M K
2333.6K

KOBIETO NIGDY NIE NOŚ LEGGINSÓW, ZAKRYJ RAMIONA, BIUST, BRZUCH, KOLANA. W PRZEŚWITUJĄCYCH GETRACH KLĘKASZ PRZED NAJŚWIĘTSZYM SAKRAMENTEM???

"Nie noś legginsów". Parafia wymaga godnego ubioru podczas mszy

- Czy takie zasady są we wszystkich kościołach? - zastanawia się czytelniczka, która w swojej parafii przeczytała instrukcję dotyczącą zachowania i dozwolonego ubioru podczas mszy.

- Jestem nową wierną z parafii pod wezwaniem Matki Bożej Królowej w Jabłonnie. Niedawno na wejściu do kancelarii ujrzałam instrukcję, czego wierni nie powinni nosić w kościele. O ile zakaz wnoszenia telefonów komórkowych mnie wcale nie zdziwił, czy też odkryty dekolt, bo też mnie razi, o tyle odkryte ramiona czy też kolana - już tak. Dowiedziałam się też, że leginsy, getry, czy też krótkie spodnie są nieodpowiednim ubiorem. Czy takie są zasady we wszystkich kościołach, bo pierwszy raz się spotkałam z czymś takim? - zadzwoniła do nas czytelniczka z Jabłonny.

Nieformalne zasady
Ubiór, jaki obowiązuje wiernych podczas mszy, określają jedynie umowne zasady. Jak podaje jeden z katolickich portali, na msze święte nie powinno się przychodzić w krótkich sukienkach lub spódniczkach, a już kategorycznie w krótkich spodenkach (tzw. szortach) i bluzkach odsłaniających dekolt.
- Dlaczego to takie ważne, aby przykryć kolana? Wczujmy się w księży i służbę liturgiczną - przecież fakt, iż założyli oni sutanny czy alby nie oznacza, że przestali być mężczyznami. Odsłonięte kolana przyciągają niestety ich wzrok, więc fakt, że zmuszamy ich do walki z "uciekającymi oczami" zamiast skupienia się na służbie ołtarza, jest naszym przewinieniem. I nie jest żadnym usprawiedliwieniem znalezienie sobie miejsca z dala od oczu księdza - w ostatnich ławkach również siedzą mężczyźni, im również należy pozwolić skupić się wyłącznie na Bogu - głosi portal pch24.pl, którego wydawcą jest Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej, mające za cel obronę zasad chrześcijańskich w życiu publicznym.

Opcja "zero seksu"
Niedopuszczalny też jest ubiór, gdzie widoczna jest bielizna, widoczne brzuchy, klapki, ubrania prześwitujące oraz obcisłe stroje. Powyższe uwagi dotyczą kobiet, ale mężczyźni też są na cenzurowanym. Powinni unikać spodenek i t-shirtów, bo - jak czytamy - "trudno spodziewać się, by polski mężczyzna, wychowany przez polską matkę, ewentualnie mający polską żonę, nie miał w domu choćby jednej porządnej koszuli".
W Józefowie pod Otwockiem księża na stronie internetowej miejscowej parafii wyjaśniają, w jakich sytuacjach kobieta powinna wyczuć, że ubiór, który założyła do kościoła jest niestosowny i nazwali to opcją... "zero seksu".

"Kobieta w kościele nie powinna wyglądać atrakcyjnie"
- Kobieta powinna przede wszystkim zadać sobie pytanie, czy jej strój nie działa prowokująco, czy nie powoduje skupienia na sobie uwagi innych osób poprzez nadmierne odsłonięcie pewnych części ciała. Szczególnie rażą w tym miejscu i okolicznościach: odsłonięte ramiona i pachy, nagie plecy, odsłonięte uda, zbyt głęboko wycięty dekolt. Jeśli kobieta zakładając strój wie, że wygląda w nim powabnie, atrakcyjnie (a wręcz seksownie) - to dla niej wskazówka, że prawdopodobnie ten ubiór nie jest odpowiedni do kościoła - wyjaśniają księża.
- Nie wymagamy, by wierni mieli szczególny garnitur czy sukienkę zarezerwowane tylko na pójście na mszę świętą. Nie może być jednak tak, że strój jest niechlujny lub co gorsze, zbyt mocno odsłaniający ludzkie ciało. (...) W Starym Testamencie "odsłanianie czyjejś nagości" jest synonimem nieuporządkowanych kontaktów seksualnych. Nagość kobiety wzbudzała w mężczyźnie pożądanie i stała u podstaw czynów prowadzących do grzechu. Przykładem jest Dawid, gdy zobaczył Batszebę czy starcy podglądający Zuzannę - wskazuje w "Przewodniku Katolickim" ks. Krzysztof Michalczak.

Najlepiej z gołą dupą przyjść do kościoła. Oj przydałoby się wprowadzić prawo szariatu, przydało...

# dorcia02
16.11.2020 18:51

16.11.2020 19:50

SKANDAL!!! JAK CHCĄ TO I Z GOŁĄ DUPĄ NIECH PRZYCHODZĄ. CO SIĘ BĘDĄ ROZDRABNIAĆ!

# Gregg
17.11.2020 00:43

Prawidlowo. Kosciół to nie dyskoteka. Z gola dupą niech sie idzie obnosić na bazar, a modlic sie nalezy w godnym po temu ubiorze.

# Biniek Laden
17.11.2020 15:45

Do meczetu niech tak wejdzie szantrapa jedna z drugą to wyjdzie bez głowy

# Agata
17.11.2020 18:27

Dziwi mnie zdziwienie tej pani. To raczej elementarne zasady kultury, savoir vivre. Czy do teatru też poszła by w legginsach? W niektórych parafiach nie trzeba wywieszać takich informacji. W innych widać jest to konieczne.
Galinka Kov shares this
11.4K
Dziś widok kobiety to w 99% widok nagiej kobiety. CZYLI PORNO WIDOK. Wszędzie wywalają swoje nagie nogi, nagie brzuchy, nagie tyłki, gołe plecy. Czynią to nawet w Kościele. 🥵 🥵 🥵
Posoborowe absurdy
@MEDALIK ŚW. BENEDYKTA vel Galiknka KOV vel MK To powiedz to księżom, którzy nagminne pozwalająw takich strojach wchodzić do Kościoła np. jak w Gietrzwałdzie i innych sanktuariach
M K shares this
787
św. O. Pio:
Niech wystrzegają się wszelkiej próżności w ubiorze, ponieważ Pan pozwala duszom upadać z powodu takiej próżności. Kobiety, które szukają próżnej chwały w ubiorach, nie mogą nigdy przyodziać się sposobem życia Jezusa Chrystusa i tracą wszelką ozdobę duszy zaledwie ten bożek wejdzie do ich serc. Ich ubiór jak chce święty Paweł niech będzie odpowiednio i skromnie ozdobiony (…)
Na …
More
św. O. Pio:
Niech wystrzegają się wszelkiej próżności w ubiorze, ponieważ Pan pozwala duszom upadać z powodu takiej próżności. Kobiety, które szukają próżnej chwały w ubiorach, nie mogą nigdy przyodziać się sposobem życia Jezusa Chrystusa i tracą wszelką ozdobę duszy zaledwie ten bożek wejdzie do ich serc. Ich ubiór jak chce święty Paweł niech będzie odpowiednio i skromnie ozdobiony (…)

Na wyraźne życzenie ojca Pio niewiasty muszą przystępować do spowiedzi w spódnicach sięgających przynajmniej 20 cm poniżej kolan. Zakazane jest pożyczanie spódnic na czas spowiedzi. Zabrania się wstępu mężczyznom z obnażonymi ramionami i w krótkich spodniach. Zabrania się wstępu kobietom w spodniach, bez welonu na głowie, w krótkich strojach, z dużym dekoltem, bez pończoch lub w inny sposób nieskromnie ubranym.
Karolin Mari
Czy Matka Boża chodziła w spodniach, z Niej mamy brać przykład.
Diabeł porozbierał ludzi ubrał w majtki i w tym każe (moda) chodzić wszędzie, jest to brak respektu nie tylko do Boga ale samej siebie też.
Ten plakat mówi sam za siebie, o czym tu dyskutować wytęż swoją inteligencje i zastanów się do Kogo idziesz rozebrana.
W PROGI BOZE WEJDZ W GODNYM UBIORZE.
w każdym kościele powinny wisieć takie …More
Czy Matka Boża chodziła w spodniach, z Niej mamy brać przykład.
Diabeł porozbierał ludzi ubrał w majtki i w tym każe (moda) chodzić wszędzie, jest to brak respektu nie tylko do Boga ale samej siebie też.
Ten plakat mówi sam za siebie, o czym tu dyskutować wytęż swoją inteligencje i zastanów się do Kogo idziesz rozebrana.
W PROGI BOZE WEJDZ W GODNYM UBIORZE.
w każdym kościele powinny wisieć takie kartki przypominające ale to zależy od tego czy zarządzający kościołem wierzy w Boga, po owocach ich poznacie.
PermBan
W PIERWSZEJ kolejności o to wszystko powinni dbać księża i z ambony wyprosić. PROSTE I SKUTECZNE.
wacula25wp.pl
BZDURY PISZESZ
PermBan
@wacula25wp.pl możesz wyjaśnić co Cię śmieszy?
wacula25wp.pl
Mój drogi PermBan--A przede wszystkim Kościół nie jest własnością prywatną księdza. Trzeba zaznaczyć, że tym rozwiązaniem prawnym objęto nie tylko Kościół katolicki, lecz także wszystkie istniejące w Polsce Kościoły i związki wyznaniowe .I dla tego czynu nigdy nie zrobi bo jest kara .
MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
Do meczetu niech tak wejdzie szantrapa jedna z drugą to będzie skrócona o głowę...
wacula25wp.pl
A czy meczet ma coś wspólnego z kościołem i zbawieniem
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl Jestem przekonany, że w meczecie, mężczyźni modlą się znacznie gorliwiej niż w obecnej świątyni, zwanej katolicką...
I nie jestem z tego dumny...
Sławomir Sokołowski
@MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
Małe sprostowanie: ze względów medycznych, szatrapa nie wyszłaby o własnych siłach „bez głowy” – wyniesiono by ją, czy dokładniej, zawieziono do kostnicy. Oczywiście nikt nie zostałby ukarany, chociaż w mediach by huczało. I co ważniejsze: żadnej „katoliczce” czy innej pogance, nie należałoby więcej przypominać o godnym stroju, obowiązującym w meczecie.
No cóż, czasem …More
@MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
Małe sprostowanie: ze względów medycznych, szatrapa nie wyszłaby o własnych siłach „bez głowy” – wyniesiono by ją, czy dokładniej, zawieziono do kostnicy. Oczywiście nikt nie zostałby ukarany, chociaż w mediach by huczało. I co ważniejsze: żadnej „katoliczce” czy innej pogance, nie należałoby więcej przypominać o godnym stroju, obowiązującym w meczecie.
No cóż, czasem zazdroszczę islamistom, bo jeszcze oni mają jaja, chociaż też już coraz mniejsze...
wacula25wp.pl
Sławomir Sokołowski-Piszesz -[ w meczecie, mężczyźni modlą się znacznie gorliwiej niż w obecnej świątyni, zwanej katolicką]==HMM-- jeżeli będzie miał prawdę Bożą zakrytą A ZAKRYTĄ przez swą pychę to nic nie pomoże mu w zbawieniu w niebie pośród aniołów .Chrystus chodził w owych czasach po ziemi i wielu odeszło .Bo oni mieli swoją wiarę nie Bożą
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl Masz rację, pycha potrafi przysłonić Pana Boga, ponieważ – jak czytamy w 1P 6:
Wszyscy zaś wobec siebie wzajemnie przyobleczcie się w pokorę,
Bóg bowiem pysznym się sprzeciwia, a pokornym łaskę daje. Upokórzcie się więc pod mocną ręką Boga, aby was wywyższył w stosownej chwili.
a nawet więcej – zawsze go zasłania grubym murem. Głównym grzechem współczesnej mody, wynikającym z …More
@wacula25wp.pl Masz rację, pycha potrafi przysłonić Pana Boga, ponieważ – jak czytamy w 1P 6:

Wszyscy zaś wobec siebie wzajemnie przyobleczcie się w pokorę,
Bóg bowiem pysznym się sprzeciwia, a pokornym łaskę daje. Upokórzcie się więc pod mocną ręką Boga, aby was wywyższył w stosownej chwili.

a nawet więcej – zawsze go zasłania grubym murem. Głównym grzechem współczesnej mody, wynikającym z bezwstydu, jest właśnie pycha: mnie podziwiajcie, mi oddawajcie chwałę.
Dlatego każda dziewczyna, kobieta, która publicznie odkrywa to, co powinno być zakryte, nie tylko Boga nie dostrzeże, nie tylko nie dostrzeże drugiego człowieka, ale nawet nie doświadczy siebie, jako osoby, bo będzie czuła się towarem; właśnie ze względu na perspektywę, w jakiej się ukazuje innym: jestem towarem, doceniajcie mnie ze względu na moją seksualność, a nie z powodu mojej godności – jestem osobą.
Nie bez powodu Pius XII grzmiał, iż moda zabija życie duchowe!

To dlatego uważam, że w meczecie, mężczyźni gorliwiej się modlą, bo nic i nikt nie oślepia ich tym, co cielesne, niezależnie od tego, jak Boga rozumieją.
wacula25wp.pl
Sławomir Sokołowski--Przede wszystkim musimy brać pod uwagę kulturę i mentalność kobiet europejskich niż na przykład z Kataru Sudanu .Nasza kultura umysłowa, podobnie jak każdego innego narodu, jest pochodną ścieżki historycznej. W dużej mierze reprodukuje się ona z pokolenia na pokolenie. Jej kształt wynika z bardzo wielu okoliczności życia naszych przodków – m.in. odbioru zewnętrznych trendów …More
Sławomir Sokołowski--Przede wszystkim musimy brać pod uwagę kulturę i mentalność kobiet europejskich niż na przykład z Kataru Sudanu .Nasza kultura umysłowa, podobnie jak każdego innego narodu, jest pochodną ścieżki historycznej. W dużej mierze reprodukuje się ona z pokolenia na pokolenie. Jej kształt wynika z bardzo wielu okoliczności życia naszych przodków – m.in. odbioru zewnętrznych trendów kulturowych, tworzenia własnych systemów wartości, typu religijności, relacji społecznych, sposobu zorganizowania przestrzeni .A przecież Polki są na plaży i nie wywołują żadnego sprzeciwu pośród innych ludzi Europy i USA
Sławomir Sokołowski
Drogi @wacula25wp.pl
Napisał Pan (Pani): Przede wszystkim musimy brać pod uwagę kulturę i mentalność kobiet europejskich niż na przykład z Kataru Sudanu.
Jeszcze 50-100 lat temu, takie słowa, poza „przede wszystkim”, miałyby pełne uzasadnienie, ale obecnie, i „kulturę” i „mentalność” programują media, co nie byłoby niczym groźnym, gdyby nie to, że są one w rękach ateistów o psychopatycznych …More
Drogi @wacula25wp.pl
Napisał Pan (Pani): Przede wszystkim musimy brać pod uwagę kulturę i mentalność kobiet europejskich niż na przykład z Kataru Sudanu.
Jeszcze 50-100 lat temu, takie słowa, poza „przede wszystkim”, miałyby pełne uzasadnienie, ale obecnie, i „kulturę” i „mentalność” programują media, co nie byłoby niczym groźnym, gdyby nie to, że są one w rękach ateistów o psychopatycznych czy wręcz zbrodniczych zapędach, inspirowanych bezpośrednio z piekła!
A dlaczego napisałem - poza „przede wszystkim”?
Bo przede wszystkim, to do oceny swojego postępowania musimy brać pod uwagę prawo Boże, a nie ewentualne różnice kulturowe...

Nasza kultura umysłowa, podobnie jak każdego innego narodu, jest pochodną ścieżki historycznej.
Nie wiem o co tutaj chodzi, nie znam takich pojęć jak kultura umysłowa i pochodna ścieżki historycznej, co nie znaczy, że jestem przekonany, że takich pojęć nie ma.

Chrześcijaństwo wprowadza w życie (ma wprowadzać) Prawo Boże, niezależnie od panującej mentalności, koloru skóry, języka...
Jest jeden dekalog, jedno Objawienie, jeden katechizm; on obowiązuje wszystkich! Pan Jezus nie dzielił ludzi na kategorie:
Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię wszelkiemu stworzeniu! Kto uwierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony; a kto nie uwierzy, będzie potępiony.

Skomentuję jeszcze ostatnie zdanie:
A przecież Polki są na plaży i nie wywołują żadnego sprzeciwu pośród innych ludzi Europy i USA
Ale wywołują sprzeciw całego NIEBA!!!
Czy to mało?
To, że na ziemi już nikt nie grzmi z powodu powszechnej golizny prawie wszystkich konbiet, nie znaczy, że te spoganiałe Polki, postępujące w skrajnie obrzydliwy sposób, żyją po ludzku, i że uratują się od ognia piekielnego...
Gdyby te Polki i Polacy (obojętni mężowie, partnerzy, ojcowie...) żyły w czasach Sodomy i Gomory, zostały by strawione przez ogień i siarkę, podobnie jak wszyscy mieszkańcy tych miast.
Powszechność grzechu nie decyduje o jego ocenie moralnej, a „jedynie” wpływa na uśpienie grzesznika.
To, że wszyscy zaczną wkładać palce do kontaktu, nie sprawi, iż każdemu ujdzie to na sucho...
Przecież można to łatwo sprawdzić...
Nie polecam nikomu wkładania palców do gniazdka, nawet tego, które jeszcze jest na półce w sklepie, bo nawet tutaj, chociaż nie grozi porażenie prądem, to można się pokaleczyć...

Każdy grzech ma skutki: doczesne i wieczne. Każdy grzech, uczyniony w największej tajemnicy, ma wymiar społeczny... ZAWSZE!
wacula25wp.pl
Sławomir Sokołowski-Piszesz -[ Gdyby te Polki i Polacy (obojętni mężowie, partnerzy, ojcowie...) żyły w czasach Sodomy i Gomory, zostały by strawione przez ogień i siarkę, podobnie jak wszyscy mieszkańcy tych miast.]==A chcę podkreślić że na plażach polskich sztutowa Sopotu i tak dalej nie widać żadnej Sodomy i gomory .Bo inaczej policja by karała i tego nie ma .Grzech sodomy był całkiem inny itd.
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl Przykład Sodomy i Gomory miał uzmysłowić fakt, że powszechność grzechu nie zmniejsza negatywnej kwalifikacji moralnej. Inaczej mówiąc, to że „wszyscy” np. kradną, nie oznacza, że kradzież już jest czymś dobrym. Podobnie, to że niemal wszyscy są bezwstydni, nie oznacza, że kara ich ominie. Pan Bóg, na karanie ma całą wieczność, nie musi się spieszyć. A skutki doczesne każdy grzesznik …More
@wacula25wp.pl Przykład Sodomy i Gomory miał uzmysłowić fakt, że powszechność grzechu nie zmniejsza negatywnej kwalifikacji moralnej. Inaczej mówiąc, to że „wszyscy” np. kradną, nie oznacza, że kradzież już jest czymś dobrym. Podobnie, to że niemal wszyscy są bezwstydni, nie oznacza, że kara ich ominie. Pan Bóg, na karanie ma całą wieczność, nie musi się spieszyć. A skutki doczesne każdy grzesznik doświadcza jeszcze zanim grzech popełni...
Sama myśl o zgrzeszeniu, w porę nie odgoniona, już czyni spustoszenie...
wacula25wp.pl
Sławomir Sokołowski-Piszesz -[sama myśl o zgrzeszeniu, w porę nie odgoniona, już czyni spustoszenie...]==TAK MASZ RACJĘ bezsprzecznie .No mimo to plaża nad morzem to nie Przykład Sodomy i Gomory .Jest prawo i kultura ludzi cywilizowanych
M K
@wacula25wp.pl Masz rację, że bezwstydna plaża to nie przykład Sodomy i Gomory. Pan Jezus powiedział wyraźnie iż "Lżej będzie Sodomie i Gomorze " niż bewstydnym nagim kusicielkom na plażach tego świata. Prawo i kultura jest kształtowana dziś przez ateistyczne media i bezbożnych popaprańców, a my zgodnie z Prawem Bożym mamy "uciekać od wszelkiej rozpusty i każdej nieczystości"Hebrajczyków 13:4 ,…More
@wacula25wp.pl Masz rację, że bezwstydna plaża to nie przykład Sodomy i Gomory. Pan Jezus powiedział wyraźnie iż "Lżej będzie Sodomie i Gomorze " niż bewstydnym nagim kusicielkom na plażach tego świata. Prawo i kultura jest kształtowana dziś przez ateistyczne media i bezbożnych popaprańców, a my zgodnie z Prawem Bożym mamy "uciekać od wszelkiej rozpusty i każdej nieczystości"Hebrajczyków 13:4 , 1 Koryntian 6:18
MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
Szkoda czasu na wacula25wp.pl , i tak nic do niej nie dotrze...
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl Oczywiście, że plaża nad morzem (a są jakieś inne?) to nie miasto...
Ani plaża, ani miasto, nie są grzechem. Grzechem są czyny ludzi, a w tym miejscu mówimy o powszechnym ekshibicjonizmie, i to nie tylko na plaży.
Grzechem jest odkrywanie ciała kobiety przed obcym mężczyzną, co jest złamaniem wielu przykazań.
W wspomniane prawo i kultura ludzi cywilizowanych tu nie występuje!
1. …More
@wacula25wp.pl Oczywiście, że plaża nad morzem (a są jakieś inne?) to nie miasto...
Ani plaża, ani miasto, nie są grzechem. Grzechem są czyny ludzi, a w tym miejscu mówimy o powszechnym ekshibicjonizmie, i to nie tylko na plaży.
Grzechem jest odkrywanie ciała kobiety przed obcym mężczyzną, co jest złamaniem wielu przykazań.
W wspomniane prawo i kultura ludzi cywilizowanych tu nie występuje!
1. Nie ma prawa, a bezprawie!
2. Nie ma kultury, ale jest barbarzyństwo!
3. I chociaż są istoty przypominające ludzi, to nie widać czynów ludzkich (bo te są rozumne)!
4. I nie widać żadnej cywilizacji, a jej zaprzeczenie. Czy spęd golasów można ludźmi cywilizowanymi?
Po wypowiedziach dostrzegam w Panu (raczej Pani) osobę umoczoną w bezwstydzie. Tylko narkoman i ten, kto za narkotyków czerpie zyski, będzie bronił narkomanii...
Człowiek „czysty” brzydzi się wszystkimi używkami, nadużyciami, a szczególnie tymi związanymi z seksualnością.
Proszę się otrząsnąć i wkroczyć na wąską drogę, prowadzącą do Nieba.
wacula25wp.pl
Sławomir Sokołowski-Piszesz -[ Grzechem są czyny ludzi, a w tym miejscu mówimy o powszechnym ekshibicjonizmie, i to nie tylko na plaży.]== Ekshibicjonizm jest zaburzeniem polegającym na osiąganiu satysfakcji seksualnej poprzez obnażanie się zazwyczaj przed ludźmi zdrowymi .Ja byłem na plaży nie jeden raz nawet za granicą i wiele lat .Nie widziałem nic takiego .A czy TY zauważyłeś to będąc na …More
Sławomir Sokołowski-Piszesz -[ Grzechem są czyny ludzi, a w tym miejscu mówimy o powszechnym ekshibicjonizmie, i to nie tylko na plaży.]== Ekshibicjonizm jest zaburzeniem polegającym na osiąganiu satysfakcji seksualnej poprzez obnażanie się zazwyczaj przed ludźmi zdrowymi .Ja byłem na plaży nie jeden raz nawet za granicą i wiele lat .Nie widziałem nic takiego .A czy TY zauważyłeś to będąc na plaży?
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl
Drogi Panie. Nie uprawiajmy erystyki, ale walczmy z grzechem!
Ekshibicjonizm jest grzechem, niezależnie od tego, czy golasowi sprawia to przyjemność (satysfakcję) czy nie sprawia. Podobnie jak gwałt na kobiecie ma miejsce niezależnie od szczytowania lub jego braku u sprawcy gwałtu...
Skoro, jak Pan pisze, Ekshibicjonizm jest zaburzeniem polegającym na osiąganiu satysfakcji seksualnej...More
@wacula25wp.pl
Drogi Panie. Nie uprawiajmy erystyki, ale walczmy z grzechem!
Ekshibicjonizm jest grzechem, niezależnie od tego, czy golasowi sprawia to przyjemność (satysfakcję) czy nie sprawia. Podobnie jak gwałt na kobiecie ma miejsce niezależnie od szczytowania lub jego braku u sprawcy gwałtu...
Skoro, jak Pan pisze, Ekshibicjonizm jest zaburzeniem polegającym na osiąganiu satysfakcji seksualnej..., to jeżeli po rozebraniu się, nie uzyska tej satysfakcji, czy to oznacza, że nie dopuścił się zboczonego czynu?
Każdy grzech jest zaburzeniem, a powtarzany prowadzi do uzależnienia.
Napisał Pan jeszcze:
Ja byłem na plaży nie jeden raz nawet za granicą i wiele lat .Nie widziałem nic takiego .
Czego Pan nie widział, piasku, wody czy jeszcze czegoś innego???
wacula25wp.pl
Sławomir Sokołowski-Piszesz -[Drogi Panie. Nie uprawiajmy erystyki, ale walczmy z grzechem!
Ekshibicjonizm jest grzechem, niezależnie od tego]==Na pewno jest grzechem tu się zgadzamy jest to rodzaj degenerata Ekshibicjonizm. ALE JA Nie widziałem nic takiego .A czy TY zauważyłeś to będąc na plaży?
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl Czego Pan nie widział? Pytam się juz drugi raz...
wacula25wp.pl
rodzaj degenerata ekshibicjonizty
Sławomir Sokołowski
@wacula25wp.pl
Był Pan na plaży i nie widział ekshibicjonistek? Rozumiem, że była to plaża XIX wieczna, z kobietami w sukniach ciągnących się po piasku...
Powtórzę tutaj to, co pisałem 21 kwietnia 2023 roku:
Już Pius XI uczył (co za czasy, że trzeba wszystko pokazywać „palcem”), że kobieta, której suknia nie zakrywa kolan, jest nieprzyzwoicie ubrana, i sprowadza na siebie i na innych ogromne …More
@wacula25wp.pl

Był Pan na plaży i nie widział ekshibicjonistek? Rozumiem, że była to plaża XIX wieczna, z kobietami w sukniach ciągnących się po piasku...
Powtórzę tutaj to, co pisałem 21 kwietnia 2023 roku:
Już Pius XI uczył (co za czasy, że trzeba wszystko pokazywać „palcem”), że kobieta, której suknia nie zakrywa kolan, jest nieprzyzwoicie ubrana, i sprowadza na siebie i na innych ogromne niebezpieczeństwo.
Współczesne spodnie, getry czy inaczej zwane rajstopy, nie mówiąc o mini czy bikini, z którego już tylko sznurki zostały, nie zakrywają kolan, a jedynie zmieniają kolor skóry.
I to jest właśnie grzech – ukazywanie kształtu ciała osobie innej niż własny mąż.
Gdyby Pan jeszcze nie widział różnicy, powtórzę większymi literami: OD KOLAN W GÓRĘ – „OWOC” ZAKAZANY – jednocześnie ekshibicjonizm.

Jeżeli Pan tego nie widzi, proszę zmienić okulistę, zanim Pan dokona kolejnego samozaorania...
MEDALIK ŚW. BENEDYKTA
,,Już Pius XI uczył (co za czasy, że trzeba wszystko pokazywać „palcem”), że kobieta, której suknia nie zakrywa kolan, jest nieprzyzwoicie ubrana, i sprowadza na siebie i na innych ogromne niebezpieczeństwo.
Współczesne spodnie, getry czy inaczej zwane rajstopy, nie mówiąc o mini czy bikini, z którego już tylko sznurki zostały, nie zakrywają kolan, a jedynie zmieniają kolor skóry.

I to jest …More
,,Już Pius XI uczył (co za czasy, że trzeba wszystko pokazywać „palcem”), że kobieta, której suknia nie zakrywa kolan, jest nieprzyzwoicie ubrana, i sprowadza na siebie i na innych ogromne niebezpieczeństwo.
Współczesne spodnie, getry czy inaczej zwane rajstopy, nie mówiąc o mini czy bikini, z którego już tylko sznurki zostały, nie zakrywają kolan, a jedynie zmieniają kolor skóry.


I to jest właśnie grzech – ukazywanie kształtu ciała osobie innej niż własny mąż.''
************************
Gołe baby, czy nie możecie tego zrozumieć, że nikt nie ma ochoty waszej obrzydliwej golizny oglądać? Dlaczego się narzucacie wszystkim, ze swoją obleśną golizną? Dlaczego się nie szanujecie i bezcześcicie swoje ciało, które jest Świątynią Ducha Świętego? Dlaczego pozwalacie się obrażać, bo każdy kto was zobaczy w takim stroju pomyśli, że jesteście nierządnicami...Dlaczego nie chcecie być szanowane i kochane? Dlaczego sprowadzacie na siebie i innych ogromne niebezpieczeństwo?