1
2
Juan Manuel Serra Oller
21
La parroquia de Santa Eulàlia del Papiol necesita URGENTMENT la teva ajuda económica // La Parroquia de Santa Eulàlia del Papiol necesita URGENTEMENTE tu ayuda económica. NO estoy de acuerdo con los …Més
La parroquia de Santa Eulàlia del Papiol necesita URGENTMENT la teva ajuda económica // La Parroquia de Santa Eulàlia del Papiol necesita URGENTEMENTE tu ayuda económica.

NO estoy de acuerdo con los vídeos que en Gloria.tv critican al Santo Padre Francisco

// No estic d'acord amb els vídeos que en Gloria.tv critiquen al Sant Pare Francesc

// I do not agree with the videos that in Gloria.tv criticize the Holy Father Francisco

mossenjoan.com/…/IMPORTANTE.docx

+++

PARRÒQUIA DE SANTA EULÀLIA DE MÈRIDA

El Papiol (Barcelona), 17 de maig de 2020

DONATIUS PARRÒQUIA

Benvolguts: Com bé sabeu, l'actual crisi sanitària ens impedeix portar a terme les celebracions litúrgiques i les activitats pastorals.

Durant les últimes 6 setmanes hem deixat de recollir les col·lectes a les misses, especialment s'han perdut les aportacions de les celebracions de Setmana Santa. Tampoc tenim els ingressos per les intencions de difunts, compra de ciris, publicacions, donatius a les caixetes... Tampoc tenim les aportacions per exèquies; i a partir d'ara tampoc tindrem els donatius per casaments, batejos, primeres comunions...

Tot això ha comportat una reducció important dels ingressos en l'economia parroquial. En canvi, continuen les despeses.

Hem hagut de reparar diverses goteres i una biga a la sala gran de dalt, i hem reparat també la calefacció de gas a l’Església. Hi ha també la despesa del funcionament ordinari del Cementiri parroquial. Tot això ha deixat el compte de la parròquia amb un salo de 400 eu (després de demanar un ajut de 1.500 al Bisbat per cobrir les despeses més immediates).

Davant de tot això, apel·lem a la corresponsabilitat i generositat de tots els fidels de la parròquia.

El compte de la parròquia és el següent: ES93 0081 1701 7500 0106 1907. Per si podeu fer una aportació. Si voleu un certificat per deducció del vostre donatiu, a la declaració de la renta, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres i us demanarem les dades necessàries. També si voleu fer una aportació periòdica, us podem fer arribar el formulari adient: jserrao@bisbatsantfeliu.cat

Us demanem que feu extensiu aquest comunicat a tots aquells fidels que considereu que poden estar sensibilitzats en aquesta col·laboració amb la seva parròquia.

Esperem poder avisar aviat de la repesa de les celebracions parroquials.
Moltes gràcies.

Mn. Joan Manuel Serra i Oller, vicari encarregat
660 071 987

jserrao@bisbatsantfeliu.cat

Web provisional de la parròquia: Parròquia de Santa Eulàlia del Papiol, Barcelona, Catalunya, España

+++++++++
CASTELLANO

PARROQUIA DE SANTA EULALIA DE MÉRIDA

El Papiol (Barcelona, España), 17 de mayo de 2020

DONATIVOS PARROQUIA

Amados: Como bien sabéis, la actual crisis sanitaria nos impide llevar a cabo las celebraciones litúrgicas y las actividades pastorales.

Durante las últimas 6 semanas hemos dejado de recoger las colectas en las misas. Especialmente se han perdido las aportaciones de las celebraciones de Semana Santa. Tampoco tenemos los ingresos por las intenciones de difuntos, compra de velas, publicaciones, donativos en las cajitas ... Tampoco tenemos las aportaciones para exequias; y a partir de ahora tampoco tendremos los donativos para bodas, bautizos, primeras comuniones ...

Todo ello ha supuesto una reducción importante de los ingresos en la economía parroquial. En cambio, continúan los gastos.

Hemos tenido que reparar varias goteras y una viga en la sala grande de arriba, y hemos reparado también la calefacción de gas en la Iglesia. Hay también el gasto del funcionamiento ordinario del cementerio parroquial. Todo ello ha dejado la cuenta de la parroquia con un salón de 400 eu (después de pedir una ayuda de 1.500 al Obispado para cubrir los gastos más inmediatos).

Ante todo ello, apelamos a la corresponsabilidad y generosidad de todos los fieles de la parroquia.

La cuenta de la parroquia es el siguiente: ES93 0081 1701 7500 0106 1907. Por si puedes hacer una aportación. Si deseas un certificado para la deducción de tu donativo, en la declaración de la renta, por favor ponte en contacto con nosotros y te pediremos los datos necesarios. También si deseas hacer una aportación periódica, podemos hacerte llegar el formulario adecuado: jserrao@bisbatsantfeliu.cat

Os pedimos que haga extensivo este comunicado a todos aquellos fieles que consideréis que pueden estar sensibilizados en esta colaboración con su parroquia.

Esperamos poder avisar pronto de la reanudación de las celebraciones parroquiales.

Muchas gracias.

Mn. Joan Manuel Serra y Oller, vicario encargado

660071987
jserrao@bisbatsantfeliu.cat

Web provisional de la parroquia:
Parròquia de Santa Eulàlia del Papiol, Barcelona, Catalunya, España