01:34:59

VALKA KTEROU NEVIDÍTE

Strašlivá působnost hromadných sdělovacích prostředků, které místo šíření pravdivých zpráv rozšiřují lži, a tak samy rozpoutávají válku. Tomu napomáhá šíření falešných proroctví o nutně se …More
Strašlivá působnost hromadných sdělovacích prostředků, které místo šíření pravdivých zpráv rozšiřují lži, a tak samy rozpoutávají válku. Tomu napomáhá šíření falešných proroctví o nutně se dostavující válce.
Myslím, že b8111 už tady jmenoval tu spojnici konkrétních registrací, která definuje jednoho zakomplexovaného magora, kterého baví svinit toto prostředí. Utrol se ty jeden tatrmane :) Dobrou noc těm spravedlivým a díky za Vás. ;)
Pardon, upřesňuji, jedná se fyzicky o dva magory. Jeden z nich je na spojnici Ulrika - Lang025 - Vilém - Segal - Vévoda... Potvrzeno. Herec, že?
Segal
Vidím, Kastrátos, že tvé registrace spolu vesele cvrlikají. 😀😁😂❤💓💝💞💟
Barbarin likes this.
Segal
Samomluva. 😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😉😊😎
b8111
Kallistrátos: pšenka evoluce

1 - Přesně tak, jak jsem si myslel: kladení otázek k vyvolání planých diskuzí, s jasným koncem ve prospěch tazatele. Nic, ale ve zlém. Samozřejmě Bůh tvoří podle své vůle a Bible není technologickou příručkou, a já rovněž jsem se nesetkal s tím, že by kreacionismus učil o ploché zemi…. Nepodsouvej druhým něco za účelem jej zesměšnit.

Veškeré Sv. písmo, je inspirov…More
Kallistrátos: pšenka evoluce

1 - Přesně tak, jak jsem si myslel: kladení otázek k vyvolání planých diskuzí, s jasným koncem ve prospěch tazatele. Nic, ale ve zlém. Samozřejmě Bůh tvoří podle své vůle a Bible není technologickou příručkou, a já rovněž jsem se nesetkal s tím, že by kreacionismus učil o ploché zemi…. Nepodsouvej druhým něco za účelem jej zesměšnit.

Veškeré Sv. písmo, je inspirováno Duchem Sv. To, že něčemu, či některé výpovědi k určitým sporným tématům, zatím nerozumíme, neznamená, že jsou to bajky, či lež.

Na rozdíl od Tebe s Kreacionismem nemám problém. Velmi bych si přál vidět diskuzi p. Kábrta a Tebe před širokou veřejností. Věřím, že bys z ní odešel s velkou ostudou. Kábrt se této tématice poctivě věnuje dobře přes 40 let a jeho vědomosti jsou značné, i když nemá kvalifikaci. Možná je to tím, že zbytečně nevysedává u PC na Glorii…….
Problém, samozřejmě není v titulech, kreacionistických odborníků je dost. Problém spíše spočívá v tom, že nemáme pokoru přijmout to, že něčemu nerozumíme.

…..Materiál je už dávno vytvořený....... Právě s tímto přístupem, jsem se setkával naopak u evolucionistů. Vytvořili si hypotézu a pak se snažili za každou cenu ji dokázat i za pomocí podvodů s kosterními nálezy, atd.
b8111
Kallistrátos: Tvá odpověď ….Že se něco nenašlo je podružné, systém může fungovat úplně jinak….

2 – Našli se pouze asi 2 fosilní nálezy/1 byl falešný, 2 je sporný/mezidruhových koster. Přičemž, v evolučním vývoji, by se muselo jednat o nejvíce nálezů, řádově v milionech.

To nemyslíš snad vážně! Přece fosilní nálezy koster jsou, jedny s nejdůležitějších vývojových důkazu pro obě strany. Už …More
Kallistrátos: Tvá odpověď ….Že se něco nenašlo je podružné, systém může fungovat úplně jinak….

2 – Našli se pouze asi 2 fosilní nálezy/1 byl falešný, 2 je sporný/mezidruhových koster. Přičemž, v evolučním vývoji, by se muselo jednat o nejvíce nálezů, řádově v milionech.

To nemyslíš snad vážně! Přece fosilní nálezy koster jsou, jedny s nejdůležitějších vývojových důkazu pro obě strany. Už tenhle totálně scestný názor Tě diskvalifikuje z této debaty. Typický přístup pyšného evolucionisty, který nerespektuje důkazy a bude hledat úporně novou teorii, která bude zanedlouho opět druhou stranou zpochybněna. A pořád dokola.
b8111
3 - Kallistrátos: …. přičemž my se díváme ve velmi krátkém časovém úseku a chceme dělat závěry?...
Velmi dobrý názor, tak se ho hlavně drž. Protože evolucionisté, když přijdou s novou vývojovou hypotézou, která „ nějak skřípe“, tak ji obalí notoricky známou zaklínací formulí: miliarda let sem, miliarda let tam, a hned to vypadá věrohodně. Přičemž stáří fosílií, atd., lze s jistotou určit na …More
3 - Kallistrátos: …. přičemž my se díváme ve velmi krátkém časovém úseku a chceme dělat závěry?...
Velmi dobrý názor, tak se ho hlavně drž. Protože evolucionisté, když přijdou s novou vývojovou hypotézou, která „ nějak skřípe“, tak ji obalí notoricky známou zaklínací formulí: miliarda let sem, miliarda let tam, a hned to vypadá věrohodně. Přičemž stáří fosílií, atd., lze s jistotou určit na základě uhlíkové metody, jak sám dobře víš, max. do 5000 let. Dál za tento horizont jsou pouze spekulace. Nemluvím o vzniku vesmíru.
ad1/ Ne, není tomu tak, k čemu plané diskuze, čas plyne vzácně... Prospěch tazatele? K čemu? Plochou zem jsem uvedl záměrně, neboť dotyčná či dotyčný, kterou uvádíš s ní argumentovali... Takže to něco dokresluje.... O bajkách a lži nikdo nemluvil... Pan Kábrt mne nepřesvědčil a nepřesvědčí, v politice se tomu říká populismus. Podobně tak sektáři umí oblbnout a překlenout oslí můstek v člověku, …More
ad1/ Ne, není tomu tak, k čemu plané diskuze, čas plyne vzácně... Prospěch tazatele? K čemu? Plochou zem jsem uvedl záměrně, neboť dotyčná či dotyčný, kterou uvádíš s ní argumentovali... Takže to něco dokresluje.... O bajkách a lži nikdo nemluvil... Pan Kábrt mne nepřesvědčil a nepřesvědčí, v politice se tomu říká populismus. Podobně tak sektáři umí oblbnout a překlenout oslí můstek v člověku, najít slabé místo... S panem Kábrtem jsem asi dvakrát cos vyměnil před lety a má klasický nátisk popudlivého člověka. Ale možná se mýlím. Pro mne nezajímavý. Blíže ho neznám. Co jiného má také dělat, než hloubit přímočaře a úporně svou životní linii a sbírat PRO a potlačovat proti. Mám tu výhodu, že na věci se dívám trochu zpovzdálí a řeším i jiné a podružnější a život mi přináší do cesty poznání i setkání, která se musí zažít v terénu a ne za monitorem :) O pokoře to zdaleka není... Pokorné není dítě, které uvěří že ho navštívil na Mikuláše vážně sv. Mikuláš, to je naivita.... Pokora je něco jiného.... Mimochodem s kreacionismem nemám problém. Ultrakreacionismus považuji za nepodloženou hloupost a nezabývám se jím. A jen tak naokraj - některé věci mne kdysi fascinovali, např. snovací bradavky pavouků a přemýšlení nad tím, jak se vyvinuly, aby mohli chytit něco atd. Vedlo to ke kreaci :) Nicméně tím, že chovám pár pavouků a v rodině nejen já a sledujeme je a zrovna mám krásného pokoutníka ve sklenici, který dostává krmení, tak vidím, jak je svět pavouků mnohotvarý a jak různě stavějí sítě, jak jinak loví a hlavně - jak obrovské množství druhů... A nebo jejich oči.... A nebo když jsem byl u kamaráda a otevřel starý sklep a tam cca 200 kokonů a všude křižák temnostní.... Jak v hororu :) Ultrakreace a 6000 - 10 000 let stvoření zpět? Ani náhodou a to jsou jen zlomky .....

ad2/ Nijak mne to nezneklidňuje ani nediskvalifikuje :) Ba ani nerozčiluje. Měj si opravdu svou pravdu... Každý má právo na názor... Já říkám, že systém je nastaven jinak, než si ho lidé představují ve svém úporném puzzle .... neodborníci se skutečně mohou zachytnout na základních "tezích" a dodnes se vysmívat Darwinovi, i když už dávno je to o něčem jiném... Na pomyslný dav laiků to vždy zabírá. Tam ano :) Má zkušenost je jiná, páč na demagogy, celebrity i dav jsem nikdy nedal. Mimochodem co jsou to mezidruhové kostry? Kolik asi máme koster všeho možného? Opravdu nalézáme hafo koster velryb a všeho možného... Ani ne, ono se toho moc nedochová a jsem odkázání na předané info.... Nicméně když se podíváš na naleziště ropy a kde jsou, v jakých oblastech, v jaké různé hloubce a nebo i na to, kudy bruslil ledovec, kde byly zkameněliny, tak vidíš, jak se nám ta krajina vlní a to co je Himaláj, tak to mohlo být i dno moře. Ano, desky plují a podsouvají se, lámou.... Ropa také nějak kdesi tryská a Džejár má radost, jinde je ukryta velmi hluboko, má různé složení.... A nebo rašelina a nálezy v ní.... Také zajímavá kapitola... Ale jsem pouhý laik, opojený přírodou až fascinovaný tím světem do kterého nás Bůh postavil :) Ten svět je tak živý ;)

ad3/ Ale fuj :) Já nejsem evolucionista a netlač sem zase miliardy, to ultrakreacionisté VELMI rádi dělají a opakovaně, populističtí ultrakreacionisté.... Dovol mi ŽASNOUT co Bůh učinil a nehodlám ho omezovat časem Jeho tvoření a Jeho díla.... Naopak. Když se podívám do vesmírných dálav nevidím v nich Gagarina a nebo sci-fi Interstellar, ale vidím v nic Boha, Věčnost.... Já vím, že tě neuspokojím, naštvu, chceš si mne nějak zařadit a ono to vážně nejde. To jsem prostě já :)) je mi jasné, že soudruzi dělali extrém, ale nehodlám vstupovat na lávku pochybností a spekulací, jen abych vyvažoval pochybné komunistické hlouposti a nebo nabubřelé postmoderní evoluční žvásty některých vědátorů. Proto ať už je třeba R. Dawkins jakkoli chytrý, je mi šumák :) Stejně tak Stephen Hawking co zemře, co mnoho vytrpěl a překonal řadu obtíží a tak trochu si dělal srandu z jistých věcí a vytěsnil Boha jako Tvůrce.... K zralosti patří ne bojovat s těmito, ale překročit jinakost a jít svou cestou, navzdory.... Nemám na to, abych byl chytrý, vzdělaný, nadaný jako ten či onen. A takový Hawking nesporně byl, ale je mi líto, nebudu papouškovat.... Stejně tak i kdyby pan Kábrt dělal své teorie 40 let ale třeba 400 o ničem mne to nepřesvědčí.... Dovol mi jít svou cestou a chválit Hospodina po svém. Ahoj.
b8111
Kallistrátos: Příteli, děkuji za smířlivý závěr této krátké výměny názorů. Já na rozdíl od mnoha evolucionistů netrpím ponižováním druhých, kteří jinak vnímají fakta. Se srdce Ti přeji, ať si jdeš svou cestou zrání. Na mnohé zdánlivě těžké otázky může být jednoduchá odpověď. Píšeš o vzniku ledovců, Himalájích, posuvu tekt. desek, atd…… Možná stačí přijmout velký tlak v krátkém čase, tedy …More
Kallistrátos: Příteli, děkuji za smířlivý závěr této krátké výměny názorů. Já na rozdíl od mnoha evolucionistů netrpím ponižováním druhých, kteří jinak vnímají fakta. Se srdce Ti přeji, ať si jdeš svou cestou zrání. Na mnohé zdánlivě těžké otázky může být jednoduchá odpověď. Píšeš o vzniku ledovců, Himalájích, posuvu tekt. desek, atd…… Možná stačí přijmout velký tlak v krátkém čase, tedy celosvětovou potopu, kterou tvrdošíjně evol. odmítají a připouštějí pouze lokální. Pokud více porozumíš Sv. písmu, pak nemáš problém ani s Kainem, atd., který vykročil do světa hledat si svou ženu. Problém má ten, který nerozumí pointě o Mikuláši, a kvůli „nezpracování“ nošení dárků dětem, zavrhne celý příběh, byť má historické kořeny. Opačný extrém je zase ten, kdo naopak tomu věří plně. Přeji Ti hezký den.
Prosím milé bé :) já opravdu nemám nálepku a nejednám jako ti a tamti. Nálepky nám usnadňují orientaci, ale ne vždy tomu tak je.... Nejsme jako lidé tříděni dle frakce jako třeba písek.... Evolucionisté, ale i kreacionisté mají jistě své vzteklé kreatury i demagogy, tak to je.... Potopu respektuji, ale s velkým ale, ale kvůli tomu, že si to někdy ultrakreacionisté dobarvují a urychlují.... Třeba …More
Prosím milé bé :) já opravdu nemám nálepku a nejednám jako ti a tamti. Nálepky nám usnadňují orientaci, ale ne vždy tomu tak je.... Nejsme jako lidé tříděni dle frakce jako třeba písek.... Evolucionisté, ale i kreacionisté mají jistě své vzteklé kreatury i demagogy, tak to je.... Potopu respektuji, ale s velkým ale, ale kvůli tomu, že si to někdy ultrakreacionisté dobarvují a urychlují.... Třeba přemýšlí i nad vitalitou krkavce u Archy a nebo nad kvalitou solnéhon sloupu a zda v něm u Sodomy není DNA ženy :) Ale vážně - běžme svou cestou, nenuťme druhého nosit cizí botky, Já to vidím jinak, ty také..... Každý má k tomu své důvody. Ve víře v Krista to nerozděluje.... Nápodobně přeji pěkný den! A jsem rád, že tu jsi....
b8111 likes this.
b8111
Kallistratos: Děkuji, nápodobně. Souhlas, to hlavní je někde jinde. Ale snad na závěr: mě opravdu mrzí právě ti hodní / od zlých se to očekává /, kteří dovedou ublížit. Byl jsem např. velice zklamaný z kázání Ládi Heryána, pro mě člověka, který má v sobě lásku, velmi chytrého, který celé kázání při mši hanil některé politiky a vybízel k demonstracím na jejich odstoupení. Vždyť to je plně v …More
Kallistratos: Děkuji, nápodobně. Souhlas, to hlavní je někde jinde. Ale snad na závěr: mě opravdu mrzí právě ti hodní / od zlých se to očekává /, kteří dovedou ublížit. Byl jsem např. velice zklamaný z kázání Ládi Heryána, pro mě člověka, který má v sobě lásku, velmi chytrého, který celé kázání při mši hanil některé politiky a vybízel k demonstracím na jejich odstoupení. Vždyť to je plně v rozporu s evangeliem. Ano, má lásku, vysoký intelekt, ale chybí mu Boží duch moudrosti. Jsem velmi zklamaný M. O. Váchou, Grygarem, když udělili Bludný kámen a tak zesměšnili před celým národem Prof. RNDr. Antonína J.
Mejsnara, DrSc,IOM z Přírodovědecké fakulty Karl. Univerzity, který byl celý život uznávaná kapacita ve svém oboru. Jeho jedinou „ chybou“ bylo, že si „dovolil“ vydat na závěr své kariéry, knihu: Mýtus evoluce. A bylo po kapacitě. Mnozí se domnívají, že za zlo světa mohou jen zlí lidé, jenže opak je kolikrát pravdou. Válkám nevelili zloději, povaleči, …….
Přeji hezký večer.
Zedad likes this.
Pokud je to tak s Heryánem jsem více znechucen než ty, to mi věř! Tohle zažít, tak jdu za ním a řeknu mu svůj názor... Nemám rád tohle luxování hlav. A zneužití "kazatelen". Jde-li o M.O. Váchu je to to samé. V něčem dobrý, ale jak politika, tak si říkám - ševče drž se... Ohledně prof. Mejsnara, ani nevím, dohledal jsem si: www.sisyfos.cz/clanek/640-stribrny-bl… No průser je, pokud skutečně stav…More
Pokud je to tak s Heryánem jsem více znechucen než ty, to mi věř! Tohle zažít, tak jdu za ním a řeknu mu svůj názor... Nemám rád tohle luxování hlav. A zneužití "kazatelen". Jde-li o M.O. Váchu je to to samé. V něčem dobrý, ale jak politika, tak si říkám - ševče drž se... Ohledně prof. Mejsnara, ani nevím, dohledal jsem si: www.sisyfos.cz/clanek/640-stribrny-bl… No průser je, pokud skutečně stavěl na starších koncepcích a otíral se opakovaně o Darwina, jak nekonečně ultrakreacionisté s oblibou, dělají... Víc vážně nevím. Jen to, že obory jsou dnes velmi úzce zaměřené a skutečně můžeš být profesor v jednom, ale laik ve druhém, i když máš IQ 200 :) Ale věřím, že je tam spousta poctivé práce... A ještě se domnívám, že pokud se používá skutečně spolehlivý aparát, tak spousta věcí může ukazovat určitým směrem a dojde se ke kompromisu v užitých cestách. Ale bude to trvat... čas... Samozřejmě je hloupost kreacionistická demagogie, která oklešťuje svět na nějakých 6 - 10 000 let a stejně tak je šáhlé evoluční fantazírování, které si občas k fosilii dokreslí velrybí ploutev bez řádných důkazů. Ohledně evoluce je velmi zajímavé sledovat vývoj lidského plodu a v zásadě se tam ukazuje něco mimořádného co je společné živým tvorům... A končí to človíčkem, kterých chápe, vnímá, miluje, pozoruje, přetváří.... ale i zabíjí, válčí, nenávidí, lže a krade.... A mikroevoluce je kapitola sama pro sebe... Příroda má mnoho systémů, jak utvářet život, i když se nám to nemusí vůbec líbit.... Například samovolné potraty, kdy se příroda zbavuje poškozených plodů a to i lidských....
Zedad
Kallistratos nepíšu tu jiným nickem. Hele a ty máš co dělat pochopit Zedad, kde by ses ještě hnal za informacemi z jiného nicku. Kdybys měl porovnávat, to bys TY nedal.
Mít se hezky Zedade, to já být nechápavý a hele, pokud si hraješ tak vejdi a neuškoď. TY jeden. :))
Zedad
Kallistratos hmmm, hrát si můžeme s ledačím, jenomže pozor. Vstoupíme- li na místo, kde se setkáváme s Hospodinem, to místo je půda svatá, tak tu si nelze hrát a nelze nic předstírat....
hmmmmm .....
Zedad
Kallistratos to je dobře, že ti někoho připomínám. Nepíšu tu z jiné registrace. A co ty?
Já nemám důvod. U tvé registrace si myslím, že tu máš ještě jiné. Takřka na 100%. Registrace Zedad na mne působí velmi strojeně, depersonalizovaně a leckdy zmatečně. Psaní jak při opici a nebo přes Google překladač :)
Zedad
Kallistratos P. Vacka a předpokládám, že myslíš toho samého, tak toho vnímám jako potylošeného pána. Přijal svátost kněžství.
Potylošeného nebo potymošenkovaného? Uniká mi co jsi v zedadovi chtěl sdělit ... Svátost kněžství přijal, podobně jako každý kněz, není to nový objev Zedade :)
Zedad
Kallistratos ano přijal svátost kněžství. Sem tam se někde objeví a trousí potylešenosti.
Nemáš dost důstojnosti Zedade, abys vůbec užíval jednu registraci, viď? Takže trousíš...
Vévoda
Schíza jako řemen.
b8111
To víš kluku, to je silnější než já. Však to sám znáš. To by mě zajímalo, ten Tvůj vnitřní zápas, když je Vás pět: Vévoda, Barbarin, Vilém, Segal, Mates v jednom. To musí být teprve mazec, ten přetlak ze slovenštiny do češtiny a znovu zpátky...… Já se potom nedivím, těm blbostem , co píšete /píšeš/. Doufám, že to ukočíruješ a ať se Ti daří. Seš přece mladý a zdravý chlap. Hernajs, teď mi to …More
To víš kluku, to je silnější než já. Však to sám znáš. To by mě zajímalo, ten Tvůj vnitřní zápas, když je Vás pět: Vévoda, Barbarin, Vilém, Segal, Mates v jednom. To musí být teprve mazec, ten přetlak ze slovenštiny do češtiny a znovu zpátky...… Já se potom nedivím, těm blbostem , co píšete /píšeš/. Doufám, že to ukočíruješ a ať se Ti daří. Seš přece mladý a zdravý chlap. Hernajs, teď mi to dochází, že Ty nejsi na té fotce nahoře vlevo? To bude asi Barbus…...
b8111 likes this.
Vévoda
Komentoval jsem film. Nejsou voni ňákej přecitlivej?
Barbarin likes this.
b8111
Vévoda: palec nahoru, dobrá reakce, rád se zasměji. Ovšem Barbarinovi bych doporučoval samostatné myšlení, pokud je toho schopen...….
Kallistratos likes this.
Vévoda
A smějou se čemu, sami sobě, že si lajkují vlastní mešugárny?
b8111
Moudrému napověz, hloupého trkni..... , pokud nejsi zároveň Barbarinem, který to nepochopí.
b8111
Kallistrátos: Bohumila, ….Válka, která je hodně blízko.....
1 - NATO, mnozí považují za zločineckou organizaci, která slouží západní civilizaci. Nejde o to, kdo v ní etnicky, či nábožensky slouží, ale hlavní je cíl – tedy čemu slouží. Bohužel v Iráku je přes 1 milion mrtvých, bezdůvodně zabitých a to mě vede k závěrům, že slouží špatné věci. /Prostě nemohu a ani už nechci pochopit, proč „západ“…More
Kallistrátos: Bohumila, ….Válka, která je hodně blízko.....
1 - NATO, mnozí považují za zločineckou organizaci, která slouží západní civilizaci. Nejde o to, kdo v ní etnicky, či nábožensky slouží, ale hlavní je cíl – tedy čemu slouží. Bohužel v Iráku je přes 1 milion mrtvých, bezdůvodně zabitých a to mě vede k závěrům, že slouží špatné věci. /Prostě nemohu a ani už nechci pochopit, proč „západ“ mlčí, k těmto zvěrstvům? Jak to, že tito zločinci, už dávno nestojí před tribunály Haagského soudu? /
b8111
Kallistrátos: Bohumila ...Válka, která je hodně blízko....
2 - Zároveň je pro mě varováním, takzv. SVĚDOMÍ SVĚTA, / patří zde, i ŘK církev a jiné církve /, které tvrdí, že když dva dělají totéž, není to totéž. Viz. úplně rozdílný přístup ke Kosovu a Krymu. Nedovedu si představit tu hysterii, kdyby Rusko bombardovalo Kyjev, tak jako spojenci bombardovali Sarajevo. Myslím si taky, že ŘK církev je …More
Kallistrátos: Bohumila ...Válka, která je hodně blízko....
2 - Zároveň je pro mě varováním, takzv. SVĚDOMÍ SVĚTA, / patří zde, i ŘK církev a jiné církve /, které tvrdí, že když dva dělají totéž, není to totéž. Viz. úplně rozdílný přístup ke Kosovu a Krymu. Nedovedu si představit tu hysterii, kdyby Rusko bombardovalo Kyjev, tak jako spojenci bombardovali Sarajevo. Myslím si taky, že ŘK církev je plně zodpovědna za tyto špatnosti, ať přímou, či nepřímou podporou. / Jeden z mála důkazů: Oficiální souhlasné prohlášení Biskupské rady s nálety na Sarajevo, církevní podpora demonstrací na Ukrajině z našich kazatelen, či přímou účastí na nich, atd……/. Informací je dost a každý má možnost si udělat vlastní názor. A o něj se přít nechci, zbytečná stráta času.
Samson1 likes this.
Samson1 likes this.
b8111
Kallistrátos: Tvoje níže uvedené reakce na Bohumilu. ........V prvé řadě je to nesmysl, slučovat NATO s ŘKC...………..
Bohumila si cení pacifismu u svědků Jehovových. Souhlasím s Bohumilou, cením si ho taky. Neřeším jejich náboženství, ale líbí se mi jejich postoj k zabíjení.

3 - Za další, není asi moudré zpochybňovat, co vede svědky Jehovovi k tomu, aby odmítali nosit zbraň. I já se snažím dělat …More
Kallistrátos: Tvoje níže uvedené reakce na Bohumilu. ........V prvé řadě je to nesmysl, slučovat NATO s ŘKC...………..
Bohumila si cení pacifismu u svědků Jehovových. Souhlasím s Bohumilou, cením si ho taky. Neřeším jejich náboženství, ale líbí se mi jejich postoj k zabíjení.

3 - Za další, není asi moudré zpochybňovat, co vede svědky Jehovovi k tomu, aby odmítali nosit zbraň. I já se snažím dělat hromadu věci z důvodů, že je to dobré a Bohu milé. A k tomu mě vede rovněž „teologie.“ Přece nebudu čekat, až to budu dělat s lásky………
Navíc pokud ten dotyčný pro to, aby nezabil druhého, položí svůj život, tak mu nesaháme ani po paty.
Jejda to je kanonáda :)) Asi stručně - NATO a k čemu slouží? Nejsem si jist, nebyl jsem pro vstup, ba ani do EU. Nebyl to můj konzervatismus, ale odpor k cílené masáži za bílého dne a v případě EU naprosto zoufalá informovanost či neinformovanost. Moc dobře si vzpomínám... Před mnoha lety jsem byl pro kontinentální bezpečnost... Lidé jsou ale líní, když jim něco někdo nabídne jako existující …More
Jejda to je kanonáda :)) Asi stručně - NATO a k čemu slouží? Nejsem si jist, nebyl jsem pro vstup, ba ani do EU. Nebyl to můj konzervatismus, ale odpor k cílené masáži za bílého dne a v případě EU naprosto zoufalá informovanost či neinformovanost. Moc dobře si vzpomínám... Před mnoha lety jsem byl pro kontinentální bezpečnost... Lidé jsou ale líní, když jim něco někdo nabídne jako existující ochranu, berou... Ve finále jde vždy o silové přetlačování velmocí.... Mocnosti mají vždy své zájmy, viditelné nebo skryté. CCCP mělo také své.... Historicky zajímavá kapitola je finská válka.... Ale to jen na okraj....

Kosovo, Krym - nejsem odborník, neznám detailně pozadí sporu, má to ovšem hlubší kořeny v historii a vazbu na Východ, takže proto asi veřejné mínění ohledně Kosova mlčelo... Ale fakt nevím... ŘKC za to odpovědná jistě není, natož plně.... Naopak jsem byl zhnusen, když USA jela na Blízký Východ a v Jednotě bratrské měly citáty Bushe o Bohu.... Nechutné. Katolická církev je zdrženlivá.... Pokud nepočítám takové jako P. Vacek, Heryán, Halík .... Neberu jejich styl v politice ale moc vážně.

Postoj Svědků Jehovových je ambivalentní, nesdílím mnoho z jejich názorů. Mnohem lepší postoj mají CASD. Jsou příběhy těch co pracovali v zázemí jako ošetřovatelé atd. Vyšla pěkná kniha, název neznám. SJ jsou přece jenom separovaná sekta, trochu tam mnoho věcí drhne, takže je za nějaký příklad pacifismu nechválím... Ano, zaujme to, včetně zdrženlivosti k politice, ale.... Ale chápu, principy musí být a každý musí poctivě hledat odpovědi...
b8111
Kallistrátos:
Děkuji za názor. Spíše nesouhlasím se zdrženlivostí ŘKC, ba naopak, na můj vkus, je velmi horlivá v ovlivňování obyčejných lidí v těchto válečných konfliktech a jiných problémech. Nějaký Heryán, Halík jsou obyčejní pěšáci. Horší jsou plošné periodika, působící na větší počet čtenářů, podpora zla oficiálním vyjádřením Biskupských rad, atd..... ŘKC nemá objektivitu nadhledu, ale …More
Kallistrátos:
Děkuji za názor. Spíše nesouhlasím se zdrženlivostí ŘKC, ba naopak, na můj vkus, je velmi horlivá v ovlivňování obyčejných lidí v těchto válečných konfliktech a jiných problémech. Nějaký Heryán, Halík jsou obyčejní pěšáci. Horší jsou plošné periodika, působící na větší počet čtenářů, podpora zla oficiálním vyjádřením Biskupských rad, atd..... ŘKC nemá objektivitu nadhledu, ale propaguje prozápadní kurz, který vede k negativnímu pohledu na Východ. Tento postoj se nezměnil od dob rozdělení rané církve. Navíc tento postoj podporuje Mariánské zjevení v neprospěch Ruska / komunismu/. Mám velmi dobře v paměti články v Katolickém tisku ohledně Ukrajiny, atd. a taky trochu znám historii. Tak si tady nelžeme a nezavírejme oči před jasnými fakty. Na druhou stranu, východ se chová stejně.
Aha, tak periodika nečtu a vím asi proč :) KT příležitostně a ostatní nikoli... Ani katolické programy, Proglas, Noe ... Naprosto náhodně... Já hrozně nerad míchám politiku s náboženstvím. Vždycky z toho vyjde marasmus. P. Vacek mne hodně nadzvedl s Pussy Riot a spol. a proukrajinskými tendencemi... Ale to jen okrajově. Cíleně se vyhýbám nasávání témat, která jsou někdy neplodná.... většinou si …More
Aha, tak periodika nečtu a vím asi proč :) KT příležitostně a ostatní nikoli... Ani katolické programy, Proglas, Noe ... Naprosto náhodně... Já hrozně nerad míchám politiku s náboženstvím. Vždycky z toho vyjde marasmus. P. Vacek mne hodně nadzvedl s Pussy Riot a spol. a proukrajinskými tendencemi... Ale to jen okrajově. Cíleně se vyhýbám nasávání témat, která jsou někdy neplodná.... většinou si stručně vyhodnotím zájmové skupiny, historii a pravdu evangelia a basta a fidli... Nemám čas a chuť se nechat mentálně luxovat. A upřímně, ale ať nás nikdo neslyší b8111 :) Pssst .... Pěkně mne někteří katolíci štvou - někdy určití týpci papouškují to samé a více se hněvají kvůli politice, než kvůli hříchu a nepravdě .... Už mi to alespoň před lety ujasnilo, proč jsou války a co jsou lidé zač :) Bližší košile než kabát :) Chléb a hry.... Ale to je o lidech, všichni jsou stejní a někteří mají aspoň směrovku a mantinely a to je dobře... Nicméně, nejsou andělé :) A jde-li o Východ a Západ ... Podívejme se na Sever a Jih :)) Nemyslím válku Severu proti Jihu ;) Ale i skandinávské země mají své pikantní příhody, Norsko - stará se vzorně o děti. Švédsko - luxusní sociálně vstřícná multikulturní nealkoholická vyspělá demokracie, která už začíná učit i arabštinu a Finsko má také zvláštní historii ... A na prekérním vzdáleném Jihu? JAR, Uganda, Sudán, Keňa ... Vidíme je jako podobné státy a každý tak jiný..... Bylo by to obdobné jako hodnotit vliv a přínos kolonialismu a pak ještě vyhodnocovat co zbylo po Španělech, Anglánech a Frantících .... A to je ten life :) Neskonale probarvený a mnohovrstvý jako sedimenty v mořích a kontinentální desky, které se zcela nekreacionalisticky sunou přes sebe milimetr po milimetru za rok... Panta rhei :)
Segal
Kastrátos: Cvrliky...cvrliky... 😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😊😋😎
Vyskočil na mne v jednom vkladu tento starý komentář od @pšenka. Chtěl bych napsat, že Dominik Duka je rozhodně borec a je naprosto v pořádku, že ho máme. Osvědčil se. Popírač Slova Božího není, peklo také nepopírá a se stvořením zajisté nemá problém :) Mimochodem, netvoří se podle Bible, ale podle vůle Boží :) Bible není technologická příručka a velmi rád si od @pšenka nechám vysvětlit …More
Vyskočil na mne v jednom vkladu tento starý komentář od @pšenka. Chtěl bych napsat, že Dominik Duka je rozhodně borec a je naprosto v pořádku, že ho máme. Osvědčil se. Popírač Slova Božího není, peklo také nepopírá a se stvořením zajisté nemá problém :) Mimochodem, netvoří se podle Bible, ale podle vůle Boží :) Bible není technologická příručka a velmi rád si od @pšenka nechám vysvětlit například, jak Noe nakládal do korábu veškeré osazenstvo archy a prosím do detailů :) A nebo, jak to bylo s Kainem, když vykročil do světa hledat ženu.... A nebo proč si třeba myslí, že svět byl stvořen před 6000 lety. A nakonec - to označení vůl je spíše výpověď o registraci @pšenka. Neplodná pšenka. 5 let stará.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
pšenka
1. čvc 2014
A co teprve primas Čech to je taky popírač Slova BOžího.
Před národem popřel peklo-
nejenom to, ale i stvoření dle Bible. Autor se podle Duky inspiroval
egyptskými bájemi.
To je vůl.
Máte na to jiné slovo?
b8111
Kallistratos: Na staré otázky, které kladeš, jsou i dávno odpovědi. Pokud by Tě skutečně zajímali, tak už je máš dávno prostudované. Soudím, že máš. Našel jsi takové odpovědi, které Ti pasují, které jsou dle Tebe správné. Totéž tvrdí i podporovatelé HK teologie. Otázkou je, jejich soulad s Boží výpovědí.
Kallistratos: 20.5. doplňuji - Příteli, já právě naopak věřím v Biblickou Boží výpověď o stvo…More
Kallistratos: Na staré otázky, které kladeš, jsou i dávno odpovědi. Pokud by Tě skutečně zajímali, tak už je máš dávno prostudované. Soudím, že máš. Našel jsi takové odpovědi, které Ti pasují, které jsou dle Tebe správné. Totéž tvrdí i podporovatelé HK teologie. Otázkou je, jejich soulad s Boží výpovědí.
Kallistratos: 20.5. doplňuji - Příteli, já právě naopak věřím v Biblickou Boží výpověď o stvoření světa v šesti dnech, tak jak je popsáno v knize Genesis a stáří země v řádu málo tisíců let. Ano věřím, že i Adam a Eva byli prvními lidmi na nové zemi a nevznikli postupným vývojem. Bůh netvoří stylem „hokus, pokus“ /slepé větve ev./, než se vytvoří něco kvalitnějšího. Podívej se na obrovskou dokonalost všeho, ve složitosti a řádu. Vše svědčí o obrovském inteligentním designu, který vše určuje předem, jinak to nejde poskládat, aby to fungovalo / jak může vzniknout např. u primitivního tvora trilobita potřeba vidět, na jejímž základě vznikne jakési jednoduché vidění, když
tato myšlenka jej několikanásobně vývojově přesahuje/. A pokud je dána předem, potom k čemu postupný vývoj? Jak do toho zapadá Boží výrok: Bůh viděl všechno, co učinil, a hle, bylo to velmi dobré. Gen1.31.? Oba dobře víme, že makro mutace nefungují, příroda se brání, pokud do toho

nezasahuje člověk. Za další, Boží mentalitě je cizí a odporuje jí princip „ silnější přemáhá slabšího“ což by mělo napomáhat vývojově k dokonalejšímu tvoru. Přece násilí, smrt, přišly až jako důsledek prvního hříchu. Navíc pokud připustíme evoluci, vzniká problém se zařazením prvotního hříchu / od kdy, kde/? Rovněž problém s definicí, co vlastně je hřích, od jaké výše inteligence, atd. A nejhorší je, že to potom celé nekorensponduje s poselstvím Sv. bible, což vysvětluje poptávku po vzniku HK teologie. Kreacionismus hovoří o postupné degeneraci genofondu, včetně povahových rysů. Evoluce mluví o opaku, včetně evoluce duchovní v Kristovství / Kristogeneze /, propagovanou v ŘKC P. T. Chardinem. Jest- li tedy zrajem ke Kristovství, nebo naopak, na to jsou odpovědí dvě světové války. A tehdy byli lidé relativně věřící.. Nedovedu si představit ty hrůzy dnes, kdy vládne ateismus.....
Mě je opravdu jedno čemu věříš, a ani Tě nechci snižovat. Vše je o tom, nakolik v nás působí Boží moudrost skrze Ducha sv., pokud jsme mu otevření. Tím nechci říct, že ho mám, třeba se v mnohém mýlím. Hezký den.
b8111
Kallistratos: Pšenka
Je více pohledů na stvoření světa. Tedy každý si může vybrat. Já osobně jsem taky zastáncem Kreacionismu. Pokud máš nějaké otázky, na které hledáš upřímně odpověď / doufám, že nechceme nikoho zesměšnit /, pak se obrať na kvalifikovanější odborníky. Mám na mysli Kábrta, Votočku, atd… Pokud chceš vyšší kapacity, oni Ti je nabídnou. Pokud Tebou níže psané k Pšence, má sloužit …More
Kallistratos: Pšenka
Je více pohledů na stvoření světa. Tedy každý si může vybrat. Já osobně jsem taky zastáncem Kreacionismu. Pokud máš nějaké otázky, na které hledáš upřímně odpověď / doufám, že nechceme nikoho zesměšnit /, pak se obrať na kvalifikovanější odborníky. Mám na mysli Kábrta, Votočku, atd… Pokud chceš vyšší kapacity, oni Ti je nabídnou. Pokud Tebou níže psané k Pšence, má sloužit pouze k planým diskuzím, přičemž náš závěr je dopředu odmítavý, dělejme raději něco jiného a užitečného. Obráceně, nikdo Ti Tvůj názor nebere.
Já sám se o tuto tématiku už dlouho nezajímám. Ale vím, že byl tehdy již velký problém pro EVOLUCIONISTY, takřka nulové / našly se 2 /fosilní nálezy mezidruhových koster. Přičemž jich měly být miliony, atd, atd,....
Samson1 likes this.
Nejde o to co pasuje. Kreacionismus ultra je podobný podvod jako placatá Zem. Je to skutečně nesmysl do důsledků a zpracovaný v kursu sektářské mentality. Mám na mysli ultrakreacionismus. Většinou jde o klišé do nekonečna omílané a naprosto oblbující nevzdělanými laiky případné čtenáře. Je to většinou naklonované a předžvýkané ze zahraničí. naprosto nic nového. Materiál je už dávno vytvořený a …More
Nejde o to co pasuje. Kreacionismus ultra je podobný podvod jako placatá Zem. Je to skutečně nesmysl do důsledků a zpracovaný v kursu sektářské mentality. Mám na mysli ultrakreacionismus. Většinou jde o klišé do nekonečna omílané a naprosto oblbující nevzdělanými laiky případné čtenáře. Je to většinou naklonované a předžvýkané ze zahraničí. naprosto nic nového. Materiál je už dávno vytvořený a stačí jen překladatel a ochotný distributor. Naprosto podobné jako s tou placatou Zemí.... Pan Kábrt skutečně není kvalifikovaný odborník.... Že se něco nenašlo je podružné, systém může fungovat úplně jinak než očekáváme a je příliš mnoho důkazů, celá hora v mnoha oblastech, že materiál, živá matrice přece jen žije svým životem a nespadla čápovi ze zobáčku tak jak je.... Mnoho věcí je třeba vidět v pohybu, přičemž my se díváme ve velmi krátkém časovém úseku a chceme dělat závěry? pro mne je jasné, že tvarování země a kontinentů a život na této zemi trval samozřejmě mnohem déle než kam dohlédne ultrakreacionista a daleko za oněch 6 000 - 10 000 let nazpět :)
Milý Barbarine, pokud toto směřuješ k mé osobě, pak se mi zdá, že jsi se na pondělek špatně vyspal a hodně ti haraší na majáku :) Ale chápu, že jsi takový levoboček někoho, kdo se tady producíruje pod jiným jménem a tak ti nezbývá než takto komicky strašit. Bububu ty jeden pajduláčku. :))
-----------------------------------
Barbarin
před 26 minutami
Kallistratos
ďáblovi se nesmí věřit
Satan je …More
Milý Barbarine, pokud toto směřuješ k mé osobě, pak se mi zdá, že jsi se na pondělek špatně vyspal a hodně ti haraší na majáku :) Ale chápu, že jsi takový levoboček někoho, kdo se tady producíruje pod jiným jménem a tak ti nezbývá než takto komicky strašit. Bububu ty jeden pajduláčku. :))
-----------------------------------
Barbarin
před 26 minutami
Kallistratos
ďáblovi se nesmí věřit
Satan je lhář od počátku. Ty jsi jeho služebník, Hoki-hooki. Nikdy jsi neudělal, co jsi na Glorii slíbil. Proto ti nevěříme ani slovo. Nedivíš se, že?
2 more comments from Kallistratos
Matýsku, jak už jsem psal - ďáblovi se nesmí věřit a nemá cenu s ním vést řeč, míchá pravdu se lží.... Souhlasíš? ANO/NE? Buď jednou aspoň konkrétní v odpovědi....

A jak se tak dívám na jisté komentáře,tak člověk jako registrace Libor Halík potažmo adept Barbarin by naprosto vyšuměli v exaktních vědách. Kdyby museli něco přesně definovat a odvézt i kus práce... V spekulacích je takový ovšem …More
Matýsku, jak už jsem psal - ďáblovi se nesmí věřit a nemá cenu s ním vést řeč, míchá pravdu se lží.... Souhlasíš? ANO/NE? Buď jednou aspoň konkrétní v odpovědi....

A jak se tak dívám na jisté komentáře,tak člověk jako registrace Libor Halík potažmo adept Barbarin by naprosto vyšuměli v exaktních vědách. Kdyby museli něco přesně definovat a odvézt i kus práce... V spekulacích je takový ovšem odborník a pochybná teologie tomu doširoka otevírá bránu. Nástroje? : Strach. Prostředky? : kuželky pochybných výroků určené k žonglování a oblbování. Jak se to dělá? Jednoduše - vytváří se sporné hypotézy, provádí se tvrzení a samozřejmě pro zvýšení hodnověrnosti se podkládají znalostmi výroků některých svatých Východu příp. vyextrahovaných výroků známých či neznámých lidí... Je to klasická manipulace s fakty.
A když něco nenastane? Inu, tak se safra lidé přece modlili a Bůh záležitost odložil... Nechápete to ovečky? :) Oddechli jste si? To je dobře :) Modlete se zas a bojte se.... Člověk nikdy neví... A začarovaný kruh vyplašených a někdy zblbnutých polonáboženských strašpytlů se roztáčí.... Tohle ale není naprosto žádná víra, ale nedůstojná pověrčivost. Je to obvyklý a velmi primitivní nástroj náboženských manipulátorů v jakékoli době. Uchylují se k němu lidé, kteří neprožívají víru jako dar, jako svobodnou zodpovědnost, ale jako křečovitou oběť a také lidé doslova paranoičtí, kteří často inklinují k milenialismu .... Bůh je tak jiný a jeho cesty neznáme... a musíme se je učit přijímat a ne je Bohu určovat... Buď vůle Tvá....

A ještě jedna věc,
Liborovi oznamuji: @Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... A ten MOZEK máš možná jiný sám.... nebuď závislý na internetu, jinak je to každou chvíli - každý pes, jiná ves.... viz. níže:

-------------------------------------------------------------
Libor Halik
5. kvě
Nejen nekřesťané, ale i druhovatikánští teologové, učící teologický (protiTradiční a protiBiblický) nesmysl (zejména o Bohu, že je spravedlivý a současně, že peklo je liduprázdné), čili že tzv. 1+1=2 a současně = také 3 nebo = až nekonečno, jsou proto NOTORIČTÍ lháři, už mají (získali) „jiné“ mozky. (video: Přijaté lži deformují lidský mozek, vědecky prokázáno ) Opírá se o výzkumy, které prováděl tým doktorky Yaling Yangové a jež zveřejnil British Journal of Psychiatry.
Ano, pan Hájek je odborník na slovo vzatý :))
-------------------------------------------------
Libor Halik
před 7 minutami
Hájek, šéfredaktor Protiproudu je přesvědčen, že Tomáš Halík nedostal od žádného biskupa kněžské svěcení. Že Tomáš H. lhal, že biskup Meisner ho v Německu vysvětil. V Praze Tomáši H. prý bez ověřování uvěřili. Je-li tomu tak, pak na mši Tomáše H. nedochází k proměňování v …More
Ano, pan Hájek je odborník na slovo vzatý :))
-------------------------------------------------
Libor Halik
před 7 minutami
Hájek, šéfredaktor Protiproudu je přesvědčen, že Tomáš Halík nedostal od žádného biskupa kněžské svěcení. Že Tomáš H. lhal, že biskup Meisner ho v Německu vysvětil. V Praze Tomáši H. prý bez ověřování uvěřili. Je-li tomu tak, pak na mši Tomáše H. nedochází k proměňování v Tělo a Krev Krista.
b8111
Barbus, či barbarin, či jakýsi trol: Chlapče, Matese si v něčem vážím. Snaží se hledat pravdu a myslí to upřímně, píše o tom, čemu věří. Možná něco nedovede dobře zpracovat, má horkou hlavu, nemá kulturu projevu, atd.., ale je ještě mladý. Nechme mu čas dozrát.
b8111
barbus, či barbarin: Na rozdíl od něho Barbusi, Ty jsi obyčejný gauner, který nerozumí daným tématům a pouze bezdůvodně parazituješ na tomto webu a bavíš se tím, že se snažíš ubližuješ druhým lidem. Nakolik máš vyspělý svůj intelekt, jde vidět na Tvých bezduchých, prázdných komentářích. Nepouštěj se do něčeho, co se Ti jedenkrát může škaredě vymstít.
In nomine Jesus likes this.
b8111
MATES5485: Dokaž konkrétně, kde lžu a neotvírej témata u Bohumily od Wareze, kterým nerozumíš.
b8111
Matesi nechtěj, abych se začal věnovat Tvoji psychice. Tomu se snažím opravdu vyhýbat. Přeji Ti hezký večer.
In nomine Jesus and one more user like this.
In nomine Jesus likes this.
Kallistratos likes this.
Mates5485
b8111

To len potvrdzuje tvoju nervovo - psychickú poruchu agresora a násilníka. :)

Mates5485: No to si mě zase pobavil "PRAVDOMLUVNÝ", rádoby učiteli ŘKC. Musím Tě opět poopravit. B8111 vždy odmítal SYNKRETISMUS a tvrzení, že máme společného Boha.Vše si dohledej zpětně v mé historii. To , že jsi PROLHANÝ, mě neudivuje. Udivují mě ti, co Tě v Tvém zlu podporují.

Mates5485: Tak konečně dokaž, …More
b8111

To len potvrdzuje tvoju nervovo - psychickú poruchu agresora a násilníka. :)

Mates5485: No to si mě zase pobavil "PRAVDOMLUVNÝ", rádoby učiteli ŘKC. Musím Tě opět poopravit. B8111 vždy odmítal SYNKRETISMUS a tvrzení, že máme společného Boha.Vše si dohledej zpětně v mé historii. To , že jsi PROLHANÝ, mě neudivuje. Udivují mě ti, co Tě v Tvém zlu podporují.

Mates5485: Tak konečně dokaž, že nejsi LHÁŘ a najdi, kde podporuji SYNKRETISMUS!!!
POKUD TOHO NEJSI SCHOPNÝ, POTOM SKLAPNI A NEPIŠ HOVADINY!! A tak je to ve více věcech, rádoby učiteli ŘKC

To len potvrdzuje tvoju nervovo - psychickú poruchu agresora a násilníka. :)
Barbarin likes this.
Mates5485
warez
28. jan 2018

henta,ktorá je vymazaná a teraz je
Bohumila

Pekne napísal warez o tebe a to platí aj pre Kallistratos,b8111,leliček z Vatikánu

Podle a teraz je sv. Ján Zlatoústy nemlčí, kopu svätých nemlčí, ani ja nebudem.

Vidno, že si vo falošnej sekte, lebo všetky sekty nekriticky adorujú židov. Ale sv. Pavol sa vyjadril jasne na adresu židov aj sv. Peter. A to platí aj pre teba.

More
warez
28. jan 2018

henta,ktorá je vymazaná a teraz je
Bohumila

Pekne napísal warez o tebe a to platí aj pre Kallistratos,b8111,leliček z Vatikánu

Podle a teraz je sv. Ján Zlatoústy nemlčí, kopu svätých nemlčí, ani ja nebudem.

Vidno, že si vo falošnej sekte, lebo všetky sekty nekriticky adorujú židov. Ale sv. Pavol sa vyjadril jasne na adresu židov aj sv. Peter. A to platí aj pre teba.

Rim9:

Hovorím pravdu v Kristovi, neklamem, aj moje svedomie mi v Duchu Svätom dosvedčuje, že mám v srdci veľký žiaľ a neprestajnú bolesť. Radšej by som bol ja zavrhnutý od Krista namiesto svojich bratov, mojich príbuzných podľa tela. Oni sú Izraeliti, majú adoptívne synovstvo, slávu, zmluvy, zákonodarstvo, bohoslužbu prisľúbenia. Ich sú praotcovia a z nich podľa tela pochádza Kristus; on je nad všetkým Boh, zvelebený naveky. Amen
Ale nie že by bolo zlyhalo Božie slovo. Veď nie všetci, čo sú z Izraela, sú Izrael. A nie sú všetci Abrahámovými deťmi len preto, že sú jeho potomci.

čiže židia so svojou židovskou vierou sú zavrhnutí,

A preto jediné, čo k tomu môžem dodať je mlč hento.

PS:
Skutky apoštolov: 13 kapitola:

Pavol a Barnabáš sa obracajú na pohanov - 44 V nasledujúcu sobotu sa skoro celé mesto zišlo počúvať Pánovo slovo. 45 Keď Židia videli zástupy, plní žiarlivosti rúhavo odporovali tomu, čo hovoril Pavol. 46 Tu Pavol a Barnabáš povedali smelo: "Predovšetkým vám sa malo hlásať Božie slovo, ale preto, že ho odmietate a sami sa pokladáte za nehodných večného života, obraciame sa k pohanom.

židia teda nie sú hodní večného života - sami sa takými urobili. Je to ich rozhodnutie.

zato teda neospravedlňuje nič, presne ako povedal PánJežiš o vás farizejoch:

JN9-41

Ježiš im odpovedal: „Keby ste boli slepí, nemali by ste hriech. Vy však hovoríte: „Vidíme.“ A tak váš hriech ostáva.

:D

To platí samozrejme aj pre moslimov,sekty a falošné náboženstvá.
warez and one more user like this.
warez likes this.
Segal likes this.
Musím si dát pauzu, je to tu příliš odborné, řádí tu neuropsychologové 🙇
-----------------
Kallistratos
před 8 hodinami
František si nekľaká - dokonca aj Vatikánske noviny sú v rozpakoch
Před pár dny jsem zjistil, že dvě registrace @Libor Halik a @Barbarin se začaly věnovat amatérské neuropsychologii :) Zkoumají na dálku objem šedé hmoty mozku. Blahopřeji takovým "odborníkům" a přeji jim, …More
Musím si dát pauzu, je to tu příliš odborné, řádí tu neuropsychologové 🙇
-----------------
Kallistratos
před 8 hodinami
František si nekľaká - dokonca aj Vatikánske noviny sú v rozpakoch
Před pár dny jsem zjistil, že dvě registrace @Libor Halik a @Barbarin se začaly věnovat amatérské neuropsychologii :) Zkoumají na dálku objem šedé hmoty mozku. Blahopřeji takovým "odborníkům" a přeji jim, aby jim mozek dobře a dlouhá léta sloužil a vyhnuly se jim neurodegenerativní choroby a nevznikaly amyloidní plaky ...
A také hodně úspěchů v komunikaci smajlíkovému specialistovi Vilém, Lang025 a Segal :))
b8111
Mates5485: Tak konečně dokaž, že nejsi LHÁŘ a najdi, kde podporuji SYNKRETISMUS!!!
POKUD TOHO NEJSI SCHOPNÝ, POTOM SKLAPNI A NEPIŠ HOVADINY!! A tak je to ve více věcech, rádoby učiteli ŘKC.
Mates5485
B8111 už len ty si tu chýbal prekrucač pravdy,katolíckej viery a Kristovej katolíckej Cirkvi. Sekty a falošné náboženstvá nemajú nič spoločné s nami ani boha ani vieru.
Segal and one more user like this.
Segal likes this.
Barbarin likes this.
Mates5485
Multinick Kallistratos furt musí svojimi komentármi niečo dokazovať lebo je to klamár a podvodník. :) Pýcha a namyslenost ho zožiera.
Segal and one more user like this.
Segal likes this.
Barbarin likes this.
No, to to trvalo :) Už jsem se bál, že na to někdo nepřijde :) A kým budu zase zítra prosím, prosím... Včera jsem byl přece Bohumilou, předevčírem jakousi Monikou.... Barbarine, podle sebe soudíš tak rád ostatní a svým metrem měříš, takže já jsem b8111? Bravo! :))
---------------------
Barbarin
před 16 minutami
b8111=Kallistratos
Matýsku, b8111 se to líbilo od Bohumily a mně zase ne a reagoval jsem.... To je ta pluralita názorů :) Ale jsem docela rád, jak přesně se vyjádřil b8111 směrem k tobě a hlavně ta jeho pravdivá věta: "To , že jsi PROLHANÝ, mě neudivuje. Udivují mě ti, co Tě v Tvém zlu podporují." Já bych jen dodal - nebude to tak horké, tolik jich nebude, jsou to jen registrace a chameleoní nátura :) Kdyby toto …More
Matýsku, b8111 se to líbilo od Bohumily a mně zase ne a reagoval jsem.... To je ta pluralita názorů :) Ale jsem docela rád, jak přesně se vyjádřil b8111 směrem k tobě a hlavně ta jeho pravdivá věta: "To , že jsi PROLHANÝ, mě neudivuje. Udivují mě ti, co Tě v Tvém zlu podporují." Já bych jen dodal - nebude to tak horké, tolik jich nebude, jsou to jen registrace a chameleoní nátura :) Kdyby toto byl normální portál a s řádnou administrací, tak už by pačmeloudi byli dávno vytlačeni do off zóny. To samé se týká registrace Vilém, Segal, Barbarin...
------------------------------------------------------------------------------
Kallistratos
včera
V prvé řadě je to nesmysl, slučovat NATO s ŘKC :) Nemotejme prosím náboženství do něčeho do čeho se motat nemá a nemůže. Mluvíme snad o Rusku jako klasické muslimské zemi? A přitom v Moskvě 2 miliony muslimů...V zemi víc než 10% muslimů.... Muslimové tvoří většinu v sedmi regionech a republikách Ruské federace. V Ingušsku (98 %), v Čečenské republice (96 %), v Dagestánu (94 %), v Kabardsko-Balkarsku (70 %), v Karačajevsko-Čerkesku (54,6 %), v Baškortostánu (54,5 %) a v republice Tatarstán (54 %). A Švédsko Bohumilo? Ti darebáci místo integrace chtějí začít více učit arabštinu na školách... Chápeš to? A tedy pěkně prosím žádné nálepky.... Ti další darebáci co dorubali našeho číšníka v Praze byli Nizozemci. Tady jde vidět ty asertivní blonďáky :) Typičtí Holanďané od rozkvetlých karafiátů a roztočených mlýnů... www.irozhlas.cz/zpravy-domov/nizozemci-cisni…
A jde-li o Svědky Jehovovy, tak nevzat ten kvér do ruky není láska, ale jen přesvědčení, které je stejně převrstveno jejich teologií, kdy si představují, jak na konci časů po Armagedonu budou uklízet zem od milonů mrtvol... Já nic já muzikant od Jehovy, nabízím a hlásám v kravatě vhod či nevhod, ústředí si žádá věrného otroka a já věrně sloužím dům od domu a co děti? Proč je mít, když vše za chvíli zanikne a skepsi nosím na krku jako balvan a dril jako opasek a dvakrát do týdne se stále školím v Sálu království.... Bůh chraň, abych se zřekl společenství, pak by mne přestali zdravit, sociálně vyloučili a kam bych šel? Konec přátel jako když utne a to nemluvím o transfuzi krve..... Jsem lapen, ale jsem v zásadě spokojený, ústředí vyřešilo mé problémy za mě, taková zoologická.... Víme jak vychovávat děti, jak se milovat, jak věřit, komu věřit, přeložíme si sami Bibli - PNS, také si ji vyložíme... Ústředí maká jako švýcarské hodinky, centralismus je úžasný a strach z Jehovy převládá.... Víme jak na to, víme odpovědi na vše, prst na spoušti, na řádku z Bible, natrénováno, nacvičeno, divadelní přípravka.... NENE hento, ačkoli Svědci mají skvělou drezúru, je to teologicky mimo.... Jo a když se nadaří obhájit například konec časů do doby než poslední ze svatého ostatku bude žít? No tak prý mají více světla a bla, bla, bla .... Naprosto stejné jako s LH který tady dělá na GTV také ty různé předpovědi.... Stejná pseudologika podvodu. Jinak to nelze totiž nazvat.
-------------------------------------------------
Bohumila
před 3 hodinami
Válka, která je hodně blízko: www.parlamentnilisty.cz/…/Zena-ktera-pri-…
Ano Bárbáríne, to dělá ármádá řkc náto, ják prohlásilá Márie Dubovská
z SK před ccá 5roky. Náto je nepřímá ármádá řkc- prákticky složená
především z římských kátolíků. Proto jsem psálá Bohu díky zá svědky
Jehovovy, kteří ráděj jdou do vězení než by vzáli kvér do ruky.

Proto mi to detektiv smázál.
Mates5485
b8111

Hlavne,že podporuješ to čo bohumila píše a tým pádom dávaš lajk.
b8111
Mates5485: No to si mě zase pobavil "PRAVDOMLUVNÝ", rádoby učiteli ŘKC. Musím Tě opět poopravit. B8111 vždy odmítal SYNKRETISMUS a tvrzení, že máme společného Boha.Vše si dohledej zpětně v mé historii. To , že jsi PROLHANÝ, mě neudivuje. Udivují mě ti, co Tě v Tvém zlu podporují.
b8111
Ti, kteří podporují vědomě Matesa v jeho lžích a nesmyslných napadaní druhých, jedenkrát ponesou velkou zodpovědnost za něj. Každý má dost intelektu k tomu, aby si zjistil, jak se věci mají doopravdy.
In nomine Jesus likes this.
Mates5485
Kallistratos

Takže len znova klameš a podvadzaš dalo sa čakať. Máš otca lží a satana. :)
Znova si odstránil svoj komentár ako stále to sa dalo čakať tiež. :)
Stále dokolečka len svoje sračky meleš a na seba vôbec nepozrieš. :) Písať,že si dal hore to znamená si to vymazal a napísal ešte raz aby si bol v popredí. Takže samá lož čo ty píšeš. :)
Barbarin likes this.
Matýsku, promiň, ale uniká mi naprosto to téma co tady humorně klonuješ. Já jsem katolický křesťan... Má žena není Monika. A když vidím co píšeš, pak si myslím, že máš poměrně omezenou komunikační kapacitu. Neumíš být nikdy konkrétní. Jsi troll? Tobě pouze oznamuji, na tvé rozporuplné tvrzení, toto: ďáblovi se nesmí věřit a nemá cenu s ním vést řeč, míchá pravdu se lží.... Souhlasíš? ANO/NE?
More
Matýsku, promiň, ale uniká mi naprosto to téma co tady humorně klonuješ. Já jsem katolický křesťan... Má žena není Monika. A když vidím co píšeš, pak si myslím, že máš poměrně omezenou komunikační kapacitu. Neumíš být nikdy konkrétní. Jsi troll? Tobě pouze oznamuji, na tvé rozporuplné tvrzení, toto: ďáblovi se nesmí věřit a nemá cenu s ním vést řeč, míchá pravdu se lží.... Souhlasíš? ANO/NE?
Mimochodem, žádný svůj komentář jsem nikdy neodstranil. A že jsem ho posunul o něco výše? A co má být? Děláš to samé jak vidím. Na mazání a nahlašování jsou tu jiní experti na Glorii... Pokud jsi vážně troll, tak hodně mizerný :) Jsi nevzdělaný a působíš dojmem sebejistého hlupáka. Ale možná je to jen záměr. Pak ovšem blahopřeji - docela zdařilá kamufláž. :)

A Halíku Liborovi oznamuji: @Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... A ten MOZEK máš možná jiný sám.... nebuď závislý na internetu, jinak je to každou chvíli každý pes, jiná ves....
-------------------------------------------------------------
Libor Halik
5. kvě
Nejen nekřesťané, ale i druhovatikánští teologové, učící teologický (protiTradiční a protiBiblický) nesmysl (zejména o Bohu, že je spravedlivý a současně, že peklo je liduprázdné), čili že tzv. 1+1=2 a současně = také 3 nebo = až nekonečno, jsou proto NOTORIČTÍ lháři, už mají (získali) „jiné“ mozky. (video: Přijaté lži deformují lidský mozek, vědecky prokázáno ) Opírá se o výzkumy, které prováděl tým doktorky Yaling Yangové a jež zveřejnil British Journal of Psychiatry.
Mates5485
Kallistratos

Čo máš nejaký ďalší svoj nick 034 ktorý chceš na druhého znova len nakydať a predstierať,že je to niekto iný ako svoju moniku25 s fotkou ? Čo si spomínal svoju ženu,ktorá sa momentálne aj tak volá. :)
Jasně jen se vylej do prostoru... Uleví se tvé trolí dušičce. A je mi jedno zda jsi 034 a nebo 5485 :)
----------------------------------------
Mates5485
před 47 minutami
Ty si talmudista,obyčajní sektár,ktorý nevie kde je skutočná pravda a nie si kresťan Kallistratos/hoki/Monk/Mireček z LA. Keby si mal ešte raz tebe napíšem pravú pravdu,vieru,lásku,svetlo vedel by si,že mi nemáme tu istú …More
Jasně jen se vylej do prostoru... Uleví se tvé trolí dušičce. A je mi jedno zda jsi 034 a nebo 5485 :)
----------------------------------------
Mates5485
před 47 minutami
Ty si talmudista,obyčajní sektár,ktorý nevie kde je skutočná pravda a nie si kresťan Kallistratos/hoki/Monk/Mireček z LA. Keby si mal ešte raz tebe napíšem pravú pravdu,vieru,lásku,svetlo vedel by si,že mi nemáme tu istú vieru ani boha s moslimami ani židmi ani žiadne sekty ani falošné náboženstvá čo majú rôzne božstvá a bôžikov diabolských vrátane alaha. :) Pre mňa nie si kresťan ani s tvojím postojom a ani s tvojím správaním stále dokolečka klamstvom a podvodom aj roky,rokúce vytváraním nových nickov a podporovaním rôznych zvrátenosti a stále len osočovaním,klamaním,provokovaním,ohovaraním atď. Si ako kaifaš,ktorý zrádza pravého svätého Boha v troch osobách. :)
Mates5485
Kallistratos

Ty si talmudista,obyčajní sektár,ktorý nevie kde je skutočná pravda a nie si kresťan Kallistratos/hoki/Monk/Mireček z LA,ktorého máš aj kňaza liberálka čo aj ty očividne propaguješ. :) Keby si mal ešte raz tebe napíšem pravú pravdu,vieru,lásku,svetlo vedel by si,že mi nemáme tu istú vieru ani boha s moslimami ani židmi ani žiadne sekty ani falošné náboženstvá čo majú rôzne božstvá …More
Kallistratos

Ty si talmudista,obyčajní sektár,ktorý nevie kde je skutočná pravda a nie si kresťan Kallistratos/hoki/Monk/Mireček z LA,ktorého máš aj kňaza liberálka čo aj ty očividne propaguješ. :) Keby si mal ešte raz tebe napíšem pravú pravdu,vieru,lásku,svetlo vedel by si,že mi nemáme tu istú vieru ani boha s moslimami ani židmi ani žiadne sekty ani falošné náboženstvá čo majú rôzne božstvá a bôžikov diabolských vrátane alaha. :) Pre mňa nie si kresťan ani s tvojím postojom a ani s tvojím správaním stále dokolečka klamstvom a podvodom aj roky,rokúce vytváraním nových nickov a podporovaním rôznych zvrátenosti a stále len osočovaním,klamaním,provokovaním,ohovaraním atď. Si ako kaifaš,ktorý zrádza pravého svätého Boha v troch osobách a samozrejme,ktorí ani nevie dôkladne čo je ruženec. :)
Promiň, ale uniká mi naprosto téma co tady klonuješ? Komu co dokazuješ? Já jsem katolický křesťan... A tobě pouze oznamuji na tvé rozporuplné tvrzení: ďáblovi se nesmí věřit a nemá cenu s ním vést řeč, míchá pravdu se lží....
A Halíku Liborovi oznamuji: @Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... A ten MOZEK máš možná jiný sám.... nebuď závislý na internetu, jinak …More
Promiň, ale uniká mi naprosto téma co tady klonuješ? Komu co dokazuješ? Já jsem katolický křesťan... A tobě pouze oznamuji na tvé rozporuplné tvrzení: ďáblovi se nesmí věřit a nemá cenu s ním vést řeč, míchá pravdu se lží....
A Halíku Liborovi oznamuji: @Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... A ten MOZEK máš možná jiný sám.... nebuď závislý na internetu, jinak je to každou chvíli jiná pes, jiná ves....
-------------------------------------------------------------
Libor Halik
5. kvě
Nejen nekřesťané, ale i druhovatikánští teologové, učící teologický (protiTradiční a protiBiblický) nesmysl (zejména o Bohu, že je spravedlivý a současně, že peklo je liduprázdné), čili že tzv. 1+1=2 a současně = také 3 nebo = až nekonečno, jsou proto NOTORIČTÍ lháři, už mají (získali) „jiné“ mozky. (video: Přijaté lži deformují lidský mozek, vědecky prokázáno ) Opírá se o výzkumy, které prováděl tým doktorky Yaling Yangové a jež zveřejnil British Journal of Psychiatry.
Mates5485
Kallistratos

Vidím,že si absolútne nepochopil to mnohí tu vedia,že si mimo človek aj mimo reality tak tebe to znova zopakujem:
Ja veľmi dobre viem Kallistratos/ hoki/ Mireček/ Monk čo je a kto to je satan,že je klamár a podvodník ako ty bez viery,pravdy,lásky a svetla. :)
Ako som aj ďalšie písal,keď je donútení pred svätým Bohom niečo povedať musí naznačiť aj pravdu. :)

Mimo téma o diablovi.

More
Kallistratos

Vidím,že si absolútne nepochopil to mnohí tu vedia,že si mimo človek aj mimo reality tak tebe to znova zopakujem:
Ja veľmi dobre viem Kallistratos/ hoki/ Mireček/ Monk čo je a kto to je satan,že je klamár a podvodník ako ty bez viery,pravdy,lásky a svetla. :)
Ako som aj ďalšie písal,keď je donútení pred svätým Bohom niečo povedať musí naznačiť aj pravdu. :)

Mimo téma o diablovi.

Založené svätým Bohom v troch osobách je jediná svätá katolícka apoštolská Kristová Cirkev s pravou rímskou svätou ríšou a pravé jedine sväté náboženstvo od Boha je kresťanský katolicizmus kde je jediná spása a práva katolícka viera s pravými hodnotami,tradíciou,tradičnými hodnotami,liturgiou,dogmou,naukov,vierou ostatné akože kvázi cirkvi,sekty,hnutia,spolky a iné náboženstvá,ktoré boli vymyslené človekom a nie svätým Bohom sú všetko falošné a je to jed a mor vrátane diabolského islamu-moslimovia ( korán ) s alahom a židia ( talmud.) Vedie do záhuby a zatratenia. Vatikán a Rím odpadol tak ako ty od viery a stáva sa sídlom pre antikrista
Milý Matýsku, tobě se dost plete oslovení, že? Koneckonců se mi často ztrácí i smysl tvého textu, absence logických slovních spojení a vazeb. O čem nás zde chceš přesvědčit? Že jsi věřící člověk? Znovu ti zopakuji: Ďábel je vždy lhář, tvůrce chaosu, slibotechna a je podroben času.... nelze mu v ničem věřit, nelze... Pravdu se lží namíchá jako koktejl a nikdy nepoznáš co je správně. Není možné …More
Milý Matýsku, tobě se dost plete oslovení, že? Koneckonců se mi často ztrácí i smysl tvého textu, absence logických slovních spojení a vazeb. O čem nás zde chceš přesvědčit? Že jsi věřící člověk? Znovu ti zopakuji: Ďábel je vždy lhář, tvůrce chaosu, slibotechna a je podroben času.... nelze mu v ničem věřit, nelze... Pravdu se lží namíchá jako koktejl a nikdy nepoznáš co je správně. Není možné míchat světlo s tmou.... není možné dekódovat. Proto se s ďáblem nevybavujeme, ale rovnou vykopneme z teritoria :) Hovořit máme s Bohem... Modlit se máme k Bohu....
--------------------------------------------------------
Mates5485
před 55 minutami
Ja veľmi dobre viem Kallistratos/ hoki/ Mireček/ Monk čo je a kto to je satan,že je klamár a podvodník ako ty. :) Ja píšem o veciach,ktoré odkazujú na pravdu aby sa bytosti a osoby,ktorí sa majú Bohu podriadiť a povedať pravdu pred ním každý kto verne vzíva ho má pevnú vieru používa sväteniny a modlí sa a používa prostriedky k dokonalosti nato aby cez svätú krv,vodu a svätého Boha v troch osobách cez druhého,keď je posadnutý dokázal,že je sila a moc iba v Bohu, jeho svätej katolíckej cirkvi a pravý kresťanský katolicizmus povedať iba jedinú pravdu,svetlo kde sa nachádza.
Mates5485
Kallistratos

Ja veľmi dobre viem Kallistratos/ hoki/ Mireček/ Monk čo je a kto to je satan,že je klamár a podvodník ako ty. :) Ja píšem o veciach,ktoré odkazujú na pravdu aby sa bytosti a osoby,ktorí sa majú Bohu podriadiť a povedať pravdu pred ním každý kto verne vzíva ho má pevnú vieru používa sväteniny a modlí sa a používa prostriedky k dokonalosti nato aby cez svätú krv,vodu a svätého Boha …More
Kallistratos

Ja veľmi dobre viem Kallistratos/ hoki/ Mireček/ Monk čo je a kto to je satan,že je klamár a podvodník ako ty. :) Ja píšem o veciach,ktoré odkazujú na pravdu aby sa bytosti a osoby,ktorí sa majú Bohu podriadiť a povedať pravdu pred ním každý kto verne vzíva ho má pevnú vieru používa sväteniny a modlí sa a používa prostriedky k dokonalosti nato aby cez svätú krv,vodu a svätého Boha v troch osobách cez druhého,keď je posadnutý dokázal,že je sila a moc iba v Bohu, jeho svätej katolíckej cirkvi a pravý kresťanský katolicizmus povedať iba jedinú pravdu,svetlo kde sa nachádza.
@Mates5485 Opravdu tvrdit, že je možné se opřít o výpověď satana matesi je špatné.... Ďábel je vždy lhář, tvůrce chaosu, slibotechna a je podroben času.... nelze mu v ničem věřit, nelze... Pravdu se lží namíchá jako koktejl a nikdy nepoznáš co je správně. Není možné míchat světlo s tmou.... není možné dekódovat. Proto se s ďáblem nevybavujeme, ale rovnou vykopneme z teritoria :) Hovořit máme …More
@Mates5485 Opravdu tvrdit, že je možné se opřít o výpověď satana matesi je špatné.... Ďábel je vždy lhář, tvůrce chaosu, slibotechna a je podroben času.... nelze mu v ničem věřit, nelze... Pravdu se lží namíchá jako koktejl a nikdy nepoznáš co je správně. Není možné míchat světlo s tmou.... není možné dekódovat. Proto se s ďáblem nevybavujeme, ale rovnou vykopneme z teritoria :) Hovořit máme s Bohem... Modlit se máme k Bohu....
@Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... Stačí pár knih. Za další, nemám pocit, že někdo někomu odevzdává info, kdo je v pekle a v nebi... A ten MOZEK máš možná jiný, ovšem ty sám, "Yaling výzkume" :) Někdy si myslím, že si děláš celou dobu totální srandu a že nejsi snad ani Libor Halík, protože takové koniny tvrdit je už hodně přes čáru :)
------------------------…More
@Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... Stačí pár knih. Za další, nemám pocit, že někdo někomu odevzdává info, kdo je v pekle a v nebi... A ten MOZEK máš možná jiný, ovšem ty sám, "Yaling výzkume" :) Někdy si myslím, že si děláš celou dobu totální srandu a že nejsi snad ani Libor Halík, protože takové koniny tvrdit je už hodně přes čáru :)
--------------------------------------------
Libor Halik
5. kvě
Nejen nekřesťané, ale i druhovatikánští teologové, učící teologický (protiTradiční a protiBiblický) nesmysl (zejména o Bohu, že je spravedlivý a současně, že peklo je liduprázdné), čili že tzv. 1+1=2 a současně = také 3 nebo = až nekonečno, jsou proto NOTORIČTÍ lháři, už mají (získali) „jiné“ mozky. (video: Přijaté lži deformují lidský mozek, vědecky prokázáno ) Opírá se o výzkumy, které prováděl tým doktorky Yaling Yangové a jež zveřejnil British Journal of Psychiatry.
Mates5485
Bohumila

Absolútne nemáš pravdu,lásku,vieru v sebe. Mala by si sa zmeniť čím skôr lebo potom už bude neskoro. Pred svätým Bohom v troch osobách musí každý hovoriť iba pravdu a pokloniť sa musí každý kto je v nebi,na zemi aj v podsvetí. Vzívanie sväté meno Ježiš Kristus a jeho svätej krvi,vody každý sa musí podriadiť.
Mates5485
Bohumila

Chorá si jedine ty lebo nepoznáš skutočnú pravdu a nemáš pravú vieru keby si mala toto nenapíšeš.
Aj sám diabol povie v mene Ježiša Krista a svätej vody,že katolícka viera a jediná katolícka Cirkev je svätá a práva, jedine u nej je spása nikde inde.
Barbarin likes this.
Přítel
Mýlí se každý, kdo si namlouvá, že žije v míru. Kolem nás zuří válka, my jsme prozatím v týlové zóně. To se může velice rychle změnit.
Mates5485 likes this.
Libore @Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... Stačí pár knih. Za další, nemám pocit, že někdo někomu odevzdává info, kdo je v pekle a v nebi... A ten MOZEK máš možná jiný, ovšem ty sám, "Yaling výzkume" :) Někdy si myslím, že si děláš celou dobu totální srandu a že nejsi snad ani Libor Halík, protože takové koniny tvrdit je už hodně přes čáru :)
----------------…More
Libore @Libor Halik , NIKDO neučí, že peklo je prázdné, dovzdělej se prosím.... Stačí pár knih. Za další, nemám pocit, že někdo někomu odevzdává info, kdo je v pekle a v nebi... A ten MOZEK máš možná jiný, ovšem ty sám, "Yaling výzkume" :) Někdy si myslím, že si děláš celou dobu totální srandu a že nejsi snad ani Libor Halík, protože takové koniny tvrdit je už hodně přes čáru :)
--------------------------------------------
Libor Halik
5. kvě
Nejen nekřesťané, ale i druhovatikánští teologové, učící teologický (protiTradiční a protiBiblický) nesmysl (zejména o Bohu, že je spravedlivý a současně, že peklo je liduprázdné), čili že tzv. 1+1=2 a současně = také 3 nebo = až nekonečno, jsou proto NOTORIČTÍ lháři, už mají (získali) „jiné“ mozky. (video: Přijaté lži deformují lidský mozek, vědecky prokázáno ) Opírá se o výzkumy, které prováděl tým doktorky Yaling Yangové a jež zveřejnil British Journal of Psychiatry.
V prvé řadě je to nesmysl, slučovat NATO s ŘKC :) Nemotejme prosím náboženství do něčeho do čeho se motat nemá a nemůže. Mluvíme snad o Rusku jako klasické muslimské zemi? A přitom v Moskvě 2 miliony muslimů...V zemi víc než 10% muslimů.... Muslimové tvoří většinu v sedmi regionech a republikách Ruské federace. V Ingušsku (98 %), v Čečenské republice (96 %), v Dagestánu (94 %), v Kabardsko-…More
V prvé řadě je to nesmysl, slučovat NATO s ŘKC :) Nemotejme prosím náboženství do něčeho do čeho se motat nemá a nemůže. Mluvíme snad o Rusku jako klasické muslimské zemi? A přitom v Moskvě 2 miliony muslimů...V zemi víc než 10% muslimů.... Muslimové tvoří většinu v sedmi regionech a republikách Ruské federace. V Ingušsku (98 %), v Čečenské republice (96 %), v Dagestánu (94 %), v Kabardsko-Balkarsku (70 %), v Karačajevsko-Čerkesku (54,6 %), v Baškortostánu (54,5 %) a v republice Tatarstán (54 %). A Švédsko Bohumilo? Ti darebáci místo integrace chtějí začít více učit arabštinu na školách... Chápeš to? A tedy pěkně prosím žádné nálepky.... Ti další darebáci co dorubali našeho číšníka v Praze byli Nizozemci. Tady jde vidět ty asertivní blonďáky :) Typičtí Holanďané od rozkvetlých karafiátů a roztočených mlýnů... www.irozhlas.cz/zpravy-domov/nizozemci-cisni…
A jde-li o Svědky Jehovovy, tak nevzat ten kvér do ruky není láska, ale jen přesvědčení, které je stejně převrstveno jejich teologií, kdy si představují, jak na konci časů po Armagedonu budou uklízet zem od milonů mrtvol... Já nic já muzikant od Jehovy, nabízím a hlásám v kravatě vhod či nevhod, ústředí si žádá věrného otroka a já věrně sloužím dům od domu a co děti? Proč je mít, když vše za chvíli zanikne a skepsi nosím na krku jako balvan a dril jako opasek a dvakrát do týdne se stále školím v Sálu království.... Bůh chraň, abych se zřekl společenství, pak by mne přestali zdravit, sociálně vyloučili a kam bych šel? Konec přátel jako když utne a to nemluvím o transfuzi krve..... Jsem lapen, ale jsem v zásadě spokojený, ústředí vyřešilo mé problémy za mě, taková zoologická.... Víme jak vychovávat děti, jak se milovat, jak věřit, komu věřit, přeložíme si sami Bibli - PNS, také si ji vyložíme... Ústředí maká jako švýcarské hodinky, centralismus je úžasný a strach z Jehovy převládá.... Víme jak na to, víme odpovědi na vše, prst na spoušti, na řádku z Bible, natrénováno, nacvičeno, divadelní přípravka.... NENE hento, ačkoli Svědci mají skvělou drezúru, je to teologicky mimo.... Jo a když se nadaří obhájit například konec časů do doby než poslední ze svatého ostatku bude žít? No tak prý mají více světla a bla, bla, bla .... Naprosto stejné jako s LH který tady dělá na GTV také ty různé předpovědi.... Stejná pseudologika podvodu. Jinak to nelze totiž nazvat.
-------------------------------------------------
Bohumila
před 3 hodinami
Válka, která je hodně blízko: www.parlamentnilisty.cz/…/Zena-ktera-pri-…
Ano Bárbáríne, to dělá ármádá řkc náto, ják prohlásilá Márie Dubovská
z SK před ccá 5roky. Náto je nepřímá ármádá řkc- prákticky složená
především z římských kátolíků. Proto jsem psálá Bohu díky zá svědky
Jehovovy, kteří ráděj jdou do vězení než by vzáli kvér do ruky.

Proto mi to detektiv smázál.
NATO ma s rkc spolocne to, co ma spolocne bergoglio s Kristom!
Libore co to máš zase za kecy o papeži? Ty se jednou budeš před Ježíšem Kristem hodně divit....
------------------------------------------------------------
Libor Halik
před 2 hodinami
Znásilňovali, neoběsím je, trest smrti jsem zrušil - František
Svatý papež Pius V., na rozdíl od nesvatého homosexuálního Františka (Bergoglia)...
Mates5485
Bohumila

Si pomilená sektárko bohumilo to tu každý vie už dávno. Si taká pomilená sektarská žena,že si mimo reality a hlavne mimo pravdy. Aj všetky tvoje sektáriny čo šíriš od rôznych mimo katolíckej viery a mimo katolíckej Cirkvi,ktorá je jediná pravá a správna na spásu svojej duše s tradíciou,tradičnými hodnotami,naukov,dogmou,liturgiou atď.
Viem ty to nepochopíš.
Zedad
In nomine Jesus
pred 2 hodinami
VALKA KTEROU NEVIDÍTE
Tak chceš povedať, že máme hltať všetky "proroctvá" ktoré nám predkladajú? Okrem toho Halík tu roky "prorokoval" vojnu na rok 2017 a nič s jeho bludov sa nesplnilo. Takže tak...

Nemáme hltat všechna proroctví a všechna různá zjevení Panny Marie. Hltat máme slovo Boží, Písmo svaté, ve kterém je napsáno všechno, co potřebujeme vědět, …More
In nomine Jesus
pred 2 hodinami
VALKA KTEROU NEVIDÍTE
Tak chceš povedať, že máme hltať všetky "proroctvá" ktoré nám predkladajú? Okrem toho Halík tu roky "prorokoval" vojnu na rok 2017 a nič s jeho bludov sa nesplnilo. Takže tak...

Nemáme hltat všechna proroctví a všechna různá zjevení Panny Marie. Hltat máme slovo Boží, Písmo svaté, ve kterém je napsáno všechno, co potřebujeme vědět, abychom byli spaseni.
Jenomže je to tak, že my vidíme znamení doby a není možné si nevšimnout, že je něco špatně. Tak to platí od počátku věků.
Pravda je, že jsou na světě lidé, spravedliví lidé, kteří se modlí a je to dobré v Hospodinových očích. Bůh nás slyší. No a z toho vyplývá, že si lidé mohou hodně vyprosit. Mohou si vyprosit i to, aby nebyla válka, aby nebyly ty hrůzy, které jsou všude kolem nás.
Mates5485 likes this.
Mates5485
Bohumila

Bohumila ty vôbec čítaš po sebe čo píšeš ? Lebo toľko blud v jednom komentári je veľa. Ty v každom komentári máš toľko hovadiny,že ťá je hanba. Jehovisti sú sekta. Jediná spása je v katolíckej Cirkvi a keď máš pravú katolícku vieru a nie sektársku iných falošných cirkvi,siekt,falošných náboženstiev,ktoré vedú do záhuby a zatratenia !! A už vôbec nie moslimská viera aj ich demonický …More
Bohumila

Bohumila ty vôbec čítaš po sebe čo píšeš ? Lebo toľko blud v jednom komentári je veľa. Ty v každom komentári máš toľko hovadiny,že ťá je hanba. Jehovisti sú sekta. Jediná spása je v katolíckej Cirkvi a keď máš pravú katolícku vieru a nie sektársku iných falošných cirkvi,siekt,falošných náboženstiev,ktoré vedú do záhuby a zatratenia !! A už vôbec nie moslimská viera aj ich demonický boh allah a židia s talmudom a falošným kristom. Ako Ježiš Kristus hovoril vo svojom živote židia ( talmud ) majú otca lží a satana tak isto to platí pre islam satanská politická ideológia nie náboženstvo a ich satan allah,nehovoriac iné sekty a falošné náboženstvá.
Takže mala by si sa prebudiť čím skôr.
apredsasatoci and one more user like this.
apredsasatoci likes this.
Dori-2000 likes this.
posledna minuta II. sv. vojny, to bude zaciatok III. sv. vojny: -1:12:30
Zedad
In nomine Jesus
Proroctví byla, jsou a budou. Není to článek víry.
Dnes to ve světě nevypadá tak, že nepotřebujeme žádná proroctví. Vidění papeže Lva XIII., když sloužil mši svatou bychom měli brát zcela vážně. Viděl to, co se bude dít v Církvi svaté a ve světě všeobecně v příštích sto letech. Bylo to tak hrozné vidění, že papež omdlel. Proč bychom si měli namlouvat, že žádná proroctví se nás …More
In nomine Jesus
Proroctví byla, jsou a budou. Není to článek víry.
Dnes to ve světě nevypadá tak, že nepotřebujeme žádná proroctví. Vidění papeže Lva XIII., když sloužil mši svatou bychom měli brát zcela vážně. Viděl to, co se bude dít v Církvi svaté a ve světě všeobecně v příštích sto letech. Bylo to tak hrozné vidění, že papež omdlel. Proč bychom si měli namlouvat, že žádná proroctví se nás netýkají.
Libor Halik likes this.
Tak chceš povedať, že máme hltať všetky "proroctvá" ktoré nám predkladajú? Okrem toho Halík tu roky "prorokoval" vojnu na rok 2017 a nič s jeho bludov sa nesplnilo. Takže tak...
Kallistratos likes this.
Mates5485 likes this.
Ono je to celkem legrační. Takový člověk jako Libor Halík potažmo adept Barbarin by naprosto vyšuměli v exaktních vědách. Kdyby museli něco přesně definovat a odvézt kus práce, dočkali bychom se asi jen jalovostí. V spekulacích je takový ovšem odborník a pochybná teologie takového tomu doširoka otevírá bránu. Nástroje?: Strach. Prostředky?: kuželky pochybných výroků určené k žonglování a oblbo…More
Ono je to celkem legrační. Takový člověk jako Libor Halík potažmo adept Barbarin by naprosto vyšuměli v exaktních vědách. Kdyby museli něco přesně definovat a odvézt kus práce, dočkali bychom se asi jen jalovostí. V spekulacích je takový ovšem odborník a pochybná teologie takového tomu doširoka otevírá bránu. Nástroje?: Strach. Prostředky?: kuželky pochybných výroků určené k žonglování a oblbování. Jak se to dělá? Jednoduše - vytváří se hypotézy, provádí se tvrzení a samozřejmě pro zvýšení hodnověrnosti se podkládají znalostmi výroků některých svatých Východu příp. vyextrahovaných výroků známých lidí... Je to klasická manipulace s fakty. A když něco nenastane? Inu, tak se safra lidé přece modlili a Bůh trest odložil... Nechápete to ovečky :) Oddechli jste si? To je dobře :) Modlete se zas a bojte se.... Člověk nikdy neví... A začarovaný kruh vyplašených a někdy zblbnutých polonáboženských strašpytlů se roztáčí.... Tohle ale není naprosto žádná víra, ale poťapaná pověrčivost a doslova pomatenost. Je to obvyklý a velmi primitivní nástroj náboženských manipulátorů v jakékoli době. vysypte dětičky ve svaté zemi, ony ji osvobodí svými čistými srdci.... A hle - obchod s dětskými otroky tehdy spíše vzrostl.... Naivita podivných vizionářů tu byla vždy.... Uchylují se k němu často lidé, kteří neprožívají víru jako dar, jako svobodnou zodpovědnost, ale jako křečovitou oběť a lidé doslova paranoičtí, kteří velmi často inklinují k milenialismu .... Bůh je tak jiný a jeho cesty neznáme... a musíme se je učit přijímat a ne je Bohu určovat... Buď vůle Tvá....