22:59

Pápež František: Obvinený z viacerých heréz

Len sem poniektorí nepíšte, že to JA bojujem proti pápežovi Františkovi, ale zamyslite sa nad týmto videom.
Coburg
Ďaľší "pozdrav" od FACEBOOKU. Takže zbohom buď, slob oda prejavu a názoru!

Počas 7 dní nemôžete uverejňovať ani komentovať

Dôvodom je to, že ste už predtým uverejnili niečo, čo nebolo v súlade s našimi Normami komunity.

Tento príspevok je v rozpore s našimi normami týkajúcimi sa nenávistných prejavov, takže ho nemôže vidieť nikto iný.

www.facebook.com/anton.selecky.3
www.facebook.com/…More
Ďaľší "pozdrav" od FACEBOOKU. Takže zbohom buď, slob oda prejavu a názoru!

Počas 7 dní nemôžete uverejňovať ani komentovať

Dôvodom je to, že ste už predtým uverejnili niečo, čo nebolo v súlade s našimi Normami komunity.

Tento príspevok je v rozpore s našimi normami týkajúcimi sa nenávistných prejavov, takže ho nemôže vidieť nikto iný.

www.facebook.com/anton.selecky.3
www.facebook.com/photo.php

LGBTI mor sa šíri po Slovensko ďalej, už je v srdci Sovenska - Banskej Bystrici.

Jeden z transparentov ich jasne definuje:
zaujimavé... facebookovej komunite nevadi satanova komunita, ale kresťanov budu blokovať
Coburg
Asi s tým nič nič narobíme, sú drzí ako ploštice. Nenávisti proti Cirkvi sú plné médiá, ale to je zrejme v rámci "pravidiel ich komunity".
Ploštice jsou drzé? :) Antone to slyším poprvé....
Avšak vo vzácnom interview pre týždenník talianskeho denníka Corriere della Sera, 92-ročný bývalý pontifik zdôraznil, že "je len jeden pápež, a to František".

"Jednota (katolíckej) cirkvi bola po celé stáročia vždy ohrozovaná. Bolo to tak počas celej jej histórie. Vojna, vnútorné rozbroje, odstredivé sily aj hrozba schizmy," uviedol Benedikt XVI.

Nakoniec však pocit, že cirkev je a musí byť …More
Avšak vo vzácnom interview pre týždenník talianskeho denníka Corriere della Sera, 92-ročný bývalý pontifik zdôraznil, že "je len jeden pápež, a to František".

"Jednota (katolíckej) cirkvi bola po celé stáročia vždy ohrozovaná. Bolo to tak počas celej jej histórie. Vojna, vnútorné rozbroje, odstredivé sily aj hrozba schizmy," uviedol Benedikt XVI.

Nakoniec však pocit, že cirkev je a musí byť jednotná, vždy prevážil. Jednota bola vždy silnejšia ako napätie a vnútorné konflikty.
pokorny and one more user like this.
pokorny likes this.
Peter(skala) likes this.
Emeritný pápež Benedikt XVI vyjadril podporu pápežovi Františkovi a dištancoval sa od ultrakonzervatívneho krídla katolíckej cirkvi, ktoré súčasného pontifika často odmieta ako príliš liberálneho. Vo štvrtok (27. 6.) o tom informovala agentúra DPA.
Coburg
Zaujímavé, najprv odstránili Pontifika Benedikta, a teraz sa zaštiťujú jeho vyjadreniami. Ja by som ale chcel vidieť prameň - teda originál toho rozhovoru.
No jo coburg odstránili ho
"Emeritný pápež Benedikt XVI vyjadril podporu pápežovi Františkovi a dištancoval sa od ultrakonzervatívneho krídla katolíckej cirkvi, ktoré súčasného pontifika často odmieta ako príliš liberálneho. Vo štvrtok (27. 6.) o tom informovala agentúra DPA."
Toto by si mali stále dookola čítať tí,ktorí si ešte myslia ,že Benedikt XVI bol odstránený ,lebo stál tomuto všetkému v ceste. :)
Ružena likes this.
Coburg a podľa jeho pontifikátu nevidíš komu slúžil?

Benedikt XVI 2005-2013


Prvého januára 2011 vo svojom novoročnom prejave povedal:

„ Aby sme si pripomenuli veľké historické gesto môjho predchodcu a slávnostne obnovili záväzok veriacich všetkých náboženstiev žiť vlastnú vieru ,ako službu mieru“
Takže v Asissi si pod patronátom Jána Pavla II dali všetci spoločne slávnostne záväzok ,že každý …More
Coburg a podľa jeho pontifikátu nevidíš komu slúžil?

Benedikt XVI 2005-2013


Prvého januára 2011 vo svojom novoročnom prejave povedal:

„ Aby sme si pripomenuli veľké historické gesto môjho predchodcu a slávnostne obnovili záväzok veriacich všetkých náboženstiev žiť vlastnú vieru ,ako službu mieru“
Takže v Asissi si pod patronátom Jána Pavla II dali všetci spoločne slávnostne záväzok ,že každý zostane pri svojich náboženstvách, modlách , bludoch a rúhaniach . Toto modloslužobné stretnutie www.youtube.com/watch nazýva Benedikt "veľkým historickým gestom". Ano,bolo veľkým triumfom Božieho nepriateľa. Pokračoval v tejto "peknej tradíciii" až do konca.
Čo urobil Benedikt proti týmto bludom? www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/literatura/44_rozsirovanyc…
Nič? Tak začo má byť považovaný za pravoverného pápeža???
Monika G and one more user like this.
Monika G likes this.
BernadettaJaMalinka likes this.
Coburg
Jan Bosco píšeš - ak propagujem nenávistné a nepodložené videá voči pápežovi Františkovi, tak nepriamo s nimi súhlasím a bojujem spoločne so Satanom voči Kristovmu námestníkovi.

Toto je slovník starých komunistov a dnešných "slniečkárov." Akonáhle sa objaví niečo, čo im nesedí, hneď to je vymyslené, nenávistné, nekorektné, fašistické. "Jan Bosco", ak meteorológ hlási prichádzajúce tornádo, tak …More
Jan Bosco píšeš - ak propagujem nenávistné a nepodložené videá voči pápežovi Františkovi, tak nepriamo s nimi súhlasím a bojujem spoločne so Satanom voči Kristovmu námestníkovi.

Toto je slovník starých komunistov a dnešných "slniečkárov." Akonáhle sa objaví niečo, čo im nesedí, hneď to je vymyslené, nenávistné, nekorektné, fašistické. "Jan Bosco", ak meteorológ hlási prichádzajúce tornádo, tak PROPAGUJE skazu? Čo to splietaš? Ak tu je autentické nakrútené VIDEO dokonca bez komentára a s pravými osobami, tak to je NEPODLOŽENÉ? Aký boj SPOLU so Satanom? Kristus povedal dokonca Petrovi, ktorého ustanovil za svojho nástupcu: "Choď mi z cesty, SATAN, lebo nemáš zmysel pre Božie veci, ale len pre ľudské!" KTO je potom ten satan? Keď si budete strkať hlavu do piesku, lebo vás to "vyrušuje" a "nevyhovuje", vám to, tak si potom fakt robte, ako chcete.
Pod vlákna Libora Halíka nemohu, jsem blokovaný a šiřitel spekulací dobře ví proč, podobně tak nemohu pod stejně jatého Barbarina, který si myslí, že mám snad dvě stě registrací, ale spíše to neustále opakuje z prosté zášti, aby mne znevěrohodnil. A z tohoto důvodu vkládám komentář Coburga a součaně mu děkuji, že toto uvedl. Bylo to pod diskuzním vláknem Libora Halíka, který k tomu uváděl další …More
Pod vlákna Libora Halíka nemohu, jsem blokovaný a šiřitel spekulací dobře ví proč, podobně tak nemohu pod stejně jatého Barbarina, který si myslí, že mám snad dvě stě registrací, ale spíše to neustále opakuje z prosté zášti, aby mne znevěrohodnil. A z tohoto důvodu vkládám komentář Coburga a součaně mu děkuji, že toto uvedl. Bylo to pod diskuzním vláknem Libora Halíka, který k tomu uváděl další své podezřívavé zhůvěřilosti, ale já jsem především rád, že Coburg uvedl fakta a tento text. Děkuji Antone v tomto směru za objektivitu. Je velmi důležité vidět věci i lidské osudy v kontextu a v dynamice vývoje na pozadí mnoha okolností, které je potkají.... I svatí v tomto směru prodělávali genesi a jejich život nebyl takový svatouškovský jak si možná myslíme.... A je to krásné, jak každý lidský osud je utvářen prostředím a dramaty, která ho potkají a někdy i paradoxy. Bůh buď milostiv těm co Ho hledají a vkládají do Něho své naděje.... Děkuji Coburgu!
--------------------------------------------------

Coburg
pred 11 hodinami

Libor pokiaľ som informovaný, Horáková sa obrátila a zomrela ako veriaca, svedčí o tom jej list pred popravou

Tři hodiny před popravou

Moji nejmilejší, bezradná a zoufalá nejsem - a toto nehraji, je to ve mně tak klidné, poněvadž mám klid ve svém svědomí. ...

Mám Vás tolik, tolik ráda. Líbám Vás a tisknu. Jsem v mysli a modlitbách jen a jen u Vás. Hrála jsem to snad špatně, ale myslela jsem to poctivě. To mi můžete věřit. Jsem pokorná a odevzdaná do vůle Boží - tuto zkoušku mi určil a já jí procházím s jediným přáním: abych splnila zákony Boží a zachovala své čestné lidské jméno. Neplačte - neteskněte moc - je mi to takhle lepší než pozvolna umírat. Dlouhou nesvobodu už by mé srdce nevydrželo. Takto se rozletím, zase do polí a luk, strání a k rybníkům, na hory i v nížiny. Budu zase nespoutaná, a ten klid a mír. Dejte mi ho - bylo toho tolik, co bylo nutno překonávat - chci už jít. Nebraňte mi svým nářkem. Musíte teď žít také za mne. Líbám Vás, líbám. S Bohem!

Cítím; stojíte tu se mnou. Teď ještě pevný ruky stisk.... Ptáci už se probouzejí - začíná svítat. Jdu s hlavou vztyčenou.

Milada

www.vira.cz/…/milada-horakova…

Líbi se mi toChat

Více

Nahlásit

Upravit komentář

Odstranit komentář

Kallistratos se to líbí.
pred 20 minútami
Kalli,lebo vedia že si škodná :) Vlk v rúchu baránčom :)
Vážně? A corpus delicti prosím?
pokorny
Jednota s Kristom. :) Keby to bolo také ľahké, tak sme všetci v nebi. Nebojte sa. Pýtaš sa, čo robiť? V prvom rade venovať sa trošku svojej duši. Pozrieť sa do zrkadla. Pomodliť sa: Ježišu, tichý a pokorný srdcom, pretvor moje srdce podľa tvojho srdca.
In nomine Jesus likes this.
Ako moze namestnik Krista hovorit v zakladnych veciach spasy duse v priamom rozpore s tym co hovori Kristus?? Vy kebyze ste riaditel firmy, co by ste povedali svojmu zastupcovi keby v case vasej nepritomnosti urobil zmatok a vydaval by rozkazy uplne opacne ako vy? A firmu by dostal do krizy.. ??
BernadettaJaMalinka ako?! Slobodna vola!!! Kazdy clovek sa rozhoduje komu bude sluzit. Tuto slobodu nam dava nas Boh, Otec vsemohuci. A tak sa aj bergoglio rozhodol.
Ja som v jednote so vsetkymi pravovernymi papezmi, s ich ucenim, ktori boli v cirkvi od sv. Petra - ale su aj taki, je ich az 21, co boli posmrtne exkomunikovani a kvoli herezam vyhlaseni za neplatnych papezov, s tymi v ziadnom pripade jednotu mat nemozem a nesmiem posluchat nikoho co hovori inak ako Kristus! Hoc by aj sam anjel z neba hlasal nieco ine ako apostoli hlasali, nesmiem ho posluchnut!…More
Ja som v jednote so vsetkymi pravovernymi papezmi, s ich ucenim, ktori boli v cirkvi od sv. Petra - ale su aj taki, je ich az 21, co boli posmrtne exkomunikovani a kvoli herezam vyhlaseni za neplatnych papezov, s tymi v ziadnom pripade jednotu mat nemozem a nesmiem posluchat nikoho co hovori inak ako Kristus! Hoc by aj sam anjel z neba hlasal nieco ine ako apostoli hlasali, nesmiem ho posluchnut! To je prikaz Pana Jezisa. Tohto bud posluchate alebo nie. Papezska postupnost nie je ziadna magia.. Papezstvo aj knazstvo, aj kazda ina sviatost musi byt spojene s vierou vo svate tajomstva nasej viery hlasanej apostolmi. Kde nieje viera v nebo, peklo, bozi sud, spravodlive tresty pre neveriacich a hriesnikov, tam niet reci o krestanstve!!
Monika G likes this.
Mudro pises! Akurat nevidis. To je problem, ktory mas. Na co ti je teoria, ked ju do praxe nedas?! Je nevyvratitelne, ze bergoglil ide PROTI Jezisu Kristu. A ty sa modlis s nim v jednote. Pan Jezis povedal: kde ide tvoj pastier, ty ides za nim.
Pytam sa: co je s tymi ludmi, ktori sa v SLEPEJ poslusnosti modlili s exkomunikovanymi papezmi? Cas nedokazes vratit. Obhajoba na Bozom sude nebude. …More
Mudro pises! Akurat nevidis. To je problem, ktory mas. Na co ti je teoria, ked ju do praxe nedas?! Je nevyvratitelne, ze bergoglil ide PROTI Jezisu Kristu. A ty sa modlis s nim v jednote. Pan Jezis povedal: kde ide tvoj pastier, ty ides za nim.
Pytam sa: co je s tymi ludmi, ktori sa v SLEPEJ poslusnosti modlili s exkomunikovanymi papezmi? Cas nedokazes vratit. Obhajoba na Bozom sude nebude. Obhajovat sa mozes iba na zemi svojimi skutkami a vierou.
Pochopila si o com pisem?!
apredsasatoci, to si mne pisal? moj pastier je Jezis a s frantiskom nie som v jednote, ved preto to pisem..
Apredsasatoci, chapem co pises a mozem s tymto plne suhlasit. Kazdy kto v slepej poslusnosti nasleduje heretika, pacha smrtelny hriech a bude/je zatrateny. Pretoze heretika posluchat nesmieme. Na to nam Boh dal rozum aby sme rozlisovali a na x miestach v pisme nas varuje pred falosnymi pastiermi, aby sme si dali velky pozor, koho pocuvame.
Odkedy mi Boh v tomto dal svetlo, ziadnu jednotu s franti…More
Apredsasatoci, chapem co pises a mozem s tymto plne suhlasit. Kazdy kto v slepej poslusnosti nasleduje heretika, pacha smrtelny hriech a bude/je zatrateny. Pretoze heretika posluchat nesmieme. Na to nam Boh dal rozum aby sme rozlisovali a na x miestach v pisme nas varuje pred falosnymi pastiermi, aby sme si dali velky pozor, koho pocuvame.
Odkedy mi Boh v tomto dal svetlo, ziadnu jednotu s frantiskom nemozem mat a nemam.
Monika G likes this.
I vy jedny jednoty....
Liborovi raději moc nevěřit, trpí očividně spekulativní fantazií a nejen v těchto věcech. Věci sporné nebo nespolehlivé bez problémů považuje za věrohodné a ověřené. A to je velká chyba.
27.6.1950 oběšena ta, která oběsila PMarie sochu
Zedad
@pokorny papež by měl znát Bibli.
Papež ji zná, ale zřejmě Zedad má mezery.
In nomine Jesus likes this.
Zedad
@Kallistratos no neznám a netvrdím, že znám
Theodorá-Máriá likes this.
Pak je pán Zedad diskvalifikován v souzení znalosti jiných.
pokorny
Opakovať ako v škôlke :) to tu musíme viacerí. Píšete, že nebojujete proti pápežovi Františkovi. Ak považujete pápeža Františka za svojho pápeža, tak ako píšete, mal by ste mu viacej dôverovať. Ale ak pochybujete dokonca aj o činoch Jána Pavla II, zaradil ste sa asi niekam inam.
Zedad
No tak pastýře beránků povolal Kristus.
Vždy platí a je to slovo Písma, že sodomie je hřích..
Zedad se zřejmě špatně informuje a nebo nerozumí například encyklice www.farnostsusice.cz/doc/amoris-laetitia…
Coburg
No dobre, aj mám rád vecný tón, toto tu su stále nejaké prekáračky urážanie sa, chytanie za slovíčka, , a hádky ako fakt v škôlke. Pripadám si tu tak. Kto chce, nech si napíše svoj názor, ale ako dospelý človek prosím.
In nomine Jesus likes this.
pokorný ,dobre si im poradil :) Mali by viac dôverovať Bergogliovi :) a nevadí ,že Bergoglio aj Ján Pavol II nehlásajú evanjelium ,ale slobodomurársky ekumenizmus?
Mates5485 and 3 more users like this.
Mates5485 likes this.
Monika G likes this.
BernadettaJaMalinka likes this.
apredsasatoci likes this.
Blahovec01 and one more user like this.
Blahovec01 likes this.
Mino35523 likes this.
Zedad
@In nomine Jesus myslíš, že p. Dohnal nėkdy dosáhne na papežský stolec?
Ty nebudes sudeny za hriechy pana dohnala, ci?
Zedad
@apredsasatoci máme odpovėdnost za své hříchy, a také za pohoršení, které způsobujeme
Theo píšeš blbosti ve své zavilosti... a zedad opět se svými floskulemi :) Ne, že by neměl pravdu, ale když slyším 100 x různé obecné věci, které jsou věřícím jasné jako facka, tak mi to už připadá jako klišé. A navíc když donekonečna něco podsouvá papežovi, tak mám obavu, že cílem není něco chápat, ale jen mírně prudit :)
Zedad Blahoslaveni, milujuci Pravdu. Pytam sa: teba pohorsuje Pravda?!
Zedad
@apredsasatoci tvoje pravda?
Zedad ak ti je svate Bozie Slovo a si schopny respektovat suvis nemozes predsa pisat taketo hluposti, ci?
Aj bergoglio ma slobodnu volu. rozhodol sa, ze bude sluzit komu sluzi. Slobodnu volu respektuje aj sam Boh.
apredsasatoci likes this.
Coburg
Coburg daj niečo aj na sv. Jána Pavla aj on mal podobné akcie s moslimami, židmi, indiánmi, budhistami a pod. Či to si dával za jeho pôsobenia?
Ladislav Bajza likes this.
Napríklad z Assisi, preber nejaké video od Dohnalovcov a zverejni. Nemasti si pupok len na Frantiskovi.
Ladislav Bajza likes this.
Zedad
@In nomine Jesus pleteš si papeže s P. Dohnalem? Hmmmm
Čo tu trepeš. Nič také som nenapísal. Dohnalovci zostrihali videá z Assisi, keď tam mal sv. Ján Pavol II. stretnutie s rôznymi náboženstvami
A potom vyhlasujú anathemy. Dohnal môže byť pápežom akurát tak tebe, je vidieť u teba že si jeho fanúšik
Coburg
In nomine Jesus Neviem s kým mám tú česť, ale musím opakovať ako v škôlke: Nejde tu o stretnutia s inými náboženstvami, ale o divadlá s bozkávaním papúč pohanom. Alebo je to nejaký špecifický argentínsky rituál? Sv. Ján Pavol II. sa tiež stretol s inovercami, aj si ich uctil, aj keď ja by som mal na to svoj pohľad. Tiež si nemyslím, že Assisi bolo nejaký geniálny krok. Na druhej strane si zase …More
In nomine Jesus Neviem s kým mám tú česť, ale musím opakovať ako v škôlke: Nejde tu o stretnutia s inými náboženstvami, ale o divadlá s bozkávaním papúč pohanom. Alebo je to nejaký špecifický argentínsky rituál? Sv. Ján Pavol II. sa tiež stretol s inovercami, aj si ich uctil, aj keď ja by som mal na to svoj pohľad. Tiež si nemyslím, že Assisi bolo nejaký geniálny krok. Na druhej strane si zase nemyslím, že exkomunikácia pápežov a ešte k tomu svätých je podľa zdravého rozumu. To je Božia záležitosť, ako kto s čím príde pred Jeho tvár. Ja sa ale cítim veľmi dotknutý, keď akože "môj" pápež sa klania pohanom. To akoby robil aj za mňa a ja s tím jednoducho nesúhlasím. To nie je hlásanie Evanjelia. Kopa mučeníkov to neurobila kedysi a boli za to umučení. Tiež mohli sa vyhovárať na ekumenizmus s rímskymi "bohmi" alebo "toleranciu". Hádam uznáte, in nomine Jesus, že TO bol dôvod ich okamžitej spásy a svätosti, a nie tieto pofidérne zbližovacie teátre.
Monika G and 2 more users like this.
Monika G likes this.
Blahovec01 likes this.
apredsasatoci likes this.
Dívat se na Krista, znamená možná více chápat postoje papeže.... A každý papež přináší jinou spiritualitu a jiné postoje, podobně jako kněz ve farnosti, každý nějak Církev obohatí...
In nomine Jezus Dohnalovci zostrihali videá z Assisi? Daj teda tie pôvodné ,nech vidíme o čo išlo "svätému" jánovi Pavlovi II a ako to prekrútili :) Nech pravda vyjde najavo:)
In nomine Jesus tu je podľa teba to zostrihané a daj to pôvodné, www.youtube.com/watch
One more comment from Ladislav Bajza
In nomine Jezus -tiež môžeš vysvetliť prečo Ján Pavol II zvolal všetky modloslužobné náboženstvá do Assisi. :)
Trápí tě to? A kolik ti bylo Láďo v té době roků? Jak to ovlivnilo tvůj život do dneška? Hádám, že ses neprobudil až tento rok, že? Mít dobrou vůli, znamená učit se chápat příčinnost věcí... Nemít dobrou vůli, znamená hledat hůl ... Vyber si.
Kali ,malo by ťa trápiť ak niekto zostrihal videa "svätého otca" jána Pavla II a niekto z vás by tu mal dať tie nezostrihané ,aby všetci videli ,ako chceli prekrútiť túto Wojtylovu modloslužbu :)
Coburg
Zedad pápež je "sám o sebe"? To ako myslíš? Keď je niekto predsada vlády, minister, prezident alebo pápež, VŠETKO, čo povie a čo robí, teda VEREJNE - NEMOŽE povedať - viete čo, teraz si odmyslite, že som prezident, minister alebo pápež, hovorím to len za svoju súkromnú osobu, len ako Jorge Bergoglio! ABSOLÚTNY NEZMYSEL. Ten človek svojou funkciou reprezentuje a ZASTUPUJE svoj ÚRAD a všetko, čo k …More
Zedad pápež je "sám o sebe"? To ako myslíš? Keď je niekto predsada vlády, minister, prezident alebo pápež, VŠETKO, čo povie a čo robí, teda VEREJNE - NEMOŽE povedať - viete čo, teraz si odmyslite, že som prezident, minister alebo pápež, hovorím to len za svoju súkromnú osobu, len ako Jorge Bergoglio! ABSOLÚTNY NEZMYSEL. Ten človek svojou funkciou reprezentuje a ZASTUPUJE svoj ÚRAD a všetko, čo k nemu patrí.
Zedad
@Coburg a nutí někdo papeže Františka vydávat prohlášeni, která jsou proti slovu Písma svatého? Mučí ho někdo?
Coburg
NIkto ho nemučí. Všetko robí dobrovoľne, a o to je to horšie. ŽIAĽ, vysvätenie mu zostáva, menovanie mu zostáva, a teda mu zostáva aj tá obrovská ťarcha ZODPOVEDNOSTI za svoje slová a činy.
Monika G and one more user like this.
Monika G likes this.
Zedad likes this.
Zedad
@Coburg to pohoršení je zlo
Blahovec01 likes this.
Coburg ,čo majú kresťania v tejto situácii robiť.Božie slovo im zakazuje jednotu s heretikmi,bludármi a tými ,ktorí hlásajú iné evanjelium. A s Františkom je v jednote celý klér. Takže aký postoj majú zaujať kresťania? Majú byť ako ovce a majú sa nechať viesť aj takýmito? alebo?
Urcite nie.. Pan Jezis hovori, moje ovce pocuvaju moj hlas a idu za mnou. Za inym nepojdu, ba ujdu od neho. Cize co mame robit ak pocuvame Jezisov hlas? Ujst od kazdeho kto hovori nieco ine ako On a zachovat Slovo az do konca.
Sme na konci dni, nic ine nas nezachrani, len poznat, milovat a zachovavat Panovo Slovo, len to je vecne.. Tu na zemi vsetko zhori, aj budovy aj struktury aj oltare aj …More
Urcite nie.. Pan Jezis hovori, moje ovce pocuvaju moj hlas a idu za mnou. Za inym nepojdu, ba ujdu od neho. Cize co mame robit ak pocuvame Jezisov hlas? Ujst od kazdeho kto hovori nieco ine ako On a zachovat Slovo az do konca.
Sme na konci dni, nic ine nas nezachrani, len poznat, milovat a zachovavat Panovo Slovo, len to je vecne.. Tu na zemi vsetko zhori, aj budovy aj struktury aj oltare aj vsetky purpurove plaste. Jedine co premaha svet je nasa viera, ta jedina svata, apostolmi raz a navzdy odovzdana svatym.
Monika G and 2 more users like this.
Monika G likes this.
Ladislav Bajza likes this.
apredsasatoci likes this.
BernadettaJaMalinka pises pekne, len tak akosi surrealisticky. Ako mozes respektovat Krista a zaroven bergoglia? Co ma spolocne Svetlo s tmou? Jezis s beliarom?
A kde pisem ze respektujem bergolia? Ten clovek zastava urad neplatne a tym comu veri a skutkami dokazuje, verejne ukazuje ze nie je ani krestan. Ako by mohol byt hlavou kristovej cirkvi?? Lenze vacsina nielen kleru ale aj ,,krestanov,, su s nim zajedno, preto je tazko pochopitelne ze naozajstny krestan musi z tohto babylonu prec.. Skutocna kristova nevesta je dnes malicke stado.. ,,v podzemi,,..
Ladislav Bajza likes this.
Ano,Bernadetta,sme vo finále. Medzi týmito pánmi diskutérmi na glorii sa niekedy ani nedá určiť ,ktorý oklamaný a len sa v tom nedokáže zorientovať a ktorý je tu pridelený ,aby robil Bergogliovi a spol křoví :) issuu.com/…/zj_e49232a17c45…
BernadettaJaMalinka likes this.
tak veru, ladislav, je tu posledna minuta poslednej hodiny.. to ste vy spisovali, tu apokalypsu? ja len vdaka Boziemu slovu som zbadala ze neviestka je rkc a tiez to vidim tak ze satan je uz vypusteny.. v podstate asi aj od 2.vatik. koncilu.. sv. papez Lev (teraz neviem ktory) mal videnie ze satan ziadal, daj mi na 100 rokov cirkev a ja ju znicim.. a jasne, podla protokolov sionskych mudrcov sa …More
tak veru, ladislav, je tu posledna minuta poslednej hodiny.. to ste vy spisovali, tu apokalypsu? ja len vdaka Boziemu slovu som zbadala ze neviestka je rkc a tiez to vidim tak ze satan je uz vypusteny.. v podstate asi aj od 2.vatik. koncilu.. sv. papez Lev (teraz neviem ktory) mal videnie ze satan ziadal, daj mi na 100 rokov cirkev a ja ju znicim.. a jasne, podla protokolov sionskych mudrcov sa im podarilo obsadit cirkev v seminaroch a bludy boli na svete.. aka milost, ze to mozme vidiet a ujst od toho.. to som si nicim nezasluzila, ved by som bola takisto oklamana, keby nas Boh nevyviedol z tych bludov..
aj treti jeruzalemsky chram uz planuju postavit.. a tam sa bude robit gulas nabozenstiev, new age, samozrejme katolici tam budu nadseni, ze aka uzasna tolerancia a respektovanie inakosti, a ze kazdy ma svoju dostojnost.. hroza, ako jednoducho vymenili krestanstvo za humanizmus :(
Boze, zmiluj sa nad nami, aby sme vytrvali az do konca v pravej viere apostolov!!
Monika G likes this.
Plán Alta Vendita je splnený a títo "kresťania" už pochodujú pod masonskou zástavou. www.lumendelumine.cz/index.php
Tretí jer. chrám sa pre svojho falošného mesiáša chystajú stavať. Otázka je ,či im to Boh dovolí?
V roku 367 musel Cyril po treti raz do vyhnanstva. Cisár Julián bol zúrivým nepriateľom kresťanov, avšak neprenasledoval Cirkev vonkajším násilím. Chcel ju zničiť chytrejším …More
Plán Alta Vendita je splnený a títo "kresťania" už pochodujú pod masonskou zástavou. www.lumendelumine.cz/index.php
Tretí jer. chrám sa pre svojho falošného mesiáša chystajú stavať. Otázka je ,či im to Boh dovolí?
V roku 367 musel Cyril po treti raz do vyhnanstva. Cisár Julián bol zúrivým nepriateľom kresťanov, avšak neprenasledoval Cirkev vonkajším násilím. Chcel ju zničiť chytrejším spôsobom: zakázal kresťanské školy, zakázal kresťanom navštevovať vysoké školy, aby tak zostali nevzdelaný, podporoval bludárov a zvlášť židov.
Zhromaždil najvznešenejších židov a navrhol im, aby sa ich národ vrátil do svojej zeme, vystaval znovu chrám a žil podľa zákona. Poukázal k tomu veľké čiastky zo štátnej pokladnice, povolal robotníkov a ustanovil úradnikov, aby na dielo dohliadali. Tak chcel dokázať, že Kristovo proroctvo o skáze chrámu je nesprávne.
Židia sa s veľkou horlivosťou pustili do práce, zo všetkých častí sveta prichádzali, aby priniesli príspevky i aby osobne pomáhali. Vznešené ženy darovali svoje skôsty a šperky. Ano, hovorí sa, že dali zhotoviť strieborné lopaty a koše a že pri stavbe pracovali. I pohania sa zúčastnili na tomto diele, nie s náklonosti k židom, ale s nenávisti proti kresťanom, lebo dúfali, že takto zničia kresťanskú vieru.
Svatý Cyril bol však pokojný, pevne dôveroval v slová Pána Ježiša, že nezostane kameň na kameni. Židia začali svoju prácu. Najprv strhli čo ešte stálo z múrov starého chrámu. Tak nevedomky a proti vôli splnili ono Spasiteľovo proroctvo. Keď začali kopať základy, v noci sa im zrútilo, čo cez deň postavili. Keď konečne práca bola tak z ďaleka hotová, že mal byť položený základný kameň, v noci nastalo hrozné zemetrasenie, ktorím bolo zabitých mnoho robotníkov a doterajšie práce zničené.
Židia začali prácu znova. Čo sa teraz udialo, o tom píše nepriateľ kresťanov, pohanský spisovaťeľ vtedajšej doby Ammanianus Marcellinus: „V základoch vytriskli často ohnivé gule, popálili robotníkov tak že miesto bolo neprístupné, keďže týmto spôsobom oheň odháňal ľudí znova a znova, celé dielo sa zastavilo.“
S hrôzou uznávali i mnohí židia, že Ježiš Kristus je Boh. Všetka horlivosť židov a všetky cisárove nariadenia boli nadarmo, všetko zostalo ležať v sutinách a židovský chrám nebol obnovený až do dnešného dňa.
Čo teda očakával sv. Cyril a všetci pravý kresťania, to sa splnilo. Kristove slová: „Nebo a zem sa pominú, ale moje slová sa nepominú“ zostanú pravdivé. Ako sa splnili jeho slová o konci Jeruzalema a o živodvskom chráme, tak sa splnia jeho slová o konci sveta a poslednom súde.
BernadettaJaMalinka likes this.
Fuha, to je silne.. Nuz ak to Boh dovoli, tak tiez len preto aby sa splnilo pismo, ze antiKr.sa posadi v bozom chrame a bude sa vydavat za Boha.. Ale toto moze byt kludne cirkev, ten bozi dom ze? A tam sa uz falosni proroci usadili..
a v takom uplne starom katechizme je tiez o tom pisane ze ziaden treti chram nebude.. A nerozumela som tomu..
Kristovi nepriatelia idú stavať v Jeruzaleme Boží chrám ,či antikristov?

Ak ho postavia,bude sa môcť nazývať Božím,keď v ňom nikdy žiadna Bohoslužba odslúžená nebude,ani žiadna obeta prinesená Bohu,ani pre jediného pravého Boha Ježiša Krista stavať nebudú?
V 2Sol 2 kap. sa píše o Božom chráme a nie o antikristovom.Tiež je tam reč o dvoch ľuďoch.Prvý sa posadí v Božom chráme a protiví sa Bohu a …More
Kristovi nepriatelia idú stavať v Jeruzaleme Boží chrám ,či antikristov?

Ak ho postavia,bude sa môcť nazývať Božím,keď v ňom nikdy žiadna Bohoslužba odslúžená nebude,ani žiadna obeta prinesená Bohu,ani pre jediného pravého Boha Ježiša Krista stavať nebudú?
V 2Sol 2 kap. sa píše o Božom chráme a nie o antikristovom.Tiež je tam reč o dvoch ľuďoch.Prvý sa posadí v Božom chráme a protiví sa Bohu a má pripraviť cestu-svet na príchod antikrista.Bergoglio to robí.
Kľúčové v 2 Sol. 2 kap sú dve slová: "najprv" sa musí posadiť do Božieho chrámu ten ,ktorý privedie stádo k úplnému odpadu a druhé slovo je : "až" potom. Až potom ,keď sa toto stane sa zjaví ten zločinec ,ktorý príde so všetkou mocou a zvodom...
Teraz je tam mešita. Je Božím chrámom len preto,že stojí na mieste ,ktoré patrilo Božiemu chrámu ? Myslím si ,že tak ako mešitu nemožno nazývať Božím chrámom,tak ani to ,čo chystajú talmudisti. Myslím ,že Písmo by takýto chrám Božím neoznačovalo.Teda slovo ,že sa posadí v Božom chráme je o apostatovi v Kristvej cirkvi a my už vidíme splnenie tohto prorockého slova ,lebo takýto apostata tam práve sedí.

V 9 kap.Daniela na konci čítame,že "spustošenie potrvá až do konca ,až do dovršenia",teda do druhého príchodu nášho Pána Ježiša Krista. Tiež slová "neostane tu kameň na kameni... "
Ládo...to je sice dobre, že sa ti nepači "nový chram", ale Písmo hovorí o falošnom prorokovi a Antikristovi, čo su 2 odlišne osoby.

Kedže falošný prorok bude antipapež a antikrist sa posadí do Božieho chramu, tak aj keby František bol falošným... nebude to on, ktorý sa má posadiť v chráme, ale antikrist (Maitreya)
Maitreya ,alebo Mahdí pomenúvajú tú istú osobu - falošného mesiáša ,antikrista.Takto to diabol podsunul do islámu a východných náboženstiev práve preto ,aby ho prijali.Keď ho židia predstavia svetu,týmto potom povedia,že to je vlastne ten Mahdí a Maitreya ,ktorého aj vy čakáte. A Kristovi nepriatelia sa ani náhodou nechystajú posadiť ho do Vatikánu ,ale do toho chystaného tretieho chrámu v …More
Maitreya ,alebo Mahdí pomenúvajú tú istú osobu - falošného mesiáša ,antikrista.Takto to diabol podsunul do islámu a východných náboženstiev práve preto ,aby ho prijali.Keď ho židia predstavia svetu,týmto potom povedia,že to je vlastne ten Mahdí a Maitreya ,ktorého aj vy čakáte. A Kristovi nepriatelia sa ani náhodou nechystajú posadiť ho do Vatikánu ,ale do toho chystaného tretieho chrámu v Jeruzaleme. Tu to máš vysvetlené priamo od rabínov:
www.youtube.com/watch
Falošný prorok ,ktorý mu pripravuje cestu sa už v chráme sv.Petra posadil a práve úraduje :)
How :) takže tak
Ve čtvrtek jsou vycházky a nebo si někdo nedal studený hadr na hlavu v teplých dnech? Registrace Barbarin a Bohumila vskutku perlí. Kolovraty.... ještě chybí kolovrátek @Vilém a je to komplet... A nebo že by "Vilém" už Viléma nepotřeboval a vystačí si s jinou registrací? A proto si registraci smazal? I to je možné, ale je mi to srdečně jedno.... Čím méně provokatérů tím lépe.
Kalistrátos ,ty argumenty na obhajobu vášho falošného náboženstva new age nemáš ,na konkrétne otázky nikdy neodpovedáš ,ale zato s ostatnými pridelencami veľmi rád používaš taktiku mimovládok a mienkotvorcov :) Je to také ekumenické :)
Láďo, ty blbneš, viď? 36 ve stínu bylo dnes asi hodně.... Také kolovrátek?
Bratia a sestry likes this.
Zedad
Myslím si, že papež František je tu na světě sám za sebe, a to co dělá a mluví vytváří obraz o jeho osobě.
Velmi obecné a nicneříkající tvrzení.
Zedad
@Kallistratos málo výstižné?
Kdysi tu vystupovala jistá existence - registrace, která neustále zdůrazňovala jak vše prodat a rozdat... Pozoruhodné bylo, že stále úporně psala na diskuze a zaplňovala je bláboly všeho druhu. Jak bylo vidět, sama se tím ale neřídila a zřejmě vysokorychlostní internet zahříval její komunikační port více než třeba a počítač vrněl ostosedm :) Nyní vidím, že Bohumila vložila podobný odkaz....

Ale …More
Kdysi tu vystupovala jistá existence - registrace, která neustále zdůrazňovala jak vše prodat a rozdat... Pozoruhodné bylo, že stále úporně psala na diskuze a zaplňovala je bláboly všeho druhu. Jak bylo vidět, sama se tím ale neřídila a zřejmě vysokorychlostní internet zahříval její komunikační port více než třeba a počítač vrněl ostosedm :) Nyní vidím, že Bohumila vložila podobný odkaz....

Ale k věci - jsou limitní situace a různé proslovy světců a nebo vážených starců... ALE - velkou chybou laiků nebo duchovních spekulantů je to, že se zaobírají superlativy a uniká jim to podstatné co mají na dosah a co mohou měnit a kde se mohou osvědčovat mnohem intenzivněji, než se zdá... Takže žádné rozdávání, ale naopak moudré obhospodařování toho co člověk má a zúrodňování hřiven i možností. A pokud někdo prodá svůj majetek byť malý, pak jistě získá další a tím majetkem mohou být i jen trencle a sandály a dobrota v srdci.... Takového ale tady nepotkáme :)
-------------------------------------------------------

Theodorá-Máriá
před 37 minutami

"Jeden stařec řekl, že kdosi z bratří měl jen Evangelium.
To prodal peníze dal na obživu chudým.Přitom pronesl
výrok hodný zapamatování.Řekl totiž:
Prodal jsem i samotnou knihu, která mi řekla:
"Prodej svůj majetek a rozdej chudým".
Barbarin and one more user like this.
Barbarin likes this.
Zedad likes this.