37 pages
vladinko0
9042.9K

Lži z Medjugorji

Lži z Medjugorji
ekans
ekans
toto Ostrov by měli všem v Medju pouštět 3x denně
Strážce
Zase kecáš, jitulinko
@Libor Halik
Ony ty fantazie staví na čemkoli. www.euportal.cz/Articles/11370-jak-bude-…

A nebo se píše toto: Apokalypsa v Rusku, USA, po celém světě

A nebo toto: 29.9.1896 narozena babička Antikrista

A jedno za druhým je to falsum, diskuzní výplň, spekulativní natěšenost co kde a jak. Rok 2017 minul, výročí ke kterým se cokoli vztahovalo minula a opět se vymýšlí spekulace a budou se …More
@Libor Halik
Ony ty fantazie staví na čemkoli. www.euportal.cz/Articles/11370-jak-bude-…

A nebo se píše toto: Apokalypsa v Rusku, USA, po celém světě

A nebo toto: 29.9.1896 narozena babička Antikrista

A jedno za druhým je to falsum, diskuzní výplň, spekulativní natěšenost co kde a jak. Rok 2017 minul, výročí ke kterým se cokoli vztahovalo minula a opět se vymýšlí spekulace a budou se vymýšlet :) Tak to mají někteří prostě naprogramované. Podobně jako Svědci Jehovovi, když věřili, jak se jejich svatý ostatek dožije vytržení k Jehovovi.... že se toho jistí skutečně dožijí a měli to podloženo Písmem svatým, tedy Překladem Nového světa. Svatý ostatek vymřel a nevím zda někdo z nich má ještě nějakých 105 let a více, vážně nevím.... Své učení modifikují, očesávají, korigují.... Poskládat si Strážné věže pěkně po desetiletích a studovat je by zabralo hafo času, ale zcela JASNĚ by ukázalo jak jsou MIMO. Ale kdo by se tím zabýval, že? Podobně jsou stejné sklony a podobná mentalita v lidech dalších. Plodí a plodí spekulace, manipulují s výroky svatých, ne příliš dobře rozlišují, ba nechtějí rozlišovat a upřímně řečeno podstatné zamění za nepodstatné a staví stavbu stínů.... Je mi to líto, protože MARAN ATHA je skvostné zvolání, ale v provedení některých je to jen transformovaný strach a neschopnost poradit si s vlastním životem a žít jej....

Frustrovaná společnost vždy vyváděla "divy", podobně tak společnost vržená do zpochybnění oficiálních informačních zdrojů a nebo společnost s beztvarou vládní strukturou. Stejně tak frustrovaný jedinec. Vždy vygeneruje takový určité myšlenkové formace, podobně jako například traumatická společnost po třicetiletých válkách vygenerovala zaostalce, primitivy, nevzdělance a náboženské blouznivce hojící se na nevinných. Kdypak byl asi na vrcholu pan Boblig ? :) Rozpad struktur společenských a struktur morálních způsobuje chaos. Boj o víru tehdy, což byl stejně zástupný boj o moc a zájmy, boj o území a vliv šlechtických rodů a různých zemských uspořádání devastuje jednotlivce a podílí se na jejich mentalitě a zájmech. Lid trpí. Logika trpí. Láska trpí.... A pak se jako vždy míchá náboženství a politika. Na náboženských fundamentalistech to mnohdy vidíme doposud. Účelová zkratka. Nepoučenost. O co jde člověku a mělo by jít. O život věčný před Bohem a o utváření dobrého života a dobrých vztahů mezi lidmi. Ostatní věci jsou tak trochu pomeje. Lidé někdy doslova trpí stíny světa. Věřit a žít, neznamená nahlížet pomyslně do hrobu světa, hrobů minulosti, ale děkovat Kříži a ŽÍT....
ekans
Mirku, méně piš více se modli
Už jsem ti napsal, že starožitné náboženství www.vll.cz/starozitnosti neexistuje :) a hledat Holečka za každým rohem namáhá hlavu ty jeden čeřichu :))
Segal
Kalisráte sklapni. 👿👹👺💀☠👻👽👾💩
Toto od LH mne rozsekalo z několik důvodů. Za chvíli budeme asi slavit výročí narození babičky antikrista a hledat maminku a spol ? Dále vidím trochu té spekulativní pediatrické psychologie :) A samozřejmě teologicko - eschatologická psychologie spojená s podivnou hermeneutikou :) Beru to s humorem, ale opravdu by spíše stálo za to objevovat hodnotu morálky a etické rozměry víry a …More
Toto od LH mne rozsekalo z několik důvodů. Za chvíli budeme asi slavit výročí narození babičky antikrista a hledat maminku a spol ? Dále vidím trochu té spekulativní pediatrické psychologie :) A samozřejmě teologicko - eschatologická psychologie spojená s podivnou hermeneutikou :) Beru to s humorem, ale opravdu by spíše stálo za to objevovat hodnotu morálky a etické rozměry víry a onu často užívanou hagiografii světců nepodřizovat účelově cílům jednotlivce, ale vnímat ji mnohem komplexněji. Protože kdo si vyplňuje hlavu stíny, ten tam nejspíše bude mít často tmu. Stačí si k ruce vzít Písmo svaté a objevit o čem vypovídá. Svědčí o naději, víře a lásce... Svědčí o blíženectví, pokoji, odhodlanosti věřících a konečném vítězství Krista. Zlo často jen pletichaří a parazituje na víře. Zlo máme setřást jen tak mimochodem a ukázat ďáblu kam patří... Podobně jako Kristus jen tak "mimochodem" zatočil s vepříky a šup s nimi do "moře" a osvobodil "spoutaného"... www.biblenet.cz/b/John1/4
----------------------------------------------------------
Libor Halik
20. srp

29.9.1896 narozena babička Antikrista

L: Antikrist je člověk, který spáchal neodpustitelný hřích rouhání proti Duchu Svatému už v dětství. Např. ve 2 až 3 letech, kdy děti začívají rodičům hříšně vědomě lhát. To rouhání ho spojuje se Satanem déle než ostatní rouhače proti Duchu Svatému.
Antikrista nebude tvořit nějaká společnost nebo organizace, nýbrž zcela určitá osoba. Bude to člověk, vybavený veškerou mocí Satana. (Sv. Jan Zlatoústý.) Antikristem nebude Satan, nýbrž člověk. (Sv. Hildegarda, Scivias.) Rovněž tak nebude vtěleným ďáblem, ale skutečným člověkem; nebude tedy současně ďábel i člověk. (Sv. Jan Damašský.) Rovněž nepůjde o Satanem posedlého člověka, protože bude moci jednat svobodně.
ekans
méně piš více se modli, stejně to zde nikdo nečte, pošetříš klávesnici
ekans
ááá, probudil se Mirkův duch, přemýšlení je pro něj příznačné
Chtěl bych říci, že starožitné náboženství www.vll.cz/starozitnosti neexistuje :)
Přemýšlím, proč se tzv. ekans schovává za komunikačni ostravsky kratky zobak a multinickovani. Nikdo jej zajisté nenutí chápat věci, které jsou nad jeho rámec. Obsah jeho komentářů je výsměch, pomluva, rádoby demaskování jiných. Smetáček k zametení vlastního prahu by libo bylo či nebylo?
ekans
Mirku, kde jsi byl tak nezvykle dlouho?
ekans
ty jsi zde takový Slovenský kuťák, dlouhé nic neříkající elaboráty
Segal likes this.

presne tak, ekans... si vystihol...kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie

ale tiež sa hovorí, neruhaj sa, bo sa ti zlomí... niekomu noha, inemu ruka, podla toho, akým udom človek hreší a nemusí to byť len zlomenina, môže to byť alergia, alebo iná choroba a vieš ako to je: človek si nerad priznáva chybu a už vôbec nie, ak ide o vieru lebo pýcha …More

presne tak, ekans... si vystihol...kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie

ale tiež sa hovorí, neruhaj sa, bo sa ti zlomí... niekomu noha, inemu ruka, podla toho, akým udom človek hreší a nemusí to byť len zlomenina, môže to byť alergia, alebo iná choroba a vieš ako to je: človek si nerad priznáva chybu a už vôbec nie, ak ide o vieru lebo pýcha najviac pôsobi na intelekt.

Takže ked to príde na teba, spomen si ... spomen si že Boh je milosrdný, ale aj spravodlivý a zvlášť trestá tých, ktorých miluje, lebo tuži po ich náprave.

Keby Mu na Tebe nezaležalo, tak by sa o teba nezaujimal a nenavštevoval krížom.

Avšak potom je ešte taká možnosť, že ťa nechá... ako dieťa, ktoré nechce, aby ho rodičia držali, mysliac si, že to zvládne bez nich... napokon padá na zem ako dospelí do hriechu a niektorí sa poučia, iní ešte viac zatvrdnu srdcom.
ekans
Peter(skala)
před 12 hodinami
V Medjugorí povedala Kráľovná Pokoja,
ekans
je vidět že satanovi není lhostejno, jak se mu bortí jeho lež, že podvodníku v rouše beránčím @Peter(skala)
Stylita
pred 15 hodinami

Peter, prostuduj si knihu, pod kterou píšeme komentáře. Strana 14, vizionář Ivan v květnu 82 napsal červen 82. Později tvrdil, že nic nenapsal.



Prečital som a dočital sa, že 2 členovia komisie boli za viz.Ivanom, aby napísal na papier a dal do obalky, čo bude obsahovať Velké Znamenie. Podla nich Ivan napísal bezvahania a obalku odovzdali na biskupský urad.…More
Stylita
pred 15 hodinami

Peter, prostuduj si knihu, pod kterou píšeme komentáře. Strana 14, vizionář Ivan v květnu 82 napsal červen 82. Později tvrdil, že nic nenapsal.



Prečital som a dočital sa, že 2 členovia komisie boli za viz.Ivanom, aby napísal na papier a dal do obalky, čo bude obsahovať Velké Znamenie. Podla nich Ivan napísal bezvahania a obalku odovzdali na biskupský urad.

Neskôr sa pýtali Ivana, či je naozaj poprel, žeby niečo napisal do obalky a Ivan odvetil, že nič nenapísal. Avšak potom títo členovia komisie otvorili obalku a bolo v nej napisane, že Velke Znamenie sa má udiať 9.5.1982 a že v Medjugorí má byť svätyňa ku cti obrazu Panny Márie.



Z daneho rozhovoru je vidieť, že členovia komisie po otvorení obalky našli popísaný list (udajne Ivanom) ale Ivan tvrdí, že nič tam nenapísal.

Na prvý dojem sa zdá, že niekto z nich klame, ale nemusí to byť tak, pretože mohlo sa stať, že Ivan nič nenapísal, členovia komisie nič list nevideli a ked ho otvorili neskôr, medzi tým mohol ktosi iný napisať list.

Napokon, ved podla rukopisu by mohli zistiť či to napísal alebo nenapísal.

ale ja sa pýtam Teba, Stylita:

Predstav si, že namiesto Ivana by tam bol niekto, koho obdivuješ za čestného... alebo dokonca svätého ako napr. sv.Peter (apoštol) a tvrdil by to isté ako Ivan.

čo by si povedal na obranu sv.Petra?

Presnejšie, čo by si povedal, keby sa ťa niekto opýtal, že kde nastala chyba, ked sa títo ľudia dožaduju spravodlivosti.
Stylita
Ivan z Medjugorje není sv. Petr. O tom se snad nebudeme dohadovat.
Stylita
A přečti si to pořádně: pro tebe přepíšu, co napsal:
Naše Paní řekla, že nám zanechá znamení. Jeho obsah vám s důvěrou oznamuji. Znamením je, že v Medjugorji bude velká svatyně ke cti mého zjevení, svatyně pro můj obraz. Kdy se tak stane? Znamení přijde v červnu.
datum ( TEDY KDY TO BYLO SEPSÁNO): 9.květen 1982
vizionář: Ivan Dragicevič
Dakujem za prepisanie a samozrejme, že máš pravdu o sv.Petorvi, ale men ide o pointu-suvis-porovnanie ako v Biblii, ked Ježiš prirovnava, tak aby sme sa zamerali na suvislosti a nie samotný obraz.

Ak chceme naozaj spoznať pravdu o tzv.Ivanovom liste, musíme sa pozerať na neho objektívne, čiže nie len s pohladom na udajneho klamara, ale aj udajneho pravdivého človeka.

Preto som ho prirovnal k …More
Dakujem za prepisanie a samozrejme, že máš pravdu o sv.Petorvi, ale men ide o pointu-suvis-porovnanie ako v Biblii, ked Ježiš prirovnava, tak aby sme sa zamerali na suvislosti a nie samotný obraz.

Ak chceme naozaj spoznať pravdu o tzv.Ivanovom liste, musíme sa pozerať na neho objektívne, čiže nie len s pohladom na udajneho klamara, ale aj udajneho pravdivého človeka.

Preto som ho prirovnal k človeku, o ktorom vieme, že bol pravdivý (sv.Peter)
ale namiesto neho si môžeš dosadiť niekoho, koho sice považuješ za hriešneho, ale vieš, žeby neklamal v tak zavažnej zaležitosti ako je list - dokument týkajuci sa jeho výpovedi.

Napokon nemusíš ísť daleko, stačí, ak na miesto neho dosadiš seba a teraz si predstav, že by si naozaj neklamal. Do obalky by si nič nenapisal a po nejakom čase pride niekto s obalkou, kde je udajne tvoj list s textom.

čo by si povedal?

"Niekto to tam podvrhol!"
alebo čo by si na to povedal?
Stylita
Nemohu uvésti více informací, než je v této knize. Tedy nemá cenu, abych tady spekuloval o tom, zda ti dva členové komise podváděli (jeden z nich se stal biskupem, jak se v knize píše). Nejenom že by museli lhát, museli by i vytvořit falzifikát prohlášení včetně Ivanova podpisu a ten podstrčit a vyměnit místo prázdného listu. Celé se mi to zdá nepravděpodobné.
Ďakujem za tvoj názor, ako si to vysvetluješ, takže ked som správne pochopil, nechce sa ti veriť, žeby členovia komisie sfalšovali list, ale je tu ešte jedna možnosť:

Ked prišli za Ivanom, aby napisal list, tak Ivan nenapisal nič, ale do obalky vložil prazdny list. To však oni nevedeli, pretože nevideli, či niečo napisal. Videli už len zapečatenu oblaku. Podobne ako pri volbach, kde do obalky …More
Ďakujem za tvoj názor, ako si to vysvetluješ, takže ked som správne pochopil, nechce sa ti veriť, žeby členovia komisie sfalšovali list, ale je tu ešte jedna možnosť:

Ked prišli za Ivanom, aby napisal list, tak Ivan nenapisal nič, ale do obalky vložil prazdny list. To však oni nevedeli, pretože nevideli, či niečo napisal. Videli už len zapečatenu oblaku. Podobne ako pri volbach, kde do obalky sa vloží zakružkovaný kandidat, ale kedže sa to deje za neprehladnou tabulou tak nie je vidieť, či vôbec niekoho zakružkoval.

Preto Ivan povedal, že nech sa pozru do obalky a list bude prazdny. Bol si istý, lebo vedel že do obalky vložil prazdny list.

Obidvaja klerici si mysleli, že list je popísaný a tak ho odniesli na biskupsky urad.
Odovzdali biskupovi a ten to mal u seba.
Biskup je známy tým, že spočiatku zjaveniam veril, ale neskôr akosi podozrivo ich začal odmietať. Podozrenie padá pochopitelne na tlak zo strany komunistov, ktorí ho zlomili.

Ked sa chceme vidieť aj inu možnosť, tak v tom že medzi tým ako bola obalka odovzdana na biskupský urad a ako členovia komisie ju neskôr otvorili - niekto mohol list sfalšovať. Biskup alebo niekto iný...

čo sa týka podpisu a rukopisu, tak falšovanie dokumentov cirkvi u komunistov bolo bežné, dokonca sfalšovali aj papežský dokument, takže si ludia vo vychodnom bloku mysleli že papež vydal oficialny dokument.

...a že ten biskup do smrti nezmenil verejne svoj postoj k zjaveniam?

Komunisti na neho zrejme mali niečo diskreditujuce alebo ho vydierali smrťou niekoho z rodiny, takže vtedajšiehgo biskupa treba brať s "rezervou".
Inač ma zaujalo, prečo by v liste Ivan písal, že bude svätyňa ku obrazu Panny Márie?!
Ved Ona nežiadala aby namalovali Jej obraz, ako to zvykne vyžadovať na niektorých miestach zjavení?
Jsou věci, které nevyřešíme a neuzavřeme a některé věci si Bůh jednoho dne přebere sám... Pokud nás něco trápí a nebo máme osobní předpojatost, špatnou zkušenost nebo informaci, která vnáší nepokoj a vnímáme ho jako minus pro osobní duchovní růst, pak raději vyloučit ze svého dosahu a nezabývat se tím. Mnoho různých náboženských lidových atrakcí existuje. Může působit sporně a nebo i spekulativně…More
Jsou věci, které nevyřešíme a neuzavřeme a některé věci si Bůh jednoho dne přebere sám... Pokud nás něco trápí a nebo máme osobní předpojatost, špatnou zkušenost nebo informaci, která vnáší nepokoj a vnímáme ho jako minus pro osobní duchovní růst, pak raději vyloučit ze svého dosahu a nezabývat se tím. Mnoho různých náboženských lidových atrakcí existuje. Může působit sporně a nebo i spekulativně, okázale či stádně.... Zajisté to ale není podstata našeho náboženského života. V některých případech se musíme smířit s tím, že odpověď nenalezneme.
ekans
ekans
tak co @Coburg kde jsem to fotil?
ekans
@Coburg zapátrej ve svých mozkových závitech
Coburg
ekans
včera

Selecký kolik ti Merkovičová platí za reklamu? @Coburg

TY ÚBOŽIAK, už nevieš, ako by si tu vypenil, tak sa aspoň predstav plným menom, nehryz z diery ako potkan. Aby som aspoň vedel, s kým mám tú česť. Ak sa nepredstavíš, si pre mňa vzduch.
Coburg
ekans
pred 2 hodinami

@Coburg zapátrej ve svých mozkových závitech....

Niečo tipujem, ale nechce sa mi tomu veriť. Overím si to. Potom sa ale radšej vysťahuj na Nový Zéland.
Paxus likes this.
Zedad
ekans alternativa pro Slovensko - píšeš. No, lidé se tam modlí. Co děláš ty?
ekans
čtu tvé bláboly
ekans
kdyby jsi měl kv, tak by jsi si ulehčil mnoho životně důležitých otázek a nepsal bys hlouposti
Theodorá-Máriá likes this.
ekans
zde toto Zjavenie Kráľovnej pomoci, 15. august 2019 (výročie) je alternativa pro Slovensko, ale se neujala v takové rozsahu
Zedad
ekans dej si dotaz panu biskupovi, k čemu dal ANO. Jistě ne k tomu, že se tam zjevuje Panna Maria. To neví on, to nevíš ty a to nevím ani já. Zkoumá se poselství a určitě se ví, že se tam lidé modlí.
ekans
i satanisti se modlí
ekans
stavba na lži spadne
Segal
Podvodníci. 👿👹👺💀☠👻👽👾💩
apredsasatoci likes this.
Stylita
Je to strašlivý podvod. Jak by mohla lhát Panna Maria např. o počtu zjevení a v dalších věcech, jako byli případy některých františkánů, údajný brzký datum zázraku, který se nikdy nestal?
I kdyby tam byla celá planeta náboženských turistů, kteří se modlí a obracejí se k Bohu, nemůže to zastřít fakt, že vizionáři i údajná gospa lhali.
ekans likes this.
šak Zazrak sa ešte len má udiať a to proroctvo zjavili Svätí nie len v Medjugorí, ale aj v Garabandale, Dechticiach, Turzovka... a napokon je zaznamenane aj Písme...

Ved ako ináč by mohlo pred koncom sveta nastať obdobie mieru?
alebo ako ináč by sa mohlo naplniť proroctvo svätých (ct.Holzhauser, bl.Emerichová) o vláde katol.kráľa Henriho?

Jedine Veľkým Zázrakom od Boha, ktorý spôsobí zmenu …More
šak Zazrak sa ešte len má udiať a to proroctvo zjavili Svätí nie len v Medjugorí, ale aj v Garabandale, Dechticiach, Turzovka... a napokon je zaznamenane aj Písme...

Ved ako ináč by mohlo pred koncom sveta nastať obdobie mieru?
alebo ako ináč by sa mohlo naplniť proroctvo svätých (ct.Holzhauser, bl.Emerichová) o vláde katol.kráľa Henriho?

Jedine Veľkým Zázrakom od Boha, ktorý spôsobí zmenu zmýšľania mnoho srdc
jedine Velký Zazrak zastaví vojny, prenasledovanie, falošné náboženstva...
Jedine Boh a Jeho Zásah do ludských dejín dokáže zmeniť svet a nie ludská snaha.

To, čo spôsobí mier na zemi bude nadprirodzeným zasahom z Neba, čomu ludské srdce nerozumie, pokial nemá vieru a spolieha sa výlučne len na ludske skusenosti
František 69 likes this.
Stylita
Myslíš ten medjugorský zázrak, který jeden z medjugorských vizionářů "prorokoval" na červen roku 1982? Tak ten se nestal a pochybuji , že se stane v budoucnosti.
Ladislav Bajza likes this.
..a to si počul od niekoho alebo priamo od toho vizionara?
Chapeš, či ide o fakt proti vizionarovi alebo domnienku?!
Ak je to fakt, napíš zdroj, kde to povedal
František 69 likes this.
Stylita
Peter, prostuduj si knihu, pod kterou píšeme komentáře. Strana 14, vizionář Ivan v květnu 82 napsal červen 82. Později tvrdil, že nic nenapsal.
Ladislav Bajza likes this.
apredsasatoci likes this.
Zedad
Nejsme schopni dokázat, jestli se tam zjevuje P. Maria. Jde o modlitbu. No a lidé se tam modlí.
ekans
biskup se jasně vyjádřil, schizmatiku, co by jsi chtěl dokazovat
Ladislav Bajza likes this.
ekans
Selecký kolik ti Merkovičová platí za reklamu? @Coburg
Paxus
Paxus- "exorcista Amorth"??? Ten ,kto je v jednote s apostatom Františkom a jeho ekumenickými predchodcami a ich falošným učením sa môže na exorcistu len hrať. Ich "exorcizmy" sú len diablovým divadlom.
Môžu exorcisti v pokoncilovej RKC ovládanej slobodomurármi a slúžiacej globálnym elitám ešte vyháňať diabla?
Ten, kto sám slúži satanovi nemôže z nikoho vyháňať démonov ,ale môže s diablom hrať exorcistické teátro pre dôverčivé ovečky. Tak je to s nájznámejším exorcistom súčasnosti, nedávno zosnulým Gabrielom Amorthom.
Boh to tak zariadil, že diabol sa musí vždy prezradiť. A tak veľký „exorcista“…More
Môžu exorcisti v pokoncilovej RKC ovládanej slobodomurármi a slúžiacej globálnym elitám ešte vyháňať diabla?
Ten, kto sám slúži satanovi nemôže z nikoho vyháňať démonov ,ale môže s diablom hrať exorcistické teátro pre dôverčivé ovečky. Tak je to s nájznámejším exorcistom súčasnosti, nedávno zosnulým Gabrielom Amorthom.
Boh to tak zariadil, že diabol sa musí vždy prezradiť. A tak veľký „exorcista“ z Vatikánu ovládaného ložami páter Gabriel Amorth na otázku :“ čo poviete o moslimskom náboženstve“ odpovedá vo svojej knihe „Testament exorcistu –rozhovory o Bohu a satanovi“ na strane 18 takto:
„ˇMoslimské náboženstvo charakterizuje správny postoj človeka pred Bohom ako pokora,poslušnosť a dôvery plná odovzdanosť-čo pripomína paragraf 599 Katechizmu pre dospelých.Viera vyjadrená vo formulke : „niet Boha okrem Aláha a Mohamed je jeho prorok“.
Náboženské praktiky spočívajú v modlitbe,milodare,pôste,putovaní,svätej vojne.Tá je chápaná ako snaha o potvrdenie Božích práv vo všetkých sférach života a znamená v prvom rade duchovný boj za prispôsobenie seba samého božskej vôli ,čiže misionárske úsilie s cieľom rozšíriť islám (podriadenosť) ,v prípade potreby aj so zbraňou v ruke...Západná sekularizovaná ,individualistická a konzumistická kultúra dnes preniká do islámskeho sveta a zvnútra ho rozkladá . tým vyvoláva reakciu moslimského fundamentalizmu ,ktorý svoj odpor rozširuje aj na kresťanstvo.
...Cirkev podnecuje kresťanov k postoju veľkej lásky a dialogu so všetkými.Je potrebné žiť vlastnú vieru bez súdov a protivenstiev“.
Toľko slová „veľkého exorcistu „ Vatikánu pátra Amortha k Mohamedovmu náboženstvu.
Prečo veril najväčší exorcista Vatikánu Gabriel Amorth diablovi a nie Božiemu slovu?
Bol to podvodník a nie exorcista? Alebo bol sám v službe diabla?
Vo svojej knihe "Testament exorcistu ,rozhovory o Bohu a satanovi na strane 75 odpovedá na otázku:
Stvoril Boh diabla a peklo?
„Musí byť úplne jasné ,že zlo ,bolesť ,smrť ,peklo,diabol nie sú dielom Boha“
Spomínam si ,ako otec Candido Amantini raz vyháňal zlého ducha.Ku koncu exorcizmu sa obrátil na démona týmito slovami:“Odíď stadiaľto.Pán ti pripravil pekný ,dobre vykúrený dom!“
Diabol mu odpovedal: „Ty nič nevieš.To nebol On-Boh,kto vytvoril peklo.To sme boli my .Jemu to ani na um nezišlo. My všetci sme k tomu prispeli.“
To je samozrejme diablova lož ,lebo v Písme Boh hovorí: "Nestvoril som peklo pre človeka ,ale pre satana a jeho anjelov".
Diabol nestvoril nič ,ani peklo.Dokonca v ňom ani nevládne.Ako môžu kňazi ,ktorí veria diablovi a nie Božiemu slovu vyháňať démonov? Akí sú to potom "exorcisti"?:) :):)
Na ďalšiu otázku : „aký tajomný dôvod viedol Lucifera k tomu ,aby sa vzbúril proti Bohu?“
Gabriel Amorth odpovedá: „Pekná otázka! Rozhodol sa ,že sa pokazí.Ako a prečo sa priviedol do tohto stavu je naozaj veľké tajomstvo od chvíle ,keď bol Lucifer stvorením ,ktoré sa vydarilo najlepšie.Čo mu chýbalo ,že sa vzoprel Stvoriteľovi?“
Najväčší „exorcista „ Vatikánu nevie ,že Luciferov pád zapríčinila jeho pýcha? Že chcel byť ako Boh? Že povedal "non servian"? Za celý jeho dlhý život to nemal Amorthovi kto povedať?
Ružena likes this.
František 69 likes this.
Ládo, lenže to iste hovorili zakonici o Ježišovi: pomocou zlého ducha, vyhána demonov
Peter(skala) likes this.
Coburg
Vladinko, neposerinkaj sa, odpochoduj si PRIDE. A nestaraj sa do Medžugoria.
Caesar
Exorcista Biskup Gemma - rozhovor o Medžugorí - Absolútne démonské zjavenie

Bishop and Exorcist Andrea Gemma on Medjugorje: "Absolutely Diabolical"...
www.tldm.org/news16/bishopandexorci…

Rozhovor s Monsignorom Gemmom o Medžugorí.

Monsignor Gemma je biskup - exorcista - jeden z najuznávanejších exorcistov, bez zbytočnej popularity a zviditeľňovania sa...

Vaša Excelencia, ako definov…
More
Exorcista Biskup Gemma - rozhovor o Medžugorí - Absolútne démonské zjavenie

Bishop and Exorcist Andrea Gemma on Medjugorje: "Absolutely Diabolical"...
www.tldm.org/news16/bishopandexorci…

Rozhovor s Monsignorom Gemmom o Medžugorí.

Monsignor Gemma je biskup - exorcista - jeden z najuznávanejších exorcistov, bez zbytočnej popularity a zviditeľňovania sa...

Vaša Excelencia, ako definovať Medžugorie?


- Ide o jav celkom diabolský, okolo ktorého sa točí veľa temných záujmov. Svätá matka Cirkev, ktorá mnoho o tomto fenoméne môže hovoriť, už oznámila, ústami biskupa Mostareho, verejne a oficiálne, že Madonna sa nikdy neobjavila v Medžugorí a že celý tento humbuk je dielom démona.

Excelencia hovorí o "temnom podnikaní"...?

- Hovorím o "špine diabla", čo je o peniazoch, alebo o čom inom by to bolo? V Medžugorí sa všetko točí okolo peňazí: púte, prenajímacie domy, predaj drobností. Využívať dobrú vieru tých úbožiakov, ktorí tam idú lebo si myslia, že Gospa je Madonnu (čo zaručene nie je). Falošní vizionári vedú finančne bohatý a pohodlný život. Nezdá sa mi, že by boli obetavými ľudmi. Takže pre spoločnosť s tými, ktorí podporujú teno hlučný podvod, nepochybne majú všetky dôvody presvedčiť ľudí, že uvidia Pannu Máriu a pohovoria si s ňou.

Monsignor Gemma, či už je toto vaše konečné rozhodnutie? Nezmeníte názor?

- Môže to byť inak? Tí, ktorí tvrdia, že majú kontakt s Matkou Božou, ale v skutočnosti sú inšpirovaní iba satanom, vytvárajú hluk a zmätok medzi veriacimi, z úplne neospravedlniteľných motívov a ziskov. Premýšľajte tiež o neposlušnosti, ktorá bola namierená proti Cirkvi: ich duchovného vodcu - brata vylúčeného z františkánskeho rádu a suspendovaného - at divinis - ktorý stále vysluhuje nezákonne sviatosti. A mnoho kňazov z celého sveta, a to napriek výslovným zákazom Svätej stolice - naďalej organizujú púte do Medžugoria, alebo sa ich účastnia. To je urážka! Prosím pochopte, prečo hovorím o zmiešaní záujmov, osobných a diabolských; komunita falošných vizionárov a ich pomocníkov, spolu s diablom pôsobí rozkol medzi veriacimi a cirkvou. Už ani tí najviac poslušní veriaci nepočúvajú cirkev, ktorá - opakujem - od počiatku varovala pred hrozbou zjavenia v Medžugorí. (Poznámka - aj taký Gabriel Amorth neposlúchal cirkev keď sa postavil proti učiteľskému úradu aj proti exorcistovi ktorý mu bol nadriadený - Gemmovi a robil Medžugorju reklamu).

- Čo potom vizionári vidia - nevidia azda Pannu Máriu?

V skutočnosti, oni vidia Satana v jednom zo svojich prevlekov. Vzhľadom k tomu, že Satan má v záujme rozdeliť čo najviac cirkev, proti sebe prítomných priaznivcov - tých ktorí obhajujú medžugorje proti cirkvi, ktorá medžugorje neuznala a ani uznať nikdy nemôže!

Ale to nie je nič nové: rovnako Sv. Pavol hovorí, že diabol sa môže prejavovať ako anjel svetla, a ktorý môže využívať rôzne inkarnácie. Urobil tak napríklad pri Sv. Gemme Galganiovej. Celé toto zjavenie je jeho paródiou a môžem vás uistiť, že inšpiruje falošných vizionárov, od začiatku k ilúzii ľahko zarobených peňazí.

- Vaša Excelencia ako sa dajú definovať títo vizionári...

Stačí sa pozrieť na to, ako sa oni správajú: sú neposlušní Cirkvi. Mali by odísť a začať žiť vlastný život, ale oni aj naďalej propagujú svoje lži kvôli zisku, a preto hrajú satanský hru! Moje myšlienky okamžite zamieria k Sv. Bernadette, vizionárke z Lurdov: jemný tvor - chcela zanechať svoj vlastný život a zvolila si celým srdcom slúžiť Pánovi. Namiesto toho, podvodníci z Medžugoria aj naďalej si žijú pohodlne vo svete, bez vykazovania akéhokoľvek druhu lásky, lásky k Bohu, alebo lásky k cirkvi.

- Medžugorskí priaznivci tvrdia, že Svätá stolica sa nikdy nevyjadrila k tejto téme.


To je ďalšia lož! Ako som už uviedol skôr, Vatikán zakázal púte kňazom na mieste zjavenia a ustanovil dozor dvoch po sebe idúcich biskupov, Monsignora Zaniča a Monsignor Periča. S nimi som hovoril ja osobne a obaja zdieľajú so mnou svoje pochybnosti. Pravdou je, že keď Biskup Mostare hovorí, že Cirkev je Kristus, tým myslí, že ku Kristovi je daná moc Svätej stolici, mali by sme ju teda počúvať. Svätá stolica vždy vyjadrovala svoj názor na slová biskupa Mostaru, že Medžugorie je diabolský podvod.

- Tí istí zástancovia naznačujú, že je v Medžugorí každý rok, rekordný počet konverzií a zázrakov...


Toto je skreslené. Okrem toho, kto má všetky tieto konverzie? Pochopte prosím, ak sa niekto kajá, je to jednoducho preto, že má určité predispozície, pretože to môže nahliadnuť do jeho hlbín duše, pretože vie, ako prijať dar Ducha. Myslite na Sv. Pavla: on konvertoval na ceste. Čo by sme mali robiť? Máme ísť von na cestu a počkať na konverziu?

Čo sa týka zázrakov, ako exorcista vám to vám poviem osobne takto. Chcem na príhovor Panny Márie Ružencovej, aby ma v Pompejách vyslyšala, za uzdravenie niekoho z mojej rodiny. Napriek tomu sa toto uzdravenie neudeje hneď, aj keď Matka Božia sa tam zjavuje. No k uzdraveniu príde neskôr a ja to pripíšem miestu Pompeje, lebo tam som bol. Vpravde je to inak - ak verím (ide o moju vieru, nie o miesto), nech uzdravenie príde interne alebo externe, neznamená to, že Mária musí byť odhalená.

- Vaša Excelencia, aké stanovisko má Svätý Otec Benedikt XVI. k Medžogorju?


Musím upozorniť na skutočnosť, že ako prefekt Kongregácie pre náuku viery, vydal mons. Ratzinger, dva oficiálne dokumenty nepriaznivé pre Medžugorie, rovnako ako zákaz pre kňazov a duchovných aby sa zúčastňovali púte v Medžugorí...

- Na druhej strane sa hovorí, že Ján Pavol II. bol presvedčený o dobrom charaktere zjavení.


Úplne nepreukázaný príbeh. Zdôrazňujem však, že osobné názory kohokoľvek v cirkvi, sú iba jeho vlastným videním a v žiadnom prípade nemôžu predstavovať akt magistéria.

Skrátený rozhovor na CatholicTruthScotland.com.
apredsasatoci likes this.
Paxus
Ružena likes this.
Ladislav Bajza and 3 more users like this.
Ladislav Bajza likes this.
Ružena likes this.
apredsasatoci likes this.
+Joseph+ likes this.
alino
Moja reč VladinkoO, súhlasím s tebou
alino
V tomto sa zhodneme Vlado,
uvažuješ logicky a správnym smerom
vladinko0
John, áno môžu sa niektorí obrátiť alebo povzbudiť vo viere (na ako dlho je otázne) ale pozor. Satan nemá problem prehrať malú bitku aby vyhral veľkú.

Možno sa tam obráti 100 000 ľudí ktorí tam zažijú tú eufóriu, ale miliarda ľudí vo svete svoju vieru stratí práve skrze zrovnoprávnenie všetkých náboženstiev. To je oveľa väčšie zlo ako obrátenie páru ľudí.

Ak Gospa dáva na rovnakú úroveň katolíc…More
John, áno môžu sa niektorí obrátiť alebo povzbudiť vo viere (na ako dlho je otázne) ale pozor. Satan nemá problem prehrať malú bitku aby vyhral veľkú.

Možno sa tam obráti 100 000 ľudí ktorí tam zažijú tú eufóriu, ale miliarda ľudí vo svete svoju vieru stratí práve skrze zrovnoprávnenie všetkých náboženstiev. To je oveľa väčšie zlo ako obrátenie páru ľudí.

Ak Gospa dáva na rovnakú úroveň katolícke náboženstvo a mohamedástvo tak mi je ľahšie byť moslimom.

Vezmem si 5 žien, zmlátim ich kedy chcem atď. atď.

Pán Ježiš hovorí: "Dajte si pozor, aby vás niekto nezviedol. Prídu mnohí v mojom mene a budú hovoriť : To som ja. A mnohých zvedú."(Mar 13,5-13,6)
Vinyiczky Bence and 2 more users like this.
Vinyiczky Bence likes this.
Ladislav Bajza likes this.
+Joseph+ likes this.
@vladinko0"Možno sa tam obráti 100 000 ľudí ktorí tam zažijú tú eufóriu..."
Počet "obrátených" v Medjugorji nie podstatný ,lebo všetci sa tam môžu "obrátiť" len na tú pokoncilovú falošnú vieru -slobodomurársky ekumenizmus. Na pravú sa v jednote s Bergogliom a spol a pri týchto ekumenických ,démonských zjaveniach už obrátiť nedá.
johnfrax
Tulačka.
Verím ti aj to,že aj hlboko veriaca osoba môže byť takto zasiahnutá,prečo,neviem.
Aj Ján Mária Vianey neveril v zjavenia Panny Márie v Lurdoch,
no jeho svätosti to neuškodilo.Prečo to tak bolo,to je tajomstvo...

Ja som nezaradil všetkých do koliečok,je to len jedna skupina z viacerých.
TULÁK
Není to o našich pocitech, že jsme vždy schopni sami rozpoznat.To bychom magisterium nepotřebovali.Pro mě je to jednoduché.Věnuju pozornost jen těm zjevením skutečně schváleným a ani ta druhým nevnucuju.Kdyby jste se nechovali jako fanatici, nemuselo dojít k této diskuzi.Stačilo zpochybnit obsah této knihy nebo článků, na které byly dány odkazy.
TULÁK
Není pravda!Jednu znám jako hluboce věřící karmelitánku a za tu dám ruku do ohně.Za druhou paní se tady museli modlit ve skupině několik dní, protože z medžu přijela úplně rozhozená.Ti vám sem ale svědčit nepůjdou, protože je označíte jako kolečkové věřící.Nebo ještě hůř, že Oli?
johnfrax
Je to o názoroch,videní a prijímaní dobrého.
Prajem vám dobrú noc.
johnfrax
Tulačka,ano,aj to sa stáva,aj z Lúrd i z Fatimy sa vracajú niektorí sklamaní.Príčiny sú rôzne.Je to aj ako s chodením do kostola,niekto tam len chodí,sú aj koliečkoví veriaci,na krst v kočíku,na sobáš na aute a nakoniec na sa vezú na pohreb.

Ak tam niekto ide hľadať atrakciu,neotvorí sa ,tak čo si môže odniesť?
František 69 likes this.
TULÁK
archetype!
TULÁK
To jsem taky četla, že se hodně kněží z Rakouska formovalo v medžu.Pěkně se tam zformovali.
Vinyiczky Bence likes this.
One more comment from TULÁK
TULÁK
No a taky se vrací lidi zklamaní a ti vám to sem napsat nepřijdou, protože vás mají za fanatiky.Osobně takové lidi znám.Nakonec dobře si pamatuji,jak jste se tady do jednoho pustili do karmelpm, když vám vkládala odkazy.To mě přimělo se tím více zabývat.Zrovna tak se chovají příznivci vasuly a garabandalu.Jako nepříčetní.
johnfrax
Myslím si,že mnoho ľudí by teraz protestovalo,pretože Medžugorie dalo vzniknúť mnohým aktivitám,charitatívnym,modlitbovým skupinám,rodia sa tam kňazské povolania,a nemôžme takto posudzovať kde všade ľudia povzbudení Medžugorím pôsobia.
Zmeny v rodinách,to sú veľké veci.

Evanjelizácia,to je podstata viery,hlásať Krista a to je tam nepopierateľné.
František 69 likes this.
TULÁK
Takové řeči, že papež měl říct, že nebýt papežem, už bych byl v medžu, může věřit leda malé dítě. A proč by jako papež nemohl jet do medžu, když cestuje po celém světě?Třicet let a nikdo se nevyjádřil a ti všichni jsou co?Nikdo?Jo ze strachu z režimu
johnfrax
Username,všetko má svoj vývoj,históriu,ak to je Božie dielo,to sa časom skôr či neskôr potvrdí,ale ak to vnímame s pohľadom na ovocie,nemôžme si dávať klapky na oči.

Archetyp,svojím postojom zavrhuješ všetky zjavenia.
Božie cesty nie sú našimi cestami a Boh si používa malých a slabých na zahanbenie múdrych.
johnfrax
Username,nech sa na mňa Tulačka nehnevá,ale jej komentáre veľmi nevnímam.
Sama si zisti,či píše pravdu.
Už to tu bolo mnoho krát opakovane dávané.
Komisia ešte pracuje a stále nie je vydané oficiálne vyhlásenie.
--------------------
Biskup Štefan Vrablec sa práce v špecializovanej komisii pred rokom vzdal, zatiaľ ho nikto nenahradil.
Cirkev prerušila posudzovanie údajných zjavení Panny Márie …More
Username,nech sa na mňa Tulačka nehnevá,ale jej komentáre veľmi nevnímam.
Sama si zisti,či píše pravdu.
Už to tu bolo mnoho krát opakovane dávané.
Komisia ešte pracuje a stále nie je vydané oficiálne vyhlásenie.
--------------------
Biskup Štefan Vrablec sa práce v špecializovanej komisii pred rokom vzdal, zatiaľ ho nikto nenahradil.
Cirkev prerušila posudzovanie údajných zjavení Panny Márie v Dechticiach pri Trnave. Dlhoročný vedúci teologicko – pastoračnej komisie na skúmanie zjavení biskup Štefan Vrablec sa pred rokom práce v komisii vzdal, nový odvtedy vymenovaný nebol. Pre agentúru SITA to uviedla hovorkyňa Arcibiskupského úradu v Trnave Lucia Drábiková.

Komisiu zriadil ešte v roku 1998 vtedajší arcibiskup Ján Sokol. Zároveň kňazom vtedajšej Bratislavsko – trnavskej arcidiecézy oznámil, že na miestach údajných zjavení nie je dovolené celebrovať sväté omše a duchovní správcovia,kňazi, tam nemajú organizovať púte. Sokol vtedy odmietol aj iniciatívu za postavenie kaplnky pre verejné bohoslužobné účely.
Sväté omše môžu podľa vyjadrenia Drábikovej kňazi aj dnes slúžiť iba vo farskom kostole. Naďalej platí, že kňazi nemajú organizovať púte do Dechtíc, ale nemajú zakázané sprevádzať ich a vysluhovať sviatosti veriacim v dechtickom kostole. Tomu sa prispôsobili aj pútnici, ktorí sa v Dechticiach schádzajú vždy v nedeľu po prvom piatku v mesiaci a svoje púte začínajú v miestnom kostole.
Údajné zjavenia Panny Márie v Dechticiach začal v decembri 1994 ohlasovať vtedy pätnásťročný Martin Gavenda. Neskôr sa k nemu pridali ďalšie deti, ktoré tvrdili, že Pannu Máriu nevidia, ale počujú. Odvtedy ľudia každú nedeľu po prvom piatku v mesiaci prichádzajú na miesto údajných zjavení. Martin Gavenda zvyčajne popisuje výzor Panny Márie a spoločne s ostatnými zverejňuje jej posolstvá.
-------------------------
No a takto je to aj s Medžugorím,s rozdielom,že tých omší sa tam s ohľadom na počet veriacich koná viac,ale vždy vo vysvätených priestoroch.
TULÁK
Nikdo není povinen přijímat soukromá zjevení,natož neuznaná, tak učí Církev, tak co se snažíš Olino v druhých vyvolávat pocit viny???!!!
olinka
Piaty deň Novény platí tu pre tých hlavne,čo útočia proti
CIRKVI a zjaveniam,...

„Dnes mi priveď duše heretikov a odlúčených bratov
a ponor ich do mora môjho milosrdenstva.
V bolestnom umučení mi trhajú telo i srdce,
teda moju Cirkev.
Keď sa vracajú k jednote s Cirkvou,
moje rany sa hoja,
a tak zmierňujú moje utrpenie."

Aj pre tých, ktorí roztrhali Tvoje rúcho jednoty,
plynie z Tvojho Srdca pram…More
Piaty deň Novény platí tu pre tých hlavne,čo útočia proti
CIRKVI a zjaveniam,...

„Dnes mi priveď duše heretikov a odlúčených bratov
a ponor ich do mora môjho milosrdenstva.
V bolestnom umučení mi trhajú telo i srdce,
teda moju Cirkev.
Keď sa vracajú k jednote s Cirkvou,
moje rany sa hoja,
a tak zmierňujú moje utrpenie."

Aj pre tých, ktorí roztrhali Tvoje rúcho jednoty,
plynie z Tvojho Srdca prameň zľutovania.
Všemohúcnosť Tvojho milosrdenstva,
ó, Bože,
aj tieto duše z poblúdenia vyslobodiť môžeš.
Najmilosrdnejší Ježišu,
ktorý si dobrotivosť sama,
Ty neodmietaš svetlo tým,
ktorí Ťa prosia,
prijmi do príbytku svojho
najmilostivejšieho Srdca duše heretikov
i duše odlúčených bratov
a pritiahni ich svojím svetlom k jednote
s Cirkvou a nedovoľ,
aby sa Ti stratili z príbytku Tvojho
najmilostivejšieho Srdca, ale daj,
aby aj oni zvelebovali Tvoje prehojné milosrdenstvo.
Večný Otče, vzhliadni milosrdným okom
na duše heretikov a odpadlíkov,
ktorí premárnili Tvoje dobrá
a zneužili Tvoje milosti tým,
že neústupčivo zotrvávavajú
vo svojich omyloch.
Nehľaď na ich omyly,
ale na lásku svojho Syna
a na jeho bolestné umučenie,
ktoré trpel i za nich,
lebo aj oni prebývajú
v najmilostivejšom Ježišovom Srdci.
Daj, nech aj oni oslavujú
Tvoje veľké milosrdenstvo
na večné veky. Amen.
František 69 likes this.
johnfrax
O oficiálnom zákaze nie je možné hovoriť ani v prípade Medžugoria,je to o histórii zjavení,vezmime si napríklad Dechtice,tam zrušila Cirkev aj skúmanie,komisia bola zrušená,ako pristupovať k týmto zjaveniam ?
Omša je dovolená sláviť v kostole,ak to niekomu z veriacich dáva duchovnú posilu,vedie ho to na ceste k Bohu,tak je to len prínosom pre Cirkev ako spoločenstvo.
A tak isto,len v oveľa väčšej…More
O oficiálnom zákaze nie je možné hovoriť ani v prípade Medžugoria,je to o histórii zjavení,vezmime si napríklad Dechtice,tam zrušila Cirkev aj skúmanie,komisia bola zrušená,ako pristupovať k týmto zjaveniam ?
Omša je dovolená sláviť v kostole,ak to niekomu z veriacich dáva duchovnú posilu,vedie ho to na ceste k Bohu,tak je to len prínosom pre Cirkev ako spoločenstvo.
A tak isto,len v oveľa väčšej miere je to aj v Medžugorí.
Je to povolené miesto modlitby,vizonári môžu cestovať do farností po svete a šíriť posolstvá,povzbudzovať veriacich.to je ten strach satana z Medžugoria.
Oficiálne púte sa nemôžu konať,pokiaľ nebude komisiou rozhodnuté,ale súkromné áno.
František 69 likes this.
TULÁK
Leda v nějakém současném filmovém románu.
TULÁK
To je strašné dělat z biskupa Periče zbabělce Já četla z mnoha zdrojů totožné vyjádření.Ten si byl naprosto jist podvodem.Mohl jsi vyvrátit konkrétní informace věrohodným způsobem Johne, ale to jsi neudělal.Toto je tak hloupé, komunismus již v této zemi dlouho není a kdyby byl, jistě neovlivní tolik biskupů, aby pod strachem jednali jinak.Jak si to můžeš troufat tvrdit toto?

Výroky …More
To je strašné dělat z biskupa Periče zbabělce Já četla z mnoha zdrojů totožné vyjádření.Ten si byl naprosto jist podvodem.Mohl jsi vyvrátit konkrétní informace věrohodným způsobem Johne, ale to jsi neudělal.Toto je tak hloupé, komunismus již v této zemi dlouho není a kdyby byl, jistě neovlivní tolik biskupů, aby pod strachem jednali jinak.Jak si to můžeš troufat tvrdit toto?

Výroky Církve a církevních hodnostářů o Medjugorje
9. 1. 1987
Kardinál Franjo Kuharič, prezident Jugoslávské biskupské konference: „Protože vyšetřování událostí v Medjugorje přesahuje hranice diocéze, byla Biskupskou konferencí ustanovena nová Komise pro vyšetřování těchto událostí. Kongregace pro doktrínu víry o tom byla informována. ... Než budou známy výsledky šetření Komise a verdikt katolické církve, ... není dovoleno organizovat poutě ani žádné veřejné akce, týkající se nepotvrzených zjevení v Medjugorje. Mariánská úcta, potvrzená a doporučovaná Církví, musí být v souladu se směrnicemi Magisteria a zvláště apoštolské encykliky Marialis Cultus z 2. 2. 1974 (cf. AAS, 66, 1974, p. 113-168).”
1990
Brněnský diecézní oběžník Acta Curiae Episcopalis Brunensis, ACEB 08/1990: „Oficiální poutě do Medjugorje zakázány. Prefekt římské kongregace víry, kardinál Ratzinger, upozornil na to, že katolická církev zakázala organizování oficiálních poutí do jugoslávského Medjugorje. Ve svém dopise kard. Ratzinger připomíná Vatikánem rozšiřované prohlášení jugoslávských biskupů,ve kterém "bylo prohlášeno organizování poutí a jiných nábožensky motivovaných manifestací za nepovolené".“
1991
Arcibiskup Tarcisio Bertone, francouzský biskup, sekretář Kongregace: „Jak bylo řečeno, stále platí, že oficiální poutě do Medjugorje, jež berou Medjugorje jako místo pravého mariánského zjevení, by neměly být organizovány ani farností ani na diecézní úrovni, protože je to v rozporu s deklarací Kongregace bývalých jugoslávských biskupů z tohoto roku."
1993
Brněnský diecézní oběžník Acta Curiae Episcopalis Brunensis, ACEB 09/1993: „Upozornění farním úřadům. Žádáme všechny farní úřady, aby v kostelích nerozšiřovaly spisy a knihy, které přinášejí nespolehlivou nauku. Stává se, že se pod zbožným titulem často skrývají bludy. Toto doporučení se týká také knih o Panně Marii a jejích zjeveních v Medjugorje, které vydává nakladatelství Verité v Praze. Toto nakladatelství nemá kontakt s žádným biskupstvím ani s ostatními křesťanskými nakladatelstvími a nakladatel takové tituly vydává na svou odpovědnost. Totéž se týká Zpráv z Medjugorje. V tomto smyslu upozorněte i své věřící.“
19. 6. 1996
Joaquin Navarro-Valls, vedoucí vatikánského tiskového střediska: „Žádná nová fakta, která by změnila dosavadní stanovisko Vatikánu v případu Medjugorje se neobjevila. A tak Svatý Otec respektuje stanovisko místních biskupů, tedy skeptické.“ Prohlášení bylo vydáno v odpověď na sérii drbů, jež kolovaly mezi italskými novináři o tom, že Církev změnila své stanovisko k Medjugorje a mohla by vydat nové prohlášení.
2. 10. 1997
Mons. Ratko Peric, mostarský biskup: „Prot.: 1267/97. Ctěný pane Boutete, odpovídám na Váš dopis z 29. září 1997, který jsem obdržel faxem z nunciatury v Sarajevu. ... Na základě studia případu 30 akademiků a mé pětileté episkopální zkušenosti v této diecézi, na základě skandální neposlušnosti, která je se zjevením spojená, na základě lží, jež jsou z času na čas vložena do úst „Madonny“, na základě neobvyklých opakování „zpráv“ po více jak 16 let, na základě podivného vedení „duchovních vůdců“ tzv. „vizionářů“, kteří je doprovázejí po celém světě, aby jim dělali propagandu, na základě zkušenosti, že „Madonna“ se vizionářům objevuje při „fiat“, je mé přesvědčení nejen non constat de supernaturalitate (nadpřirozenost jevu nebyla prokázána), ale také a spíše constat de non supernaturalitate (žádná nadpřirozenost nebyla prokázána), pokud jde o zjevení v Medjugorje.“
26. 5. 1998
Stanovisko Kongregace pro nauku víry: Vyjadřuje souhlas s Jugoslávskou biskupskou konferencí a biskupem Peričem.
10. srpna 2001
Odpověď P. Šikuly z Katolik.cz
10. října 2001
Kardinál Vinko Puljič za přítomnosti Svatého Otce na Synodu biskupů v Římě: „Co se týče církve v Bosně-Herzegovině, ... spousta věřících a kněží zůstává věrna Církvi a apoštolskému dílu, když pracují pro Církev a společnosti. Naneštěstí jistí členové františkánského řádu, sloužící v Medjugorje, a jim podobní zkoušejí vnutit místní diecézi svůj pohled, založený na jejich pseudo-charismatech, což je vážné nebezpečí pro Církev a její organizaci a nauku. Stačí připomenout smutné události loňského léta, kdy členové výše zmíněného řádu a samozvaný biskup, takto jáhen předkoncilního smýšlení, byli vyloučeni ze své komunity pro neustálou neposlušnost diecézi Mostar-Duvno.“
3. dubna 2002
Daniel Herman, tiskový mluvčí České biskupské konference: „Vážený pane redaktore, nejprve se omlouvám za zpoždění mé odpovědi. ... Především musím konstatovat, že česká biskupská konference dosud nevydala k tématu Medjugorje žádné oficiální stanovisko. Co se týká postoje Svatého stolce, či zahraničních biskupských konferencí, přesný přehled bohužel nemám. Vzhledem k tomu, že toto téma není nikterak centrální a celá problematika je ve fázi zkoumání, zkrátka se této věci nevěnuji. ... Pokud je mi známo, je postoj církve k této otázce velmi zdrženlivý a do Medjugorje se rozhodně nemají organizovat žádné oficiální pouti. ...“

Ještě tři drobnosti na závěr. Pokud si na oficiálních stránkách Vatikánu zadáte do vyhledávače slovo „Medjugorje“, nenajde vám tento vyhledávač jediný dokument, jenž by se Medjugorje týkal (a že databáze textů je velmi rozsáhlá). Další zajímavostí je, že čistě mariánský časopis, který u nás vychází a má církevní schválení – Immaculata (vydávají jej v Brně) - nikdy o Medjugorje nepsal. A to mám doma skoro kompletní archív. Jediný český časopis s církevním schválením, jenž o Medjugorje píše, je Světlo (vydává olomoucká Matice cyrilometodějská). Podíváte-li se však do tiráže, najdete zde větu tohoto znění: „Pokud jde o Medjugorje či Garabandal, jsou tyto články pouze informativní a čeká se na konečný úsudek církve“.
Odkazy:
Jeden z mnoha serverů, který zveřejnil Zaničovy dopisy
Anglický překlad dopisu biskupa Periče
Prohlášení kardinála Puljiče
Pozice Vatikánu z roku 1996

Související články:
Gospa-židovská dívka s modrýma očima
Opět se šíří dezinformace o Medžugorji II. a III.
Opět se šíří dezinformace o Medžugorji I.
Dezinformace o Medžugorji na českém internetu
Oficiální poutě do Medjugorje zakázány