02:17
Ida Peerdemanová si myslí, že vizionárka je vtelením Matky Božej-čo si mysliet potom o Ide? Vatikán exkomunikoval členov Armády Márie, nasledovníkov vizionárky Marie Paule Giguere. Nič nové pod …More
Ida Peerdemanová si myslí, že vizionárka je vtelením Matky Božej-čo si mysliet potom o Ide?
Vatikán exkomunikoval členov Armády Márie, nasledovníkov vizionárky Marie Paule Giguere. Nič nové pod slnkom.
Na začiatku šlo len o spoločenstvo, v ktorom sa ľudia modlili a všetko sa zdalo Božie a katolícke. Spoločenstvo bolo odsúhlasené biskupom a malo aj podporu istých kruhov vo Vatikáne. Čo Giguerová pozabudla povedať bolo, že dostáva navyše “Nebeské posolstvá”.
www.religioustolerance.org/army_mary.htm
Ľudia okolo vizionárky mnoho rokov vykazovali známky svätých a morálnych životov. Škody, ktoré sa u nich po mnohých rokoch objavili, boli však nezvratné. Niektorí opustili cirkev, prestali veriť v Boha, rozvádzali sa, prepadli drogám a dokonca boli zaznamenané pokusy o samovraždy.
Zaujímavé je, že biskup najprv skupinu odsúhlasil, pretože po mnoho rokov sa zdala byť svätá. Po mnohých rokoch biskup skupinu Armády Márie odsúdil.
To však pre Giguerovú nič neznamenalo. Ona a jej kumpáni začali svätiť …More
Samson1
Viozionárka Ida Peerdeman
Zjavenia sú doposiaľ uznávané
miestnymi biskupmi ako aj viacerými biskupmi na svete.
Pápeži sa doposiaľ nevyjadrili proti týmto zjaveniam a tak naďalej
- podľa cirkevného práva -
veriaci môžu prichádzať na miesto zjavenia a
žiť podľa posolstiev Panny Márie.
More
Viozionárka Ida Peerdeman

Zjavenia sú doposiaľ uznávané
miestnymi biskupmi ako aj viacerými biskupmi na svete.
Pápeži sa doposiaľ nevyjadrili proti týmto zjaveniam a tak naďalej
- podľa cirkevného práva -
veriaci môžu prichádzať na miesto zjavenia a
žiť podľa posolstiev Panny Márie.
5 more comments from Samson1
Samson1
Něco trochu konkrétního, né úmyslně škodit věci jak toto video.
www.de-vrouwe.info/sprachen/cz/09_sigl_cz.pdf
jako lidé, kteří měli Idu Peerdemanovou rádi,
kteří ji obdivovali a měli v úctě...
V každém případě zde však chci říct, že
jsem Idu dosti dobře znal... Až do posledního
dne stála nohama pevně na zemi a měla velký
odpor k oslavování své vlastní osoby... A co je pro mě rovněž …
More
Něco trochu konkrétního, né úmyslně škodit věci jak toto video.

www.de-vrouwe.info/sprachen/cz/09_sigl_cz.pdf

jako lidé, kteří měli Idu Peerdemanovou rádi,
kteří ji obdivovali a měli v úctě...
V každém případě zde však chci říct, že
jsem Idu dosti dobře znal... Až do posledního
dne stála nohama pevně na zemi a měla velký
odpor k oslavování své vlastní osoby... A co je pro mě rovněž nepochybně jisté: byla absolutně
čestná a říkala pravdu o tom, co zažila.
Poslechněme si, co o tom řekl papež Jan Pavel II .: Při dvou
slavnostních příležitostech - v Káně a pod křížem - ji Ježíš
oslovuje titulem Žena (srov. Jan 2,4; 19,26). Jako Žena je Maria
spojena s dílem spásy. Protože Pán stvořil člověka „jako muže a
ženu“ (srov. Gn. 1,27), také v díle spásy chce, aby měl nový Adam
po boku novou Evu. První rodiče se jako pár rozhodli pro cestu
hříchu; nový pár, Boží Syn spolupůsobením Své Matky má navrátit
lidskému pokolení jeho původní důstojnost.
(9. dubna 1997)

V této hodině Ježíše, Matky a Církve jsou slova Vykupitele
slavnostní a uskutečňují, co zvěstují: Panna Maria se stává
Matkou Ježíšových učedníků a Matkou všech lidí.
(8. března 1983)

Potvrzuje to amsterdamské poselství ze 6. dubna 1952: Při
oběti kříže zvěstoval Syn tento titul celému světu.

4. Naposled čteme o ŽENĚ v Apokalypse jako o té, která
je oděna sluncem (39):

Potom se ukázalo na nebi veliké znamení: Žena oděná
sluncem s měsícem pod nohama a s korunou dvanácti hvězd
kolem hlavy. Byla v jiném stavu a křičela v bolestech a mukách
před porodem. Potom se objevilo na nebi další znamení: Velký
ohnivý drak... a drak se postavil před ženu, která měla rodit...

(Zj 12, 1 – 4)

Papež Pavel VI . o tom napsal: Velké znamení, které viděl na
nebi svatý apoštol Jan
(srov. Zj 12, 1)‚ „Žena oděná sluncem“,
se v liturgii katolické církve právem vysvětluje jako blahoslavená
Panna Maria, která je prostřednictvím milosti Kristova
Vykupitele matkou všech lidí.
(Signum magnum, 1967)

Boj Ženy s drakem nám opět připomíná slova z knihy
Geneze: Nepřátelství stanovím mezi tebou a ženou... (Gen 3,15)

V amsterdamském poselství z 3. prosince 1953 říká Panna
Maria vizionářce:
Síly pekla se rozpoutají, ale Matku všech
národů nepřemohou.

Jako ŽENA je tedy Panna Maria označována vždy
Samson1
Chtěl bych dodat každému videu.
Samson1
Kostelníku, já nevěřím též každé babě.
Samson1
Kdo řekl Kostelníku, že Peergemanová je P.Marie. Jen v případě stráty duševního zdraví.Pokud jsem četl, zjevení mělo x počet vidění a poselství a tím je to uzavřeno. Jestli potom dělá jiná poblázněná baba něco, tak to nemixuj. Prostě toto video je vyrobená reklama na prací prášek. Jenže P. Maria to je něco jiného, tedy Matka Ježíšova,Ježíš sám. To je krev, která očišťuje a probodená …More
Kdo řekl Kostelníku, že Peergemanová je P.Marie. Jen v případě stráty duševního zdraví.Pokud jsem četl, zjevení mělo x počet vidění a poselství a tím je to uzavřeno. Jestli potom dělá jiná poblázněná baba něco, tak to nemixuj. Prostě toto video je vyrobená reklama na prací prášek. Jenže P. Maria to je něco jiného, tedy Matka Ježíšova,Ježíš sám. To je krev, která očišťuje a probodená duše mečem bolesti, které se přimlouvá za to, aby byl blahoslavený ten, kdo si pere šat v Krvi Beránkově. Nakonec když se tak oháníš Církví, počkej, až bude věc uzavřena a já v to Páté dogma zatím věřím a nemám důvod pochybovat, protože v Písmě je toho o P. Marii spoustu napsaného a soukromý výklad Písma neexistuje.
Samson1
To je fakt pravda a nebo někdo vyrobil reklamu. Kdo vyrobil takový humbuk proti tmu, aby se páté Mariánské dogma nekonalo? Jinak musíme uznat, že Satan je mistr podvodu a lži. Jen úvahově a teoreticky. Pokud se má naplnit třeba Fatimské zjevení o vítězství Neposkvrněného Srdce P. Marie a v Amsterdamu bylo řečeno, že se stane po vyhlášení pátého dogmatu, nedivím, že se Satan takhle moc …More
To je fakt pravda a nebo někdo vyrobil reklamu. Kdo vyrobil takový humbuk proti tmu, aby se páté Mariánské dogma nekonalo? Jinak musíme uznat, že Satan je mistr podvodu a lži. Jen úvahově a teoreticky. Pokud se má naplnit třeba Fatimské zjevení o vítězství Neposkvrněného Srdce P. Marie a v Amsterdamu bylo řečeno, že se stane po vyhlášení pátého dogmatu, nedivím, že se Satan takhle moc snaží. Jde mu o všechno.
alino
Už by ma skala zmáznul keby mohol aj s reklamou 😀
Maria Dubovska
alino chapem, že ti to trochu pripomina prací prášok 😀 😀 😀
Maria Dubovska
neni to v ludských silách rozpoznat, ovšem je to realita, aj ked mimo ludské sily. naše sily a realita u Boha sa nemusia predsa zhodovat. vlastne ani nemožu.
alino
SKALA
tvoja lady z Amsterdamu je ženou NewAge.
Daj si to zaraámovať, aby si nezabudol.
🙄
alino
kostelník 7.7.2013 13:01:46
Moja Matka neni univerzálná!
- kto doplnil loretánske litánie - ty Mary?
🤨More
kostelník 7.7.2013 13:01:46

Moja Matka neni univerzálná!

- kto doplnil loretánske litánie - ty Mary?

🤨
Maria Dubovska
meňho, univerzálna matka, myslí sa matka všetkých Kristových súrodencov, t.j. spasených. "My sme Jej deťmi, ktoré dodržiavajú prikázania Jej Syna", len či to aj v amsterdame tak chápu, vedia len oni sami.
Maria Dubovska
Pod Petrom je typický príklad hadej ponuky. Citujem. ivik310 6.7.2013 16:20:55
Peter, ďakujem za zaujímavé video. Ja sama si už dávam veľký pozor, čo na koho poviem a hlavne, čo sa týka vizionárov, lebo náš ľudský rozum je nič, aby sme súdili a posudzovali, my nie sme nič, aby sme druhých súdili a posudzovali ako to tu poniektorí robia a za všetko sa raz budeme zodpovedať, je to dosť nebezpečné …More
Pod Petrom je typický príklad hadej ponuky. Citujem. ivik310 6.7.2013 16:20:55
Peter, ďakujem za zaujímavé video. Ja sama si už dávam veľký pozor, čo na koho poviem a hlavne, čo sa týka vizionárov, lebo náš ľudský rozum je nič, aby sme súdili a posudzovali, my nie sme nič, aby sme druhých súdili a posudzovali ako to tu poniektorí robia a za všetko sa raz budeme zodpovedať, je to dosť nebezpečné, je to rúhanie sa proti Duchu Svätému.

Takže pozor si treba dávat, čo hovorím najma na vizionárov, za to o papežovi možem hovorit aj že je slobodmurar, knazi "zradili" a podobne. To sa može.

John, až tak som tie stránky neštudovala, vybrala som kde by sa čo dalo prečítat, text je s mojími doplneniami mimo podobné sektárske zdroje.
johnfrax
Křesomysl,toť mi evokuje iskrivú mysel.Ale v tomto sa mýliš.
Medžugorie je povolené pre púte,modlitby a duchovné povzbudenie.
Preto sa tam Cirkev aj stará o to,aby pútnici mali všetky náležitosti ktoré pre duchovné povzbudenie potrebujú.
Kňazi doprevádzajú pútnikov,súkromne,a aj oni sami si vykonávajú púte pre duchovný rast,a aj biskupi a kardináli.
K niektorým komentárom som nedávno …More
Křesomysl,toť mi evokuje iskrivú mysel.Ale v tomto sa mýliš.
Medžugorie je povolené pre púte,modlitby a duchovné povzbudenie.
Preto sa tam Cirkev aj stará o to,aby pútnici mali všetky náležitosti ktoré pre duchovné povzbudenie potrebujú.
Kňazi doprevádzajú pútnikov,súkromne,a aj oni sami si vykonávajú púte pre duchovný rast,a aj biskupi a kardináli.

K niektorým komentárom som nedávno čítal príhodný prímer v inom článku,ale hodí sa aj k tvojmu komentáru.
**************
Milý autor , Ak vytiahnem nejakú polovicu vety z Biblie, môžem dokázať, že „Boha niet“. „Boha niet! – hovorí sa v 14. žalme. Ale ak tak pridám prvú polovicu vety, tak celý text bude mať úplne iný význam: ,,Blázon si v srdci hovorí: Boha niet!”
johnfrax
Mária,stránka,ktorú uvádzaš v popise pod videom unamsanctamcatholicam.blogspot.hu, je stránka tradicionalistov,a už som sa stretol s ich snahou popierať či pretvárať skutočnosťi,niekde niečo napíšu,potom niečo nenapíšu,lebo sa im to nehodí.
Neberiem im ich presvedčenie,ale nemám v nich dôveru.Je skutočne škoda,že slovenský veriaci nenájde vysvetlenie, postoj od svojich pastierov k podobným …More
Mária,stránka,ktorú uvádzaš v popise pod videom unamsanctamcatholicam.blogspot.hu, je stránka tradicionalistov,a už som sa stretol s ich snahou popierať či pretvárať skutočnosťi,niekde niečo napíšu,potom niečo nenapíšu,lebo sa im to nehodí.

Neberiem im ich presvedčenie,ale nemám v nich dôveru.Je skutočne škoda,že slovenský veriaci nenájde vysvetlenie, postoj od svojich pastierov k podobným otázkam.

Nie je to prvý prípad,keď na pravých zjaveniach vznikali rôzne skupiny,ktoré sa časom pretransformovali do siekt.

Tak že ak to nie je jasne Cirkvou,Rímskokatolíckou Cirkvou odmietnuté,povolené,schválené,nemá význam a najmä prínos sa tomu venovať.
Maria Dubovska
tento prípad na mna posobí neuveritelne desivo. čo je novum, sú objavené škodlivé účinky na priaznivcov, ktoré dokonca končili pokusmi o samovraždu. to je uplne alarmujúce. zaujímavé, že nerobili nič, len "boli svatí".
peter tu spomenul slovo svatí vizionári. spomína tam napríklad garabandal čí vassulu. peter - čo o týchto ludoch vlastne vieme? poznáme len nejaké minútové sekvencie ich …More
tento prípad na mna posobí neuveritelne desivo. čo je novum, sú objavené škodlivé účinky na priaznivcov, ktoré dokonca končili pokusmi o samovraždu. to je uplne alarmujúce. zaujímavé, že nerobili nič, len "boli svatí".

peter tu spomenul slovo svatí vizionári. spomína tam napríklad garabandal čí vassulu. peter - čo o týchto ludoch vlastne vieme? poznáme len nejaké minútové sekvencie ich životov pri zjavení, kde sa tvária "svato".

ale čo skutočné životy? do akej farnosti títo ludia patria, kam chodia do kostolov? vídat ich tam vobec? ešte som nevidela fotku vizionára v normálnom kostole, pri riadnej dochádzke. maximálne ked promujú zjavenie. zúčastnujú sa modlitby ruženca u seba vo farnosti? videl ich niekto na fatimskej sobote? majú funkčné manželstvá? a kde vlastne bývajú?

a dalej videl ich niekto v nejakom tom slávnom pochode za život? prečo sa vlastne izolujú?

oni to len tvrdia, že sa modlia doma, tvrdia, že sa posvacujú. tak jak tvrdia, že niečo vidia . Ich reálne životy však nikto nevidí, tak jak ani zjavenie.
Maria Dubovska
No nič Peter, každopádne to, čo všetko považuješ za nedoveryhodné sa množí priam geometrickým radom.
Peter(skala)
Ďakujem za zaujímavé info o falošnej vizionárke M.P.Giguere, ale čo sa týka slov Idy Peerdeman, tak to nepovažujem za dôveryhodnu informáciu - skôr za dezinformáciu.
Tie zdroje sa mi vidia pochybné - nie je to pre mňa dôkaz, žeby niečo také povedala viz.Ida P.
Pri odsudení zjavení je potrebné objasniť 3 oblasti:
1.učenie zjavení proti učeniu Cirkvi
2. .... proti učeniu Biblie
3. ... proti …More
Ďakujem za zaujímavé info o falošnej vizionárke M.P.Giguere, ale čo sa týka slov Idy Peerdeman, tak to nepovažujem za dôveryhodnu informáciu - skôr za dezinformáciu.

Tie zdroje sa mi vidia pochybné - nie je to pre mňa dôkaz, žeby niečo také povedala viz.Ida P.

Pri odsudení zjavení je potrebné objasniť 3 oblasti:
1.učenie zjavení proti učeniu Cirkvi
2. .... proti učeniu Biblie
3. ... proti učeniu Svätých...

A pri všetkých 3 bodoch je potrebné dokázať, že sú to skutočné učenia tých, ktorých sa to týka!!!