knajpie... Kyrie eleison!!!
mfarmat likes this.
jozef1807
Jak się pozbyć mamy zarazy modernizmu, jeżeli będziemy udawać że nic złego się nie dzieje?
Czy taka obojętność na boże sprawy, katolikowi przystoi?
jozef1807
Na liberalizm i moderantyzm nacierać mamy niewzruszenie i bez litości.
Jest to nakaz Kościoła Katolickiego
nawrócony
Był taki teleturniej ... "Idź na całość" ... a na końcu był zong ... całkiem jak Jezus na Krzyżu w tym Kościele.
Może ja nie rozumiem symboliki tego Jezusa na Krzyżu więc chętnie się dowiem, co ona ma wyrażać i dlaczego jest inny od tej tradycyjnej formy.

Na spokojnie co do samego "baletu" - coś tam stara się przekazać ... o ludzkich słabościach, o oddaleniu od Boga ... ale czy to dobre miejsce …More
Był taki teleturniej ... "Idź na całość" ... a na końcu był zong ... całkiem jak Jezus na Krzyżu w tym Kościele.
Może ja nie rozumiem symboliki tego Jezusa na Krzyżu więc chętnie się dowiem, co ona ma wyrażać i dlaczego jest inny od tej tradycyjnej formy.

Na spokojnie co do samego "baletu" - coś tam stara się przekazać ... o ludzkich słabościach, o oddaleniu od Boga ... ale czy to dobre miejsce na wyuzdane sceny tańczących i głaszczących się Pań? Pań ubranych w stroje które nie powstydziłyby się córy najstarszego zawodu ... i to w Kościele.

Ale zasmuca mnie najbardziej jedna rzecz ... widownia ... patrzy na to zjawisko ... nikt nie protestuje, nie wstaje, nie wychodzi. Wszyscy zadowoleni i klaszczą.

Po co oni przychodzą do Kościoła? Posiedzieć?

Mam wrażenie, że jeśli na ołtarzu ksiądz postawiłby złotego cielca to też nikomu nie zrobiłoby to nawet różnicy - taka jest świadomość sporej części wiernych.

Kogo za to winić? A czyja jest wina kiedy owce kroczą ku urwisku? Owiec czy pasterzy ich prowadzących?
jozef1807
Papież Pius IX rozwiał wszelkie wątpliwości
Nie przestawaj usilnie rozpraszać ciemności błędów, na liberalizm nacieraj a osobliwie na ten,
który pod osłoną moderantyzmu chciałby w daremnym usiłowaniu fałsz z prawdą, Chrystusa z Belialem pogodzić.

(Słowa Ojca Świętego Piusa IX w trzecim liście do Redaktora Przeglądu Lwowskiego ks. Edwarda Podolskiego z dnia 11 października 1875).

Nauk wierze …More
Papież Pius IX rozwiał wszelkie wątpliwości
Nie przestawaj usilnie rozpraszać ciemności błędów, na liberalizm nacieraj a osobliwie na ten,
który pod osłoną moderantyzmu chciałby w daremnym usiłowaniu fałsz z prawdą, Chrystusa z Belialem pogodzić.

(Słowa Ojca Świętego Piusa IX w trzecim liście do Redaktora Przeglądu Lwowskiego ks. Edwarda Podolskiego z dnia 11 października 1875).

Nauk wierze przeciwnych, zwłaszcza, jeśli przez Kościół potępione zostały, nie tylko nie wolno wiernym bronić jako rzeczywistych zdobyczy wiedzy, ale owszem obowiązani są ściśle mieć je za błędy pod złudnym pozorem prawdy ukryte.
(Sobór Watykański (1870), Konstytucja dogmatyczna o wierze katolickiej, Rozdz. 4).
,,Stefanek,,
aaa.
Dlatego idźcie do BAHa bo właśnie wstawił transmisję z dzisiejszego pogrzebu; 2012-10-04 Pochówek Śp. Antoniego Natanka
====================================
...dziekuję z wskazanie -ale sam sobie obieram drogi do Chrystusa.
tahamata
aaa — 2012-10-04 21:30:56:
tahamata
Masz rację. Twoich komentarzy, które nie są personalnymi atakami na innych ludzi ze świecą szukać.
---------------
No przecież wiesz dlaczego...ja we wspólnocie wychowany

--------------------------------------------------------
To może zamiast trwać w błędach przemyślisz swoje postępowanie, żeby nie wychodziło "jak zwykle"?
aaa
stefan
...-które absolutnie nie absorbuje słuchacza
---------------
Dlatego idźcie do BAHa bo właśnie wstawił transmisję z dzisiejszego pogrzebu; 2012-10-04 Pochówek Śp. Antoniego Natanka
,,Stefanek,,
modernistae prohibere To nie jest dobre wyjście ośmieszać publicznie, Kościół Chrystusowy.
=======================================
.....należy wskazywać faryzeuszy XXI-wieku -którzy nas odwodzą od prawdziwego Kościoła Chrystusowego i prowadzą owczarnię na w paszczę wilka.
aaa
tahamata
Masz rację. Twoich komentarzy, które nie są personalnymi atakami na innych ludzi ze świecą szukać.
---------------
No przecież wiesz dlaczego...ja we wspólnocie wychowany
,,Stefanek,,
aaa — 2012-10-04 21:21:33: Ludzie chodzący do kościoła to religijni analfabeci, kazań nie słuchają, a jak słuchają to nie rozumieją.
======================================
....to nie analfabetyzm jest winien temu że wierni nie rozumieją kazań-ale modernistyczne podejście do życia ,Boga i człowieka -które absolutnie nie absorbuje słuchacza !
tahamata
aaa — 2012-10-04 21:09:51:
józefie -jakim cudem nie usunąłeś mojego komentarza? Tahamata zaraz by tu zrobił porządek

Masz rację. Twoich komentarzy, które nie są personalnymi atakami na innych ludzi ze świecą szukać.
daniel.k — 2012-10-04 21:20:11:

@modernistae prohibere -
@jozef1807 -

Piszcie do biskupów, do Episkopatu.

To nie jest dobre wyjście ośmieszać publicznie, Kościół Chrystusowy.


Rację masz danielu, ale co uczynisz, kiedy stwierdzisz że Twoj biskup również przebywa w namiocie grzeszników?
aaa
Ludzie chodzący do kościoła to religijni analfabeci, kazań nie słuchają, a jak słuchają to nie rozumieją. Tutaj mogli zobaczyć walkę dobra ze złem, odnaleźć się gdzieś, mogło z tego wyjść wiele dobra... A Ty Józiu powiedz, gdzie się odnajdujesz, w szponach tego czerwonego coś, czy białego "anioła"?
daniel.k
@modernistae prohibere -
@jozef1807 -

Piszcie do biskupów, do Episkopatu.
To nie jest dobre wyjście ośmieszać publicznie, Kościół Chrystusowy.
_________


modernistae prohibere — 2012-10-04 21:10:35:
''Nie wykazuję ich publicznie jedynie dlatego, bo wstyd mi że jest w tym niechlubnym repertuarze i moja parafia, a publika tej parafii w ogromnej większości popiera tego typu rozrywkę.''
________…More
@modernistae prohibere -
@jozef1807 -

Piszcie do biskupów, do Episkopatu.
To nie jest dobre wyjście ośmieszać publicznie, Kościół Chrystusowy.
_________


modernistae prohibere — 2012-10-04 21:10:35:
''Nie wykazuję ich publicznie jedynie dlatego, bo wstyd mi że jest w tym niechlubnym repertuarze i moja parafia, a publika tej parafii w ogromnej większości popiera tego typu rozrywkę.''
_________
Po wystawianiu takich filmów, czy artykułów myślisz, że w Twojej parafii nawrócą się wierni?
Przyniesie to skutek odwrotny.
Primo — 2012-10-04 21:00:41:

8 Przykazanie Dekalogu - znasz?

Pewnie, a wskaż Primo jak można inaczej wytłumaczyć zgodę proboszcza na ten cyrk? Jeśli na to wskazuję, to mam twarde dowody na poparcie tej tezy z faktów bezczeszczenia świątyń w innych miejscach. Nie wykazuję ich publicznie jedynie dlatego, bo wstyd mi że jest w tym niechlubnym repertuarze i moja parafia, a publika tej …More
Primo — 2012-10-04 21:00:41:

8 Przykazanie Dekalogu - znasz?

Pewnie, a wskaż Primo jak można inaczej wytłumaczyć zgodę proboszcza na ten cyrk? Jeśli na to wskazuję, to mam twarde dowody na poparcie tej tezy z faktów bezczeszczenia świątyń w innych miejscach. Nie wykazuję ich publicznie jedynie dlatego, bo wstyd mi że jest w tym niechlubnym repertuarze i moja parafia, a publika tej parafii w ogromnej większości popiera tego typu rozrywkę.
aaa
józefie -jakim cudem nie usunąłeś mojego komentarza? Tahamata zaraz by tu zrobił porządek
jozef1807
@Primo@aaa
Taktyka zamiatania pod dywan, ma się Panu Bogu podobać jako najlepsza?
Szkoda, że tylko waszych śmieci?
Primo
modernistae prohibere — 2012-10-04 20:50:48:
Przecie nic w tym gorszącego- pantonimki deko i troszku tańca. Zapewne proboszcz otrzymał z unii pejskiej granty na remoncik swiątyni, więc trza jakoś się brukselce wykazać
----------------------
8 Przykazanie Dekalogu - znasz?
Primo
Ok.
Tylko potem nie krytykujcie Palikotów i innych lewaków, że plują na Boga, skoro my katolicy dajemy temu powody.

Z Panem Bogiem!

Ps. Myślę, że Pan Jezus jest bardzo zadowolony z Twojej publikacji.
aaa
Józiu -Gratuluje obfitego połowu...
Taktyka Józka jest prosta, wygląda tak;
1.Gościu buszuje po internecie szukając tego typu badziewia
2.Po umieszczeniu u ludzi wywołuje "św. oburzenie", tak by na widok księdza najlepiej spluneli
3.Cel osiągnięty, pokazuje bractwu owoc swojej pracy i może coś jeszcze...(dowodów brak)
jozef1807
Ew Św Mateusza
Więc się ich nie bójcie! Nie ma bowiem nic zakrytego, co by nie miało być wyjawione, ani nic tajemnego, o czym by się nie miano dowiedzieć. Co mówię wam w ciemności, powtarzajcie na świetle, a co słyszycie na ucho, rozgłaszajcie na dachach!
Przecie nic w tym gorszącego- pantonimki deko i troszku tańca. Zapewne proboszcz otrzymał z unii pejskiej granty na remoncik swiątyni, więc trza jakoś się brukselce wykazać
Primo
jozef1807 — 2012-10-04 20:40:57:
Primo — 2012-10-04 20:29:07:
Józefie, jedź lub napisz do proboszcza tego kościoła i zwróć mu uwagę
Sam mu zwróć uwagę. Ja od wikarego usłyszałem, że dla takich jak ja nie ma miejsca w Kościele i mi wystarczy
------------------
Nie ja mam zwracać uwagę, bo nie ja to wystawiam na katolickim portalu.
Zrobisz jak zechcesz, ja tylko wyraziłem swoje zdanie na ten temat.…
More
jozef1807 — 2012-10-04 20:40:57:
Primo — 2012-10-04 20:29:07:
Józefie, jedź lub napisz do proboszcza tego kościoła i zwróć mu uwagę
Sam mu zwróć uwagę. Ja od wikarego usłyszałem, że dla takich jak ja nie ma miejsca w Kościele i mi wystarczy
------------------
Nie ja mam zwracać uwagę, bo nie ja to wystawiam na katolickim portalu.
Zrobisz jak zechcesz, ja tylko wyraziłem swoje zdanie na ten temat.
Primo
tahamata — 2012-10-04 20:34:39:
Mam wrażenie, że dyskusja zmierza do dokopania lefebryście i krytykowi fałszywych objawień w Medjugorje. Jakoś nie pamiętam, by była taka nagonka na osobę wystawiającą np. to:
KOŚCIÓŁ POD PRZEWODNICTWEM św.PIOTRA
-------------------
Mylisz się tahamata, pisałem i wiem, że nie tylko ja do Glorii.tv. o usunięcie filmu Pielgrzyma Warszawskiego, ale siła …More
tahamata — 2012-10-04 20:34:39:
Mam wrażenie, że dyskusja zmierza do dokopania lefebryście i krytykowi fałszywych objawień w Medjugorje. Jakoś nie pamiętam, by była taka nagonka na osobę wystawiającą np. to:
KOŚCIÓŁ POD PRZEWODNICTWEM św.PIOTRA
-------------------
Mylisz się tahamata, pisałem i wiem, że nie tylko ja do Glorii.tv. o usunięcie filmu Pielgrzyma Warszawskiego, ale siła wyższa chyba działa, że do tej pory ten kicz jest na tym portalu.
Niestety, jak wiemy są tu równi i równiejsi dla Glorii.tv.