tahamata
1181.8K

O papiestwie rozważania..

Papież winien prowadzić dusze do zbawienia. Nie jest ważne czy są to dusze żydów, pogan czy cyklistów. Kościół jest jeden, święty, apostolski i katolicki. Co więcej jest od złego pochodzi. Nikt tutaj …More
Papież winien prowadzić dusze do zbawienia. Nie jest ważne czy są to dusze żydów, pogan czy cyklistów. Kościół jest jeden, święty, apostolski i katolicki. Co więcej jest od złego pochodzi. Nikt tutaj nie używa argumentów, wszyscy bazują na uczuciach. To nie tak.
Można bez żadnej reakcji wieszać psy na lefebrystach, kardynałach, kapłanach a nie można wymienić! - tak jest, nie można zaledwie wymienić dokonań JP2.
Dyskusja przypomina debaty z ludźmi czytającymi Wyborczą do śniadania. Wałęsa to bohater, Kaczyński to oszołom, Jan Paweł II jest Święty i Wielki a Słowacki wielkim poetą był. To są klisze wszczepione pod skórę, jak czipy przez niektórych tu lansowane.
Może znajdzie się ktoś, kto wymieni jakieś szczególne osiągniecia Świętego i Wielkiego Papieża Jana Pawła II? Heroicznie umierał? Wszyscy umierają, jedni mają leki i opiekę inni tego nie mają. Wierzył w Boga? Fajnie, wszyscy wierzymy i co? Co z tego wynika? Nic. Na Sądzie się dowiemy jaka była nasza wiara. Modlił się o pokój z …More
jozef1807
tahamata — 2012-07-22 19:07:38:
Pius X... a to są pomówienia, bo Budda stał na tabernakulum a nie na ołtarzu
Symbol demona nad naszym Bogiem.
Była to wielka zniewaga Syna Bożego
PiusX
tahamata własnie
tahamata
Pius X... a to są pomówienia, bo Budda stał na tabernakulum a nie na ołtarzu.
PiusX
nie możzna wybaczyć Janowi Pawłowi II figurki Buddy, która podczas spotkania znalazła się na ołtarzu. Jest to widoczny dowód na to, że papież odszedł od doktryny.
tahamata
O papiestwie rozważania udostępniam ponownie szerokiemu gronu zakochanych w Janie Pawle II. Zapraszam do lektury samego artykułu i do rzeczowych wypowiedzi.
jozef1807
Jan Paweł II z niechęcią odnosił się do katolickiej wiary takiej jaka była przed V2, choć przysięgał, ze dochowa wierności kanonom trydenckim i watykańskim I aż do swojej śmierci. Wiemy ze nie dochował, za to z wielka estymą darzył innowierców czyli czcicieli fałszywych bogów a szczególniej żydów mających w wielkiej pogardzie Pana naszego Jezusa Chrystusa i Najświętszą Maryję Pannę. Czy …More
Jan Paweł II z niechęcią odnosił się do katolickiej wiary takiej jaka była przed V2, choć przysięgał, ze dochowa wierności kanonom trydenckim i watykańskim I aż do swojej śmierci. Wiemy ze nie dochował, za to z wielka estymą darzył innowierców czyli czcicieli fałszywych bogów a szczególniej żydów mających w wielkiej pogardzie Pana naszego Jezusa Chrystusa i Najświętszą Maryję Pannę. Czy kochający syn odwiedza kogoś, kto jego matkę uważa za ladacznicę a jej dziecko za bękarta?
A taką maja opinię żydzi w swojej świętej księdze ,, talmudzie'' o NMP i Panu naszym Jezusie Chrystusie, więc żaden katolik nie powinien przekraczać progu synagogi, a szczególnie papież.
Oczywiście opinię głupka wróżącego mi rychłą śmierć mam w nosie, bo co innego o fałszywym proroku myśleć?

Powstaną bowiem fałszywi chrystusowie i fałszywi prorocy, i czynić będą znaki wielkie i cuda, tak aby w błąd byli wprowadzeni (jeśli to być może) nawet i wybrani. Otom wam przepowiedział.
(Słowa Pana naszego Jezusa Chrystusa, Mt. XXIV, 24).

Komentarz: Powstaną przed końcem świata, za czasów Antychrysta (2 Tes. II, 9-10). – Czynić będą... cuda. Mocą szatana, który, znając ukryte siły przyrody, może działać własną siłą rzeczy nadzwyczajne, mogące w oczach ludzi uchodzić za prawdziwe cuda. – Jeśli to być może. Nadzwyczajne dziwy szatańskie będą tego rodzaju, że nawet wybrańcy Boży ulegliby ich czarowi, gdyby Bóg swą łaską nie wspierał ich i nie oświecał. – Otom wam przepowiedział. Ta okoliczność powinna wiernych szczególniej krzepić w dniu klęski. (Ks. Władysław Szczepański SI).
tahamata
Józefie... ten artykuł jest ukryty i widoczny tylko dla osób z mojej listy przyjaciół, która ślicznie się skurczyła jak próbowałem otwierać im oczy na Wielkiego papieża. Owoce pontyfikatu... dobre czy złe? Mniej ludzi poszło do piekła, więcej ludzi się nawróciło, więcej było powołań czy wręcz przeciwnie... Chrystus Król panuje czy został głęboko schowany, by nie razić żydów, arabów i …More
Józefie... ten artykuł jest ukryty i widoczny tylko dla osób z mojej listy przyjaciół, która ślicznie się skurczyła jak próbowałem otwierać im oczy na Wielkiego papieża. Owoce pontyfikatu... dobre czy złe? Mniej ludzi poszło do piekła, więcej ludzi się nawróciło, więcej było powołań czy wręcz przeciwnie... Chrystus Król panuje czy został głęboko schowany, by nie razić żydów, arabów i animistów. Naucza się inne narody, czy raczej utwierdza w błędach i nobilituje poprzez dialog... Pomniki przed każdym kościołem, obrazy w kościołach i kremówki - to namacalne owoce. A co z nauczaniem? Co zostało? Niech stąpi Duch Twój... No i jeszcze kard. Dziwisz został na krakowskiej stolicy...
jozef1807
Jak za pontyfikatu Jana Pawła II szykanowano księzy chcących sprawować Tridentinę, mogą Państwo zapoznać sie z wątkiem na Traditia fora
www.traditia.fora.pl/…/zdjecia-do-watk…
www.traditia.fora.pl/…/francjo-co-sie-…More
Jak za pontyfikatu Jana Pawła II szykanowano księzy chcących sprawować Tridentinę, mogą Państwo zapoznać sie z wątkiem na Traditia fora

www.traditia.fora.pl/…/zdjecia-do-watk…

www.traditia.fora.pl/…/francjo-co-sie-…
jozef1807
Nikt nie zaprzecza, że Jan Paweł II był człowiekiem dobrym i na pewno papieżem modlitwy.Nie mogę się natomiast zgodzić z powszechnie i nachalnie lansowaną propagandą modernistyczną, że to był wielki papież.Nie był wielkim, choć go świat bardzo chwalił. Papież jest głową Kościoła i jego obowiązkiem jest Kościołowi przewodzić a nie rozmieniać Go na drobne ku uciesze świata.Proszę się zapoznać z …More
Nikt nie zaprzecza, że Jan Paweł II był człowiekiem dobrym i na pewno papieżem modlitwy.Nie mogę się natomiast zgodzić z powszechnie i nachalnie lansowaną propagandą modernistyczną, że to był wielki papież.Nie był wielkim, choć go świat bardzo chwalił. Papież jest głową Kościoła i jego obowiązkiem jest Kościołowi przewodzić a nie rozmieniać Go na drobne ku uciesze świata.Proszę się zapoznać z historią wielkich papieży i jak ich świat miał w nienawiści, co nie przeszkadzało im być niezłomnymi w wierze i absolutnie nieustępliwymi wobec błędu, który za sprawką masonerii wnikał do szeregów duchowieństwa. Błąd w wierze szczególnie świadomie czyniony naraża na wieczne potępienie, dlatego układanie się z błędem ,oraz ustępstwo jemu stało się zmorą wszystkich posoborowych władców Watykanu. Dlugi pontyfikat Jana Pawła II był bardzo obfity w gesty czynione dla nowinek od których świadomi katolicy dostawali gęsiej skórki.Nowinki dla mlodych pokoleń mialy być wabikiem i atrakcją, dla ktorej mieli oni chetniej uczęszczać do kosciolów. Nowinki zastapily katolicką wiarę, która stała sie w posoborowym Kościele zakazana niemal urzędowo.
Doszlo do tego, że ksiadz chcący dla wiernych sprawować Najświętszą Ofiarę( nie mylić z NOM który dekretem Pawła VI jest Synaksą czyli Pamiątka Wieczerzy Pańskiej, lub też Ucztą Eucharystyczną). , musial miec zgodę ( indult) biskupa. Skoro NOM jest Ucztą, to zbyteczne stały sie ołtarze, ktore szybko pozamieniano na koszmarne protestanckie stoly.
tahamata
Licytują się na heretyckie idiotyzmy:
nowy2017 — 2012-07-04 21:37:38:
Nie,nie jest to sprzeczne z Ewangelią...Właśnie przed wiekami,zanim jeszcze nie było ani Ciebie ani nikogo,Dobry Bóg przewidział to,i ten czas,i aby bramy piekielne nie zwyciężyły Kościoła dał Jana Pawła II....More
Licytują się na heretyckie idiotyzmy:

nowy2017 — 2012-07-04 21:37:38:
Nie,nie jest to sprzeczne z Ewangelią...Właśnie przed wiekami,zanim jeszcze nie było ani Ciebie ani nikogo,Dobry Bóg przewidział to,i ten czas,i aby bramy piekielne nie zwyciężyły Kościoła dał Jana Pawła II....
tahamata
Z kuriozalnych opinii wyjęte:
"Gdyby nie bł.Jan Paweł II,nie byłoby dziś święta Bożego Miłosierdzia..."
- to chyba znaczy, że bł. Jan Paweł II załatwił nam święto tak po polsku, zwyczajowo, na skróty, przepchnął u watykańskich urzędasów, heroicznie...More
Z kuriozalnych opinii wyjęte:

"Gdyby nie bł.Jan Paweł II,nie byłoby dziś święta Bożego Miłosierdzia..."

- to chyba znaczy, że bł. Jan Paweł II załatwił nam święto tak po polsku, zwyczajowo, na skróty, przepchnął u watykańskich urzędasów, heroicznie...
3 more comments from tahamata
tahamata
Do czego zmuszony wbrew swej woli? Nie chciałbym, ale w kwestiach wiary nie ma "zmuszania". Można się poddać, a można zostać męczennikiem. W drugim przypadku to już jest heroizm.
Nie będziesz dyskutował... Nie będę służył... Nie chcę, nie będę... Jak dzieci w piaskownicy.. Argumenty trza mieć. Potem można gadać.
tahamata
nowy... Tu Cię zapraszam do dyskusji. Ten artykuł widzą tylko osoby z mojej listy znajomych. Napisz o jakichś heroicznych cnotach Jana Pawła II, wymień szczególne osiągnięcia. Tu był największy problem ze znalezieniem rozmówców. Bo kłopot z tymi osiągnięciami...
tahamata
Przyszła mi do głowy całkiem heroiczna cnota, godna kanonizacji: widzieć posąg Buddy na tabernakulum i się nie zgorszyć.
Radek33
Dla Ciebie bracie to jest to samo?"Masada jeśli prawdą jest to co piszesz,to brat Jan dołączając wczorajsze jego zachowanie niestety pogrąża się coraz bardziej" i "Jesteś kłamcą"?
carpediem1
tahamata — 2012-05-15 10:28:26:
Nieżyjący papież słówkiem nie zareagował na stawiane mu za życia pomniki. Dopuścił za życia własny kult. Jeśli ktoś udowodni że to jest dobre i nie uderza bezpośrednio w I przykazanie to zamilknę z wdzięczności i w rękę pocałuję.
........................................................................................
A czym było chociażby przedsoborowe potrójne …More
tahamata — 2012-05-15 10:28:26:
Nieżyjący papież słówkiem nie zareagował na stawiane mu za życia pomniki. Dopuścił za życia własny kult. Jeśli ktoś udowodni że to jest dobre i nie uderza bezpośrednio w I przykazanie to zamilknę z wdzięczności i w rękę pocałuję.
........................................................................................
A czym było chociażby przedsoborowe potrójne przyklękanie przed papieżem i całowanie jego trzewika ?
fr_giovanni
Radek! Kiedyś - tak wierzę - zapukasz do mnie, gdzieś na jakims może portalu itp. i powiesz: wiesz bracie, miałes jednak rację! gwarantuje Ci, że tak się stanie! Dziś do Ciebie nic nie przemawia! Nie neguje twego nawrócenia, Bogu dziekuję za nie - ale dalej zyjesz w kłamstwie, które ci serwuje sprawa grzechyńska! Kiedyś przejrzysz na oczy i sam doświadczysz na sobie, czym jest prawdziwe nawrócenie …More
Radek! Kiedyś - tak wierzę - zapukasz do mnie, gdzieś na jakims może portalu itp. i powiesz: wiesz bracie, miałes jednak rację! gwarantuje Ci, że tak się stanie! Dziś do Ciebie nic nie przemawia! Nie neguje twego nawrócenia, Bogu dziekuję za nie - ale dalej zyjesz w kłamstwie, które ci serwuje sprawa grzechyńska! Kiedyś przejrzysz na oczy i sam doświadczysz na sobie, czym jest prawdziwe nawrócenie, do Boga, do Kościoła - oby to nawrócenie jakie teraz doświadczasz, doczekało sie uzupełnienia w tym co ci teraz mówię! Tego ci zyczę!
tahamata
fr-giovanni, Radek33 - swoje brudy pierzcie na priva.
fr_giovanni
Radek piszesz:
"Masada jeśli prawdą jest to co piszesz,to brat Jan dołączając wczorajsze jego zachowanie niestety pogrąża się coraz bardziej"
A masada pisze: fr_giovanni -kłamie,w kościele w Parczewie rycerz Chrystusa Króla zasłabł i zmarł.
Owszem umarł = czyli fr_giovanni kłamie! Ale dla ciebie juz nie było ważne, co ja wkleiłem, ale tylko to, ze jesli umarł, to "masada" mówi prawdę, a "masada …More
Radek piszesz:
"Masada jeśli prawdą jest to co piszesz,to brat Jan dołączając wczorajsze jego zachowanie niestety pogrąża się coraz bardziej"

A masada pisze: fr_giovanni -kłamie,w kościele w Parczewie rycerz Chrystusa Króla zasłabł i zmarł.

Owszem umarł = czyli fr_giovanni kłamie! Ale dla ciebie juz nie było ważne, co ja wkleiłem, ale tylko to, ze jesli umarł, to "masada" mówi prawdę, a "masada" mówi, że kłamię - czyli przyjmujesz to! To chyba logiczne?
Radek33
Bracie Janie wolę być prostaczkiem,mającym mały rozum jak to nazwałeś małym dzieckiem z 1 klasy żyjącym w prawdzie niż wykształconym człowiekiem siejącym zamęt