27:38
Biskupi nieustępliwi w kwestii Intronizacji.... nie ustąpimy Tronu !More
Biskupi nieustępliwi w kwestii Intronizacji....
nie ustąpimy Tronu !
Radek33
To ma być UZNANIE Jezusa za Króla - jak dowód że pragniemy ,aby Ten Odzyskał Swoją owczarnie , a którą obecnie wchłonął duch antychrysta , ktoóy posiadł rządy , media , Kościół , i wyprawia co chce na tym zsodomizowanym świecie .
Zgadzam się poza jednym,antychryst nie wchłonął i nie wchłonie nigdy ale to nigdy Kościoła!
myname
Wszystko co nieznane i niezrozumiałe to dla ...Pikusia Zyd ☕ 😀
myname
Uprasza sie własciciela spuszczonego z łancucha gloria.tv/user/qPTQXBwHvEJ92DPY6UEfTrUrSPikusia o załozenie kagańca ewentualne przypięcie sztywniej do budy ☕
biniobill
A cóż to Tatulkowi się stało... Pewnie niezaspokojone ambicje.
😈
stanislawp
myname 10:15
@stanislawp
Na buncie i nieposłuszeństwie to tylko kusy żeruje.Zapamiętaj 🤗
------
re
Zgadzam się bo widzę mnóstwo biskupów zbuntowanych w Kościele Katolickim
za nic sobie mają nauki KK i Magisterium
Za nic nauki polskiego Papieża Jana Pawła II
Za nic nawet jego testament.
Tym biskupom można być posłusznym w tym zakresie, który jest zgodny z nauką Kościoła Katolickiego
spokojnie …More
myname 10:15

@stanislawp
Na buncie i nieposłuszeństwie to tylko kusy żeruje.Zapamiętaj 🤗

------

re

Zgadzam się bo widzę mnóstwo biskupów zbuntowanych w Kościele Katolickim

za nic sobie mają nauki KK i Magisterium

Za nic nauki polskiego Papieża Jana Pawła II

Za nic nawet jego testament.

Tym biskupom można być posłusznym w tym zakresie, który jest zgodny z nauką Kościoła Katolickiego

spokojnie poczekamy bo ks biskup Dziwisz nie będzie trwał wiecznie na stolicy krakowskiej

Ma szansę skorygować swe uczynki jak każdy z nas

Przesladowania prawych kapłanów nie mogą być pochwalane.
myname
@stanislawp
Na buncie i nieposłuszeństwie to tylko kusy żeruje.Zapamiętaj 🤗
stanislawp
biniobill 09:45
Sami się zbuntowaliście przeciwko Kościołowi Chrystusowemu i jesteście teraz poza Nim a więc jak widać samotność wam doskwiera i wyobcowanie.
===========
re
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
Straznicy więzienni maja mnóstwo zdjęć za kratami.More
biniobill 09:45

Sami się zbuntowaliście przeciwko Kościołowi Chrystusowemu i jesteście teraz poza Nim a więc jak widać samotność wam doskwiera i wyobcowanie.

===========

re

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

Straznicy więzienni maja mnóstwo zdjęć za kratami.
biniobill
Sami się zbuntowaliście przeciwko Kościołowi Chrystusowemu i jesteście teraz poza Nim a więc jak widać samotność wam doskwiera i wyobcowanie. Najchętniej każdego byście wciągali w przepaść, w którą wpadacie. Kupą mości panowie, w grupie raźniej i może ten ogień piekielny nie będzie tak parzył jak nim straszą. Może uda wam się przegłosować Pana Boga i ugnie się On przed waszą racją. Przecież On …More
Sami się zbuntowaliście przeciwko Kościołowi Chrystusowemu i jesteście teraz poza Nim a więc jak widać samotność wam doskwiera i wyobcowanie. Najchętniej każdego byście wciągali w przepaść, w którą wpadacie. Kupą mości panowie, w grupie raźniej i może ten ogień piekielny nie będzie tak parzył jak nim straszą. Może uda wam się przegłosować Pana Boga i ugnie się On przed waszą racją. Przecież On jest Jeden a was tak wielu...
Zostawicie Intronizację Kościołowi i biskupom. Oni się na tym znają a wy jesteście tylko zwykłymi amatorami.
stanislawp
myname
09:14
FAJNY KOMENTARZ :
"Krzyż. In hoc signo vinces!" - wywiad rzeka z x. Stanisławem Małkowskim, czyli błędy nt. Intronizacji
(...)
Przejdźmy do intronizacji. Xiądz Małkowski nie kryje, że pozostaje pod wpływem myśli teologicznej głoszonej przez x. Tadeusza Kiersztyna. Jednak w całej książce nie pada ani słowo na temat statusu kanonicznego ww. kapłana.
Do 1999 r. był on członkiem …More
myname

09:14

FAJNY KOMENTARZ :

"Krzyż. In hoc signo vinces!" - wywiad rzeka z x. Stanisławem Małkowskim, czyli błędy nt. Intronizacji

(...)

Przejdźmy do intronizacji. Xiądz Małkowski nie kryje, że pozostaje pod wpływem myśli teologicznej głoszonej przez x. Tadeusza Kiersztyna. Jednak w całej książce nie pada ani słowo na temat statusu kanonicznego ww. kapłana.

Do 1999 r. był on członkiem zakonu jezuitów i w jego ramach działał na rzecz beatyfikacji Rozalji Celakówny. Wtedy jednak został z zakonu karnie wydalonyi odtąd ma status kapłana tułacza: nie znalazł biskupa, który inkardynowałby go do swojej diecezji.

===============

re

Dla zainteresowanych

ks Tadeusz Kiersztyn znalazł już przełożonego i nie jest już kapłanem tułaczem

Wygnaństwo księdza Kiersztyna zarządzone dekretem ks biskupa Stanisława Dziwisza zakończyło się w sierpniu 2012

Z buntu przeciw księdzu Dziwiszowi mamy wspaniałe kwiaty polskie..jak świetej pamięci ks Tadeusz Kiersztyn
myname
FAJNY KOMENTARZ :
"Krzyż. In hoc signo vinces!" - wywiad rzeka z x. Stanisławem Małkowskim, czyli błędy nt. Intronizacji
(...)
Przejdźmy do intronizacji. Xiądz Małkowski nie kryje, że pozostaje pod wpływem myśli teologicznej głoszonej przez x. Tadeusza Kiersztyna. Jednak w całej książce nie pada ani słowo na temat statusu kanonicznego ww. kapłana. Do 1999 r. był on członkiem zakonu jezuitów …More
FAJNY KOMENTARZ :

"Krzyż. In hoc signo vinces!" - wywiad rzeka z x. Stanisławem Małkowskim, czyli błędy nt. Intronizacji

(...)

Przejdźmy do intronizacji. Xiądz Małkowski nie kryje, że pozostaje pod wpływem myśli teologicznej głoszonej przez x. Tadeusza Kiersztyna. Jednak w całej książce nie pada ani słowo na temat statusu kanonicznego ww. kapłana. Do 1999 r. był on członkiem zakonu jezuitów i w jego ramach działał na rzecz beatyfikacji Rozalji Celakówny. Wtedy jednak został z zakonu karnie wydalonyi odtąd ma status kapłana tułacza: nie znalazł biskupa, który inkardynowałby go do swojej diecezji. Zgodnie z prawem kanonicznem Kiersztyn nie może zatem sprawować Sakramentów świętych ani nauczać w Kościele katolickim. Ponieważ łamie ów zakaz z premedytacją, szafowane przezeń Sakramenty są niegodne (i nieważne – spowiedź), a kapłan podlega automatycznie wymierzonej karze suspensy.

Sam x. Kiersztyn oczywiście przedstawia własną interpretację prawa kanonicznego, świadczącą na jego korzyść. Podmioty powiązane z x. Kiersztynem to „Wspólnota św. Klaudiusza” ze Szczyglic pod Krakowem, Fundacja Serca Jezusa oraz najbardziej zapewne znane Stowarzyszenie Róża. Teoretycznie przedstawiać one mają idee wynikające z prywatnych objawień, jakie w latach 30tych XX wieku miała Rozalja Celakówna, w praktyce promują idee Intronizacji Jezusa Króla Polski wynikającą ze współczesnych prywatnych objawień, które nigdy nie zostały zbadane i autoryzowane przez Kościół katolicki. Jednym z czczonych przez te grupy obrazów jest „Matka Boska Szczyglicka”, która zdaje się błogosławić … lewą ręką.
myname
"(...) Ks. Małkowski ogłosił, że ma pomysł na prosty i krótki przekaz dla ludu – czego domagała się publiczność. Otóż zamierza ogłosić od 1 maja krucjatę różańcową. Ale, uwaga, „na razie bez mowy o intronizacji, żeby nie alarmować przeciwników”. W modłach „prosimy o odrodzenie ojczyzny”, a wiadomo, że „zmiana polityczna korzystna, w wyniku krucjaty na Węgrzech nastąpiła”! Publiczność …More
"(...) Ks. Małkowski ogłosił, że ma pomysł na prosty i krótki przekaz dla ludu – czego domagała się publiczność. Otóż zamierza ogłosić od 1 maja krucjatę różańcową. Ale, uwaga, „na razie bez mowy o intronizacji, żeby nie alarmować przeciwników”. W modłach „prosimy o odrodzenie ojczyzny”, a wiadomo, że „zmiana polityczna korzystna, w wyniku krucjaty na Węgrzech nastąpiła”! Publiczność dodała, że podobne cuda działy się na Filipinach i w Austrii. Jak widać sprawa jest prosta. Zmianę rządów należy załatwić krucjatą, a jak już się zmienią, to pewnie wtedy nie będzie trzeba uważać „żeby nie narażać się na atak przeciwników”, będzie można z otwartą przyłbicą wystąpić o intronizację do premiera Kaczyńskiego. I sprawa załatwiona.

wszystkojestmozliwe.wordpress.com/…/sprytny-plan-ks…

Krucjata jest ogłoszona i bardzo dobrze, modlić sie trzeba, pisałam nawet o tym tu:
www.traditia.fora.pl/…/ksiadz-upomnian…

... m.inn. napisałam tam: "... myślałam, że ta nowa i piękna inicjatywa ks. Małkowskiego - KRUCJATA RÓŻAŃCOWA W INTENCJI OJCZYZNY na wzór krucjaty różańcowej na Węgrzech,zakończyła etap koronowania Chrystusa na Króla Polski wg. wiadomej "teologii", ale najwyraźniej grubo się pomyliłam."
modernistae prohibere
Agata.B 12:35
Warto się zastanowić dlaczego np. po 20 wiekach klękania nagle biskupi w Polsce wpadli na straszliwy pomysł, że trzeba STAĆ przed Bogiem podczas przyjmowania Komunii św.!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moim zdaniem powstanie z kolan symbolizuje gotowość do walki o wybicie się z niewoli …
More
Agata.B 12:35
Warto się zastanowić dlaczego np. po 20 wiekach klękania nagle biskupi w Polsce wpadli na straszliwy pomysł, że trzeba STAĆ przed Bogiem podczas przyjmowania Komunii św.!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moim zdaniem powstanie z kolan symbolizuje gotowość do walki o wybicie się z niewoli. W przypadku kościoła może to oznaczać opór przeciw Chrystusowi, dlatego prostują kolana i wyrzucają tabernakula z centralnych miejsc świątyń stawiając w to miejsce trony dla złotego cielca
Agata.B
Warto się zastanowić dlaczego np. po 20 wiekach klękania nagle biskupi w Polsce wpadli na straszliwy pomysł, że trzeba STAĆ przed Bogiem podczas przyjmowania Komunii św.!!! I kazali podległym sobie proboszczom wyrzucać balaski z kościołów.Sam Bóg objawił, jak mamy oddawać Mu chwałę. W Piśmie Św. jest ok. 500 wersetów mówiących o padnięciu na kolana i twarzą do ziemi przed nieskończonym Bożym …More
Warto się zastanowić dlaczego np. po 20 wiekach klękania nagle biskupi w Polsce wpadli na straszliwy pomysł, że trzeba STAĆ przed Bogiem podczas przyjmowania Komunii św.!!! I kazali podległym sobie proboszczom wyrzucać balaski z kościołów.Sam Bóg objawił, jak mamy oddawać Mu chwałę. W Piśmie Św. jest ok. 500 wersetów mówiących o padnięciu na kolana i twarzą do ziemi przed nieskończonym Bożym Majestatem i Świętością (Por. niektóre z nich: Rdz 22,5; 24,26; 24,48; 24,52; Wj 3,12: 4,31; 12,27; Kpł 9,24; Lb 16,22; 17,10; 20,6; 22,31; Joz 5,14; 7,6; lSm 1,19; 1,28; 6,5; 15,31; 2Sm 12,20; 15,32; 2Km 7,3; 20,18; 29,29; Ne 9,6; Tb 12,16; 5,14; Jdt 4,11; 9,1; 13,17; lMch 4,40; 4,55; 2Mch 3,15; 10,4;.10,26; 1,20; Ps 95 (94),6; Iz 45,14 i 23; 49,7; 49,23; 44,4; Ez 1,28; 2,23; 43,2-3; Dn 8,17-18; 10,9; Mt 4,9; 17,6; 14,33; 15,25; 26,39; Mk 1,40; 5,22; 5,33; 7,25;.10,17; Łk 5,12; 17,16; 24,5; 8,41; 8,47; 22,41; Dz 9,40; 20,36; 22,7; 26,14; 1 Kor 14,25; Rz 14,10-11; Ap 1,17; 4,9-11; 5,8 i 14; 7,11; 19,4; 22,8).
Agata.B
Grzegorz Braun, był jedynym kandydatem, który głośno deklarował , że poczyni starania aby dokonała się w POLSCE Intronizacja Chrystusa Króla!!!
👏 👏 👏More
Grzegorz Braun, był jedynym kandydatem, który głośno deklarował , że poczyni starania aby dokonała się w POLSCE Intronizacja Chrystusa Króla!!!

👏 👏 👏
myname
Agata.B 11:30
Cecylio Akt Intronizacyjny Jezusa Chrystusa na Króla Polski osądziłby księży i świeckich i cały Kościół – czy są wierni Bogu? I właśnie tego boją się polscy biskupi 🙏
-------------------------------------------------------------------------
akt intronizacyjny w waszym mniemaniu ochroni wasze szlachetne tyłki przed Sądem Bożym
😀 Ot wymysliliscie ze da się Boga "udobruchać" …More
Agata.B 11:30

Cecylio Akt Intronizacyjny Jezusa Chrystusa na Króla Polski osądziłby księży i świeckich i cały Kościół – czy są wierni Bogu? I właśnie tego boją się polscy biskupi 🙏

-------------------------------------------------------------------------

akt intronizacyjny w waszym mniemaniu ochroni wasze szlachetne tyłki przed Sądem Bożym
😀 Ot wymysliliscie ze da się Boga "udobruchać" wypełnieniem Jego polecen i mozna dalej grzeszyć ale i spać spokojnie.Faryzeusze, nic bardziej mylnego ☕
Agata.B
masada 22.11.2012 21:44
Cały ten sanhedryn niech wstawi się na Jasnej Górze i w obecności Matki Bożej odczyta list do wiernych a nie stosować spychoterapię tak modną w czasach współczesnych inaczej umywać ręce jak Piłat 2000 lat temu.I wymuszać posłuszeństwo w odczytaniu listu w śród duchownych w tak poważnej dla Narodu sprawie jaką jest Intronizacja Jezusa Chrystusa na "Króla Polski".More
masada 22.11.2012 21:44

Cały ten sanhedryn niech wstawi się na Jasnej Górze i w obecności Matki Bożej odczyta list do wiernych a nie stosować spychoterapię tak modną w czasach współczesnych inaczej umywać ręce jak Piłat 2000 lat temu.I wymuszać posłuszeństwo w odczytaniu listu w śród duchownych w tak poważnej dla Narodu sprawie jaką jest Intronizacja Jezusa Chrystusa na "Króla Polski".
Agata.B
Dla osób znających historię Polski nie ulega też wątpliwości, że gdyby ksiądz prymas Hlond się uparł w sprawie Intronizacji to rząd sanacyjny by ustąpił! I się na to zgodził! Poparcie społeczne dla tego ugrupowania było niepewne, a pozycja Prymasa Polski bardzo silna! A w ostateczności należało dokonać choćby samej Intronizacji kościelnej. Ksiądz kardynał Sapieha mawiał po II wojnie światowej …More
Dla osób znających historię Polski nie ulega też wątpliwości, że gdyby ksiądz prymas Hlond się uparł w sprawie Intronizacji to rząd sanacyjny by ustąpił! I się na to zgodził! Poparcie społeczne dla tego ugrupowania było niepewne, a pozycja Prymasa Polski bardzo silna! A w ostateczności należało dokonać choćby samej Intronizacji kościelnej. Ksiądz kardynał Sapieha mawiał po II wojnie światowej, zapoznany z pisami Rozalii Celakówny: „Jaka szkoda, że kardynał (tj. prymas Hlond) tej Intronizacji nie zrobił!”
22Cecylia
Intronizacja Chrystusa Króla w Polsce, czy INSPJ jest bardzo O.K.
Agata.B
Cecylio chyba się nie rozumiemy . Ja piszę o Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Czy Tobie przeszkadza Intronizacja Jezusa Chrystusa na Króla Polski? Myślę że nie widzisz problemu.Cieszę sie 🤗
22Cecylia
A którzy biskupi i świeccy boją się intronizacji NSPJ? Jeżeli pragną tej Intronizacji to nie widzę problemu.