10:56
Matka všetkých národov. Modlitbový Deň Matky všetkých národov (9.2.2013) Nitra www.youtube.com/watchMore
Matka všetkých národov.
Modlitbový Deň Matky všetkých národov (9.2.2013) Nitra
www.youtube.com/watch
Peter(skala)
Putnik
Aj to je zaujímavá téma na vysvetlenie, lebo táto časť poukazuje na to, že kresťania sa delia na "marianskych ctiteľov" a kresťanov, ktorí si Ju až tak nectia.
Dalo by sa povedať, že tento text poukazuje na katolíkov a protestantov.
Obidva skupiny uznávajú Ježiša za Krista, ale jední sa pridržiavaju aj Jeho Matky, kdežto druhí sa Jej až tak nepridržiavaju.
Obidve skupiny kresťanov …More
Putnik
Aj to je zaujímavá téma na vysvetlenie, lebo táto časť poukazuje na to, že kresťania sa delia na "marianskych ctiteľov" a kresťanov, ktorí si Ju až tak nectia.

Dalo by sa povedať, že tento text poukazuje na katolíkov a protestantov.
Obidva skupiny uznávajú Ježiša za Krista, ale jední sa pridržiavaju aj Jeho Matky, kdežto druhí sa Jej až tak nepridržiavaju.

Obidve skupiny kresťanov su prenasledovaní nepriateľom, avšak tí, čo sa pridržiavaju Ježišovej Matky, sú viac chránení, kdežto tí ostatní su viac prenasledovaní, pričom sa nemusí jednať o fyzické prenasledovanie, ale skôr to duchovné (pokušenie).

Či už sa človek rozhoduje byť kresťanom pre jednu alebo druhu skupinu, podstatné je, že Ježišova Matka príjma všetkých za svoje deti, či už to chcu alebo nechcu a to podobne ako ked jej bolo dané kráľovať, tak nie len nad jednou skupinou kresťanov ale aj nad druhou a dokonca aj nad nekresťanmi, len to nechcu priznať.

A preto ten titul je tak dôležitý ako aj modlitba, kde poukazuje na to, že Ona nie je len Máriu, ktorá kedysi bola ženou a matkou Ježiša, ale že Ona je Kráľovnou, Orodovnicou a Matkou všetkých ľudí - bez rozdielu, či už Ju za takú príjmaju alebo nepríjmaju.

A kedže Ju neprijmaju za takú, čiže sa k nej nemodlia, tak sme stále vyzvaní k obráteniu a k modlitbe za uplné prijatie jej titulu a poslania, ktoré má vo svete.
Peter(skala)
Hladajuci putnik napísal:
...
Ak som napísal, že Panna Mária vedie svoje deti ku Kristovi tak je jasné že stále myslím že bola a je stále Pannou.
Áno máš pravdu v tom že v Zjavení je v kap. 2 ods. 26 uvedené : Kto zvíťazí a až do konca vytrvá v mojich skutkoch, tomu dám moc nad národmi a bude ich spravovať železným prútom ...
Dôležité je aj kap. 12, ods. 17 sa o žene píše : Nato sa drak …More
Hladajuci putnik napísal:
...
Ak som napísal, že Panna Mária vedie svoje deti ku Kristovi tak je jasné že stále myslím že bola a je stále Pannou.

Áno máš pravdu v tom že v Zjavení je v kap. 2 ods. 26 uvedené : Kto zvíťazí a až do konca vytrvá v mojich skutkoch, tomu dám moc nad národmi a bude ich spravovať železným prútom ...

Dôležité je aj kap. 12, ods. 17 sa o žene píše : Nato sa drak rozhneval na ženu a odišiel bojovať proti ostaným z jej potomstva, ktorí zachovávajú Božie prikázanie a majú svedectvo Ježišovo.

T.j. nejedná sa o všetkých ľudí a všetky národy ale len o tých čo majú svedectvo Ježišovo pre ktorých je ich Matkou.
3 more comments from Peter(skala)
Peter(skala)
Putnik
dobre, že píšeš
Totižto tento problém maju často-krát protestanti, ktorí vyčítaju katolíkom, že uznávaju panenstvo Márii, pritom sami poukazuju na Máriu ako Ženu z apokalypsy, aj ked sa tam jasne píše, že rodila v bolestiach, čo navonok vyznie akokeby prišla o panenstvo (panensku blanu)
Lenže oni nechcu prijať skutočnosť, že Žena z apokalypsy má dvojaký význam a to podobne ako mnohé …More
Putnik
dobre, že píšeš
Totižto tento problém maju často-krát protestanti, ktorí vyčítaju katolíkom, že uznávaju panenstvo Márii, pritom sami poukazuju na Máriu ako Ženu z apokalypsy, aj ked sa tam jasne píše, že rodila v bolestiach, čo navonok vyznie akokeby prišla o panenstvo (panensku blanu)

Lenže oni nechcu prijať skutočnosť, že Žena z apokalypsy má dvojaký význam a to podobne ako mnohé výrazy (pojmy) sv.Jána, ktoré sú zaznamenané v knihe Zjavenie Jána.

Zena z apokalypsy má dvojaký význam:
1.Je to Panna Mária
2.Cirkev (Mystické - tajomné Telo Kristovo

a to podobne ako Jej Dieťa, ktoré má tiež dvojaký význam:
1.Je to Ježiš Kristus
2.Cirkev (Mystické - tajomné Telo Kristovo


Chceš vedieť, čo to má spoločné ... a aký je rozdiel?
Peter(skala)
Matka všetkých národov - titul uznaný miestnym biskupom a kongregáciou pre náuku viery (dňa: 31.mája 1996)
"Biskup Henrik Bomers z Amsterdamu a jeho pomocný biskup Jozef M. Punt sa v roku 1996, o 22 rokov neskôr, vzhľadom na – mnohé prosby z domova a zo zahraničia a po dohovore s kongregáciou pre náuku viery
– rozhodli oficiálne povoliť verejné uctievanie Panny Márie
biblickým titulom: Matka …More
Matka všetkých národov - titul uznaný miestnym biskupom a kongregáciou pre náuku viery (dňa: 31.mája 1996)

"Biskup Henrik Bomers z Amsterdamu a jeho pomocný biskup Jozef M. Punt sa v roku 1996, o 22 rokov neskôr, vzhľadom na – mnohé prosby z domova a zo zahraničia a po dohovore s kongregáciou pre náuku viery
– rozhodli oficiálne povoliť verejné uctievanie Panny Márie
biblickým titulom: Matka všetkých národov."
. 👏
www.de-vrouwe.info/sprachen/sk/09_sigl_sk.pdf
str.6
Peter(skala)
SPOLUVYKUPITEĽKA (Panna Mária) v učení pápežov
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/spoluvykupitelk…
Kontroverzné vyjadrenie “kongregácie pre náuku viery v prípade zjavenia Matky všetkých národov v Amsterdame”
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/kontroverzne-vy…
Kontroverzný článok v “Katolíckych novinách” k titulu Panny Márie – Spoluvykupiteľky
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/kontroverzny-cl…More
SPOLUVYKUPITEĽKA (Panna Mária) v učení pápežov
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/spoluvykupitelk…

Kontroverzné vyjadrenie “kongregácie pre náuku viery v prípade zjavenia Matky všetkých národov v Amsterdame”
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/kontroverzne-vy…

Kontroverzný článok v “Katolíckych novinách” k titulu Panny Márie – Spoluvykupiteľky
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/kontroverzny-cl…

Kontroverzné vyjadrenie “Prefekta Kongregácie pre náuku viery” voči Modlitbe Matky všetkých národov.
hriechyokultizmus.wordpress.com/…/kontroverzne-vy…
Maria Dubovska
"With regard to the devotion known as 'Lady of All Nations' and the Marian apparitions experienced by the late visionary Ida Peerdeman, I wish to advise Your Excellency that although the said apparitions have received approval from His Excellency the Most Rev. Joseph Maria Punt, Bishop of Haarlem (Holland), in his Comunications of 31 May 2002, the Congregation for the Doctrine of the Faith has …More
"With regard to the devotion known as 'Lady of All Nations' and the Marian apparitions experienced by the late visionary Ida Peerdeman, I wish to advise Your Excellency that although the said apparitions have received approval from His Excellency the Most Rev. Joseph Maria Punt, Bishop of Haarlem (Holland), in his Comunications of 31 May 2002, the Congregation for the Doctrine of the Faith has expressed concern regarding one particular aspect of that devotion whereby official prayers invoke the Blessed Virgin as Lady of All Nations 'who was once Mary."

tak pardon asi je to 2002 a je to nejaký listo do filipín, ale važne sa mi nechce v tom kutrat.
Peter(skala)
Mária, čo tým myslíš: "Vatikán"?
vatikansku Kongregáciu?
Ak áno, tak ktorým dokumentom?
✍️More
Mária, čo tým myslíš: "Vatikán"?

vatikansku Kongregáciu?
Ak áno, tak ktorým dokumentom?
✍️
Maria Dubovska
Pretoze vatikan ho de fakto zrusil.
Peter(skala)
Kostelník
keby si odpovedal na otázku, ale neodpovedáš a píšeš o všeličom inom
Ak odpovieš na otázku, potom zverejním aj odpoved.
Chápem, že niekedy ťažko rozumieť, tak sa opýtaj, ak nerozumieš.
Pýtal som sa ako by sme sa mali správať voči zjaveniam v Amsterdame.
Ale tvoja odpoved bola akási zvláštna. Niekto by povedal, že vyhýbavá.
Lenže dajme tomu že si len začal, tak dokonči.
Napíš, či …More
Kostelník
keby si odpovedal na otázku, ale neodpovedáš a píšeš o všeličom inom
Ak odpovieš na otázku, potom zverejním aj odpoved.

Chápem, že niekedy ťažko rozumieť, tak sa opýtaj, ak nerozumieš.
Pýtal som sa ako by sme sa mali správať voči zjaveniam v Amsterdame.

Ale tvoja odpoved bola akási zvláštna. Niekto by povedal, že vyhýbavá.
Lenže dajme tomu že si len začal, tak dokonči.

Napíš, či máme veriť zjaveniam v Amsterdame, ked to miestny biskup schválil alebo nemáme. A odôvodni to: Prečo by sme mali alebo nemali veriť miestnemu biskupovi
✍️
Peter(skala)
Kostelník napísal (okrem iného):
"Je to také špatně přeložené. Má to být Paní všech národů.
"
***
Kostelník
Máš pravdu, že ten preklad nie je vždy taký, aký by človek chcel mať.
Napr. na obraze je napísané: "De Wrouve..." čo z holandštiny znamená: "Žena"
"Lady" znamená Pani
"Moeder"
- Matka
Lenže Panna Mária v Amsterdame povedala, že ju môžeme nazývať Pani, Žena, ale aj Matka všetkých …More
Kostelník napísal (okrem iného):

"Je to také špatně přeložené. Má to být Paní všech národů.
"

***

Kostelník
Máš pravdu, že ten preklad nie je vždy taký, aký by človek chcel mať.

Napr. na obraze je napísané: "De Wrouve..." čo z holandštiny znamená: "Žena"
"Lady" znamená Pani
"Moeder"
- Matka

Lenže Panna Mária v Amsterdame povedala, že ju môžeme nazývať Pani, Žena, ale aj Matka všetkých národov, pretože Ona je našou Pani, Ženou i Matkou, ved je Kráľovná všetkých národov, ktorá panuje mocou najvyššieho Kráľa a ako taká predsa sa stará o všetky deti-všetky národy, či už ju niekto príjma alebo nepríjma za svoju Matku.

Protestanti ju nepríjmaju, čo je pochopiteľné, lebo kto nepríjma Katol.Cirkev za svoju Matku, tak nepríjma ani Pannu Máriu.


Kostelník
Ak máš úprimnú túžbu prejaviť svoj názor, tak napíš, ale snaž sa ho aj potvrdiť učením Cirkvi, ak verejne hovoríš v mene Cirkvi (resp. že Cirkev tak učí alebo že niečo je proticirkevné)

Ak sa chceš aj opýtať, tak sa pýtaj, ale ak len tvrdiť, že je niečo proti-cirkevné, pričom ani nepotvrdíš učením Cirkvi, tak to považujem za provokáciu a potom mažem (bezohľadu na osobu)