The Last CATHOLIC
polski 15:41
Spróbuj przeżywać te spotkania z Chrystusem na innym poziomie niż tylko poziom propagandy.Wówczas będziesz mogła mówić,
=====================================================
tak ,jedyni którzy spotkali Chrystusa to wyznawcy menory i odwróconego krzyża czyli judeochrześcijanie ,inaczej kikolicy
Quas Primas likes this.
polski
@Quas Primas
Trudno brać Ciebie inaczej niż ciągle funkcjonującą na poziomie propagandy quasi partyjnej. Dziś - zakładając że wyjechałaś na mszę w starym rycie - przed wyjazdem kąsałaś i po wyjeździe również. I to nie jakiś wyjątek, lecz to jest Twój sposób bycia conajmniej od półtora roku (wcześniej nie czytałem). Dlatego nie dziwię się Biniobillowi (i innym) że odbiera Cię jako kogoś kto …More
@Quas Primas
Trudno brać Ciebie inaczej niż ciągle funkcjonującą na poziomie propagandy quasi partyjnej. Dziś - zakładając że wyjechałaś na mszę w starym rycie - przed wyjazdem kąsałaś i po wyjeździe również. I to nie jakiś wyjątek, lecz to jest Twój sposób bycia conajmniej od półtora roku (wcześniej nie czytałem). Dlatego nie dziwię się Biniobillowi (i innym) że odbiera Cię jako kogoś kto zniechęca do Kościoła.
Bardzo dobrze robisz, że jeździsz daleko by spotkać Chrystusa. Po to Kościół podarował mszę w starym rycie by ci, którzy nie spotykają Chrystusa w Eucharystii w rycie zwyczajnym, tego spotkania nie byli pozbawieni.
Spróbuj przeżywać te spotkania z Chrystusem na innym poziomie niż tylko poziom propagandy. Wówczas będziesz mogła mówić, że spotykasz personalnie Chrystusa lub że piszesz tekst personalnie do jakiegoś człowieka (a nie do wyobrażeń swoich).
biniobill and one more user like this.
biniobill likes this.
jadwiska likes this.
polski
@Quas
. Kochanieńka, miałaś intencję napisać do mnie, ale napisałaś do Tahamaty. (Nie przypominam sobie żebyś kiedykolwiek napisała do mnie. Zawsze jakieś internetowe iluzje)
Quas Primas
biniobill - nadal nic nie rozumiesz. Ten, kto poznał i prawdziwie pokochał Mszę Wszechczasów, zrobi wszystko, aby jak najczęściej w Niej uczestniczył. Nikomu nie chodzi o to, by zniechęcić do NOM-u, ale o to, byście zaczęli szukać prawdy.
ps. Jakoś, przez 7 lat nie zmęczyłam się mszą trydencką, a w 3 niedziele w miesiącu dojeżdżam do innej miejscowości. Nie tylko uczestniczę w tych mszach, ale …More
biniobill - nadal nic nie rozumiesz. Ten, kto poznał i prawdziwie pokochał Mszę Wszechczasów, zrobi wszystko, aby jak najczęściej w Niej uczestniczył. Nikomu nie chodzi o to, by zniechęcić do NOM-u, ale o to, byście zaczęli szukać prawdy.
ps. Jakoś, przez 7 lat nie zmęczyłam się mszą trydencką, a w 3 niedziele w miesiącu dojeżdżam do innej miejscowości. Nie tylko uczestniczę w tych mszach, ale robię dużo więcej.....

polski - o ślepcu pisałam konkretnie do Ciebie, a nie do tahamaty. Gdybym miała coś do niego, to napisałabym o tym.
tahamata
@biniobill
Gdyby zaczął np. tak: Mężowie izraelscy, słuchajcie tego, co mówię: Jezusa Nazarejczyka, Męża, którego posłannictwo Bóg potwierdził wam niezwykłymi czynami, cudami i znakami, jakich Bóg przez Niego dokonał wśród was, o czym sami wiecie, tego Męża, który z woli postanowienia i przewidzenia Bożego został wydany, przybiliście rękami bezbożnych do krzyża i zabiliście...To ręczę, że …More
@biniobill
Gdyby zaczął np. tak: Mężowie izraelscy, słuchajcie tego, co mówię: Jezusa Nazarejczyka, Męża, którego posłannictwo Bóg potwierdził wam niezwykłymi czynami, cudami i znakami, jakich Bóg przez Niego dokonał wśród was, o czym sami wiecie, tego Męża, który z woli postanowienia i przewidzenia Bożego został wydany, przybiliście rękami bezbożnych do krzyża i zabiliście...To ręczę, że zyskałby moje uznanie.
polski
@tahamata
Tahamata 12:23
<<Jakiego problemu nie ma? Kto nie ma? Jakiego światła?>>
-----------------------------------
Quas Primas 14:09
>>"Ślepy" nigdy nic nie zauważy. "Ślepy" widzi to, co chce widzieć<<.

----------------------------------
Widzisz Tahamata, siostra z drużyny oświeciła Ciebie, że jednak jakieś światło jest potrzebne. Szczęść Boże na jakieś Wasze brackie rekolekcj…More
@tahamata
Tahamata 12:23
<<Jakiego problemu nie ma? Kto nie ma? Jakiego światła?>>
-----------------------------------
Quas Primas 14:09
>>"Ślepy" nigdy nic nie zauważy. "Ślepy" widzi to, co chce widzieć<<.

----------------------------------
Widzisz Tahamata, siostra z drużyny oświeciła Ciebie, że jednak jakieś światło jest potrzebne. Szczęść Boże na jakieś Wasze brackie rekolekcje, żeby nie powiedzieć konwiwencję . (Przypominam, że Tradycja Kościoła nie pozwala ograniczyć rekolekcji do studiów, mobilizacji, konsolidacji i tym podobnych militarnych przedsięwzięć ).
biniobill
@Quas Primas napisała:
Określenie Mszy Wszechczasów - "jak ma się chleb, po co szukać chlebusia", jest wielkim bluźnierstwem, choć Ty nie zdajesz sobie z tego sprawy.
------------------------------------------

Jeżeli człowiek może uczestniczyć we mszy świętej na miejscu a "mędrcy gloryjni" twierdzą, że ta msza jest niewłaściwa więc lepiej by było dla niego żeby udał się mszę wszechczasów do …More
@Quas Primas napisała:
Określenie Mszy Wszechczasów - "jak ma się chleb, po co szukać chlebusia", jest wielkim bluźnierstwem, choć Ty nie zdajesz sobie z tego sprawy.
------------------------------------------

Jeżeli człowiek może uczestniczyć we mszy świętej na miejscu a "mędrcy gloryjni" twierdzą, że ta msza jest niewłaściwa więc lepiej by było dla niego żeby udał się mszę wszechczasów do innego miasta to jak można nazwać takie postępowanie? Po pewnym czasie przestanie ten człowiek uczestniczyć we mszy z powodów prozaicznych a mianowicie ze zmęczenia, zniechęcenia... O to "mędrcom gloryjnym" chodzi. Aby odciągnąć ludzi od mszy świętej i zablokować im dostęp do sakramentów świętych.
Quas Primas
"Ślepy" nigdy nic nie zauważy. "Ślepy" widzi to, co chce widzieć.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
polski 09:57

Świętej Tradycji Quas tu nie głosi. Głosi pretensje do Kościoła oraz...świętość tych pretensji. (Ludzie umieją …More
"Ślepy" nigdy nic nie zauważy. "Ślepy" widzi to, co chce widzieć.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
polski 09:57

Świętej Tradycji Quas tu nie głosi. Głosi pretensje do Kościoła oraz...świętość tych pretensji. (Ludzie umieją czytać, nawet teksty propagandowe)
Quas Primas
biniobill 11:20

W Twojej odpowiedzi z tej godziny pokazałeś, że identyfikujesz się z posoborowymi niedotlenionymi umysłami. Nic nie rozumiesz i jak baran idziesz za tymi, którzy rozwalają kościół.
Określenie Mszy Wszechczasów - "jak ma się chleb, po co szukać chlebusia", jest wielkim bluźnierstwem, choć Ty nie zdajesz sobie z tego sprawy. Żenujący jest sposób Twojego myślenia.
Brak jakiejkolwiek…More
biniobill 11:20

W Twojej odpowiedzi z tej godziny pokazałeś, że identyfikujesz się z posoborowymi niedotlenionymi umysłami. Nic nie rozumiesz i jak baran idziesz za tymi, którzy rozwalają kościół.
Określenie Mszy Wszechczasów - "jak ma się chleb, po co szukać chlebusia", jest wielkim bluźnierstwem, choć Ty nie zdajesz sobie z tego sprawy. Żenujący jest sposób Twojego myślenia.
Brak jakiejkolwiek wiedzy. Proponuję się trochę dokształcić.
biniobill
tahamata napisał:

/.../, a tu całe przemówienie było trefne.
-----------------------------------------------------

Bez względu jakie byłoby to przemówienie i w jakim języku, zrozumiałym czy też nie, nawet może i w języku migowym - nie wzbudziłoby to twojej aprobaty. Nieprawdaż?
polski
Czyhają Jak tu nawrócić się, kiedy diagnoza mówi że czyhają...Rekolekcje, katechumenat nie są potrzebne. Potrzebna jest mobilizacja, konsolidacja, uzbrojenie oraz dowódca który powie w jakim momencie tak p...dolić, żeby poprawiać nie trzeba było.
tahamata
Czyhali przy tym, żeby go podchwycić na jakimś słowie, a tu całe przemówienie było trefne.
The Last CATHOLIC likes this.
tahamata
Jakiego problemu nie ma? Kto nie ma? Jakiego światła?
polski
@tahamata
Nie ma takiego problemu (światła na to nie masz i tyle).
Natomiast odnośnie poprzedniej uwagi:

@tahamata
Jeśli (nasza bohaterka lub inni) dzieli się pretensjami z braćmi w wierze, nie ma problemu, jeśli bracia takie podarunki gotowi są przyjąć. Jeśli zaś ani jedna ani druga strona nie jest gotowa takich podarunków przyjąć, potrzebny jest katechumenat (w znaczeniu drogi dojrzewania…More
@tahamata
Nie ma takiego problemu (światła na to nie masz i tyle).
Natomiast odnośnie poprzedniej uwagi:

@tahamata
Jeśli (nasza bohaterka lub inni) dzieli się pretensjami z braćmi w wierze, nie ma problemu, jeśli bracia takie podarunki gotowi są przyjąć. Jeśli zaś ani jedna ani druga strona nie jest gotowa takich podarunków przyjąć, potrzebny jest katechumenat (w znaczeniu drogi dojrzewania w wierze aż do wymiaru miłości, która zdolna jest przejść przez krzyż. W katechumenacie można dojrzeć SŁUCHAJĄC, a nie namolnie artykułując pretensje).
Przedstawiłeś się Tahamata jako nie-czepialski, więc nie powinieneś mieć problemów ze słowem "katechumenat". Możnaby powiedzieć "rekolekcje". (Ludzie w etykiety coraz mniej wierzą).
tahamata
Magisterium Kościoła po 1962 roku z definicji nie może się różnić od wcześniejszego. Dogmaty ustalono na Soborach Trydenckim i Watykańskim I, a Watykański II był tylko pastoralny.
Quas Primas likes this.
polski
Dla mnie osobiście jest oczywiste że wielu ludziom (zwłaszcza pobitym, poranionym, których jest masa) potrzebny jest znak, który też jest ogromną i radosną prawdą: to sam Jezus do nas podchodzi, podchodzi do nas nie tylko wówczas, gdy już "stoimy na nogach", ale o wiele prędzej...). Jednak Papież uznał, że w aktualnej sytuacji nie w postawie siedzącej (o zgrozo ! powiedzieliby niektórzy...), …More
Dla mnie osobiście jest oczywiste że wielu ludziom (zwłaszcza pobitym, poranionym, których jest masa) potrzebny jest znak, który też jest ogromną i radosną prawdą: to sam Jezus do nas podchodzi, podchodzi do nas nie tylko wówczas, gdy już "stoimy na nogach", ale o wiele prędzej...). Jednak Papież uznał, że w aktualnej sytuacji nie w postawie siedzącej (o zgrozo ! powiedzieliby niektórzy...), lecz w postawie stojącej, więc w stojącej i bez pretensji... choć bez akceptacji krzyża pretensje mogłyby się pojawić zwłaszcza u ludzi, którzy mają bliskich, którzy przestraszyli się Pana Boga, bo straszono ich ... Bogiem, bo przeszli jakieś traumatyczne wydarzenia w dzieciństwie, wówczas, gdy człowiek jest jak gąbka i ten człowiek ciągle jest kuszony przez doświadczenie tej traumy).
Liturgia Kościoła jest darem Kościoła. Można prosić o dar większy, ale prosić, nawet natarczywie, ale nie wojować z Kościołem, dyskredytować.
biniobill likes this.
tahamata
polski 09:57

Świętej Tradycji Quas tu nie głosi. Głosi pretensje do Kościoła oraz...świętość tych pretensji. (Ludzie umieją czytać, nawet teksty propagandowe)

---------------------

Mylisz się, to nie @Quas Primas dzieli się pretensjami, to Święta Tradycja obnaża skalę odstępstwa, to rzesze świętych kpią ze świeckich (oddanych światu) hierarchów, to dokumenty apostolskiego Kościoła …More
polski 09:57

Świętej Tradycji Quas tu nie głosi. Głosi pretensje do Kościoła oraz...świętość tych pretensji. (Ludzie umieją czytać, nawet teksty propagandowe)

---------------------

Mylisz się, to nie @Quas Primas dzieli się pretensjami, to Święta Tradycja obnaża skalę odstępstwa, to rzesze świętych kpią ze świeckich (oddanych światu) hierarchów, to dokumenty apostolskiego Kościoła bezlitośnie recenzują obecne.
Quas Primas likes this.
polski
@Quas Primas
Błędem jest zwalczanie Tradycji, oczywistym błędem... ale nie trzeba być uczonym by widzieć, że tu idzie o to by wyjść przed tego, który jest posłany jako prezbiter (kapłan) dla zgromadzenia eucharystycznego. By żądać (nie zważając na świętość zgormadzenia euchrystycznego). By mieć pretensje (nie zważając na świętość zgormadzenia euchrystycznego). By robić demonstracje …More
@Quas Primas
Błędem jest zwalczanie Tradycji, oczywistym błędem... ale nie trzeba być uczonym by widzieć, że tu idzie o to by wyjść przed tego, który jest posłany jako prezbiter (kapłan) dla zgromadzenia eucharystycznego. By żądać (nie zważając na świętość zgormadzenia euchrystycznego). By mieć pretensje (nie zważając na świętość zgormadzenia euchrystycznego). By robić demonstracje (np. w czerwonych płaszczach, nie zważając na świętość zgormadzenia euchrystycznego)
U nas jest wiele kościołów. U siebie wychodzę do Komunii ze skrzyżowanymi rękami, tydzień temu w innej parafii (bo krewni mieli intencję mszalną za kogoś z naszej rodziny) - na klęcząco, przy balaskach, jeszcze innym razem i gdzie indziej - w postawie stojącej do ust (bo ksiądz przepraszał przed mszą, że nie chciałby podawać Komunii na ręce, bo był za granicą i tam coś go zaniepokoiło i ten niepokój jest silniejszy...). Nie ma problemu, jeśli nie ma problemu miejsca prezbitera (kapłana) w zgromadzeniu eucharystycznym. NAPRAWDĘ NIE MA PROBLEMU. W realu. Chyba, że są pretensje... Kto powoduje pretensje w sercu ? (Proste - niezgoda na swój krzyż. Przecież to jest codzienne doświadczenie, także moje).
tahamata
parvusom i ich klonom przypominam, że Głowa Kościoła nakazała swoim wikariuszom, by chrzcili i nauczali inne narody. Ciężko to uczynić, gdy przez gardło nie przechodzi Imię naszego Zbawiciela.
Quas Primas and 2 more users like this.
Quas Primas likes this.
mkatana likes this.
22Cecylia likes this.
biniobill
@Quas Primas
Miałem ci nie odpowiadać bo wyręczył mnie w tym @polski.
Wyliczasz wszystkie "grzeszki" jakie się namnożyły przez te wszystkie lata i którymi obkładasz Kościół Rzymskokatolicki. To takie niepotrzebne problemy, na które zwykły wierny nie zwraca uwagi... Jakieś klęczniki, nie pisanie z dużej litery, stanie tyłem do ołtarza, brak łaciny, której już się nikt nie uczy oprócz naukowców,…More
@Quas Primas
Miałem ci nie odpowiadać bo wyręczył mnie w tym @polski.
Wyliczasz wszystkie "grzeszki" jakie się namnożyły przez te wszystkie lata i którymi obkładasz Kościół Rzymskokatolicki. To takie niepotrzebne problemy, na które zwykły wierny nie zwraca uwagi... Jakieś klęczniki, nie pisanie z dużej litery, stanie tyłem do ołtarza, brak łaciny, której już się nikt nie uczy oprócz naukowców, wyrażanie radości podczas Eucharystii za pomocą "zakazanych" instrumentów... i wiele innych sztucznie wyolbrzymionych po to tylko żeby mieć pretekst do negacji tzw. przez ciebie "kościoła posoborowego". Czy wyśmiewam się z ludzi jeżdżących na msze 100 km i więcej zamiast uczęszczać na mszę będącą w odległości 100 m od domu w kościele parafialnym???
Skoro ma się chleb to po co szukać chlebusia?
Do czego namawiasz ludzi i dlaczego rzucasz im utrudnienia pod nogi? To jest świadome zabijanie wiary w sercach ludzi czytających twoje komentarze i podobnych tobie zwiedzionych przez ojca kłamstwa nieszczęśników.

P.S. Dzisiaj jest niedziela i proponuję udać się na mszę świętą, nie tą w odległości 100 km od miejsca zamieszkania tylko do kościoła w tej samej dzielnicy lub miejscowości.
ZBM
Papież Franciszek przemilcza fakt, że obecny kryzys na świecie jest właśnie wywołany głównie polityką globalistyczną. Zamiast przedstawienia uczciwej diagnozy, doszukuje się go w jakimś "upraszczającym redukcjonizmie, który widzi tylko dobro lub zło", zaprzeczając w ten sposób podstawom własnej wiary.
tahamata likes this.
ZBM
Filozofia Papieża Franciszka to najwyraźniej idea urządzania świata na wzór budowania domu od dachu a nie od fundamentów.
One more comment from ZBM
ZBM
"Wiem, że podzielacie moje przekonanie, iż wiele więcej należy jeszcze dokonać i że w czasach kryzysu i trudności gospodarczych nie wolno zatracić ducha globalnej solidarności."

"Dobry przywódca polityczny to ten, kto mając na uwadze interesy wszystkich, wykorzystuje chwilę, w duchu otwartości i pragmatyzmu. Dobry przywódca polityczny zawsze woli inicjować procesy niż zajmować przestrzenie (…More
"Wiem, że podzielacie moje przekonanie, iż wiele więcej należy jeszcze dokonać i że w czasach kryzysu i trudności gospodarczych nie wolno zatracić ducha globalnej solidarności."

"Dobry przywódca polityczny to ten, kto mając na uwadze interesy wszystkich, wykorzystuje chwilę, w duchu otwartości i pragmatyzmu. Dobry przywódca polityczny zawsze woli inicjować procesy niż zajmować przestrzenie (por. Evangelii gaudium, 222-223)."

Wszystkie definicje Papieża Franciszka służą masońskiej idei sprawowania władzy globalnej przez rząd światowy.
polski
Świętej Tradycji Quas tu nie głosi. Głosi pretensje do Kościoła oraz...świętość tych pretensji. (Ludzie umieją czytać, nawet teksty propagandowe)
biniobill and one more user like this.
biniobill likes this.
ona likes this.
polski
Quas tradycyjnie pisze nieprawdę. Nie widać bowiem na glorii krytyki tego co Quas wymienia. Widać natomiast ciągłe biadanie że nie wszyscy chcą Quas i jej koleżanki oraz kolegów NAŚLADOWAĆ
biniobill and one more user like this.
biniobill likes this.
ona likes this.
Quas Primas
biniobill- już samo to, że Tradycja piszesz przez małe "t" - oznacza, że NIC o Tradycji nie wiesz, bowiem ŻADEN katolik, nie dopuściłby się takiej gafy. To tak, jakbyś napisał "pismo święte"... Nota bene piszesz również za innych, a zarówno Ty jak ci inni, krytykujecie łacinę, śpiew gregoriański, to że kapłan stoi przodem do Boga, komunię św. na kolanach , jednocześnie milcząc lub krytykując …More
biniobill- już samo to, że Tradycja piszesz przez małe "t" - oznacza, że NIC o Tradycji nie wiesz, bowiem ŻADEN katolik, nie dopuściłby się takiej gafy. To tak, jakbyś napisał "pismo święte"... Nota bene piszesz również za innych, a zarówno Ty jak ci inni, krytykujecie łacinę, śpiew gregoriański, to że kapłan stoi przodem do Boga, komunię św. na kolanach , jednocześnie milcząc lub krytykując nas, za krytykę mszy z udziałem gitar, tańcy, oklasków.... Ty sam wyśmiewasz się z ludzi, którzy 50, czy 100 km jeżdżą na Mszę trydencką. A więc - nieświadomie, ale wyrzekasz się Tradycji, bo jak inaczej nazwać to, co robisz? A jeśli chodzi o mnie, to nie wyrzekam się kościoła posoborowego, tylko wskazuję na Jego protestantyzację świadomie doprowadzoną przez wrogów kościoła i mając tę wiedzę, którą mam dziś - dzięki łasce od Dobrego Boga, ubolewam, że zniszczono to, co w Kościele było nieskalane i święte. Jeśli tego nie widzisz, to już nie mój problem. Gdybyś tego pragnął, chociażby dlatego, żeby mi, innym lub sobie udowodnić, że nie mamy racji, znalazłbyś i zapewne byłbyś zdziwiony...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------biniobill 17:02

Quas Primas napisała:
Kto odrzuca Pismo Święte bądź Tradycję, nie jest katolikiem. Inna religia. Fałszywa, nie dająca zbawienia.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odniosłaś się to słów napisanych przeze mnie do tahamaty.
Manipulujesz.
Nikt z katolików uczęszczających na Mszę Świętą w Kościele Rzymskokatolickim nie wyrzeka się tradycji ani Pisma Świętego. To Wy wyrzekacie się Kościoła po II Soborze. My przyjmujemy to co daje nam Nasz Kościół. Jesteśmy wiernymi.
polski
@The Last CATHOLIC

Niechbym się mylił, ale z Twoich wpisów sądząc mam wrażenie, że Twoja babcia jeszcze nie zaczęła przekazywać Ci wiary. Tak czy inaczej - módl się za Babcię.
The Last CATHOLIC
polski
. (Dzięki, notabene Drodze Neokatechumenalnej, bo sama Babcia nie dałaby rady)
----------------------------------------------
jak widać moja babcia dała rady a twoja nie
Quas Primas likes this.
The Last CATHOLIC
biniobill
Żebyś był w stanie pokazać palcem
Ale jesteś tylko zdolny do puszczenia bąka i wyjścia na zewnątrz z dumą żeś dużo nasmrodził
=============================================
moja propozycja wsadź sobie ten palec w to miejsce do puszczania bąka
biniobill
VRS napisał:
PS Nie sądzę żeby wielu masonów/żydów było w czyśćcu.
-------------------------------------------------------------------------------
Tego nie możesz wiedzieć i nawet nie masz zdolności, żeby osądzić. Odpuść sobie z gdybaniem bo nie twoja rzecz kto ma tam przebywać a kto nie. Czyjeś wyobrażenia i intencje mogą się różnić drastycznie od faktów.
jadwiska likes this.
polski
@The Last CATHOLIC

Babcia nauczyła mnie modlitwy "a zwłaszcza za tych, którzy w czyścu znikąd ratunku nie mają". Myślę, że tam może być wielu tych masonów, żydów i tych innych. Chciałbym być im wiernym.
Tak my katolicy rozumiemy wierność Bogu i człowiekowi. (Dzięki, notabene Drodze Neokatechumenalnej, bo sama Babcia nie dałaby rady).
polski
@tahamata Sztuczki erystyczne są chlebem powszednim nawet w niektórych w publikacjach teologicznych. Tu na portalu roi się od nich. Nie uciekam się (świadomie) ani do sztuczek erystycznych, ani do ich wykazywania. Powidziano bowiem: "Nie opierajcie się złu".
biniobill
The Last CATHOLIC napisał:
------ niewątpliwie wierni wszystkim herezjom , żydom i masonom
Quas Primas likes this. 19:2
6
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Żebyś był w stanie pokazać palcem tych hipotetycznych masonów i żydów, i wyliczyć te herezje traktowałbym cię poważnie, i być może wymieniłbym kilka zdań z tobą na jakiś temat.…More
The Last CATHOLIC napisał:
------ niewątpliwie wierni wszystkim herezjom , żydom i masonom
Quas Primas likes this. 19:2
6
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Żebyś był w stanie pokazać palcem tych hipotetycznych masonów i żydów, i wyliczyć te herezje traktowałbym cię poważnie, i być może wymieniłbym kilka zdań z tobą na jakiś temat. Ale jesteś tylko zdolny do puszczenia bąka i wyjścia na zewnątrz z dumą żeś dużo nasmrodził. Cóż, niektórym takie zachowanie się podoba.
jadwiska likes this.
tahamata
Karygodnym zachowaniem jest próba głoszenia prawdy za pomocą sztuczek erystycznych czy manipulowanie czytelnikiem. Nie zgadzam się z takimi metodami. Cel nie uświęca środków. A samo dostrzeganie takich zachowań u innych w niczym nie zbliża mnie do poczucia się większym grzesznikiem. Potrafię i bez tego posypać łeb popiołem... Nieprzyjacielem człowieka jest diabeł, a nie sam człowiek. Nosimy …More
Karygodnym zachowaniem jest próba głoszenia prawdy za pomocą sztuczek erystycznych czy manipulowanie czytelnikiem. Nie zgadzam się z takimi metodami. Cel nie uświęca środków. A samo dostrzeganie takich zachowań u innych w niczym nie zbliża mnie do poczucia się większym grzesznikiem. Potrafię i bez tego posypać łeb popiołem... Nieprzyjacielem człowieka jest diabeł, a nie sam człowiek. Nosimy wszyscy piętno grzechu pierworodnego i tu jest przyczyna zła, w którym tapla się świat.
polski
@tahamata 18:46
>>@polski Nie muszę być lekarzem, żeby stwierdzić że mnie głowa boli<<.
-----------------------------------------------------
Wiem o tej Twojej cesze. Myślę, że dlatego umówiłeś się na piwo z pewnym userem wciskanym tu do kategorii neonów.
Tym niemniej znajomość logiki i różnych sztuczek erystycznych (których można dopuszczać się świadomie i nieświadomie…More
@tahamata 18:46
>>@polski Nie muszę być lekarzem, żeby stwierdzić że mnie głowa boli<<.
-----------------------------------------------------
Wiem o tej Twojej cesze. Myślę, że dlatego umówiłeś się na piwo z pewnym userem wciskanym tu do kategorii neonów.
Tym niemniej znajomość logiki i różnych sztuczek erystycznych (których można dopuszczać się świadomie i nieświadomie) pomaga widzieć swój grzech. W dzisiejszym Kościele tak mało świętości, bo tak mało rozeznania swoich grzechów. Swoich.
Dojrzały w wierze (w Dobrą Nowinę) katolik siebie uważa za "nieprzyjaciela człowieka" (... i kocha też tego nieprzyjaciela). Nauka logiki jeśli jest narzędziem do zobaczenia w sobie nieprzyjaciela nie jest najgorsza. Dzięki Bogu. Bo bez zobaczenia miłości Boga (w czym logika na nic się nie przydaje) człowiek widzący siebie "bez makijażu" musiałby zniechęcić się, wpaść w depresję albo jeszcze gorzej.
tahamata
@polski
Nie muszę być lekarzem, żeby stwierdzić że mnie głowa boli.
The Last CATHOLIC
biniobill 17:02
Jesteśmy wiernymi.

polski 17:13
Tak. "Wierni" - oto odpowiedz
-----------------------------------------
niewątpliwie wierni wszystkim herezjom , żydom i masonom
Quas Primas likes this.
polski
Tak. "Wierni" - oto odpowiedz na ten zarzut Tahamaty ad logiki (Swoją drogą widać że Tahamata logicznie myśli gdy wypowiada się o tym co zna. Logiki jako nauki z pewnością nie zna).
biniobill
Quas Primas napisała:
Kto odrzuca Pismo Święte bądź Tradycję, nie jest katolikiem. Inna religia. Fałszywa, nie dająca zbawienia.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odniosłaś się to słów napisanych przeze mnie do tahamaty.
Manipulujesz.
Nikt z katolików uczęszczających na Mszę Świę…More
Quas Primas napisała:
Kto odrzuca Pismo Święte bądź Tradycję, nie jest katolikiem. Inna religia. Fałszywa, nie dająca zbawienia.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odniosłaś się to słów napisanych przeze mnie do tahamaty.
Manipulujesz.
Nikt z katolików uczęszczających na Mszę Świętą w Kościele Rzymskokatolickim nie wyrzeka się tradycji ani Pisma Świętego. To Wy wyrzekacie się Kościoła po II Soborze. My przyjmujemy to co daje nam Nasz Kościół. Jesteśmy wiernymi.
jadwiska likes this.
biniobill
tahamata napisał:
Pseudo-katolicy, którzy uznają jedynie Magisterium Kościoła po roku 1962
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie wiem skąd takie tezy wyciągasz, pewnie z kapelusza, ale to nieprawda, że tzw. przez was modernistyczni katolicy nie uznają nauczania Kościoła przed Soborem II Watykańskim. To wy, nazywający się …More
tahamata napisał:
Pseudo-katolicy, którzy uznają jedynie Magisterium Kościoła po roku 1962
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie wiem skąd takie tezy wyciągasz, pewnie z kapelusza, ale to nieprawda, że tzw. przez was modernistyczni katolicy nie uznają nauczania Kościoła przed Soborem II Watykańskim. To wy, nazywający się tradycjonalistami wypieracie się Kościoła po Soborze II.
jadwiska likes this.
tahamata
"Jednak przy całym szaleństwie , przypominają zeświecczonym ludziom katolickie prawdy o Bogu . Dlatego uważam ich za katolików. Dlatego uważam ich za szaleńców szkodzących Kościołowi."
---------
Błąd logiczny. Jeśli są katolikami i przypominają prawdy o Bogu to nie mogą szkodzić Kościołowi. Po prostu.
polski
Bojownicy przychodzą, efekty potem mamy na portalu z tytułem typu: Skandal na NOMie. Gdzie był arcybiskup? Innych duszpasterzy nam potrzeba, takich jak...i następuje wyliczanka, przy czym niektóre"autorytety" ekskomunikowane... Bojownik jak to bojownik jest gorący, więc podpierają się Pismem Świętym tworząc prywatną tradycję. Jednak przy całym szaleństwie , przypominają zeświecczonym ludziom …More
Bojownicy przychodzą, efekty potem mamy na portalu z tytułem typu: Skandal na NOMie. Gdzie był arcybiskup? Innych duszpasterzy nam potrzeba, takich jak...i następuje wyliczanka, przy czym niektóre"autorytety" ekskomunikowane... Bojownik jak to bojownik jest gorący, więc podpierają się Pismem Świętym tworząc prywatną tradycję. Jednak przy całym szaleństwie , przypominają zeświecczonym ludziom katolickie prawdy o Bogu . Dlatego uważam ich za katolików. Dlatego uważam ich za szaleńców szkodzących Kościołowi.
jadwiska and one more user like this.
jadwiska likes this.
biniobill likes this.
tahamata
Pseudo-katolicy, którzy uznają jedynie Magisterium Kościoła po roku 1962 nie mają nic wspólnego z prawdziwą Tradycją Kościoła katolickiego.
polski
@biniobill
Żartuję sobie, ale rzeczywiście w Kościele (ostariusze ?) dbali by nikt nie ochrzczony nie wszedł na zgromadzenie. Bo gdyby wszedł to tak jakby małżeństwu w sypialni zamontowano kamery... Byłoby to oglądanie pornografii?
Quas Primas
Kto odrzuca Pismo Święte bądź Tradycję, nie jest katolikiem. Inna religia. Fałszywa, nie dająca zbawienia.
( ks. Jacek Bałemba)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------biniobill 15:41

@tahamata
Nie znasz nas katolików. Wyobraź sobie, że tymi posoborowymi katolikami są …More
Kto odrzuca Pismo Święte bądź Tradycję, nie jest katolikiem. Inna religia. Fałszywa, nie dająca zbawienia.
( ks. Jacek Bałemba)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------biniobill 15:41

@tahamata
Nie znasz nas katolików. Wyobraź sobie, że tymi posoborowymi katolikami są wszyscy, którzy uczestniczą we mszach w każdą niedzielę w liczbie połowy ludności zamieszkującej w Polsce, lub więcej, nie mówiąc o tych za granicą.
Tylko prawda wyzwala likes this.
biniobill
@polski napisał:
Wasze żale, że katolicy nie wpuścili Was na Mszę. :-) Ktoś tu pisał że cerbery pod drzwiami pilnowały
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opętani mają problem z wejściem do kościoła a także z wytrzymaniem na Mszy Świętej. Niektórzy nie przyznają się do tego i wymyślają bajki aby …More
@polski napisał:
Wasze żale, że katolicy nie wpuścili Was na Mszę. :-) Ktoś tu pisał że cerbery pod drzwiami pilnowały
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opętani mają problem z wejściem do kościoła a także z wytrzymaniem na Mszy Świętej. Niektórzy nie przyznają się do tego i wymyślają bajki aby usprawiedliwić swoją rezygnację z uczestnictwa w Eucharystii.
jadwiska and one more user like this.
jadwiska likes this.
tahamata likes this.
MsPandevida
EL PADRE TEODORO "EL MIEDO" PARTE 1
Irapuato
Aún no lo he hecho hoy..
Grazie,Don Minutella ! Perseveri !