buba
1643.4K

Pan Jezis:Prehlásením hlasu Ducha Svätého za zlo sa dopúšťate bohorúhačstva takého …

Posolstvo Ježiša Krista, prijaté 08.08.2012 - 23:20 hod. Prehlásením hlasu Ducha Svätého za zlo sa dopúšťate bohorúhačstva takého rozsahu, že je to považované za neodpustiteľný hriech Moja vrúcne …More
Posolstvo Ježiša Krista, prijaté 08.08.2012 - 23:20 hod.
Prehlásením hlasu Ducha Svätého za zlo sa dopúšťate bohorúhačstva
takého rozsahu, že je to považované za neodpustiteľný hriech

Moja vrúcne milovaná dcéra, dovoľ Mi, aby som objasnil to, keď sa ľudia pýtajú, čo chcem povedať pomocou Božieho slova.
Božie slovo tak, ako ho obsahuje rovnako Starý, tak aj Nový zákon vo svätej Biblii – Božie slovo, pravda, je dávané darom Ducha Svätého cez tieto posolstvá svetu.
Tieto posolstvá sú predkladané Najsvätejšou Trojicou a sú jediné svojho druhu, aké kedy boli ľudstvu dané skrze proroka.
Dôvod toho je ten, že toto je posledná misia, predstavujúca záverečnú formu Božej komunikácie a intervencie, ktorá je kvôli môjmu Druhému príchodu ponúknutá svetu.
Nikdy sa nestavajte do cesty moci Ducha Svätého, pretože to je veľký hriech. V týchto posolstvách sa hlas Ducha Svätého vylieva, aby zachránil ľudstvo od večného zatratenia. Môžte odmietnuť Mňa, vášho Ježiša, alebo Božie posolstvá, ktoré vám dáva …More
pařez
Myslím, že Radomíra Malého je možno označit za tradičního katolíka (čímž se asi chce říci, že to není katolík modernistický či liberální ).
Teď v posledním TeDeum č.4 www.tedeum.cz má článek o Druhém vatikánském koncilu - není bohužel zpřístupněný, stojí to za přečtení.
Johne, co myslíte tím, když o někom říkáte že je "tradicionalista", dá se to nějak přiblížit? Je to totéž jako …More
Myslím, že Radomíra Malého je možno označit za tradičního katolíka (čímž se asi chce říci, že to není katolík modernistický či liberální ).
Teď v posledním TeDeum č.4 www.tedeum.cz má článek o Druhém vatikánském koncilu - není bohužel zpřístupněný, stojí to za přečtení.

Johne, co myslíte tím, když o někom říkáte že je "tradicionalista", dá se to nějak přiblížit? Je to totéž jako tradiční, nebo tomu připisujete konkrétní význam?
TULÁK
1. Tesalonickým 5:21 Všecko zkoumejte, dobrého se držte 🤗
johnfrax
Dá sa to vybadať aj na stránke Vendée.
Stránky již nejsou aktualizovány, nadále slouží jako archiv článků shromážděných a zpracovaných v období l. P. 2009 až 2011. Článek k ukončení činnosti zde >.
Milovaní, velmi jsem si přál psát vám o našem společném spasení, ale teď pokládám za nutné napomenout vás, abyste zápasili o víru, jednou provždy odevzdanou Božímu lidu.
List Judův 1:3
More
Dá sa to vybadať aj na stránke Vendée.

Stránky již nejsou aktualizovány, nadále slouží jako archiv článků shromážděných a zpracovaných v období l. P. 2009 až 2011. Článek k ukončení činnosti zde >.

Milovaní, velmi jsem si přál psát vám o našem společném spasení, ale teď pokládám za nutné napomenout vás, abyste zápasili o víru, jednou provždy odevzdanou Božímu lidu.
List Judův 1:3
Prohlášení autorů
Aby nedošlo k jakékoliv mýlce, a aby nemohlo dojít ke zneužití ze strany kohokoliv, vydávají autoři tohoto webu následující prohlášení:
Prohlašujeme, že jsme katolíky v plném společenství s Římskokatolickou Církví.
Prohlašujeme, že nezpochybnitelně považujeme současného papeže za hlavu Církve.
------------------------
Sú aj iné stránky a tam vládne iný duch.Ale to je prirodzené pre vývoj.
Jednota ,aspoň neútočenie,ale zmier a spoločná reč by mali víťaziť.
To čo je dobré to by len posilnilo všetkých,čo nie,to uzavrieť.
TULÁK
No nechtěla jsem tě nějak nabírat, ale R.Malý opravdu i vystupuje s tradičními, jako Semínem a tak.A jistě se souhlasem píše do těch tradičních časopisů Te Deum, Institutu sv.Josefa atd.Dokonce na Traditiu má v diskuzi příspěvky.Určitě ano, jeho kvality jsem mu neupírala a jsem si vědoma.Podívej na toto
cs.wikipedia.org/wiki/Radomír_Malý
Ale, jsme všichni na cestě a někdy s překvapením …More
No nechtěla jsem tě nějak nabírat, ale R.Malý opravdu i vystupuje s tradičními, jako Semínem a tak.A jistě se souhlasem píše do těch tradičních časopisů Te Deum, Institutu sv.Josefa atd.Dokonce na Traditiu má v diskuzi příspěvky.Určitě ano, jeho kvality jsem mu neupírala a jsem si vědoma.Podívej na toto
cs.wikipedia.org/wiki/Radomír_Malý
Ale, jsme všichni na cestě a někdy s překvapením zjišťuju, kam se kdo posunul.Třeba někteří radikální, jsou více umírnění.A tak se všichni měníme.Lefevbristi jsou také rozděleni.Je to zajímavé sledovat.
johnfrax
Tulák, možno sa mýlim čo sa týka R.Malého,niekde som čítal článok o tom že nie je tradicionalista,ale teraz ako tak hľadám,ho nenachádzam,ba skôr naopak.
Mám dojem,že keď som vkladal knihu nerozlišoval som medzi ním a Václavom.Máte aj Prokopa Malého,Augustína Malého.
Vtedy som ešte ani netušil že sú tradicionalisti .
Vzdelanosť,múdrosť a znalosť dejín Cirkvi sa mu nedá uprieť.More
Tulák, možno sa mýlim čo sa týka R.Malého,niekde som čítal článok o tom že nie je tradicionalista,ale teraz ako tak hľadám,ho nenachádzam,ba skôr naopak.

Mám dojem,že keď som vkladal knihu nerozlišoval som medzi ním a Václavom.Máte aj Prokopa Malého,Augustína Malého.
Vtedy som ešte ani netušil že sú tradicionalisti .

Vzdelanosť,múdrosť a znalosť dejín Cirkvi sa mu nedá uprieť.
TULÁK
John, nevyhledávám konflikty, ale cítím, že je potřeba se dívat ze všech úhlů a né vše s nadšením přijímat, ba ani ukvapeně odmítat.Taková ta úloha ďáblova advokáta je potřeba, aby člověk byl nezaujatý, musí věnovat pozornost i druhé straně.Někdo tady napsal o poselstvích Varování, že je to smetiště, ve kterém se nebude přehrabovat.Ale nemyslím, že je to dobrý názor.Máme si být vzájemně …More
John, nevyhledávám konflikty, ale cítím, že je potřeba se dívat ze všech úhlů a né vše s nadšením přijímat, ba ani ukvapeně odmítat.Taková ta úloha ďáblova advokáta je potřeba, aby člověk byl nezaujatý, musí věnovat pozornost i druhé straně.Někdo tady napsal o poselstvích Varování, že je to smetiště, ve kterém se nebude přehrabovat.Ale nemyslím, že je to dobrý názor.Máme si být vzájemně nápomocni.Taky často selhávám a jsem ironická a dělám posměšky.Logicky se druhý naježí a není ochoten vyslechnout.
Nevím, jak v současnosti se staví R.Malý.Situace se hodně mezi těmi tradičními změnila a došlo k rozdělení.Některé jsem poznala blíž (ne osobně) a nejsou tak úzkoprsí, jak vystupují mezi svými.To chce všechno čas.Má-li Pán Bůh s námi trpělivost a neopouští nás, mějme i my takovou mezi sebou.
johnfrax
Tulák,R.Malý nie je tradicionalista.Čítal som o tých snahách ho tam zaradiť kvôli článkom v časopise,tie boli košér ,ale vyplynulo to z časopisu,v ktorom boli zverejnené.
Nie všetko čo pochádza z dielne tradicionalistov je zlé,samozrejme,ale asi je toho veľa,čo dobré nie je,inak by nebolo to rozdelenie.
Nerád používam toto prirovnanie,ale taká situácia je aj v mnohých sektách.
Súhlasím že …More
Tulák,R.Malý nie je tradicionalista.Čítal som o tých snahách ho tam zaradiť kvôli článkom v časopise,tie boli košér ,ale vyplynulo to z časopisu,v ktorom boli zverejnené.

Nie všetko čo pochádza z dielne tradicionalistov je zlé,samozrejme,ale asi je toho veľa,čo dobré nie je,inak by nebolo to rozdelenie.

Nerád používam toto prirovnanie,ale taká situácia je aj v mnohých sektách.

Súhlasím že Garabandal nie je v tomto momente rozhodujúci pre spásu,je to súkromné zjavenie,o viacerých mám svoj názor,ale niektoré neprezentujem a ak to má spôsobovať konflikt,tak sa radšej téme vyhnem.
Argumenty lietajú krížom krážom.
No na stránke Garabandalu je jasná odpoveď.Nie je vyhýbavá a je tu ponechaná sloboda rozhodovania sa,nie je to zakázané,alebo zavrhnuté Kongregáciou pre náuku viery.,ktorá sa zatiaľ nevyjadrila,ani za,ani proti.
TULÁK
John, na ty stránky Michaelsa jsem narazila náhodně právě v souvislosti s tím Garabandalem.Zvažovala jsem.Dělme si to dvakrát.Víš, tys vložil tradičního R.Malého (Inkvizice) a také jistě s ním v mnoha věcech nebudeš za jedno.Souhlasíš?Článek, který jsem hledala, žel nenašla.A tak i na Pařízka navážu a má možná pravdu, že by Vassuly automatické písmo mohl být drb.Pravda, v tom výsledku …More
John, na ty stránky Michaelsa jsem narazila náhodně právě v souvislosti s tím Garabandalem.Zvažovala jsem.Dělme si to dvakrát.Víš, tys vložil tradičního R.Malého (Inkvizice) a také jistě s ním v mnoha věcech nebudeš za jedno.Souhlasíš?Článek, který jsem hledala, žel nenašla.A tak i na Pařízka navážu a má možná pravdu, že by Vassuly automatické písmo mohl být drb.Pravda, v tom výsledku šetření od Kongregace se o tom nepsalo.Jestli ale nebyl dán na veřejnost jen nějaký stručný výsledek.Co se týká Garabandalu, můžete si to nechat otevřené, ale já se kloním k tomuto posudku a nemám pocit, že by se něco mělo změnit.
www.ewtn.com/library/bishops/garaband.htm
Tam na tom místě se určitě nic nekoná oficiálně.Stačí si zadat do Googlu obrázky.U stromu obrázek a pár květin.Pořádají tam ty poutě nebo zájezdy asi na vlastní pěst.Nevím, jak by to mělo být, jestli se hodí požádat o svolení biskupa.Lubici otázku jsem četla, vždyť jsme to tady probírali.Jeho odpověď je taková vyhýbaváAle snad by se toho františkána měla zeptat na to, jestli má svolení od místního ordináře dělat tam poutě..Tedy mě by to nestačilo, ale chtěla bych ho vidět černé na bílém.
johnfrax
Username,dovoľ mi nesúhlasiť,ak sú tu články z iných webov sú k istej téme a sú to aktuálne články k téme z politiky či Cirkvi alebo k inej aktuálnej téme.
Toto je iný prípad,je to o základe katolíckeho učenia,tradicionalisti sú mimo Cirkev,žiaľ,ale je to tak ,nie sú to starokatolíci,mená ako Michal Semín a podobné sú známe,Zahradník ,to sú podpisy ľudí pod článkom ktorý odsudzuje …More
Username,dovoľ mi nesúhlasiť,ak sú tu články z iných webov sú k istej téme a sú to aktuálne články k téme z politiky či Cirkvi alebo k inej aktuálnej téme.

Toto je iný prípad,je to o základe katolíckeho učenia,tradicionalisti sú mimo Cirkev,žiaľ,ale je to tak ,nie sú to starokatolíci,mená ako Michal Semín a podobné sú známe,Zahradník ,to sú podpisy ľudí pod článkom ktorý odsudzuje blahoslavenie pápeža.

Čo sa týka Garabandalu,Ľubici odpísal na stránke
garabandal.cz/aktuality.php
a myslím,že je to rozumná odpoveď.
johnfrax
Tulák,dovolím si poznamenať,že článok z linku ktorý si uviedla je skutočne tak pochybného pôvodu,ako aj tento článok
Vyhlásenie o výhrady k nadchádzajúcom blahorečenia pápeža Jána Pavla II
www.remnantnewspaper.com/2011-0331-state…
od toho istého autora,ktorý napísal aj článok o Garabandale.
A tak isto aj je pre mňa nedôveryhodný aj ten ktorý ho tam vložil
Ukrajinské Vendée
Aleš Jirkovský …More
Tulák,dovolím si poznamenať,že článok z linku ktorý si uviedla je skutočne tak pochybného pôvodu,ako aj tento článok
Vyhlásenie o výhrady k nadchádzajúcom blahorečenia pápeža Jána Pavla II
www.remnantnewspaper.com/2011-0331-state…
od toho istého autora,ktorý napísal aj článok o Garabandale.
A tak isto aj je pre mňa nedôveryhodný aj ten ktorý ho tam vložil
Ukrajinské Vendée
Aleš Jirkovský
katolikrevue.ath.cx/…/ukrajinske_vend…
Vkladáte sem odkazy a materiáli tradicionalistov,a tí nie že neuznávajú Garabandal či Medžugorie,ale ani pápežov.
Do akej miery, na koľko % je stránka Michael katolícka?
pařez
Username, teď tomu trochu nerozumím, píšete že vatikán odpověděl, že biskupovo vyšetřování proběhlo v pořádku, proto biskup potvrdil předchozí stav a současně píšete, že biskup obdržel zamítavé stanovisko Vatikánu a tak "se postaral o definitivní utrum".
Přijde mi to, že si to protiřečí - čeho se týkalo zamítavé stanovisko Vatikánu?
Prošel jsem ten článek na který dala odkaz Tulák - zatím …More
Username, teď tomu trochu nerozumím, píšete že vatikán odpověděl, že biskupovo vyšetřování proběhlo v pořádku, proto biskup potvrdil předchozí stav a současně píšete, že biskup obdržel zamítavé stanovisko Vatikánu a tak "se postaral o definitivní utrum".
Přijde mi to, že si to protiřečí - čeho se týkalo zamítavé stanovisko Vatikánu?

Prošel jsem ten článek na který dala odkaz Tulák - zatím to vidím jako otevřenou záležitost - to si o tom musí člověk přečíst více.
pařez
lulu19 — 7.11.2012 18:50:05:
Ano, tak v tomto smyslu to beru, myslím si to také.More
lulu19 — 7.11.2012 18:50:05:

Ano, tak v tomto smyslu to beru, myslím si to také.
One more comment from pařez
pařez
Pěknou skoropůlnoc!
Username, pokud si vzpomínám na někdejší diskuzi okolo Varování (duben-květen), tak to stanovisko biskupa ke Garabandalu nebylo vyloženě zamítavé - byl to jakýsi neutrál - nebylo potvrzeno, že jsou nadpřirozeného původu - tj. nebyla potvrzena ani jedna ze dvou druhých možností - že jsou nadpřirozeného původu ani že nejsou napřirozeného původu. Tedy - ze tří stanovisek,…More
Pěknou skoropůlnoc!
Username, pokud si vzpomínám na někdejší diskuzi okolo Varování (duben-květen), tak to stanovisko biskupa ke Garabandalu nebylo vyloženě zamítavé - byl to jakýsi neutrál - nebylo potvrzeno, že jsou nadpřirozeného původu - tj. nebyla potvrzena ani jedna ze dvou druhých možností - že jsou nadpřirozeného původu ani že nejsou napřirozeného původu. Tedy - ze tří stanovisek, ze kterých si biskup při posuzování soukromých zjevení může vybrat:
- je prokázán nadpřirozený původ zjevení
- není prokázán nadpřirozený původ zjevení
- je vyloučen nadpřirozený původ zjevení
si vybral neutrální prostřední možnost - v podstatě "vyčkávací" stanovisko.
TULÁK
Dala jsem jiný.Z Wikiepedie v angličtině, ale neotevřel se.Kdo chce najde si.Ale Karmel měla také nějaké k tomu poznámky.Možná je Lubica taky najde.Pomohla bych, ale hodně se toho ztratilo. 😀 Nechme toho, ať je klid.Ať se starají ti, co mají.Už musím 🤗
TULÁK
tak škoda, odkaz nefunguje 🤗
3 more comments from TULÁK
TULÁK
Username, stručně a jasně, pragmaticky 👍
TULÁK
Nemohu ten článek najít, ale tady se taky zmiňuje, že ta děvčata viděla svatého Archanděla Michaela jako devítiletého chlapce.Nejspíš jsou to nějaké stránky tradičních, tak nevím, jestli jsou objektivní v tomto.www.michaelsa.cz 😲 Co vy na to? 🤗
TULÁK
Milá Lubico, tohle už jsem četla, ale nepřesvědčilo mě.Je tam podle fotografií docela pusto.Ponechávám to otevřené a třeba jednou řeknu, že jste měli pravdu.Představovala jsem si, že lidi projdou na konci věků nějakým sebespytováním jako lidi během umírání vidí svůj dosavadní život.Neberu to na lehkou váhu, ale říct o něčem, že v to věřím, tak to jsem opatrná jako ti naši duchovní.Že …More
Milá Lubico, tohle už jsem četla, ale nepřesvědčilo mě.Je tam podle fotografií docela pusto.Ponechávám to otevřené a třeba jednou řeknu, že jste měli pravdu.Představovala jsem si, že lidi projdou na konci věků nějakým sebespytováním jako lidi během umírání vidí svůj dosavadní život.Neberu to na lehkou váhu, ale říct o něčem, že v to věřím, tak to jsem opatrná jako ti naši duchovní.Že tomu věřil páter Pio taky nejsem přesvědčena.Nebo ten zázrak s tím poloslepým.Vždyť to je poloviční zázrak.Žádný důkaz.
ľubica
www.ourlady.ca/…/slovakZazrak.ht…
Panna Mária v jednom zo svojich zjavení povedala Conchite: „... a páter Pio tiež uvidi Zázrak." Páter Pio počas svojho života zaručil autenticitu zjaveni v Garabandale. Stretol sa s Conchitou v San Giovanni Rotondo v roku 1966. V posledných dňoch svojho života o tom rozprával so svojimi bratmi a pre Conchitu zanechal osobnú správu, ktorú zveril pátorvi …More
www.ourlady.ca/…/slovakZazrak.ht…
Panna Mária v jednom zo svojich zjavení povedala Conchite: „... a páter Pio tiež uvidi Zázrak." Páter Pio počas svojho života zaručil autenticitu zjaveni v Garabandale. Stretol sa s Conchitou v San Giovanni Rotondo v roku 1966. V posledných dňoch svojho života o tom rozprával so svojimi bratmi a pre Conchitu zanechal osobnú správu, ktorú zveril pátorvi Pellegrinovi. Správu, ktorá obsahovala závoj a ktorý mal páter Pio po smrti na tvári, odovzdali Conchite v oktobri 1968 v Lourdoch. Conchita sa vtedy čudovala, ako je to možné, že Panna Mária jej povedala, že páter Pio má uvidiet' zázrak a on zomrel. Otec Cennamo, ktorý jej závoj odovzdal, jej povedal, že páter Pio zázrak pred svojou smrt'ou videl a povedal mu o tom.
☕

PS:p. Lenka, nikdo vám nebrání prikláňať sa k argumentom od username.... no ja mám rada sv. p.Pia, tak jeho svedectvo pokladám za dôveryhodnejšie ako všetky tie hlúposti, ktoré niekto zavesí na web... ako ste to opísala o tom sv. Archanjelovi.... 🙄
ľubica
@Lenko,
aby si bol človek istý, je dobré keď sa spýta priamo, či sa tam púte konajú a pod.
GARABANDALSKÁ POUŤ 2011
V roce padesátého výročí počátku garabandalských zjevení uspořádalo naše informační středisko ve spolupráci s farností a farní charitou v Moravské Třebové od 28. května do 5. června mariánské poutní exercicie La Saletta – Lurdy – Garabandal, které vedl františkán P. Šebestián …More
@Lenko,
aby si bol človek istý, je dobré keď sa spýta priamo, či sa tam púte konajú a pod.

GARABANDALSKÁ POUŤ 2011
V roce padesátého výročí počátku garabandalských zjevení uspořádalo naše informační středisko ve spolupráci s farností a farní charitou v Moravské Třebové od 28. května do 5. června mariánské poutní exercicie La Saletta – Lurdy – Garabandal, které vedl františkán P. Šebestián Smrčina. Zúčastnilo se jich 51 poutníků, z nichž část tvořili ti, kdo se přihlásili na základě nabídky na internetových stránkáchwww.garabandal.cz.

garabandal.cz
e-mail: zjeveni@garabandal.cz

požehnaný večer 🤗