MilanJan
822.2K
Ostrik
Přesně tak. Vždyť je schopen psát, že nediskutuje. Šašek. :)))
Ostrik
Tady je důkaz:
Jovana 16.7.2013 14:05:41
Zamyslete se milí pánové a dámo - i dámy - nad sebou, v jakém duchu, pod vedením rádoby i duchovních tady vedete dikuze. Sleduji vás od 6.6.2011.
A tady pokračování.
@miros
Pohlaví:
Muž
171 Media
2.528 Komentáře
Location:
Česká republika
Jazyk:
čeština
Členem od:
6.6.2011 19:41:48More
Tady je důkaz:
Jovana 16.7.2013 14:05:41
Zamyslete se milí pánové a dámo - i dámy - nad sebou, v jakém duchu, pod vedením rádoby i duchovních tady vedete dikuze. Sleduji vás od 6.6.2011.

A tady pokračování.
@miros
Pohlaví:
Muž
171 Media
2.528 Komentáře
Location:
Česká republika
Jazyk:
čeština
Členem od:
6.6.2011 19:41:48
3 more comments from Ostrik
Ostrik
Solinadzlato, já o tom, že Jovana je tlučhuba vůbec nepochybuji. Dokonce jednou tlučhuba skrz Jovanu napsal, že nás pozoruje a uvedl datum, kdy se zaregistroval jako Miros. Ani si to neohlídal, podvodník jeden. :)))
Ostrik
@aobubo 1.12.2014 09:14:33
Nemůžu odpovídat,když se mě na nic neptáš.
.............................................................................................................................................................

Aobubo, neřeš to, prosím tě. Já se sice ptal, ale ty jsi unavený. Neřeš to. :)))
........................................................................................…
More
@aobubo 1.12.2014 09:14:33
Nemůžu odpovídat,když se mě na nic neptáš.
.............................................................................................................................................................

Aobubo, neřeš to, prosím tě. Já se sice ptal, ale ty jsi unavený. Neřeš to. :)))
.............................................................................................................................................................

@Ostrik 1.12.2014 05:51:33
@aobubo 1.12.2014 00:45:11
Nejsem si v současnosti vědom diktátorství jako za nacistů ,tedy bod připodobněn k Háchovi považuji za mylný neboli nesmyslný.
Nejsou dva papeži.Je jeden

.............................................................................................................................................................
Zajímavé počty. :))) A který z TĚCH DVOU je papež? 😇 😇
Ostrik
@sulnadzlato 1.12.2014 09:48:34
@Ostrik 1.12.2014 05:59:39
👌 Těžko rozhodnout jak to s tou Jovanou je.
......................................................................................................................................................
Úplně jednoduše. Je to dívčí registrace tlučhuby. Pařez se v této věci mýlí, jako se mýlil, když zde psal o Monkovi, že ho tu více není. …More
@sulnadzlato 1.12.2014 09:48:34
@Ostrik 1.12.2014 05:59:39
👌 Těžko rozhodnout jak to s tou Jovanou je.
......................................................................................................................................................
Úplně jednoduše. Je to dívčí registrace tlučhuby. Pařez se v této věci mýlí, jako se mýlil, když zde psal o Monkovi, že ho tu více není. Pařez je důvěřivý a tlučhuba toho zneužil. :(
Samson1
Proč sůl napsala, co napsala ohledně návštěvy papeže v Rusku? Bylo tu psáno, že se mají stát věci prorokované, po této návštěvě. Tak jsem to nějak pochopil.
Samson1
aobubo
Nemůžu odpovídat,když se mě na nic neptáš.
Ostrik
No však. Tím jsi jen potvrdil, že jsi nemohl odpovědět. :)))
aobubo
Já už jsem doma 🧐
Ostrik
Tlučhubo, nevíš o čem píšeš. Je to dáno tím, že jsi infiltrát.
Cituji: Vydíratelnost v oblasti víry tímto je dost problematická a kontraproduktivní.
Co je to za pitomost?
Co na to Otto nevím, nejsem s ním spojen tak, jak jsi zvyklý u svých dívčích registrací. Myslíš, že je každý jako ty, šašku?
Aobubo samozřejmě odpovědět nemůže, protože by se zamotal tak, že by netrefil domů. :)))
aobubo
Myslíš si Pařez,že když Benedikt celý život žije pro Boha se pak uchýlí zbaběle k rezignaci,protože mu jde o život? To mi jaksi nezní chválihodně k člověku,který zasvětil svůj život Bohu.Vlastně tím Benedikta znevažuješ jako slabocha,který se poddal strachu o život nebo ublížení na těle,pak by tedy jeho víra byla mizerná.Čemu ale já nevěřím,podle mě je naopak mužem víry a rozumu,který ví …More
Myslíš si Pařez,že když Benedikt celý život žije pro Boha se pak uchýlí zbaběle k rezignaci,protože mu jde o život? To mi jaksi nezní chválihodně k člověku,který zasvětil svůj život Bohu.Vlastně tím Benedikta znevažuješ jako slabocha,který se poddal strachu o život nebo ublížení na těle,pak by tedy jeho víra byla mizerná.Čemu ale já nevěřím,podle mě je naopak mužem víry a rozumu,který ví co je důležité,mužem poslušným Bohu nikoli intrikánům.
Ostrik
@aobubo 1.12.2014 00:45:11
Nejsem si v současnosti vědom diktátorství jako za nacistů ,tedy bod připodobněn k Háchovi považuji za mylný neboli nesmyslný.
Nejsou dva papeži.Je jeden

.............................................................................................................................................................
Zajímavé počty. :)))
A který z TĚCH DVOU je papež? 😇 😇
pařez
ad) příklad Háchy - jde o to, že nátlak na člověka je možno vyvíjet i hrozbou ublížení zcela jiným osobám (a často je tento nátlak efektivnější) - reakce na Ječmínkovu myšlenku, že Benediktovi v podstatě o nic nejde...
ad) "Nejsou dva papeži.Je jeden ...ten druhý,který je pořád považován za pravého ve své funkci je emeritní,což je rozdíl.Stačí si objasnit pojmy..."
Souhlasím, že je třeba …More
ad) příklad Háchy - jde o to, že nátlak na člověka je možno vyvíjet i hrozbou ublížení zcela jiným osobám (a často je tento nátlak efektivnější) - reakce na Ječmínkovu myšlenku, že Benediktovi v podstatě o nic nejde...

ad) "Nejsou dva papeži.Je jeden ...ten druhý,který je pořád považován za pravého ve své funkci je emeritní,což je rozdíl.Stačí si objasnit pojmy..."
Souhlasím, že je třeba si ujasnit pojmy - Církev zná pojem "emeritního biskupa" - tj. biskupa, který již nevykonává správu diecéze - zůstává však stále biskupem. Pojem "emeritní papež" je v Církvi novotou a ve své podstatě je protimluvem - buď někdo papež je, anebo není - emeritnost zde nemá místo.

ad)"Taková parta farizejů,co si ráda diktuje a nutí ostatní věřit tomu co zrovna oni uznají za vhodné."
Lidé, které máte na mysli, naopak trvají na tom, co Církev stanovila jako závazné dříve. A tato ustanovení v podstatě trvají dodnes, pouze z "pastoračních důvodů" se od jejich dodržování ustupuje - má se za to, že by lidé nepřijali požadavky uctivého nakládání s eucharistií a upadli by tak do zjevné neposlušnosti - to je postoj těch, kteří to "myslí dobře".

ad) "...hledání záminek proti papeži..." - to je nedorozumění - vždyť se přece Benedikta zastávám.

ad) "Nenaletění podvodníkům" - přesně o to se nyní v Církvi hraje...
aobubo
Nejsem si v současnosti vědom diktátorství jako za nacistů ,tedy bod připodobněn k Háchovi považuji za mylný neboli nesmyslný.
Nejsou dva papeži.Je jeden ...ten druhý,který je pořád považován za pravého ve své funkci je emeritní,což je rozdíl.Stačí si objasnit pojmy a přijmout fakt,že Benedikt prostě abdikoval.Další fantas jsou jen spekulativní teorie podobné režii tezím darwinismu.
Proroctví …More
Nejsem si v současnosti vědom diktátorství jako za nacistů ,tedy bod připodobněn k Háchovi považuji za mylný neboli nesmyslný.
Nejsou dva papeži.Je jeden ...ten druhý,který je pořád považován za pravého ve své funkci je emeritní,což je rozdíl.Stačí si objasnit pojmy a přijmout fakt,že Benedikt prostě abdikoval.Další fantas jsou jen spekulativní teorie podobné režii tezím darwinismu.
Proroctví sv.Františka z Assisi se vůbec nemusí vztahovat k současnosti.Takové tvrzení spíše považuji za zoufalý pokus manipulace.Dějiny františkánů jsou plné problémů,odpadů a herezí.Není zcela jisté na kterou dobu se vztahuje jeho proroctví,problémy s papeži se církev potýkala ve středověku až až.
Pojem Eucharistická úcta či neúcta papeže Františka je spíše názor pohledu.Osobně se spíše domnívám,že se jedná o vyčleněnou skupinu věřících,kteří rádi staví do opozice ať je papežem kdokoli,prostě si na něj šlápnou ať dělá co dělá.Taková parta farizejů,co si ráda diktuje a nutí ostatní věřit tomu co zrovna oni uznají za vhodné.
Celé to šmírování a hledání záminek proti papeži a církvi mi smrdí pýchou.Se vší úctou Pařez,obávám se,že jste naletěl podvodníkům.
pařez
@aobubo 30.11.2014 22:39:42
Jsem si vědom toho, že svým psaním pár upřímně věřících lidí hladím proti srsti, ale jsem přesvědčen, že je to potřeba říci.
pařez
@jecminek 30.11.2014 10:14:12
Takže celá církev se mýlí pařezi? Raději posloucháš poselství Varování? Tedy ono poselství, které je zřejmě sofistikovaným podvrhem? A až umře Benedikt co budeš dělat? Měnit obratně názor jako Svědci Jehovovi, když jim vytržení jejich praotců nedopadlo? A tvrdit, že mají "více světla"? Prosím odpověz. Zajímalo by mne, pokud Benedikt zemře, co budeš dělat ve …More
@jecminek 30.11.2014 10:14:12

Takže celá církev se mýlí pařezi? Raději posloucháš poselství Varování? Tedy ono poselství, které je zřejmě sofistikovaným podvrhem? A až umře Benedikt co budeš dělat? Měnit obratně názor jako Svědci Jehovovi, když jim vytržení jejich praotců nedopadlo? A tvrdit, že mají "více světla"? Prosím odpověz. Zajímalo by mne, pokud Benedikt zemře, co budeš dělat ve vztahu ke svým současným "pravdám". A další věc - konzultoval jsi svá stanoviska ohledně Beneditka s povolanými a nebo četl jen plátky kritiků? Sám Benedikt jasně sděloval co a jak a ten Tvůj nesmysl a tvrzení vyvrátil bez problémů. Nic takového není. Ale paradoxem je, že tomu lidé nevěří. Je to dost úsměvné, protože starému pánovi o nic vv zásadě nejde a že by se něčeho bál? Pod tlakem? Směšné? Ale chápu, že lidé určitého typu ten svůj TUNEL jak o něm píšeš potřebují. Sám jsem zvědavý na Tvé odpovědi a hlavně OBJEKTIVNÍ A DOLOŽITELNÁ FAKTA, KTERÁ NEMAJÍ ZA CÍL ZMATEČNOST A ANI NADBYTEČNÉ KOMUNIKAČNÍ BONMOTY. JEN FAKTA. Danke

*********************************************************************
- Celá Církev se mýlit nemůže, její hlava - Kristus - je vševědoucí ;-)

- Co budu dělat, až zemře Benedikt? To záleží na tom, za jakých to bude okolností a co bude následovat potom. Mezi námi je jeden rozdíl - já si připouštím možnost, že se mýlím, ale zatím tomu tak nic nenasvědčuje - tzv. "papež František" se chová velice nestandardně a svým působením vytváří cesty pro změny v Církvi, které rozhodně nevypadají na cesty v duchu evangelia. Ty si ale možnost, že by něco takového hrozilo, vůbec nepřipouštíš. A pokud Benedikt zemře za okolností předpovězených 3.Fatimským tajemstvím, pak je spíš otázka, co budeš dělat ty.

- " konzultoval jsi svá stanoviska ohledně Beneditka s povolanými" - můžeš mi někoho doporučit?;-)

- "starému pánovi o nic v zásadě nejde a že by se něčeho bál?" - a víš, jak drželi nacisté v šachu prezidenta Háchu, aby si nevzal život? Pokud by to udělal, měli připravený seznam více než tisíce českých vlastenců, které by v takovém případě popravili. Zapoj svou vlastní fantazii, po mě chceš, abych sem psal pouze fakta.
- Teď nemohu nalézt to vyjádření Benedikta k abdikaci - víš, kde je? Jinak si můžeš počíst:
alianciazanedelu.eu
je to článek od Socciho k platnosti Benediktova odstoupení.
Jinak si pamatuji, že Benedikt používání bílého oděvu vysvětlil tím, že v době oznámení abdikace neměl jiný oděv k dispozici. Víš - když něco takového napíše Benedikt, kterému to v hlavě pálí, tak je to pro mne signál "čti mezi řádky", protože to sdělení je samo o sobě absurdní - v době po oznámení abdikace 11.2.2013 byl ještě 17 dnů papežem, takže nic jiného nepotřeboval, a během této doby by si jistě dokázal obstarat příslušnou kleriku - odstoupil až 28.2.2013. Chápeš?

- FAKTA, KTERÁ POŽADUJEŠ:
1. nemohou být současně dva papeži - jen jeden je platným, ostatní jsou vzdoro - tato skutečnost je odsunuta do pozadí - viz.
www.radiovaticana.cz/clanek.php4

2. papež, který odstoupí, není papež - zůstává biskupem, protože biskupské svěcení vtiskuje jeho duši nezrušitelné znamení (viz. katechismus). Používání papežského jména, bílého oděvu (vyhrazeného papeži) i původního erbu svědčí o tom, že Benedikt ve skutečnosti neodstoupil.

3. existují proroctví katolických světců (např. sv.František z Asissi) o příchodu nehodného papeže, zvoleného neplatnou volbou - i to je fakt. Dosud se nenaplnilo.

4. existuje tzv. Malachiášovo proroctví o posloupnosti papežů do příchodu Krista - Benedikt je identifikován jako "Sláva olivy" - po něm má být už jen "Petr Říman". Zatím jsem nezaznamenal jediný výklad, který Jorge Bergoglia spojuje s Petrem Římanem. Chronologická posloupnost není dostačující, protože nelze vyloučit příchod nepravého papeže.

Další fakta se mohou týkat Bergogliova působení:

5. ohledně eucharistické úcty razí zcela opačný kurs jako Benedikt - lze hovořit spíš o neúctě než úctě

6. Myslíš, že Bergoglio už začal při proměňování poklekat? I tento fakt o něčem svědčí.
aobubo
Církev neztratila kontinuitu s tradicí, spíš lidé ztrácí kontinuitu s církví a uchylují se k nedůvěře a všemožným plkům podrývající její autoritu.Jenomže láska je důvěřivá a bedlivá.Jeden radši dá více na mediální zpravodajství, druhý se přilne k falešnému proroctví, další hledá chyby,jiný vytváří podivné společenstvi vyjímečných a tak dále.Pořád to je ale vlastní těm, kteří se s …More
Církev neztratila kontinuitu s tradicí, spíš lidé ztrácí kontinuitu s církví a uchylují se k nedůvěře a všemožným plkům podrývající její autoritu.Jenomže láska je důvěřivá a bedlivá.Jeden radši dá více na mediální zpravodajství, druhý se přilne k falešnému proroctví, další hledá chyby,jiný vytváří podivné společenstvi vyjímečných a tak dále.Pořád to je ale vlastní těm, kteří se s církví plně neztotožnili a budují vlastní impérium.
Pořád dokola se objevují názory pro obhajobu svého já.
Maria řekla "Jsem služebnice Páně, ať se mi stane podle slova tvého" . Dnes bychom řekli, že se mezi lidmi říká " Ať se stane podle mého" aspoň se tak jeví, podle toho čím vším se argumentuje v opozici proti církvi, která je Božím dílem.
Většinou nikdo osobně není obeznámen s tím na co nadává, spíše se přiklání k jistému názoru, který není vlastní, ale někoho zcela cizého.A zrovna církev není cizí, každý může, pokud chce, se plně zapojit, ale to radši ne, drby a bulvární diskuse jsou milejší.
Proč ale láteří ten, který dennodeně přistupuje k Eucharistii, proč přistupuje, když mu/ji toho tolik vadí a pomalu zpochybňuje kněze, který mu/ji slouží, asi z nevděčnosti a nebo z pokrytectví.
Církev je matkou všech a jestli žít bedlivě, tak ve společenství svatých a v církvi jich je habaděj.
Požehnaný večer
pařez
@sulnadzlato 30.11.2014 21:19:30
Hekla a Jovana je také mimo tvůj signál Jecmínu. Proč cigáníš?
*****************************************************************
Soli, mohu potvrdit, že Jovana byla úplně někdo jiný - věřte mi to, nebo ne.
Kdo byla Hekla nevím - ale styl psaní byl jiný než Ječmínkův.
Tady to předhazování cizích identit také pěkně otravuje zdejší atmosféru - však se vás to …More
@sulnadzlato 30.11.2014 21:19:30
Hekla a Jovana je také mimo tvůj signál Jecmínu. Proč cigáníš?

*****************************************************************
Soli, mohu potvrdit, že Jovana byla úplně někdo jiný - věřte mi to, nebo ne.
Kdo byla Hekla nevím - ale styl psaní byl jiný než Ječmínkův.
Tady to předhazování cizích identit také pěkně otravuje zdejší atmosféru - však se vás to dotklo také...
Ostrik
Teď se za své dívčí registrace stydí.
Ale když z nich psal ty své potrhliny, tak si ještě fandil, že mu na to nikdo nepřijde, komediant jeden.
Proč se registruješ jako děvčátko, tlučhubo?
A proč si do profilové fotky dáváš fotografie holčiček,
Chceš tím něco naznačit?
Vysíláš nějaký signál ke stejně zaměřeným? :(