Libor Halik
716.5K

Ďábelské čipy s 666 od 1.1.2013 ve Vatikáně

Vatikán zavádí totální kontrolu církevních úředníků ve svém státě od 1.1.2013. Jde o mikročip s číslem 666. Vatikán dává katolíkům precedens k čipizaci Lvov, 8. 12. 2012 Dopis pro Státní …More
Vatikán zavádí totální kontrolu církevních úředníků ve svém státě od 1.1.2013. Jde o mikročip s číslem 666. Vatikán dává katolíkům precedens k čipizaci
Lvov, 8. 12. 2012
Dopis pro Státní sekretariát Vatikánu
Vatikán zavádí totální kontrolu církevních úředníků ve svém státě, a to od 1. 1. 2013. Jde o mikročip s číslem 666.
Pravoslavná církev Řecka nechala prověřit elektronický systém, pod jakým kódem jsou uchovávány osobní údaje člověka. Výsledek ukázal, že kód je číslo apokalyptické šelmy. Je nepřípustné, aby osobní údaje křesťana byly uchovávány pod číslem 666.
Co ve skutečnosti představuje celosvětová tendence zavádění čipů?
Čip slouží jako elektronický registr osobních údajů, který je spojen s jednotným státním (celosvětovým) registrem. Jde o koncentraci všech údajů o člověku do elektronického systému. (Na Ukrajině je už celostátní jednotný registr zaveden od 6. 12. 2012.) Dojde k totální závislosti jedinců i všech státních institucí na vlastníkovi registru. Vlastník může činit různé …More
pařez
Nespoléhám se na to, že tam tu šestsetšedesátšestku přečtu.
Předpokládám, že Vy, nebo někdo z Vaší rodiny máte kreditní kartu. Najdete na ní její číslo, ale víte např. podle jakého kontrolního součtu (resp. jeho násobku) je ověřováno, zda je tato karta správně identifikována? Jakým algoritmem jsou data na této kartě zakódována? O tom jednoduše nevíme nic (a ani nás to nezajímá) - a …More
Nespoléhám se na to, že tam tu šestsetšedesátšestku přečtu.

Předpokládám, že Vy, nebo někdo z Vaší rodiny máte kreditní kartu. Najdete na ní její číslo, ale víte např. podle jakého kontrolního součtu (resp. jeho násobku) je ověřováno, zda je tato karta správně identifikována? Jakým algoritmem jsou data na této kartě zakódována? O tom jednoduše nevíme nic (a ani nás to nezajímá) - a to si je vlastník karty schopen přečíst její číslo.
Když člověku píchnou něco pod kůži, neuvidí už vůbec nic. A opravdu si myslíte, že budou troubit do světa "tohleto je značka satanáše", "toto je cejch s číslem 666" a podobně? Pochybuji.
Význam kryptogramu 666 je do značné míry skrytý, význam slov "pravá ruka", "čelo", "prodávat a kupovat" je vymezen téměř jednoznačně - je samozřejmě možné používat i symbolické výklady, ale doslovný význam je vymezen jednoznačně.
Budoucnost může přinést odpovědi i na otázky, které jsou dnes neznámé, beru to ale jako příjemné/nepříjemné překvapení, na které není dobré spoléhat. Vycházet je dobré z toho, co je známé, nelze se spoléhat na to, co je neznámé a nejisté.
Marki
pochybuji 😲
pařez
evelina — 16.12.2012 23:04:56:
A myslíte si, že s tímto přístupem k druhému
"...Psí hlas do neba nedôjde..."
Vám budou v nebi zvedat telefony?
pařez
"...nejspíš jde ve Vatikánu prozatím o předchůdce, o přípravu na čip 666 na ruku a čelo..."
Souhlas. Stejně lze naprosto souhlasit s tím ,co je uvedeno o zdůvodnění zavedení čipu - zamezení krádežím ať peněz v hotovosti, nebo kreditních karet. Zamezí se tím také práci načerno, omezí korupce, šedá ekonomika, daňové úniky a kdoví co ještě.
Zásadní otázkou je, jakým způsobem bude to …More
"...nejspíš jde ve Vatikánu prozatím o předchůdce, o přípravu na čip 666 na ruku a čelo..."
Souhlas. Stejně lze naprosto souhlasit s tím ,co je uvedeno o zdůvodnění zavedení čipu - zamezení krádežím ať peněz v hotovosti, nebo kreditních karet. Zamezí se tím také práci načerno, omezí korupce, šedá ekonomika, daňové úniky a kdoví co ještě.

Zásadní otázkou je, jakým způsobem bude to číslo v tom znaku obsaženo. Co měl asi na mysli pisatel Apokalypsy sv.Jan je pravděpodobně zřejmé - každé písmeno tehdejších abeced mělo také svou číselnou hodnotu (arabské číslice nebyly ještě známy) - sečtením hodnot písmen nápisu (jména člověka) se získala jeho číselná hodnota.
Jak to bude u tohoto "znaku šelmy", který v případě implantovaného čipu ani vidět nebude, je otázkou. Bude k tomu potřeba důvtipu, tak to radši ani to čísílko hledat nebudu, a spolehnu se na ostatní dva znaky - umístění na čelo nebo pravou ruku (radši i na levou), bude to představovat jedinou možnost, jak se zapojit do ekonomického života společnosti. No, doufám, že ty dny budou zkráceny...
evelina
Zdravím vás v tento pohodový večer 😀
Myslela som, že si len preletím vaše komentáre aby som bola v obraze, čím žijete. Na jeden komentár som sa rozhodla zareagovať:
Jovana — 16.12.2012 18:51:40:
www.community.org.ua/czletters.html
web stránky p. Eliáše Dohnala exkomunikovaného kněze - modleme se za P. Eliáše Dohnala tak jak nás k tomu vyzývají biskupové, modleme se i za jeho druhy.
Mňa …More
Zdravím vás v tento pohodový večer 😀
Myslela som, že si len preletím vaše komentáre aby som bola v obraze, čím žijete. Na jeden komentár som sa rozhodla zareagovať:
Jovana — 16.12.2012 18:51:40:
www.community.org.ua/czletters.html
web stránky p. Eliáše Dohnala exkomunikovaného kněze - modleme se za P. Eliáše Dohnala tak jak nás k tomu vyzývají biskupové, modleme se i za jeho druhy.

Mňa nemusí nik vyzývať Jovana, to vieš že sa za nich denne modlím.
Ty si to môžeš odpustiť, u nás je takéto porekadlo:
Psí hlas do neba nedôjde... 🤫
Libor Halik
Ano, nejspíš jde ve Vatikánu prozatím o předchůdce, o přípravu na čip 666 na ruku a čelo. Aby si lidé zvykli na elektronický koncentrák. Citát: "Aby mohli pokročit k udělování znaku Antikrista každému člověku, budou nám po zavedení elektronických karet, identifikačních čipů (elektronický archiv) s podlostí neustále vyprávět v televizi, jak nějaký neznámý pachatel komusi ukradl jeho kartu …More
Ano, nejspíš jde ve Vatikánu prozatím o předchůdce, o přípravu na čip 666 na ruku a čelo. Aby si lidé zvykli na elektronický koncentrák. Citát: "Aby mohli pokročit k udělování znaku Antikrista každému člověku, budou nám po zavedení elektronických karet, identifikačních čipů (elektronický archiv) s podlostí neustále vyprávět v televizi, jak nějaký neznámý pachatel komusi ukradl jeho kartu (kartu bankomatu, kreditní kartu, platební kartu apod.) a vybral mu všechny úspory z bankovního účtu. Na druhé straně budou propagovat "dokonalý systém" spočívající v přijetí znaku (čipu místo karty) na ruku nebo na čelo. Pochopitelně, toto znamení bude obsahovat číslo 666 a bude tudíž jménem Antikrista." Napsal (z dnešního pohledu prorocky) ze Svaté Hory Athos, »Panaguda« na prvou sobotu půstu 1987 s velkou bolestí v láskou v Kristu mnich Paisios (sv. Paisij Athoský zesnul r.1994) www.orthodoxia.cz/zn_doby/ocm_4_98.htm
Jovana
www.community.org.ua/czletters.html
web stránky p. Eliáše Dohnala exkomunikovaného kněze - modleme se za P. Eliáše Dohnala tak jak nás k tomu vyzývají biskupové, modleme se i za jeho druhy
Jovana
Monku - souhlas. Také mne zajímá, kdo tyto stránky vede v české sekci, protože pod hezké video jsou vkládány někdy zmateční texty, a to je hřích.
Stylita
v roce 1987 prorokoval toto otec Paisios:
Za světským duchem dnešní "svobody", absencí úcty ke Kristově Církvi se skrývá duchovní útlak, tíseň, zmatek a anarchie, jež vedou tento svět do slepé uličky, bezvýchodné situace, do psychické i tělesné katastrofy.
Tedy v pozadí za dokonalým systémem "elektronických karet", bezpečnosti a počítačového systému se skrývá celosvětová diktatura a …More
v roce 1987 prorokoval toto otec Paisios:
Za světským duchem dnešní "svobody", absencí úcty ke Kristově Církvi se skrývá duchovní útlak, tíseň, zmatek a anarchie, jež vedou tento svět do slepé uličky, bezvýchodné situace, do psychické i tělesné katastrofy.
Tedy v pozadí za dokonalým systémem "elektronických karet", bezpečnosti a počítačového systému se skrývá celosvětová diktatura a zotročení ze strany Antikrista. »A učiní, aby všichni, malí i velicí, bohatí i chudí, svobodní i služebníci, měli znamení (nápis) na pravé ruce své, aneb na čelech svých, aby nikdo nemohl ani kupovati, ani prodávati, než jen ten, kdo má znamení (nápis), aneb (čili) jméno šelmy, aneb (čili) počet jejího jména. Zde je moudrost. Kdo má rozum, sečti počet (číslo) šelmy, neboť je to počet (číslo) člověka, a číslo její je šest set šedesát šest.«
(Zjevení sv. Jana 13. kap. verš 16-18)

Svatý Ondřej Césarejský píše toto: »Podlé a špinavé jméno Antikrista, přesnost jeho znamení (čísla), stejně jako vše ostatní, co o něm je napsáno, odhalí a ukáže čas a zkušenost rozvážných..., bez úradku Boží milosti nebylo by totiž toto špinavé jméno napsáno ve Svaté Knize (Bibli); ale bez dlouhého cvičení (však) nikdy nic nenajdeš...« (Sv. Andrej Cézarejský, Výklad ke knize Zjevení sv. Jana, str. 341-42, kap. 38).
Divné je to, že mnozí duchovní lidé kromě toho, že rozšiřují všude kolem sebe své rozumářské výklady, mají taktéž obavy ze světského pronásledování, z vytváření celosvětového elektronického archivu (záznamu osobních spisů), připravované všeobecné kontroly atd., zatímco jejich obavy by měly být spíše duchovního charakteru a těmito správnými obavami (tj. bázní Boží) by měli pomáhat křesťanům, aby je podpořili a utvrdili ve víře, aby pocítili Boží útěchu.
Pochybuji, že lidé do hloubky přemýšlejí nad těmito posledními událostmi. Proč jen trochu nepochybují o svých rozumářských výkladech? Vždyť pokud by někdo napomůže Antikristu při zavádění jeho moci (udělování čísla 666 všem lidem), což nestáhne sebe i jiné duše do záhuby?
Budou oklamáni ti, kteří budou spoléhat na svůj rozum a kteří budou události posledních dob vykládat dle rozumu.
Jednotlivá znamení (Antikrista) jsou ovšem zřetelně viditelná. Schengenský počítač, který má mimochodem "sympatický" název "šelma" (zvíře), nacházející se v Bruselu s číslem 666, pohltil do svého nitra téměř všechny státy. Elektronické karty, identifikační karty, zavádění znaku 666… - co to vše vlastně zjevuje? Bohužel, jen bezradně posloucháme rozhlas a sledujeme, kolik času nám ještě zůstává.
Co nám však říká Kristus? »Pokrytci, úkazy na nebi umíte posoudit a znamení doby neumíte?« (Matouš 16,3)
Aby mohli pokročit k udělování znaku Antikrista každému člověku, budou nám po zavedení elektronických karet, identifikačních čipů (elektronický archiv) s podlostí neustále vyprávět v televizi, jak nějaký neznámý pachatel komusi ukradl jeho kartu (kartu bankomatu, kreditní kartu, platební kartu apod.) a vybral mu všechny úspory z bankovního účtu. Na druhé straně budou propagovat "dokonalý systém" spočívající v přijetí znaku (čipu místo karty) na ruku nebo na čelo. Udělování tohoto znamení se bude činit laserem a nebude to navenek viditelné. Pochopitelně, toto znamení bude obsahovat číslo 666 a bude tudíž jménem Antikrista.
Bohužel se jistě i potom nejsou "nějací racionalisté" (mudrlanti), kteří budou své duchovní dítka "opíjet rohlíkem" jako nemluvňata. Aby se náhodou jejich dítka nermoutila a nebyla smutná, budou jim říkat: »To nevadí, to nic není, nic to neznamená; stačí, když budeš ve svém nitru věřit (v Boha).« My však vidíme, že když apoštol Petr navenek zapřel Krista, byl považován za zrádce (a nebyl až do svého pokání a trojího vyznání lásky ke Kristu počítán mezi apoštoly, jak naznačují slova anděla v Markově evangeliu). Tedy i ti, kteří zapřeli svatou Kristovu pečeť, jež nám byla svěřena při křtu a myropomazání, jsou zrádcové.
Mnozí z těch, kteří přijmou pečeť (znamení) Antikrista, budou říkat, že když přijal při křtu »pečeť Ducha Svatého«, mají ve svém nitru Krista.
Bohužel, takovou "logiku" používali i někteří racionalisté v dobách svatých mučedníků, když chtěli různými způsoby uniknout umučení. O jednom takovém se zmiňuje sv. Basil Veliký ve svém "Slovu k mučedníku Jordiovi": »...Mnozí pošetilci se snažili přesvědčit mučedníka, aby zapřel Krista jen tak navenek, (pouze) slovy, a nechť si víru i nadále chová ve své duši, ve svém vnitřním přesvědčení, protože Bůh neklade důraz na jazyk (slova), ale na niterné přesvědčení a dobrý úmysl. Avšak mučedník Jordios se nedal svést a odmítl zapřít Krista, za což mučednicky zemřel.«
Pohané v těch dobách nutili křesťany, aby vyznali víru v pohanské bohy a aby jim přišli obětovat a poklonit se jim. Za takové vyznání a vykonání oběti obdrželi písemné potvrzení, díky němuž se vyhnuli pronásledování. Jenže my víme, že nejen ty, kteří toto učinili, ale i ty, kteří si za peníze koupili takové potvrzení, aniž by ve skutečnosti veřejně Krista zapřeli, Církev považovala za odpadlíky a zrádce (tedy za lidi, kteří se sami vyloučili ze života Církve, tj. života v Kristu).
Avšak i přes to, co jsem zde uvedl, můžeme bohužel slyšet mnoho nesmyslů produkovaných rozumem současných mudrlantů (racionalistů). A tak slyšíme jednoho takového, jak praví: »Proč bych nepřijal elektronickou identifikační kartu s číslem 666? Když na té kartě učiním křížek, je všechno v pořádku.« Jiný zase říká: »Přijmu znamení Antikrista s číslem 666 na čelo, kde si učiním znamení kříže a vše bude dobré.« atd. Takto můžeme vyslechnout spoustu jiných nesmyslů, podle nichž si někteří myslí, že se těmito způsoby nějak posvětí, což je však veliký omyl.
Posvěcuje se totiž jen to, co může posvěcení přijmout. Tak např. voda, která posvěcení přijímá, může být posvěcena a stává se pak posvěcenou. Avšak třeba výkaly nemohou přijmout posvěcení.
Ze skály bude chléb jedině zázrakem. Ani špína nepřijímá posvěcení. A právě proto ďábel, Antikrist, když skrze svůj znak (666) je na našich elektronických identifikačních kartách, anebo na ruce či na čele, nemůže být posvěcen tím, že na tom učiníme znamení kříže.
Moc ctihodného kříže, tohoto svaté symbolu a Boží milost (blahodať) Kristovu máme jedině tehdy, když máme pečeť svatého křtu a zůstáváme v ní. Při jejím přijímání (při křtu) jsme se zřekli ďábla a oblékli se v Krista. Tuto pečeť daru Svatého Ducha musíme z celého srdce přijímat a uchovávat.
Kristus nechť nám udělí blahé osvícení. Amen.

Svatá Hora Athos, »Panaguda«
prvá sobota půstu 1987
zdroj

www.orthodoxia.cz
aobubo
Docházkový systém :)
pařez — 16.12.2012 00:06:57:
Jde tedy o ekvivalent "docházkového systému", který se běžně používá ve firmách - sleduje příchod a odchod na pracoviště (pracovník musí pro zanesení časového údaje přiblížit čip k čtecímu zařízení), eviduje vykonanou práci (pracovník současně zadá do čtecího zařízení číslo zakázky a číslo operace), reguluje pohyb pracovníků po firmě …More
Docházkový systém :)

pařez — 16.12.2012 00:06:57:
Jde tedy o ekvivalent "docházkového systému", který se běžně používá ve firmách - sleduje příchod a odchod na pracoviště (pracovník musí pro zanesení časového údaje přiblížit čip k čtecímu zařízení), eviduje vykonanou práci (pracovník současně zadá do čtecího zařízení číslo zakázky a číslo operace), reguluje pohyb pracovníků po firmě - dveře se otevřou jen tomu, kdo má oprávnění ke vstupu.

Aha tady je zakopaný pes.Docela normální elektronický docházkový systém.Také se tyto čipované karty používají v závodní jídelně namísto stravovacích lístků.Na kartě aspoň co já znám,protože jednu takovou zrovna mám,je fotografie,číslo zaměstnance atd.Taková zaměstnanecká karta je multifunkční a jak píše Pařez,tak to i je.Jsem docela rád,že mám jednu kartu co nahradí několik průkazů,lístků,klíčů,zapisování se do knihy příchodu a odchodů a nezabere moc místa.Tak se mi vidí,že se zřejmě Vatikán modernizuje.Možná časem ochranka nebude mít k běžné výbavě halapartnu,kdo ví.Trochu mi to povykování kolem toho připomíná středověk,z hlouposti a nevědomosti šířit paniku.
Nebylo by na škodu také vyjít ven a porozhlédnout se v jakém,že to jsme století.Doba krále klacka je ta tam.
pařez
...Na netu jsme také díky cookies lehce monitorováni...
A proto je dobré mít v prohlížeči nastaveno: "Po ukončení programu smazat nové cookies"....More
...Na netu jsme také díky cookies lehce monitorováni...

A proto je dobré mít v prohlížeči nastaveno: "Po ukončení programu smazat nové cookies"....
TULÁK
kolik toho sníme a jestli si neděláme zásoby
Marki
Taky jsem odmítl slevovou kartu na Shellce, protože vědí přesně kdy a kde jsem vzal phm a za kolik.
pařez
K tématu článku - na Radiu Vatikán jsem k tomu nic nenašel, jedině na Hlasu Ruska czech.ruvr.ru/2012_12_03/Bude-se-kontrol…
"...Každý úředník teď například bude mít průkaz totožnosti s mikročipem..."
Jde tedy o ekvivalent "docházkového systému", který se běžně používá ve firmách - sleduje příchod a odchod na pracoviště (pracovník musí pro zanesení časového údaje přiblížit čip k čtecímu …More
K tématu článku - na Radiu Vatikán jsem k tomu nic nenašel, jedině na Hlasu Ruska czech.ruvr.ru/2012_12_03/Bude-se-kontrol…
"...Každý úředník teď například bude mít průkaz totožnosti s mikročipem..."
Jde tedy o ekvivalent "docházkového systému", který se běžně používá ve firmách - sleduje příchod a odchod na pracoviště (pracovník musí pro zanesení časového údaje přiblížit čip k čtecímu zařízení), eviduje vykonanou práci (pracovník současně zadá do čtecího zařízení číslo zakázky a číslo operace), reguluje pohyb pracovníků po firmě - dveře se otevřou jen tomu, kdo má oprávnění ke vstupu.
Nejde tedy o čip, který by byl implantován do těla nositele, je to čip na identifikační kartě, podobné platebním kartám.
pařez
Vidím Žito, že jste se vrátil k dřívější taktice Archetypa a Menhira, kteří své názorové oponenty obviňovali z toho, že jsou virtuálním zmnožením jedné osoby - viz oslovení "Monkopařez" a pod. V podstatě je záměrem oponenta (tj. toho, kdo Vám není ochoten zatleskat) znechutit a přimět k opuštění tohoto prostoru.
Aby Vám bylo jasno - myslím, že jsem měl možnost poznat na tomto fóru …More
Vidím Žito, že jste se vrátil k dřívější taktice Archetypa a Menhira, kteří své názorové oponenty obviňovali z toho, že jsou virtuálním zmnožením jedné osoby - viz oslovení "Monkopařez" a pod. V podstatě je záměrem oponenta (tj. toho, kdo Vám není ochoten zatleskat) znechutit a přimět k opuštění tohoto prostoru.
Aby Vám bylo jasno - myslím, že jsem měl možnost poznat na tomto fóru dost lidí - Jovana i Rema48 jsou skutečné a poctivé osoby. Nechápu, proč jste se zaměřil právě na ně, když se zde vyskytují "nicky", u kterých jejich podvoj(d)nost přímo křičí - "kostelník" a "lang025". Dáváte vklady o trollech, ale tito dva Vám očividně nevadí - divné, ne? Čímpak to asi bude? Dokážete na to odpovědět?
Marki
Tak to nesmíš psát oslovení Marki 😉
Marki
Žito v sobě probudil už i spícího Kostelníka a Miquaju, no jen tak dál hochu. 👌
Teď budeš asi trochu prskat viď. Počkej, nasadím si brejle 😎
One more comment from Marki
Marki
Žito — 15.12.2012 21:46:27:
Marki — 15.12.2012 17:30:46:
Na konci bude velký odpad Učedníků od víry, ale Církev zažije vítězství !!! 👍
O jakém odpadu mluví Marki? Kdy to bude? Zítra, za sto let? Jak to bude vypadat?
-----------------------------------------------------
Vždyť to neví nikdo, kdy se toto stane. Vždyť ten konec byl očekáván již tolikrát a spousta lidí se pak dá lehce zblbnout …More
Žito — 15.12.2012 21:46:27:
Marki — 15.12.2012 17:30:46:
Na konci bude velký odpad Učedníků od víry, ale Církev zažije vítězství !!! 👍

O jakém odpadu mluví Marki? Kdy to bude? Zítra, za sto let? Jak to bude vypadat?
-----------------------------------------------------

Vždyť to neví nikdo, kdy se toto stane. Vždyť ten konec byl očekáván již tolikrát a spousta lidí se pak dá lehce zblbnout a manipulovat. Důležité je být s Církví a papežem. Tam je jistota.
Kolik chudáků za to zaplatilo životem, že šli s "prorokem".

O tom dni neví nikdo, pouze Otec.

Znáš odpovědi nebo jen tak útočíš na Libora?

A už se tu neztrapňuj, kdy jsem na něho tady útočil? 🤦
Terezie
V tomto, pro lidstvo historickém čase, Vatikán mlčí k do nebe volajícím zločinům. Mlčí k provádění redukce, tj. k autogenocidy lidstva. Mlčí k uzákoňování gender-gay ideologie, která likviduje podstatu křesťanství. Mlčí k pirátským krádežím dětí juvenilní justicí, přestože jde o nejtěžší zločiny proti dětem, zločiny proti lidskosti.
..................................................…
More
V tomto, pro lidstvo historickém čase, Vatikán mlčí k do nebe volajícím zločinům. Mlčí k provádění redukce, tj. k autogenocidy lidstva. Mlčí k uzákoňování gender-gay ideologie, která likviduje podstatu křesťanství. Mlčí k pirátským krádežím dětí juvenilní justicí, přestože jde o nejtěžší zločiny proti dětem, zločiny proti lidskosti.
..................................................................................................


www.novinky.cz/…/157462-homosexu…

tn.nova.cz/…/homosexualove-j…

Nezastává se rodiny,manželství,dětí?Mlčí k uzákoňování gay ideologie?
🤨 😲
Terezie
1. 5. 2011 Vatikán gestem beatifikace Jana Pavla II. přijal oficiálně ducha Assisi, ducha antikrista. Tím vyhnal Ducha svatého z katolické církve a vyčlenil její oficiální strukturu z Tajemného těla Kristova. (Doplňuji Libor: Nevyhnal Ducha svatého zcela na 100%, ale z velké části.
..................................................................................................
Nadpis je …
More
1. 5. 2011 Vatikán gestem beatifikace Jana Pavla II. přijal oficiálně ducha Assisi, ducha antikrista. Tím vyhnal Ducha svatého z katolické církve a vyčlenil její oficiální strukturu z Tajemného těla Kristova. (Doplňuji Libor: Nevyhnal Ducha svatého zcela na 100%, ale z velké části.
..................................................................................................

Nadpis je o čipech a už se tady zase dokolečka dokola píše o Janu Pavlovi,to je prostě jejich zaklínadlo,neustále stejné formulace a matení věřících
🤨