nove-stvoreni

Křesťanství je o proměně. Sestřih lekce z Best of Power & Love konference, r. 2010, v2, (anglicky,…

ottovonzittau: // Otázka zní, proč nerozumíš slovům Ježíše Krista?
Díky za tvou snahu, ale již jsem pochopil, že nemůžu rozumět Slovu, aniž bych znal Jeho, měl s Ním obecenství a rozuměl Slovu ze známosti Božího srdce, aniž by mi ho On sám otvíral. Do té doby jsem byl také plný učení jiných lidí a měl vlastní pravdy a rozuměl Písmu zákonicky, protože jsem neměl tušení, kdo a jaký Bůh …More
ottovonzittau: // Otázka zní, proč nerozumíš slovům Ježíše Krista?

Díky za tvou snahu, ale již jsem pochopil, že nemůžu rozumět Slovu, aniž bych znal Jeho, měl s Ním obecenství a rozuměl Slovu ze známosti Božího srdce, aniž by mi ho On sám otvíral. Do té doby jsem byl také plný učení jiných lidí a měl vlastní pravdy a rozuměl Písmu zákonicky, protože jsem neměl tušení, kdo a jaký Bůh doopravdy je. Nepotřebuji s tebou diskutovat, je to o tom znát Ho, ne o Něm něco vědět. Není to o tom mít doktrínu, je to celé o tom být jedno s Ním. A jakmile Ho začneš znát, už tě nikdo nebude točit větry učení ;-)
nove-stvoreni

Křesťanství je o proměně. Sestřih lekce z Best of Power & Love konference, r. 2010, v2, (anglicky,…

ottovonzittau:
19 Vždyť Otci se zalíbilo, aby veškerá plnost přebývala v něm
20 a aby jeho prostřednictvím všechno smířil se sebou. Skrze něj způsobil pokoj, když krví jeho kříže usmířil to, co je na zemi, i to, co je na nebi.
Bůh to již vše udělal, je dokonáno, co chceš víc? Vždyť toho máš plný celý Nový zákon...
// Nikdo nemůže přijít ke mně ..
Tuto diskuzi jme již vedli, Ježíš táhne …More
ottovonzittau:

19 Vždyť Otci se zalíbilo, aby veškerá plnost přebývala v něm
20 a aby jeho prostřednictvím všechno smířil se sebou. Skrze něj způsobil pokoj, když krví jeho kříže usmířil to, co je na zemi, i to, co je na nebi.

Bůh to již vše udělal, je dokonáno, co chceš víc? Vždyť toho máš plný celý Nový zákon...

// Nikdo nemůže přijít ke mně ..
Tuto diskuzi jme již vedli, Ježíš táhne všechny ;-) Kéž to jsi schopen uvidět...

Zkus si více poslechnout tvého "bratra" Dana Mohlera, změní ti to život ;-)
nove-stvoreni

Křesťanství je o proměně. Sestřih lekce z Best of Power & Love konference, r. 2010, v2, (anglicky,…

ottovonzittau:
Znáš Boha, znáš Otce, znáš Jeho srdce? Byl jsi s Ním? Poznal jsi Jeho Lásku? Máš s Ním důvěrný vztah, kdy v obecenství s Ním poznáváš pravdu o Něm, dostáváš porozumění Písma ve světle Jeho srdce a osobního poznání Jeho? Stal jsi se Slovem?
= Opravdu znáš Jeho Slovo?
Nevím, ale z toho jak zacházíš s Písmem se to jeví, že nemáš zřejmě tušení kdo a jaký Bůh je, přestože …More
ottovonzittau:

Znáš Boha, znáš Otce, znáš Jeho srdce? Byl jsi s Ním? Poznal jsi Jeho Lásku? Máš s Ním důvěrný vztah, kdy v obecenství s Ním poznáváš pravdu o Něm, dostáváš porozumění Písma ve světle Jeho srdce a osobního poznání Jeho? Stal jsi se Slovem?
= Opravdu znáš Jeho Slovo?

Nevím, ale z toho jak zacházíš s Písmem se to jeví, že nemáš zřejmě tušení kdo a jaký Bůh je, přestože by se mohlo zdát, že Písmo znáš. To je smutné ;(
nove-stvoreni

Křesťanství je o proměně. Sestřih lekce z Best of Power & Love konference, r. 2010, v2, (anglicky,…

ottovonzittau: Každý nemůže
Každý je milován Bohem, není nikdo, za koho by Ježíš nezemřel. Otázka uvidění/uvěření/přijetí a prožívání této Lásky je na každém z nás = každý může ;-) a Boží touha je, aby se tak stalo, aby všichni lidé byli spaseni a došli k poznání pravdy.More
ottovonzittau: Každý nemůže

Každý je milován Bohem, není nikdo, za koho by Ježíš nezemřel. Otázka uvidění/uvěření/přijetí a prožívání této Lásky je na každém z nás = každý může ;-) a Boží touha je, aby se tak stalo, aby všichni lidé byli spaseni a došli k poznání pravdy.
nove-stvoreni

Křesťanství je o proměně. Sestřih lekce z Best of Power & Love konference, r. 2010, v2, (anglicky,…

pšenka:
1) Jo Dane tobě se to mluví ty tu Lásku BOží prožíváš naplnouž tuším 15 let.
2) Mám milovat sebe v Bohu, abych mohl milovat bližní.
add 1) letos 20 let ;) ale to prece muze kazdy? To neni na Bohu, to je na nas, zda Jeho Lasku uvidime a budeme ji verit a prozivat. Vetsinou zakladni prekazka k videni Bozi Lasky je doktrina ze "Buh vsechno ridi a vsechno co se deje je Bozi vule..." (a …More
pšenka:
1) Jo Dane tobě se to mluví ty tu Lásku BOží prožíváš naplnouž tuším 15 let.
2) Mám milovat sebe v Bohu, abych mohl milovat bližní.

add 1) letos 20 let ;) ale to prece muze kazdy? To neni na Bohu, to je na nas, zda Jeho Lasku uvidime a budeme ji verit a prozivat. Vetsinou zakladni prekazka k videni Bozi Lasky je doktrina ze "Buh vsechno ridi a vsechno co se deje je Bozi vule..." (a dalsi doktriny) Clovek je pak zmateny a netusi kdo Buh je a jaky vlastne je..

add 2) Milovat sebe v Bohu - tohle ma dva aspekty.
Zde to mluvi o tom, milovat to, kym jsem se v Bohu stal, kym me On ucinil. = Kdyz uverim a necham se pokrtit ~ kdyz se narodim znovu ~ tak jiz nejsem hrisnik, ale svaty, jsem nove stvoreni - vsechny veci byly ucineny nove a jsou z Boha, jsem spravedlnosti v Kristu Jezisi, mam nove srdce (ktere nechce hresit), novou prirozenost. Nejsem hrisnik ale jsem Jeho syn. Timto jsem se stal v Nem, On me takovymto ucinil kdyz se mi rozvitilo, cinil jsem pokani (zmenil jsem smysleni - ze nejsem stvoren pro sebe ale pro Nej, byt k Jeho obrazu), vydal svuj zivot Jemu a ucinil Ho svym Panem.

Vse to souvisi s tim, proc jsme byli stvoreni - k Jeho obrazu = vyjadrovat to, jaky je On, stejne jako to delal Jezis :) To znamena, ze kdyz milujes to, kym jsi se stala v Bohu, kdyz vidis, k cemu jsi byla stvorena a cim opet muzes byt/jsi, kdyz uvidis obrovskou cenu, jakou Buh za tebe zaplatil, kdyz si uvedomis ze pro Nej mas takovou cenu, potom si uvedomis, ze Buh tuto cenu zaplatil za kazdeho cloveka a kazdy clovek pro nej ma takovou cenu. Ze to neni o zachrane hrisniku, ale o vykoupeni ztracenych synu.. Potom jiz nebudes schopna videt lidi pro to, co nejsou, nebo jaci jsou ci nejsou, ale proto, k cemu byli stvoreni aby byli - presne takto te vzdy videl a vidi Buh, tak vidi Laska :) To znamena ze pokud prijmes to, kym jsi se stala v Nem, potom jiz nebudes ze sebe frustrovana a nebudes svoji frustraci prenaset na druhe, budes syn a druhym budes svitit aby mohli uvidet, proc jsou zde, jaka je jejich hodnota... Namisto odsuzovani je budes pozvedat a odkryvat jim, ze byli stvoreni pro mnohem vic a ze nemusi zit v otroctvi :)

To vsechno ale nedokazes, pokud neuvidis a neprijmes prvne Bozi Lasku a pravdu o tom, kym jsi v Nem :)

Snad to neni moc zamotany :P
nove-stvoreni

Celoslovenské večeradlo MKH v Michalovciach 27. - 29.apríla 2014

Maria Dubovska 13.7.2014 21:21:56
Pokial viem nechodi momentalne po zemi nejaky clovek co by robil zazraky.
Zkuste si namátkou nagooglovat jména: Dan Mohler, Curry Blake, David Hogan, Todd White, Pete Cabrera Jr, Torben Søndergaard, Robby Dawkins ... + spousta dalších :-)More
Maria Dubovska 13.7.2014 21:21:56
Pokial viem nechodi momentalne po zemi nejaky clovek co by robil zazraky.

Zkuste si namátkou nagooglovat jména: Dan Mohler, Curry Blake, David Hogan, Todd White, Pete Cabrera Jr, Torben Søndergaard, Robby Dawkins ... + spousta dalších :-)
nove-stvoreni

Jak překonat selhání a ztrátu. Část lekce z nějaké Power & Love konference, asi konec r. 2011 (…

pšenka 12.7.2014 19:34:07
..."K čemu máte všechnu moc?
Proč se vůbec modlíte?
Proč máte moc Jeho jména?
A proč vlastně máte Ducha živého Boha?".
..
Ale že to mluví o vymlouvání se na tzv. "Boží svrchovanost" se už nikdo nedoví? :-PMore
pšenka 12.7.2014 19:34:07
..."K čemu máte všechnu moc?
Proč se vůbec modlíte?
Proč máte moc Jeho jména?
A proč vlastně máte Ducha živého Boha?".
..

Ale že to mluví o vymlouvání se na tzv. "Boží svrchovanost" se už nikdo nedoví? :-P
nove-stvoreni

Jak se vzepřít ďáblu. Část lekce z nějaké Power & Love konference, asi r. 2012 (anglicky, české …

Prosím ;-) Já jen - je potřeba si uvědomit, že Dan je fakt jenom normální křesťan a my můžeme být také - právě proto káže a ukazuje cestu ;-)
nove-stvoreni

Jak se vzepřít ďáblu. Část lekce z nějaké Power & Love konference, asi r. 2012 (anglicky, české …

Tomu vůbec nerozumím. Jak by mohl satan obracet slova tvojí modlitby v rouhání? :O Jsi znovuzrozená?
nove-stvoreni

ŠIROKÁ CESTA KTERÁ VEDE DO PEKLA

ottovonzittau: Judův 1:23 Ale jiné zachraňujte v bázni, vytrhujíce je z ohně a nenávidíce i tu skrze tělo poskvrněnou košili.
V tom místě se nepíše nic o strašení lidí, pana Halíka neznám a nic mu nedělám ;-)
Při používání Bible Kralické je dobré znát i jazyk té doby a tehdejší významy věcí a také je uvádět, jinak je pro současníky spusta věcí velmi zavádějících :)More
ottovonzittau: Judův 1:23 Ale jiné zachraňujte v bázni, vytrhujíce je z ohně a nenávidíce i tu skrze tělo poskvrněnou košili.

V tom místě se nepíše nic o strašení lidí, pana Halíka neznám a nic mu nedělám ;-)

Při používání Bible Kralické je dobré znát i jazyk té doby a tehdejší významy věcí a také je uvádět, jinak je pro současníky spusta věcí velmi zavádějících :)
nove-stvoreni

ŠIROKÁ CESTA KTERÁ VEDE DO PEKLA

Pšenko, pšenko :) Uvědom si, co vede lidi k pokání?
Kázání o pekle, strašení lidí peklem a posílání lidí do pekel od Dana neuslyšíš, Dan nemluví ze sebe, nemluví to, co chtějí slyšet lidé, mluví co má na srdci Bůh.
Je jedno místo v jednom kázání, kde Dan jasně rozkrývá, že to není o volbě nebe nebo pekla, ale života pro sebe a nebo pro to, pro co jsme byli stvořeni.
Bůh nikdy nemotivuje …More
Pšenko, pšenko :) Uvědom si, co vede lidi k pokání?

Kázání o pekle, strašení lidí peklem a posílání lidí do pekel od Dana neuslyšíš, Dan nemluví ze sebe, nemluví to, co chtějí slyšet lidé, mluví co má na srdci Bůh.

Je jedno místo v jednom kázání, kde Dan jasně rozkrývá, že to není o volbě nebe nebo pekla, ale života pro sebe a nebo pro to, pro co jsme byli stvořeni.

Bůh nikdy nemotivuje nikoho k ničemu peklem, ale také lidem nezakrývá, kde život lidí, kteří žijí pro sebe a pro tento svět, skončí.

Když bude chvíle, můžu to přeložit, nicméně nevím, kdy nastane :)

Edit: Když poznáš Boží Lásku, uvidíš, že je dostatečná ;) a na usvědčování je zde Duch Svatý :)
nove-stvoreni

Jaký je Bůh a co je Boží vůle? Škola života v Božím Království (HCSKL 2011), Den 22, Dan Mohler. …

Když už jsme zde načali 1. Janovu, proč celý ten úvod Jan píše pro to, aby jsme nezhřešili? Není to nějaké divné, pokud jsme podle toho co píšeš "odsouzení" k hřešení a přitom hřích nad námi nepanuje? ;-)
... 1 Janův 2:1 Synáčkové moji, toto vám píši, abyste nezhřešili.
Pokud žiješ ve světle, ve společenství s Duchem Svatým, tak můžeš zhřešit a nevědět o tom?
To jen tak 1. Janova je bez …More
Když už jsme zde načali 1. Janovu, proč celý ten úvod Jan píše pro to, aby jsme nezhřešili? Není to nějaké divné, pokud jsme podle toho co píšeš "odsouzení" k hřešení a přitom hřích nad námi nepanuje? ;-)
... 1 Janův 2:1 Synáčkové moji, toto vám píši, abyste nezhřešili.
Pokud žiješ ve světle, ve společenství s Duchem Svatým, tak můžeš zhřešit a nevědět o tom?
To jen tak 1. Janova je bez zjevení mimo chápání :)

Jinak z hlediska různých "církevních" organizací jsou na "věřící" kladeny různá břemena :)
nove-stvoreni

Jaký je Bůh a co je Boží vůle? Škola života v Božím Království (HCSKL 2011), Den 22, Dan Mohler. …

Samson1: Napadlo tě někdy, že pokud by Písmo, které mluví o zadržení hříchů znamenalo, že můžeš (nebo někdo jiný může) někomu neodpustit, tak byses v ten moment již nemohl modlit "Otče náš..."? Protože by jsi nemohl říct "a odpusť nám naše viny, jako(ž) i my odpouštíme našim viníkům".
Četl jsi někdy podobenství, kde ten, komu bylo mnoho odpuštěno, neodpustil něco a jak to s ním dopadlo? …More
Samson1: Napadlo tě někdy, že pokud by Písmo, které mluví o zadržení hříchů znamenalo, že můžeš (nebo někdo jiný může) někomu neodpustit, tak byses v ten moment již nemohl modlit "Otče náš..."? Protože by jsi nemohl říct "a odpusť nám naše viny, jako(ž) i my odpouštíme našim viníkům".
Četl jsi někdy podobenství, kde ten, komu bylo mnoho odpuštěno, neodpustil něco a jak to s ním dopadlo?
Myslíš, že když nám bylo odpuštěno, máme právo někomu neodpustit?
Kol 3:13 Tak jako Pán odpustil vám, odpouštějte i vy. (Odpustil nám všechno, nebo jen něco?)

Vykládáme Písmo z obecenství s Bohem, z toho, že známe Otce, Jeho srdce a Jeho záměr, nebo z lidského rozumu a moudrosti, z toho jak nám to dává smysl, z toho jak nám to natloukali do hlavy? Jen tak k zamyšlení :-)
nove-stvoreni

Svědectví - křesťanský život. Dan Mohler odpovídá na otázky Randy Clarka (Global Awakening) ohledně …

Ano, to je zemrit sobe ;), ale nemyslis si, ze to za to stoji? Vymenit zivot pro tohle telo a uzivani tohodle sveta za zivot, ke kterymu sme byli stvoreni? Za to znat Otce?
Pokud mame problemy s Laskou k Nemu, tak problem je jediny - sami jsme nepoznali Jeho Lasku, protoze ta nas dostane. ON prvni miloval nas - az toto uvidime, zacneme Ho milovat :) A pokud nekoho milujes, tak vubec neni tak tezke …More
Ano, to je zemrit sobe ;), ale nemyslis si, ze to za to stoji? Vymenit zivot pro tohle telo a uzivani tohodle sveta za zivot, ke kterymu sme byli stvoreni? Za to znat Otce?

Pokud mame problemy s Laskou k Nemu, tak problem je jediny - sami jsme nepoznali Jeho Lasku, protoze ta nas dostane. ON prvni miloval nas - az toto uvidime, zacneme Ho milovat :) A pokud nekoho milujes, tak vubec neni tak tezke polozit zivot, ktery ti ani nepatri, ktery je prevracenim toho, k cemu jsi byla stvorena. Jakmile uvidis ten rozdil padlyho a toho novyho, co muzes zit, jakmile okusis Bozi Lasku, vzdy te to potahne. :)

Co je tento svet, ten pomijivy moment zivota zde, pozitky tela, hrich, vlastni zvule, ta pseudo svoboda, ktera je ve skutecnosti otroctvim hrichu a slouzenim dablu, co to vsechno je oproti skutecnemu poznani Otce a synovstvi a zivotu v Pravde a svobode? Nikdy driv jsem to nevidel tak jasne, za posledni dva roky clovek zazil ruzny tlaky, musel si "spocitat" naklad, nyni nevaham ani na moment. Jsem vdecny Bohu, ze jsou lide jako Dan, ktery jsou zivymi priklady Jezisova zivota, ze tyhle veci jsou mozne a realne a nejvic jsem vdecny Bohu, ze nas nenechal, ze zaplatil cenu, aby jsme Ho opet mohli znat a opet mohli chodit s Nim, byt jeho syny.

Zit Kralovstvi ted a zde na zemi, tomu se absolutne nic nevyrovna :)
nove-stvoreni

Svědectví - křesťanský život. Dan Mohler odpovídá na otázky Randy Clarka (Global Awakening) ohledně …

Řekni mi, co nám v tom brání? Jedině my sami :O - ale to se dá pořešit ne? :)
nove-stvoreni

Jaký je Bůh a co je Boží vůle? Škola života v Božím Království (HCSKL 2011), Den 22, Dan Mohler. …

Samson1: Chceš-li uvidět, děláš pro to něco a nebo jen soudíš, protože se ti něco nezdá? Podíval jsi se podrobně na jeho život? Víš čím prošel? Nebo jsi již vše uviděl z těch pár útržků, které jsem zde sdílel?
Dan Mohler nemá žádné mystické zjevení, má normální (pro nás asi nenormální, protože jsem netušili, že to jde) vztah s Bohem, má to, proč jsme ty a já byli stvořeni a co můžeme …More
Samson1: Chceš-li uvidět, děláš pro to něco a nebo jen soudíš, protože se ti něco nezdá? Podíval jsi se podrobně na jeho život? Víš čím prošel? Nebo jsi již vše uviděl z těch pár útržků, které jsem zde sdílel?

Dan Mohler nemá žádné mystické zjevení, má normální (pro nás asi nenormální, protože jsem netušili, že to jde) vztah s Bohem, má to, proč jsme ty a já byli stvořeni a co můžeme mít také, to, co již také má spousta dalších křesťanů, kteří tyhle věci uviděli.

Nevím zda jsi viděl alespoň některé video, asi ne protože Dan Mohler nekáže prosperitu, Dan Mohler káže osobní důvěrný vztah s Otcem založeným na zjevení vykoupení a spravedlnosti a Pravdě. Káže Evangelium, žije a káže proměnu života, proměnu zpět k Božímu obrazu, k smyslu, proč jsme byli stvořeni. To se mi zdá být celkem zjevné i z těch pár videí?
nove-stvoreni

Jaký je Bůh a co je Boží vůle? Škola života v Božím Království (HCSKL 2011), Den 22, Dan Mohler. …

Kdo je Dan Mohler? Z lidského pohledu nějaký obyčejný člověk bez vzdělání, který nemá mobil ani počítač, rýpá se ve své zahrádce, věnuje se rodině a o víkendech cestuje. Nikdy nenapsal žádnou knihu, nikdy se nijak nepropagoval, nemá žádnou věhlasnou "ministries".
Co je na něm tedy zvláštního? Zvláštní na něm je to, že když se s ním lidé potkají, tak se setkávají s realitou Boha v jeho …More
Kdo je Dan Mohler? Z lidského pohledu nějaký obyčejný člověk bez vzdělání, který nemá mobil ani počítač, rýpá se ve své zahrádce, věnuje se rodině a o víkendech cestuje. Nikdy nenapsal žádnou knihu, nikdy se nijak nepropagoval, nemá žádnou věhlasnou "ministries".

Co je na něm tedy zvláštního? Zvláštní na něm je to, že když se s ním lidé potkají, tak se setkávají s realitou Boha v jeho životě a Ježíšem, Bůh se nich skrze něj dotýká a to jim mění život. Zvláštní je to, že ač nikdy nestudoval žádnou teologii a nikdy si nepřipravoval žádné kázání, tak káže a mluví věci, které člověk vnímá, že nejsou jeho výmyslem, ale že je mluví Bůh.

Jak se takovým Dan Mohler stal?
Dan Mohler při svém znovuzrozeni v 33 letech (před 19 lety) úplně položil svůj život a vydal se Bohu. Ze dne na den z něj byl absolutně jiný člověk, protože jasně uviděl humus starého života a odmítl ho a hlavně když se úplně vydal, tak mu Bůh dal poznat, že On je skutečný. Poté se zavíral ve své ložnici a býval tam osamotě s Bohem, a chtěl Ho poznat takového, jaký opravdu je a Bůh se mu na tom místě dal poznat a Dan s Ním začal mít důvěrný vztah. Protože nestavěl na lidském poznání a moudrosti, tak už ve třech měsících po svém znovuzrození viděl prvního uzdraveného člověka - to když v Písmu četl, že věřící budou vkládat ruce na nemocné a oni budou uzdraveni a pak se modlil za člověka, který mu přišel do cesty.

Od té doby viděl desetitisíce uzdravených lidí, zbavil se pýchy a různých věcí, které mu Bůh ukázal a hlavně jeho vztah s Ním se rozvinul tak, že Bůh je pro něj reálnější než cokoliv jiného.

Věci co mluví, nemluví sám od sebe, nevymyslel si je, ale dostal je zjevené na místě vztahu s Otcem. A když mluví, tak kdo má Ducha Božího, jasně vnímá, že ačkoliv náš rozum to ne vždy dává, boří nám to naše představy a lidské názory a moudrost, tak náš duch je potvrzuje.

Shrnuto Dan je člověk o kterém mohu říct, že "zná Boha", nejen že o Něm něco ví. Jeho život mluví velmi jasně, stejně jako lidé, kteří se s ním setkali. Žije takovou úroveň svatosti a čistoty života, které drtivá většina křesťanů ani nevěří, že je na zemi možná. To všechno kvůli zjevení Evangelia, Vykoupení, Spravedlnosti a Otce, které na něj ale nespadly z nebe, které získal při obecenství s Otcem a Duchem Svatým :)

Pokud Danovi chce Bůh něco říct, potom mu to řekne :) Běžně spolu mluví...
Proto mi přijde opravdu vtipné, když slyším, do jakých věcí ho Bůh ještě potřebuje uvést, nebo že mluví něco ze sebe.

Zkuste si představit, že bez jakýchkoliv předchozích studí a přípravy budete během 11 týdnů každý pracovní den mluvit 3 hodiny o životě v Království? Dá se to zvládnout ze sebe a svého poznání? Jak je možné, že výsledek radikálně mění desetitisíce křesťanských životů po celé zemi? :) Hádám, že je za tím Bůh :) (Ale nikomu to nutit nebudu)

Jak zde již někdo napsal, Bůh nám předkládá Pravdu, je na nás, co s ní uděláme. Asi by byla škoda zahodit pravdu, protože někdo mluví úplně něco jiného, než jsme ve svém náboženském životě doposud byli zvyklí. Uvědomme si, že pokud náš život má vypadat jako Ježíšův, tak jak pšenka naznačovala = tak při současných věcech co děláme a čemu věříme, tak to k tomu evidentně nevede. Hádám, že by bylo moudré si poslechnout, co k tomu vede, ale hádám, že to je opravdu na každém z nás.

Tohle je jen pokus o nastínění Danova života, detaily by nepobrala ani hromada knih. Každý den jsou změněny lidské životy... Třeba to někoho podnítí k zájmu. Není to o vyvyšování člověka, k takovému životu je povolaný každý, je to o ukázání cesty, jak je možné takový život žít. :)
nove-stvoreni

Jaký je Bůh a co je Boží vůle? Škola života v Božím Království (HCSKL 2011), Den 22, Dan Mohler. …

Samson1: Bůh se ho dotýká, dává se mu poznat, ale on staví na sobě, tedy na svých poznání Boha a to jen jak chápe Písmo
Neznám tě a nevím, kde se v tobě bere taková jistota soudit člověka, kterého zjevně vůbec neznáš. Mě by taková schopnost osobně děsila. Pro tvé dobro a dobro ostatních, napíšu pár řádků, které snad pomohou porozumět.More
Samson1: Bůh se ho dotýká, dává se mu poznat, ale on staví na sobě, tedy na svých poznání Boha a to jen jak chápe Písmo

Neznám tě a nevím, kde se v tobě bere taková jistota soudit člověka, kterého zjevně vůbec neznáš. Mě by taková schopnost osobně děsila. Pro tvé dobro a dobro ostatních, napíšu pár řádků, které snad pomohou porozumět.
nove-stvoreni

Jaký je Bůh a co je Boží vůle? Škola života v Božím Království (HCSKL 2011), Den 22, Dan Mohler. …

sulnadzlato: pšenka: rozdvojená osobnost? Mám v těch komentářích nějaký hokej? Proč mi odpovídá najednou jiný nick?
Pokud potřebuješ lidem ukázat, že máš pravdu a Dan Mohler se v něčem z tvého pohledu minul, tak když to již zveřejňuješ, nebylo by vhodné přesně popsat situaci a citovat ho, aby z toho měli něco i ostatní? Plané obviňování bez konkrétních věci je jaksi divné?
Jinak pro …More
sulnadzlato: pšenka: rozdvojená osobnost? Mám v těch komentářích nějaký hokej? Proč mi odpovídá najednou jiný nick?

Pokud potřebuješ lidem ukázat, že máš pravdu a Dan Mohler se v něčem z tvého pohledu minul, tak když to již zveřejňuješ, nebylo by vhodné přesně popsat situaci a citovat ho, aby z toho měli něco i ostatní? Plané obviňování bez konkrétních věci je jaksi divné?

Jinak pro vysvětlení - Dan Mohler v posledních létech jezdí po církvích v USA, kam ho lidé pozvou. Fyzicky ty lidi nezná, ale jak mluví to co mu Bůh dává pro ty lidi, tak mu Bůh ukazuje o těch lidech různé věci a když mu dává poznat ty věci, také mu také dává, jak s nimi naložit. Čili pokud se nestalo něco podle tvých představ, aspoň víš proč. :)