Pius IX.: „Za sto let budou myslet, že poslouchají papeže, a budou poslouchat zednáře."

(foto) Blahoslavený papež Pius IX. (1878) nechal zveřejnit dokumenty zednářů karbonářů Alta Vendita, kde čteme doslova: „Za sto let ... si biskupové a kněží budou myslet, že pochodují pod praporem …More
(foto) Blahoslavený papež Pius IX. (1878) nechal zveřejnit dokumenty zednářů karbonářů Alta Vendita, kde čteme doslova: „Za sto let ... si biskupové a kněží budou myslet, že pochodují pod praporem Petrových klíčů [tj. papežskou vlajkou], přičemž ve skutečnosti budou následovat naši vlajku.“
Jako když byl Pán Ježíš odsouzen na smrt 2 veleknězi: Kaifášem a Ananinášem. Když zmrtvýchvstal a oni se to dozvěděli, tak podplatili strážné od hrobu, aby lhali, že Kristovo tělo bylo ukradeno. Dnes se lže od papežského stolce, že Pánu Ježíši Kristu rozvody, nové sňatky, život na hromádce a homosex nevadily.
Ještěže máme evangelia a staré knihy a umíme číst a můžeme tak kontrolovat i papeže, zda právě nelže.
Kdo by pak věřil více autoritě, než pravdě, má vinu - jako měli Němci za 2. světové války, ač se vymlouvali, že přece poslouchali rozkazy německého vůdce.
Veřejná doména
tradyrespect
No tak to prostě nedělejte. Z kozla učenec nebude, ani když ho dovedete na univerzitu. :-)))))
mike084 13:38
…a nebudem predkladat miloonkrat predlozene vysvetlenieMore
No tak to prostě nedělejte. Z kozla učenec nebude, ani když ho dovedete na univerzitu. :-)))))

mike084 13:38
…a nebudem predkladat miloonkrat predlozene vysvetlenie
tradyrespect
Ale jo, Ostriku - od Vás to beru. Když mám věřit víc Ostrikovi než sv. Tomáši Aquinskému, tak to je pořádný kalibr! :-))))))
A na Ostrikovi založená církev je v pořádku??? :-)))))))))))))))))))))))))))
Ostrik
Ty jsi mustr těch, kteří nechápou smysl evangelia. Bůh nestaví na člověku, ale člověk na Bohu. Ty to (doufejme, že prozatím) nechápeš, proto uctíváš formu a nikoliv Ducha. 🤗
tradyrespect
A na kom jiném měl asi Bůh svoji církev zakládat, když na zemi žijí jen lidé? :-))))))))))))))) Jinak peklu propadli všichni lidé a jen ti, kteří chtějí Boží milost, mají šanci na spásu.
Ostrik 13:18
Církev, založená na člověku už dávno propadla peklu.More
A na kom jiném měl asi Bůh svoji církev zakládat, když na zemi žijí jen lidé? :-))))))))))))))) Jinak peklu propadli všichni lidé a jen ti, kteří chtějí Boží milost, mají šanci na spásu.

Ostrik 13:18
Církev, založená na člověku už dávno propadla peklu.
pokrk
Ale to nie je problém iba teba.Napr.ceskoslo si tam vložil,že poplatky,ktoré sa vyberali 1.deň týždňa,sa vyberali na bohoslužbách,čo je lož.
Samson si tvrdí,že Pán Ježiš sa zjavil ako prvej p.Márii,to je takisto blud.
A takto by som mohol pokračovať .Neviem aké máte nutkanie meniť Božie slovo,každopádne trest za toto je popísaný v Jánovom zjavení.
pokrk
Filofej-ja som nikde neoísal,že hovorili spolu grécky,ale o tom nie je reč.
Reč je o tom,že niektorí ľudia vkladajú do Písma slová,ktoré tam nie sú.Prečítaj si Ostrikove komentáre,je to tam podrobne.Boh hovorí,že skala na ktorej vybuduje cirkev je Kristus,ty hovoríš,že Peter.Hádaj kto má pravdu?
Ostrik
1S 2:2 :
Nikdo není svatý jako Hospodin, ano není kromě tebe, není taková skála jako náš Bůh.
2S 22:2 :
Řekl: Hospodin je má skála a má tvrz, můj vysvoboditel.
2S 22:3 :
Bůh je má skála, v něm mám útočiště; je můj štít a roh mé záchrany, můj nedobytný hrad a mé útočiště. Můj zachránce, zachraňuješ mě před násilím.
2S 22:47 :
Živ je Hospodin, požehnaná je má skála, vyvýšený je Bůh, …More
1S 2:2 :

Nikdo není svatý jako Hospodin, ano není kromě tebe, není taková skála jako náš Bůh.

2S 22:2 :

Řekl: Hospodin je má skála a má tvrz, můj vysvoboditel.

2S 22:3 :

Bůh je má skála, v něm mám útočiště; je můj štít a roh mé záchrany, můj nedobytný hrad a mé útočiště. Můj zachránce, zachraňuješ mě před násilím.

2S 22:47 :

Živ je Hospodin, požehnaná je má skála, vyvýšený je Bůh, skála mé záchrany,

Ž 18:3 :

Hospodin je má skála, má tvrz, můj vysvoboditel. Můj Bůh je má skála, v něm hledám útočiště; je můj štít a roh mé záchrany, můj nedobytný hrad.

Ž 18:47 :

Živ je Hospodin! Požehnaná je moje skála! Ať je vyvýšen Bůh, má spása!

Ž 31:4 :

Neboť ty jsi má skála a má tvrz! Pro své jméno mě tedy veď a posiluj!

Ž 62:3 :

Jen on je má skála a spása, můj nepřístupný hrad, nikdy se nepohnu.

Ž 62:7 :

Jen on je má skála a spása, můj nepřístupný hrad, nepohnu se.

Ž 62:8 :

V Bohu je má spása a sláva, on je má pevná skála -- v Bohu mám útočiště.

Ž 71:3 :

Buď mi skalním příbytkem, kam budu stále přicházet. Přikázal jsi, abych byl zachráněn, neboť jsi má skála a má tvrz.

Ž 78:35 :

a rozpomínali se, že Bůh je jejich skála, že Bůh Nejvyšší je jejich vykupitel,

Iz 44:8 :

Nestrachujte se a nebuďte ochromeni! Což ti to odedávna nezvěstuji a neoznamuji? Vy jste mými svědky. Cožpak je Bůh kromě mne? Není jiná skála, o žádné nevím. 🤗
Ostrik
Pius IX.: „Za sto let budou myslet, že poslouchají papeže, a budou poslouchat zednáře."
Filofej 08:19
Pokrk
pletieš si uholný kameň a skalu.Keď pochopíš tento rozdiel, pochopíš,že Ježiš buduje Cirkev na Petrovi

_____________________________________________________________________________________
Je mi líto, ale není to tak. Syn Boží nebuduje církev na člověku. Církev vybudovaná na člověku by …More
Pius IX.: „Za sto let budou myslet, že poslouchají papeže, a budou poslouchat zednáře."

Filofej 08:19

Pokrk
pletieš si uholný kameň a skalu.Keď pochopíš tento rozdiel, pochopíš,že Ježiš buduje Cirkev na Petrovi

_____________________________________________________________________________________
Je mi líto, ale není to tak. Syn Boží nebuduje církev na člověku. Církev vybudovaná na člověku by neměla dlouhé trvání. Církev je postavená (vybudovaná) a skále - na Kristu.
______________________________________________________________________________________________
Mt 7:24-27
24„Každý, kdo slyší tato má slova a činí je, bude tedy podoben muži prozíravému, který postavil svůj dům na skále. 25A spadl déšť a přihnaly se vody a zaduly větry a udeřily na ten dům, ale nezřítil se, neboť byl založen na skále.
26A každý, kdo slyší tato má slova a nečiní je, bude podoben muži pošetilému, který postavil svůj dům na písku. 27A spadl déšť a přihnaly se vody a zaduly větry a udeřily na ten dům, a zřítil se a jeho pád byl veliký.“

_____________________________________________________________________________________________

Pán Ježíš naprosto srozumitelně vysvětlil, že skálou, na které se buduje, je On sám. Proto ten, kdo buduje na Kristu, je mužem prozíravým. Kdo by budoval na člověku (na Petrovi), je mužem pošetilým.
Slova snadno člověka pletou. Je dobré znát souvislosti a být v Duchu. 🤗
Filofej
Caesar,to,čo si tu citoval nie je predsa nič iného,ako konštatovanie faktov.Vôbec z toho nevyplýva nič také,čo si tu pred tým tvrdil.Kresťanská náuka o Svätej Trojici a ani iné dogmy sa nemenia.
Filofej
Pokrk,zapieraš jasné fakty.V dobe Ježiša sa medzi jedniduchými ľuďmi ako boli rybári hovorilo aramejsky.Pán nazval Šimona novým menom - KÉPHA,čo v aramejčine znamená SKALA.Tvrdenie,že Ježiš a učenníci medzi sebou hovorili grécky je nezmysel.
To,že Pán Ježiš udelil apoštolovi Petrovi a výlučne iba jemu moc kľúčov nie je môj výmysel. A moc kľúčov znamená plná moc nad Pánovým domom Cirkvou.Je …More
Pokrk,zapieraš jasné fakty.V dobe Ježiša sa medzi jedniduchými ľuďmi ako boli rybári hovorilo aramejsky.Pán nazval Šimona novým menom - KÉPHA,čo v aramejčine znamená SKALA.Tvrdenie,že Ježiš a učenníci medzi sebou hovorili grécky je nezmysel.
To,že Pán Ježiš udelil apoštolovi Petrovi a výlučne iba jemu moc kľúčov nie je môj výmysel. A moc kľúčov znamená plná moc nad Pánovým domom Cirkvou.Je nat aj idkaz v Biblii ale to by si najskôr Bibliu musel poznať.Je to užitočnejšie ako kadejaké videá na youtube.
tradyrespect
Paní Suliko, neodpovídáte mi - tak jak to teda je? A nebo se můžu zastavit u Vás, až zas pojedu pro otop do Slušovic? :-)))
tradyrespect
Takže jsem byl opravdu zodpovědný spolu s dalšími za odpadlou paní Suliku, když byla loni na Mši Svaté, kde jsem byl přítomen m.j. i já? (Nehledě na fakt, že kněz neslouži Mši Svatou s lidmi, ale sám za sebe a za přítomný lid před Bohem.)
Sulika 08:04
Mimo to co vidíme, tedy svět viditelný...existuje také duchovno....když kněz slouží mši svatou s odpadlíky
heretiky, kteří ruší 1.Boží …More
Takže jsem byl opravdu zodpovědný spolu s dalšími za odpadlou paní Suliku, když byla loni na Mši Svaté, kde jsem byl přítomen m.j. i já? (Nehledě na fakt, že kněz neslouži Mši Svatou s lidmi, ale sám za sebe a za přítomný lid před Bohem.)

Sulika 08:04
Mimo to co vidíme, tedy svět viditelný...existuje také duchovno....když kněz slouží mši svatou s odpadlíky
heretiky, kteří ruší 1.Boží přikázání...vztahuje se to na všechny...kdo jsou tohoto svinstva učastni.... tedy
prokletí stíhá každého kdo je na mši ve spojení s odpadlými biskupy a s papežem.
pokrk
Je to to isté,ako s tou aramejčinou,lebo ty si presvedčený,že sa hovorilo výlučne aramejsky,aj keď písma boli v hebrejčine.Skrátka ty máš taký pocit,tak to tak musí byť.
pokrk
Filofej-ak tu má niekto niečo popletené,tak si to ty.Nevytváraj nové náuky.Medzi petro a petra je rozdiel.Ak tomu ešte stále nerozumieš,pozri si video s Donom Retom v predchádzajúcom príspevku.
Takí ako ty vnášajú do ľudí zmätok,lebo si myslia,že všetkému rozumejú.Nevkladaj do Písma slová,ktoré tam nie sú.Ja viem,že to tu je zavedený trend,ale vyvaruj sa toho.
janka cpž
no upřímně řečeno nezdá se mi, že by se KC ze dne na den - a který asi, smrskla na basiliány někde na Ukrajině
Filofej
Pokrk
pletieš si uholný kameň a skalu.Keď pochopíš tento rozdiel, pochopíš,že Ježiš buduje Cirkev na Petrovi (jeho úrade) ale pritom je ON (Bohočlovek) uholným kameňom na ktorom je postavený Peter.
Okrem toho je tu ešte jeden fakt: Petrovi boli zverené kľúče od Kráľovstva Nebeského. Iba jemu zpomedzi apoštolov.Ostatní apoštoli dostali iba moc zväzovať a rozväzovať, čo je niečo iné,ako zamykať …More
Pokrk
pletieš si uholný kameň a skalu.Keď pochopíš tento rozdiel, pochopíš,že Ježiš buduje Cirkev na Petrovi (jeho úrade) ale pritom je ON (Bohočlovek) uholným kameňom na ktorom je postavený Peter.
Okrem toho je tu ešte jeden fakt: Petrovi boli zverené kľúče od Kráľovstva Nebeského. Iba jemu zpomedzi apoštolov.Ostatní apoštoli dostali iba moc zväzovať a rozväzovať, čo je niečo iné,ako zamykať a odomykať dom.V biblickej reči znamená dostať kľúč od domu plnú moc nad domom.Ak poznáš trochu Sv.Písmo vieš o čom píšem. Ak nie,pošlem ti príslušný odkaz.
Pápeži majú plnú moc od Krista nad Božím domom,teda nad Cirkvou.Protestanti,pravoslávni a tzv.tradijci ju popierajú ale tým popierajú aj Krista.
Sulika
Mimo to co vidíme, tedy svět viditelný...existuje také duchovno....když kněz slouží mši svatou s odpadlíky
heretiky, kteří ruší 1.Boží přikázání...vztahuje se to na všechny...kdo jsou tohoto svinstva učastni.... tedy
prokletí stíhá každého kdo je na mši ve spojení s odpadlými biskupy a s papežem.
S tím nic nenaděláš...to je zákon. Pozice toho kdo o tom všem neví je zřejmě trochu jiná..…More
Mimo to co vidíme, tedy svět viditelný...existuje také duchovno....když kněz slouží mši svatou s odpadlíky
heretiky, kteří ruší 1.Boží přikázání...vztahuje se to na všechny...kdo jsou tohoto svinstva učastni.... tedy
prokletí stíhá každého kdo je na mši ve spojení s odpadlými biskupy a s papežem.
S tím nic nenaděláš...to je zákon. Pozice toho kdo o tom všem neví je zřejmě trochu jiná.....Vatikán nahradil Svatého Ducha duchem antikrista ....tedy zůstává jen placebo ,tak jako u protestantů...
janka cpž
Toto jsou silná slova Alino a neděláš dobře. Ani Kristus nezpochybňoval úlohu kněze, i když je nazval plemenem zmijí. Či David nevztahnul ruku na pomazaného. Nikdy jsem se nesetkala s tím, že by kněz nahrazoval Svatou Trojici univerzem, přestože s názory mnoha duchovních jsem se již dostala i do sporu a příležitostně jsem se pokusila vyvracet. Mýlíš se, když očekáváš pronásledování těch …More
Toto jsou silná slova Alino a neděláš dobře. Ani Kristus nezpochybňoval úlohu kněze, i když je nazval plemenem zmijí. Či David nevztahnul ruku na pomazaného. Nikdy jsem se nesetkala s tím, že by kněz nahrazoval Svatou Trojici univerzem, přestože s názory mnoha duchovních jsem se již dostala i do sporu a příležitostně jsem se pokusila vyvracet. Mýlíš se, když očekáváš pronásledování těch, co opustili Církev, bude to naopak. Na Vatikán a nás všehny dolehnou tresty. Bůh to tak připustí. To bude mít očistný účinek. Kdo se modlí a svěřuje vše Bohu, nemusí mít strach.
ekans