02:30

Proč nevěří Tomáš Halík křesťansky?

Protože věří nekřesťansky, že Ježíš nebyl jednorozený Syn Boha živého. Věří, že Ježíš byl jen a pouze člověk jako věří ateisté, židé (ti židé, kteří věří Talmudu označují Ježíše za satanistu) a …More
Protože věří nekřesťansky, že Ježíš nebyl jednorozený Syn Boha živého. Věří, že Ježíš byl jen a pouze člověk jako věří ateisté, židé (ti židé, kteří věří Talmudu označují Ježíše za satanistu) a muslimové, nebo že byl jedním z milionů bohů jako věří budhisté, hinduisté a další pohané. Všichni tito nekřesťané odmítají věřit tomu, že by se Ježíšova fyzická mrtvola hýbala, že by ožila. Křesťan je pouze ten člověk, který věří, že fyzická mrtvola Ježíše se hýbala - že vzkříšený Ježíš jedl s apoštoly pečenou rybu (Lu24,42-43) a již nikdy znovu nezemřel, ale vstoupil s tímto hýbajícím se tělem na nebesa. Ten přednášející P. Tomáš Halík, když nevěří, že Ježíš ještě před svým vzkříšením chodil zázračně po hladině vody, logicky nevěří ani tomu, že zabitý Ježíš fyzicky ožil – čili že se jeho mrtvola hýbala. Bylo by velmi ohavné, kdyby nekřesťana Tomáše Halíka udělali pražským katolickým arcibiskupem – šéfem nad křesťany. To by se stal kozel zahradníkem. Audio je z přednášky P.Tomáše Halíka "…More
Libor Halik
Tomislav likes this.
Samson1
Vilmo, když to Bůh vše, celý vesmír stvořil pouhým slovem, proč by nemohl vstát z mrtvých. Nesouhlas s vaší nedověrou. Jak potom můžete věřit v proměňování chleba a vína v tělo a krev, když nevěříte, že je Bůh všemohoucí.
Ostrik
Děkuji za hodnotný dokument.
Ostrik likes this.
Lenka Kuchařová
Dnes jsme o tom mluvili v biblické hodině,a proto jsem si ještě jednou pustila ten rozhovor a bohužel odpověď P.Halíka není celá.
Lenka Kuchařová
Škoda,že ta odpověď P.Halíka není zveřejněná celá.Je možné,že P.Havlík se dál vyjadřuje,že má na mysli,že Kristovo tělo po Zmrtvýchvstání už nevypadalo tak,jako naše tělo,ale bylo to Tělo oslavené,a proto jej apoštolové a další,kterým se zjevil,nemohli zprvu poznat.Sice jedl rybu,ale jeho tělo už nevypadalo jako tělo lidské,ale bylo to Tělo oslavené - Božské.Neměli bychom vynášet předčasně soudy,…More
Škoda,že ta odpověď P.Halíka není zveřejněná celá.Je možné,že P.Havlík se dál vyjadřuje,že má na mysli,že Kristovo tělo po Zmrtvýchvstání už nevypadalo tak,jako naše tělo,ale bylo to Tělo oslavené,a proto jej apoštolové a další,kterým se zjevil,nemohli zprvu poznat.Sice jedl rybu,ale jeho tělo už nevypadalo jako tělo lidské,ale bylo to Tělo oslavené - Božské.Neměli bychom vynášet předčasně soudy,když neznáme celou odpověď....
Tomislav and one more user like this.
Tomislav likes this.
OAMDG1 likes this.
2 more comments from Lenka Kuchařová
Lenka Kuchařová
Lenka Kuchařová
Jak se může tento kněz modlit Credo? A při proměňování při mši sv. se podle něj děje co?
tores
tores
KOMENTÁŘ TOMÁŠE HALÍKA
Mezi námi duchovními jsou negativní duchovní vibrace často přirovnávány ke smogu. Zvláště v zimních měsících se tento jev ještě zhoršuje, církevní ekologové hovoří o jakési duchovní inverzi. Zlo se pak nemůže rovnoměrně rozptýlit a drží se nad nejvíce obydlenými aglomeracemi. Černý trh s odpustky na tuto situaci samozřejmě reaguje a parazituje na složité situaci trhu …More
KOMENTÁŘ TOMÁŠE HALÍKA
Mezi námi duchovními jsou negativní duchovní vibrace často přirovnávány ke smogu. Zvláště v zimních měsících se tento jev ještě zhoršuje, církevní ekologové hovoří o jakési duchovní inverzi. Zlo se pak nemůže rovnoměrně rozptýlit a drží se nad nejvíce obydlenými aglomeracemi. Černý trh s odpustky na tuto situaci samozřejmě reaguje a parazituje na složité situaci trhu oficiálního, kde jsou odpustky nedostatkovým zbožím. Nemůžeme se stále vymlouvat na pochybení jednotlivců: buď přesvědčíme naše farníky, aby hřešili méně, nebo bude muset Vatikán prolomit zpovědní limity a uvolnit vydávání emisních povolenek.
Zdroj:
www.infobaden.cz/…/spadla-klec-kar…
Samson1
Z toho můžeme vidět, že víra ve vzkříšení Krista, víra v proměňování, zpřítomění Kristovy oběti, víra v přítomnost Krista v eucharistii je nezasloužený dar Boží, víra katolická a nám má záležet na tom, aby nám tu víru Bůh uchoval, upevńoval a zachoval od zlého. Amen.
Samson1
Tores to nevyřešíme.Chtěl jsem jen poukázat, jak lidé propadají stále víc. Příští mírové setkání v Assisi se asi rozroste o další církev nudistů, přesně definováno-sektu zatracení i toho Pána, který je vykoupil.
Zprávy toho typu, že biskup praktikuje homosexuální sex, to v Gomoře byli hříšníci, co na ně už má z nebe spadnout teď, když oni mají hlídat víru a mravy. Že. Je to blbost a není. Záleží,…More
Tores to nevyřešíme.Chtěl jsem jen poukázat, jak lidé propadají stále víc. Příští mírové setkání v Assisi se asi rozroste o další církev nudistů, přesně definováno-sektu zatracení i toho Pána, který je vykoupil.
Zprávy toho typu, že biskup praktikuje homosexuální sex, to v Gomoře byli hříšníci, co na ně už má z nebe spadnout teď, když oni mají hlídat víru a mravy. Že. Je to blbost a není. Záleží, jak se k tomu člověk postaví. Je to informace, sice smutná. Ve vedení církví je stále více lidí zvrácených a hloupé ovce jim to ještě platí, dobré živobytí. Obyčejný člověk by byl na hodinu propuštěn, pokud by něco porušoval. Ti jsou nedotknutelní.
tores
Co je mi do nějakých nudistů, Samsone? Tady řešíme veřejnou ostudu Církve jménem Tomáš Halík. Nezáleží na tom, že není katolíkem, ale veřejnost ho tak ještě pořád bere. Máš něco k tomu? Jestli ne, tak raději nepiš než sem vkládat takové blbosti. Na to, že se veřejně vyjadřuješ o nějakém poznávání Tradice, to je pořádná kravina.
Samson1
To jsou úlety, my řešíme prkotiny.
magazin.aktualne.centrum.cz/…/r~923a3c2e93eb1…
tores
Veselo bude. Až z toho vesela bude někomu hodně krušno.
tores
Vlk je vesnický buran. Vrána k vráně, buran k buranovi.
4 more comments from tores
tores
Jistě - a tím je především Koncilní humanistická sekta.


ottovonzittau 13.2.2014 13:18:20
Do roztrhání těla temným mimocírkevním strukturám.
tores
Ono úplně stačí, mike, že papež vyznamenal největší škůdce katolické víry u nás za její největší Obránce.
www.facebook.com/media/set/
tores
To ano, ale při dnešních poničených rozlišovacích schopnostech ho budou lidé pořád spojovat s Cíkrví, ač slouží do roztrhání těla, duše vlastní i duší svěřených bezbožné KHS.
tores
Je to hrůza, jak ho lidé stále spojují s Církví Boží. Proč ho konečně nesuspendují???


Bože, kam až se tento šílenec propadá., martinovna, 13. 2. 2014 11:45:33
Poslušná ovečka nechutné katolické církve. Takový typ lidí je schopen ve jménu církve udělat cokoliv. Blázen.

zdroj: diskuze k článku www.parlamentnilisty.cz/…/Pater-Halik-nej…
hvezdaXY
trocha informací:/prokolečko /

Budoucí ministr kultury Herman čelí trestnímu oznámení
3.1.14
Česká republika: Je to člověk s velice kontroverzní náklonností nejen k Sudetským Němcům, ale i k islamistické teroristické organizaci Lidoví Mudžahedíni, tvrdí Michal Kraus.
Další politolog a expert na zahraniční vztahy Daniel Solis dokonce ve svém otevřeném dopise prezidentu Zemanovi napsal…More
trocha informací:/prokolečko /

Budoucí ministr kultury Herman čelí trestnímu oznámení
3.1.14
Česká republika: Je to člověk s velice kontroverzní náklonností nejen k Sudetským Němcům, ale i k islamistické teroristické organizaci Lidoví Mudžahedíni, tvrdí Michal Kraus.
Další politolog a expert na zahraniční vztahy Daniel Solis dokonce ve svém otevřeném dopise prezidentu Zemanovi napsal: "Skupina, se kterou Herman udržuje zjevně velmi úzké vztahy, operuje totiž v současné době, podle některých zdrojů, mezi ozbrojeným islamistickými teroristickými buňkami v Sýrii. Nelze si naivně myslet, že se organizace (MEK) odvrátila od terorismu, jak se veřejnosti, v reakci na veřejná varování, snaží Herman namluvit. Není proto také překvapivé, že se ještě relativně nedávno Herman pokoušel získat podporu pro, určitými neokonzervativními kruhy vehementně propagovaný, zvažovaný spojenecký vojenský úder na Sýrii, který by stejně, jako tomu bylo v případě Libye, umožnil islamistickým teroristům, napojeným na mezinárodní teroristickou organizaci Al Kajdá, uchvátit moc v zemi," píše Solis.

Nutno dodat, že společně s kontroverzním knězem Tomášem Halíkem se podobným způsobem Herman veřejně angažoval již v roce 1999 ve prospěch bombardování Jugoslávie.

Michal Uhl, člen Rady ÚSTRu podal spolu s dalšími dvěma radními trestní oznámení na Daniela Hermana kvůli podezření z porušení povinnosti při správě cizího majetku a zneužití pravomoci úřední osoby.
Zdroj: www.prvnizpravy.cz/…/budouci-ministr…
tores
Ostrik
Video jsem si pustil několikrát a zírám, jak ten člověk mluví o Kristu neuctivě. "Mrtvola, která se zas začala hejbat." Jako kdyby řekl, že byl mrtvolou vždy. To je vážně nechutné a ubohoučké vyjádření.

Otto, nezapomeň na výklad!
Ostrik
Otto, mohl bys svá slova trochu vyložit? Nejsem si jistý, zda jsem dobře pochopil.

Předmětem křesťanské víry vždy bylo a bude až do skonání světa, že mrtvola obživne a začne se hýbat.
tores
Jak typické, že právě v Brně našel azyl.
www.biskupstvi.cz/2013-11-13-mons…
tores
On je všudypřítomen na internetu, otto.
hvezdaXY
ŽETEBEKOLEČKO POSLAL PROFEOR PUTNA?
kolecko
Neříkám, že je Halík můj favorit, nebo že souhlasím se vším co říká, ale musím se ozvat. Tenhle audio záznam je dost zavádějící : a) předmětem odpovědi není přímo to, co si Halík myslí nebo nemyslí o Zmrtvýchvstání jako takovém, jejím předmětem je úkon víry, a sice že věřit neznamená pouze tupě odsouhlasit přečtené. A to opravdu neznamená, křesťanská víra jde mnohem hlouběji
b) Halík tady už …More
Neříkám, že je Halík můj favorit, nebo že souhlasím se vším co říká, ale musím se ozvat. Tenhle audio záznam je dost zavádějící : a) předmětem odpovědi není přímo to, co si Halík myslí nebo nemyslí o Zmrtvýchvstání jako takovém, jejím předmětem je úkon víry, a sice že věřit neznamená pouze tupě odsouhlasit přečtené. A to opravdu neznamená, křesťanská víra jde mnohem hlouběji
b) Halík tady už vůbec netvrdí, že nevěří ve zmrtvýchvstání. Naopak představuje, co zmrtvýchvstání není. Tedy "obživnutí mrtvoly". A to opravdu není. Kristus přece jenom "neobživnul" aby pokračoval v existenci v těle, jaké měl před zmrtvýchvstáním - v těle podrobeném smrti a utrpení. Obživl Lazar, obživla Jairova dcera, ale Kristus byl vzkříšen a pokračuje v existenci zcela jiným, novým, nebeským způsobem, bez smrti, utrpení... atd. Takže Halík má naprostou pravdu - věřit v Kristovo zmrtvýchvstání neznamená věřit v to, že "mrtvola obživla".
c) ten záznam není celý. To hlavní, pointa odpovědi, tam evidentně chybí. Takže další zavádějící "detail".

Takže raději než ukazovat na druhé jak málo věří, raděj hleďme, abychom měli oči upřené na Krista. A na nikoho jiného.
tores
To těsto z něho je ale prudce jedovaté.
hvezdaXY
Odborné knihy Tomáše Halíka nejsou vědecké, rozhodla komise

Tak to pana profesora asi těžce hněte.
Jo pořádek musí být!
Zoša
Mike pomlč, a počítej jestli ti boude stačit všech 2O prstů na spočítání
přihřátejch farářů na sk.
Zoša
Ale oko na pyramidě sk má dnes vartung?
One more comment from Zoša
Zoša
Rovněž tento pán T. Halík studovaný jezovita, byl blízký přítel JPII Velikého svatého, katolického,
a také byl blízkým přítelem pana Havla kovaného katolíka...
voda44
Opravdu velmi zajímavá tajná informace:

Lidové noviny 1.6.1998 oznámily, že Tomáš Halík je absolventem papežské Lateránské
university v Římě. Informace dostačující však pouze pro ty, kteří vědí, že tato universita je plně ovládaná a řízená jezuity a že na ní učí /kromě několika dalších/ v každé době největší jezuitské špičky.
Ferdimir
mám pocit, že sem chodí lidé mdlého rozumu a plácají páté přes deváté. A každé tvrzení je vyžadováno s odkazem na zdroj informací, což tu chybí. Navíc Pán Ježíš říká:" Kdo BLIŽNÍHO V SKRYTU POMLOUVÁ A NENÁVIDÍ TOHO NESNESU A VYPLIVNU ZE SVÝCH ÚST." tak si dejte pozor nejen na ústa!
"Má drahá, milovaná dcero,
jak málo z těch, kdo věří v Boha, nebo těch, kdo mě přijímají jako syna člověka, mě skute…More
mám pocit, že sem chodí lidé mdlého rozumu a plácají páté přes deváté. A každé tvrzení je vyžadováno s odkazem na zdroj informací, což tu chybí. Navíc Pán Ježíš říká:" Kdo BLIŽNÍHO V SKRYTU POMLOUVÁ A NENÁVIDÍ TOHO NESNESU A VYPLIVNU ZE SVÝCH ÚST." tak si dejte pozor nejen na ústa!
"Má drahá, milovaná dcero,
jak málo z těch, kdo věří v Boha, nebo těch, kdo mě přijímají jako syna člověka, mě skutečně milují. Říkají, že ano, ale mnozí nežijí podle mých učení. Nemůžete říct, že Mě milujete a pak odsuzovat ostatní. Nemůžete drsnými slovy ranit cizí osobu a současně tvrdit, že Mě milujete.
Kdo je mezi vámi bez hříchu? Kdo z vás se velebí přede Mnou a pak nemilosrdně mluví proti jinému? Nikdy nebudete moci mluvit v mém jménu, když budete pomlouvat jiného. Je to urážka Boha a vy, kdo se tak chováte, Mě urážíte. Vy, kteří zle mluvíte o druhých, když říkáte, že Mě bráníte, se jenom ode Mne oddělujete. Přesto si myslíte, že vaše činy jsou ospravedlnitelné. Kdy jste si mysleli, že bych podpořil takové chování a proč myslíte, že máte právo dělat tyto věci?
Když jste zavázáni k mé službě a pak mluvíte krutými slovy proti komukoli z Božích dětí, pácháte těžký hřích. Žádný můj svatý služebník nemůže nikoho odsoudit v mém jménu. Možná jste seznámeni s mými učeními – možná jste znalí všeho toho, co je obsaženo v Knize mého Otce, ale když v mém jménu pomlouváte jiného, odvrhnu Vás. Bude to stát mnoho pokání z vaší strany, abyste si znovu získali mou náklonnost a dokonce i pak, dokud Mě nebudete prosit o odpuštění, potrvá dlouho, než budete hodni stanout znovu přede Mnou."
Zoša
Segal
šak byl dycky opica.
Zoša
šak jo hraje si na kosmu...
Segal
Že on napodobuje Kosmu?
Zoša
Přinde mě to tak vtipné, že o to musím podělit
www.protiproud.cz/…/526-rijnove-vol…
Zvláštní pozornost zaměřili havlisté na lidovce

Jako lídr v Praze půjde do boje dlouholetý havlistický aktivista a zběhlý katolický kněz Daniel Herman, který má v hlavním městě jistit elektorát městských liberálů vydávajících se dlouhodobě za katolíky a jejichž …
More
Přinde mě to tak vtipné, že o to musím podělit
www.protiproud.cz/…/526-rijnove-vol…
Zvláštní pozornost zaměřili havlisté na lidovce

Jako lídr v Praze půjde do boje dlouholetý havlistický aktivista a zběhlý katolický kněz Daniel Herman, který má v hlavním městě jistit elektorát městských liberálů vydávajících se dlouhodobě za katolíky a jejichž hlavním guru je Tomáš Halík. Další havlistické eso povede lidoveckou kandidátku ve středních Čechách, kde na voliče číhá „procikánský“ aktivista a sociolog Ivan Gabal. Další jména lídrů lidoveckých kandidátek, kromě předsedy Pavla Bělobrádka, který povede hradeckou kandidátku, jsou veřejnosti téměř neznámá. Konzervativce nepochybně překvapí příznačná absence katolíků – právě na kandidátkách křesťanské strany.


Zvláštní pozornost zaměřili havlisté na lidovce
Jako lídr v Praze půjde do boje dlouholetý havlistický aktivista a zběhlý katolický kněz Daniel Herman, který má v hlavním městě jistit elektorát městských liberálů vydávajících se dlouhodobě za katolíky a jejichž hlavním guru je Tomáš Halík. Další havlistické eso povede lidoveckou kandidátku ve středních Čechách, kde na voliče číhá „procikánský“ aktivista a sociolog Ivan Gabal. Další jména lídrů lidoveckých kandidátek, kromě předsedy Pavla Bělobrádka, který povede hradeckou kandidátku, jsou veřejnosti téměř neznámá. Konzervativce nepochybně překvapí příznačná absence katolíků – právě na kandidátkách křesťanské strany.

Zvláštní pozornost zaměřili havlisté na lidovce
Jako lídr v Praze půjde do boje dlouholetý havlistický aktivista a zběhlý katolický kněz Daniel Herman, který má v hlavním městě jistit elektorát městských liberálů vydávajících se dlouhodobě za katolíky a jejichž hlavním guru je Tomáš Halík. Další havlistické eso povede lidoveckou kandidátku ve středních Čechách, kde na voliče číhá „procikánský“ aktivista a sociolog Ivan Gabal. Další jména lídrů lidoveckých kandidátek, kromě předsedy Pavla Bělobrádka, který povede hradeckou kandidátku, jsou veřejnosti téměř neznámá. Konzervativce nepochybně překvapí příznačná absence katolíků – právě na kandidátkách křesťanské strany.
MÁČOVKY
Jovana
Monku, Libor Halík je přece pravoslavný kněz a staví se tu do roviny spravedlivého.
Všechno dokumentuji.
Zdravím vás Libore.
Jovana
Mnoho údivu vzbuzují mnozí teologové, i pan Libor, a také letošní příprava na paschu. Hřích jednotlivce však nezničí celou církev. Brány pekel ji nepřemohou. Od počátku se do církve svaté vrhli vlci zahaleni satanovým dýmem a rozdělili ji na východní a západní. Trhají její tělo bez lásky. Proto je velmi důležité modlit se za jednotu v církvi svaté katolické a za papeže.Draví vlci v rouše …More
Mnoho údivu vzbuzují mnozí teologové, i pan Libor, a také letošní příprava na paschu. Hřích jednotlivce však nezničí celou církev. Brány pekel ji nepřemohou. Od počátku se do církve svaté vrhli vlci zahaleni satanovým dýmem a rozdělili ji na východní a západní. Trhají její tělo bez lásky. Proto je velmi důležité modlit se za jednotu v církvi svaté katolické a za papeže.Draví vlci v rouše beránčím - exkomunikovaný kněz Eliáš Dohnal, pan Libor se svými články proti jednotě v církvi svaté, proti papeži, proti lásce.
3 more comments from Jovana
Jovana
Dobře se vám tu dělá legrace, ale video vytržené z kontextu o P. T. Halíkovi tu vožil pan Libor.
Vůbec
se nedivím panu prezidentu Putinovi, že vidí budoucnost pro Rus ve spojení pravoslaví a římskokatolické církve. Já to tak vidím také. Pravda nás osvobodí.
Jovana
Je velmi zavádějící, jak ti, kteří nejsou v jednotě s papežem a magisteriem církve svaté a tedy s církvi svatou katolickou tady vyvyšují heretiky, kacíře a ty, kteří podrývají autoritu papeže v církvi. Nechápu, proč tady útočíte na P. Tomáše Halíka, který v jednotě s papežem je. Nechápu, proč to dělá pan Libor, který v jednotě s papežem není a za vzor mi klade heretiky a ty, kteří jednotu v …More
Je velmi zavádějící, jak ti, kteří nejsou v jednotě s papežem a magisteriem církve svaté a tedy s církvi svatou katolickou tady vyvyšují heretiky, kacíře a ty, kteří podrývají autoritu papeže v církvi. Nechápu, proč tady útočíte na P. Tomáše Halíka, který v jednotě s papežem je. Nechápu, proč to dělá pan Libor, který v jednotě s papežem není a za vzor mi klade heretiky a ty, kteří jednotu v církvi svaté rozbíjejí a ničí. Kde je papež, tam je církev.
Jovana
P. Tomáš Halík je římskokatolický kněz a je věrný a poslušný papeži. Je také věrný církvi svaté katolické.
Modleme se, abychom nejednotu v církvi svaté katolické pociťovali vždy jako bolest a hřích. K tomu nám dopomáhej Bůh.
Chvalme našeho Pána a modleme se. Prosme Pána Ježíše, aby nám odpustil naše hříchy. Amen
TULÁK
Jovana
Pan Libor si vždy vypíchne nějakou informaci, předloží ji tu buď vytrženou z kontextu nebo z nějakého pofidérního zdroje a hlavně zaměřenou proti římskokatolické církvi. Do svých řad nemíří, protože to by mohlo být drsné a jde i o jeho existenci.
Již docela dobře chápu dění na této stránce. Hrrrrr proti papeži a proti římskokatolické církvi. Uvědomujete si pane Libore, že tím urážíte náboženské …More
Pan Libor si vždy vypíchne nějakou informaci, předloží ji tu buď vytrženou z kontextu nebo z nějakého pofidérního zdroje a hlavně zaměřenou proti římskokatolické církvi. Do svých řad nemíří, protože to by mohlo být drsné a jde i o jeho existenci.
Již docela dobře chápu dění na této stránce. Hrrrrr proti papeži a proti římskokatolické církvi. Uvědomujete si pane Libore, že tím urážíte náboženské cítění mnoha lidí?