daniel.k
6735

Posłuszeństwo

Posłuszeństwo Posłuszeństwo jest bardzo ważne w Kościele. W „Dzienniczku” św. Faustyny czytamy: O Miłości moja, mój wiekuisty Mistrzu, jak dobrze słuchać, bo [z posłuszeństwem] wstępuje moc w duszę …More
Posłuszeństwo
Posłuszeństwo jest bardzo ważne w Kościele. W „Dzienniczku” św. Faustyny czytamy: O Miłości moja, mój wiekuisty Mistrzu, jak dobrze słuchać, bo [z posłuszeństwem] wstępuje moc w duszę i siła do spełnienia czynów.(Dz 1686)
Posłuszeństwo Bogu Ojcu, było głównym motywem działania Pana Jezusa. „uniżył samego siebie, stawszy się posłusznym aż do śmierci – i to śmierci krzyżowej.” Flp 2.8
Wzorem Pana Jezusa należy być posłusznym Bogu, bo posłuszeństwo może być też powodem zguby wiecznej. W pierwszym rzędzie dotyczy to żydów, którzy zostali posłuszni kapłanom żydowskim, tym którzy bezpośrednio doprowadzili do śmierci Pana Jezusa.
Św. Piotr wykazał, że najważniejsze jest posłuszeństwo Bogu a nie ludziom.
„Na to odpowiedział Piotr, a z nim także inni apostołowie: Trzeba przecież bardziej słuchać Boga niż ludzi.” Dz 5:29
Mk 13: 21 „Jeśliby wam tedy ktoś powiedział: Oto tu jest Mesjasz albo tam, nie wierzcie.”
Łk 17: 23 „I będą wam mówić: Oto tu jest lub tam. Nie chodźcie tam nie …More
19mietek77
"Należy pamiętać, że Królestwo Boże nie jest demokracją, gdzie prawda zależy od liczby głosów" Dobrze powiedziane 👍More
"Należy pamiętać, że Królestwo Boże nie jest demokracją, gdzie prawda zależy od liczby głosów"
Dobrze powiedziane 👍
Igor75
Sandra. — 2013-03-22 20:14:50: Wola Pana Boga,wyrazona slowami Pana Jezusa w Ewangelii jest posluszenstwo sw.Piotrowi i jego nastepcy.Kto uwaza inaczej …More
Sandra. — 2013-03-22 20:14:50:
Wola Pana Boga,wyrazona slowami Pana Jezusa w Ewangelii jest posluszenstwo sw.Piotrowi i jego nastepcy.Kto uwaza inaczej i naklania innych do nieposluszenstwa Papiezowi - bluzni!
============================
''Wzorem Pana Jezusa należy być posłusznym Bogu, bo posłuszeństwo może być też powodem zguby wiecznej. W pierwszym rzędzie dotyczy to żydów, którzy zostali posłuszni kapłanom żydowskim, tym którzy bezpośrednio doprowadzili do śmierci Pana Jezusa.
Św. Piotr wykazał, że najważniejsze jest posłuszeństwo Bogu, a nie ludziom''.
4 more comments
daniel.k
5826

„Sobór Watykański II” – największa katastrofa w historii świata

„Sobór Watykański II” – największa katastrofa w historii świata Bóg stworzył świat 6013 lat temu, jak objawił zarówno w Biblii jak i prostaczkom. Ostatnim znakiem przed końcem świata jest Odstępstwo …More
„Sobór Watykański II” – największa katastrofa w historii świata
Bóg stworzył świat 6013 lat temu, jak objawił zarówno w Biblii jak i prostaczkom. Ostatnim znakiem przed końcem świata jest Odstępstwo, jak napisał św. Paweł. Tym Odstępstwem jest Sobór Watykański II, który zniszczył wiarę. Warto poznać co o SW II pisze biskup Donald J. Sanborn i ks. Jan Jenkins.
„Vaticanum II
to najbardziej tragiczne wydarzenie dwudziestego wieku, a właściwie w całej historii świata, gdyż stał się przyczyną powszechnego odstępstwa od wiary przepowiedzianego przez świętego Pawła w Drugim Liście do Tesaloniczan.
„Sobór Watykański II” zupełnie zniszczył cnotę wiary u niezliczonych milionów dusz, niwecząc tym samym wszelką nadzieję zbawienia dla tych ogromnych rzesz ludzi.
Przez nadprzyrodzoną cnotę wiary, wlaną przez Boga przy chrzcie świętym (lub u osób dorosłych w wielu przypadkach jeszcze przed chrztem) wierzymy we wszystko, co Bóg objawił i co podaje Kościół katolicki jako od Boga objawione. Tym, co …More
Orfar33
''Wielka tajemnica dokonuje się w czasie Mszy św. Z jaką pobożnością powinniśmy słuchać i brać udział w tej śmierci Jezusa. Poznamy kiedyś, co Bóg …More
''Wielka tajemnica dokonuje się w czasie Mszy św. Z jaką pobożnością powinniśmy słuchać i brać udział w tej śmierci Jezusa. Poznamy kiedyś, co Bóg czyni dla nas w każdej Mszy św. i jaki w niej dla nas gotuje dar. Jego Boska miłość, tylko na taki dar zdobyć się mogła."
Z "Dzienniczka" św. Faustyny (Dz 913-914) Msza św. jest to największy cud, jaki zostawił nam Bóg, jednak moderniści zamienili ją na "ohydę spustoszenia". (Mk 13.14; Mt 24.15)
Uczestniczący w "ohydzie spustoszenia" nie są zapisani w księdze życia. (Ap 17.8)
Anja39
najwiekszym problemem katolikow jest fakt , ze nie mogą do konca zrozumiec ze Jezus zyje.Ze nie umarł, nie jest wyłacznie zamkniety w kosciele ale jest …More
najwiekszym problemem katolikow jest fakt , ze nie mogą do konca zrozumiec ze Jezus zyje.Ze nie umarł, nie jest wyłacznie zamkniety w kosciele ale jest wsrod nas.Problemem jest ze na siłe chcą zastapić Go kims żywym , kto o Nim bedzie "opowiadał" nie wierząc , ze do prawdziwie poszukujacego Jezus osobiście przemawia.I ostatni problem, ze przestali wierzyć, ze Biblia jest odpowiedzią na wszystkie pytania , łacznie z tym, ze daje Ona obraz tego kim jesteśmy i dokąd idziemy.Zamknięcie Jezusa w dogmatach i wyłacznie cytatach bedzie dla takich ludzi do konca zycia skutkowało poszukiwaniem "wczorajszego dnia"i w rozterkach z powodu "nieznalezienia"
3 more comments
daniel.k
2674

Bp Bernard Fellay: Papież szczerze pragnął osiągnąć jedność Kościoła

Czy Wasza Ekscelencja docenia fakt, że ostatnim znaczącym aktem pontyfikatu papieża Benedykta XVI może być reintegracja Bractwa Kapłańskiego Świętego Piusa X? Przez chwilę myślałem, że Ojciec Święty …More
Czy Wasza Ekscelencja docenia fakt, że ostatnim znaczącym aktem pontyfikatu papieża Benedykta XVI może być reintegracja Bractwa Kapłańskiego Świętego Piusa X?
Przez chwilę myślałem, że Ojciec Święty Benedykt XVI, ogłaszając swoją rezygnację, wykona jako papież jakiś ostatni gest względem nas, jednak nie bardzo potrafię to sobie wyobrazić. Zapewne trzeba będzie zaczekać na wybór następnego papieża. Powiedziałbym nawet – choć pewnie pana zaskoczę – że Kościołowi ciążą poważniejsze sprawy niż ta dotycząca Bractwa Św. Piusa X, a ich rozwiązanie sprawi, że zniknie również problem Bractwa.
Mówi się, że pragnieniem Waszej Ekscelencji jest, aby Rzym uznał zwyczajną formę rytu rzymskiego za nieprawowitą. Czy Ekscelencja może wyjaśnić tę kwestię?
Zdajemy sobie sprawę, że domaganie się od władz Kościoła potępienia nowej Mszy nie jest sprawą prostą. W zasadzie jeśli dojdzie do korekty [nowego] rytu Mszy, to będzie to już duży krok naprzód.
Jakby to miało wyglądać?
Można to zrobić za pomocą instrukcji …More
giuseppefull
Bardzo wyważona wypowiedź JE biskupa Fellaya.
daniel.k
Co, zdaniem Waszej Ekscelencji, było najważniejszym wydarzeniem pontyfikatu Benedykta XVI? Bez wątpienia najważniejsze było ogłoszenie motu proprio …More
Co, zdaniem Waszej Ekscelencji, było najważniejszym wydarzeniem pontyfikatu Benedykta XVI?
Bez wątpienia najważniejsze było ogłoszenie motu proprio Summorum Pontificum, które przyznawało kapłanom na całym świecie wolność odprawiania tradycyjnej Mszy św. Papież, co trzeba podkreślić, postąpił odważnie, bo spotkał się ze sprzeciwem. Myślę, że ta decyzja w dłuższej perspektywie przyniesie bardzo dobre owoce.
daniel.k
21.4K

Papież do biskupów: będziecie bici przez wrogów Ewangelii

Polsko, oto Król nadchodzi: Papież do biskupów: będziecie bici przez wrogów Ewangelii W uroczystość Objawienia Pańskiego (Trzech Króli) Benedykt XVI odprawił mszę w bazylice świętego Piotra. Wyświęcając …More
Polsko, oto Król nadchodzi: Papież do biskupów: będziecie bici przez wrogów Ewangelii
W uroczystość Objawienia Pańskiego (Trzech Króli) Benedykt XVI odprawił mszę w bazylice świętego Piotra. Wyświęcając biskupów mówił, że muszą liczyć się z tym, że będą atakowani przez wrogów. Apelował o odwagę sprzeciwu wobec dominujących poglądów.
Podczas mszy papież udzielił święceń biskupich czterem księżom. Był wśród nich jego osobisty sekretarz ksiądz Georg Gaenswein, mianowany w grudniu prefektem Domu Papieskiego. Poza tym na biskupów wyświęcono kapłanów z Włoch, Nigerii i Francji.
Na mszy był premier Włoch Mario Monti wraz z politykami, którzy wchodzą w skład jego koalicji sił reformatorskich, startującej w lutowych wyborach parlamentarnych.
W homilii Benedykt XVI mówił, że Mędrcy ze Wschodu byli przede wszystkim ludźmi odważnymi i posiadającymi pokorę wiary.
Zauważył następnie: "Możemy sobie wyobrazić, że decyzja tych ludzi wywołała wiele kpin: kpin realistów, którzy potrafili jedynie wyśmiać …More
dawidp94
Zdaniem papieża "także następca apostołów musi się liczyć się z tym, że będzie nieustannie na nowo w nowoczesny sposób bity, jeśli nie zaprzestanie …More
Zdaniem papieża "także następca apostołów musi się liczyć się z tym, że będzie nieustannie na nowo w nowoczesny sposób bity, jeśli nie zaprzestanie głośno i zrozumiale głosić Ewangelię Jezusa Chrystusa".
"Oczywiście pragniemy, tak jak apostołowie, przekonać ludzi i w tym sensie zyskać ich akceptację. Rzecz jasna nie prowokujemy, lecz wręcz przeciwnie - zapraszamy wszystkich do radości prawdy, która pokazuje drogę" - zapewnił.
"Ale nieuchronnie będziemy także bici przez tych, którzy swym życiem stoją na przeszkodzie Ewangelii, a wtedy musimy być wdzięczni, że staliśmy się godni uczestniczyć w cierpieniach Chrystusa" - oświadczył Benedykt XVI.
daniel.k
"Ale nieuchronnie będziemy także bici przez tych, którzy swym życiem stoją na przeszkodzie Ewangelii, a wtedy musimy być wdzięczni, że staliśmy się …More
"Ale nieuchronnie będziemy także bici przez tych, którzy swym życiem stoją na przeszkodzie Ewangelii, a wtedy musimy być wdzięczni, że staliśmy się godni uczestniczyć w cierpieniach Chrystusa" - oświadczył Benedykt XVI.
daniel.k
1331.6K

Bp Bernard Fellay: Jesteśmy gotowi utracić wszystko, żeby zachować wiarę

27 stycznia br. w paryskim kościele Saint-Nicholas-du-Chardonnet bp Bernard Fellay w czasie Mszy, podczas której udzielił święceń kapłańskich ks. Bertrandowi Lundiemu FSSPX, wygłosił kazanie, mówiąc …More
27 stycznia br. w paryskim kościele Saint-Nicholas-du-Chardonnet bp Bernard Fellay w czasie Mszy, podczas której udzielił święceń kapłańskich ks. Bertrandowi Lundiemu FSSPX, wygłosił kazanie, mówiąc m.in.:
Żyjemy w czasach, gdy wiara jest znieważana, atakowana, niszczona – i dzieje się to wszędzie, zarówno poza Kościołem, jak i w nim samym. Jednym z naszych obowiązków, poza odprawianiem Mszy św., jest przekazywanie tej wiary, przekazywanie jej duszom, aby je wznosić ponad rzeczywistość ziemską i prowadzić do rzeczywistości nadprzyrodzonej. Wiary tej trzeba także nam bronić.
Oto nasza historia, historia Bractwa i historia naszego Założyciela. I ta historia, drodzy bracia, biegnie dalej. Powiedziałbym nawet, że w porównaniu z tą nadprzyrodzoną rzeczywistością roztrząsanie, czy osiągniemy porozumienie z Rzymem, czy nie, jest czymś nie wartym zachodu. Obrona wiary, utrzymanie wiary, śmierć za wiarę – oto, co jest istotne! Odnosi się wrażenie, że władze rzymskie nie rozumieją nas, ponieważ …More
Igor75
katolikos — 2013-02-10 23:46:13: Igorku sedecy to nie katolicy chyba nim nie jesteś ? ==================== Popieram całym sercem Msze Trydenckie i …More
katolikos — 2013-02-10 23:46:13:
Igorku sedecy to nie katolicy chyba nim nie jesteś ?
====================
Popieram całym sercem Msze Trydenckie i uczęszczam na nie, co prawda rzadko, ale to z powodu dużej odległości od mojego miejsca zamieszkania.
Tobie też radzę zmienić poglądy i chociaż porównać Msze posoborowe, a Trydenckie - różnica jest taka, jak niebo i ziemia.
katolikos
Igorku sedecy to nie katolicy chyba nim nie jesteś ?
131 more comments
daniel.k
151.7K

Idzie Bieda !!!

Idzie Bieda! Najwyższy czas przestać bredzić o zielonej wyspie, o odbiciu polskiej gospodarki w drugiej polowie 2013 r. Trzeba skończyć z wygadywaniem głupstw i zaklęć, że polska gospodarka ma zaledwie …More
Idzie Bieda!
Najwyższy czas przestać bredzić o zielonej wyspie, o odbiciu polskiej gospodarki w drugiej polowie 2013 r. Trzeba skończyć z wygadywaniem głupstw i zaklęć, że polska gospodarka ma zaledwie katar, co czyni redaktor P. Jabłoński w "Rzeczpospolitej", o idiotyzmach analityków bankowych ze studia TVN-CNBC, lepiej milczeć.
Tam ciągle jest hossa i guzik prawda całą dobę. Idzie potężny krach, lawina bankructw, załamanie się wpływów podatkowych,nowelizacja budżetu na 2013 r., wzrost zadłużenia i problemy z jego spłata w związku ze zbliżającym się pęknięciem banki na obligacjach Skarbu Państwa. Przed nami gigantyczny skok bezrobocia, w tym roku do 14 procent, w przyszłym nawet do 18-20 proc. i załamanie konsumpcji. Czarna rozpacz, głęboką recesją i gospodarczą depresją, a nie chwilowe spowolnienie czeka nas w latach 2013-2014.
Nie będzie sielanki i nie będzie pieniędzy. Już nawet Prezes NBP Marek Belka przyznaje, ze sytuacja gospodarcza w Polsce jest poważna, choć nie dramatyczna. …More
Orfar33
2,3 mln Polaków bez pracy Szacunkowa stopa bezrobocia w styczniu 2013 roku sięgnęła 14,2 procent, co oznacza wzrost o 0,8 punktu procentowego. W ciągu …More
2,3 mln Polaków bez pracy
Szacunkowa stopa bezrobocia w styczniu 2013 roku sięgnęła 14,2 procent, co oznacza wzrost o 0,8 punktu procentowego. W ciągu zaledwie miesiąca liczba osób bez pracy wzrosła o 159 tysięcy.

W styczniu zanotowano bezrobocie najwyższe od marca 2007 roku, każdego dnia pracę traciło średnio ponad 5 tysięcy osób. Informacje te podało w piątek Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. W założeniach budżetowych rząd przyjął bezrobocie na poziomie 13 procent.
Najbardziej sytuacja pogorszyła się w województwach mazowieckim, podkarpackim oraz warmińsko-mazurskim. Według ministerstwa, wynika to z wygaszenia prac sezonowych oraz z napływu osób, których umowy zakończyły się w grudniu 2012 roku.
Równocześnie, pracodawcy zgłosili w styczniu 63,3 tys. nowych miejsc pracy. W grudniu było ich o 27,6 tys. mniej. Wzrost liczby ofert został odnotowany we wszystkich województwach, w województwie świętokrzyskim wyniósł aż 114 procent.
Źródło: hotmoney.pl
www.pch24.pl/2-3-mln-polakow…More
_Stefanek,
No to masoni dodali gazu !!!
13 more comments
daniel.k
131.8K
Zachodnie korporacje kradną ziemię polskich rolników na uprawy GMO. Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi - ICPPC 34-146 Stryszów 156, tel./fax +48 33 8797114 biuro@icppc.pl icppc.pl More
Zachodnie korporacje kradną ziemię polskich rolników na uprawy GMO.
Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi - ICPPC
34-146 Stryszów 156, tel./fax +48 33 8797114 biuro@icppc.pl
icppc.pl gmo.icppc.pl wetodlagmo.pl
www.youtube.com/watch!
05:37
alanowa
ziemia nie dla Polaków.
dawidp94
Rząd sprzedał w Brukseli polską wieś! „Zmniejszenie o 28 miliardów złotych i tak już zaniżonej unijnej pomocy dla polskiej wsi, to nie porażka. To …More
Rząd sprzedał w Brukseli polską wieś!
„Zmniejszenie o 28 miliardów złotych i tak już zaniżonej unijnej pomocy dla polskiej wsi, to nie porażka. To klęska!” - napisał na swoim blogu na Salonie24 europoseł PiS Janusz Wojciechowski.

„W 2013 roku, ostatnim roku budżetu UE na lata 2007-2013 polscy rolnicy w tym roku otrzymają z Unii 5 miliardów Euro, w tym 3 miliardy na dopłaty bezpośrednie i 2 miliardy na rozwój obszarów wiejskich. To są jeszcze pieniądze wywalczone przez rząd Prawa i Sprawiedliwości. Gdyby utrzymać te sam obecny poziom finansowania, w latach 2014-2020, polskie rolnictwo powinno otrzymać 35 miliardów Euro. 7 lat razy 5 miliardów = 35 miliardów. Premier Tusk „wynegocjował” dla rolników 28 mld Euro, czyli o 7 miliardów euro mniej, niż wynosi obecny poziom finansowania” - wskazuje europoseł PiS.
Wobec obliczeń Wojciechowskiego stracono 14 mld euro, albowiem rząd Tuska nie tylko nie wywalczył dodatkowych 7 miliardów euro na wyrównanie dopłat rolniczych do średniego poziomu w …More
11 more comments
daniel.k
41.2K

Nagrody za walkę z Kościołem

Nagrody za walkę z Kościołem Wicemarszałek Sejmu Wanda Nowicka wykorzystuje swoją funkcję do walki z Kościołem – alarmują krytycy jej aktywności. 15 stycznia wręczyła Kryształowe Świeczniki, ustanowione …More
Nagrody za walkę z Kościołem
Wicemarszałek Sejmu Wanda Nowicka wykorzystuje swoją funkcję do walki z Kościołem – alarmują krytycy jej aktywności. 15 stycznia wręczyła Kryształowe Świeczniki, ustanowione przez siebie nagrody za „wkład w budowę świeckiego państwa”.
- To smutne, że wysoki urzędnik państwowy, który powinien być wzorem dla innych parlamentarzystów, działa konfrontacyjnie i agresywnie. Wicemarszałek Sejmu powinien łagodzić obyczaje – mówi „Gazecie Polskiej Codziennie” poseł PiS Jan Dziedziczak. Pani wicemarszałek działa tak naprawdę przeciwko Polsce, przeciwko bardzo ważnej dla Polaków wierze i tradycji. Przypomnę, że tożsamość narodowa związana jest z chrześcijaństwem, z krzyżem. A początek państwa polskiego wiąże się z chrztem Polski – mówi poseł. Dziedziczak odnosi się też do bierności marszałek Sejmu Ewy Kopacz wobec inicjatywy Wandy Nowickiej. – Rolą marszałka Sejmu jest powstrzymywanie takich procederów, tymczasem Ewa Kopacz zgadza się na to – mówi.
– Warto zgłaszać …More
Stenia
Pani Poseł Nowicka realizuje przede wszystkim politykę koncernów farmaceutycznych produkujących środki antykoncepcyjne. Jest przeciwnikiem życia i …More
Pani Poseł Nowicka realizuje przede wszystkim politykę koncernów farmaceutycznych produkujących środki antykoncepcyjne.
Jest przeciwnikiem życia i przykładem patologi życia społecznego.
Osoba z takimi poglądami nigdy nie powinna sprawować jakichkolwiek funkcji społecznych, nigdy nie powinna reprezentować wyborców w Parlamencie.
Zapisze się w historii, jako przykład manipulacji propagandy wyborczej i co może w wyborach do sejmu spowodować nie odpowiedzialna część społeczeństwa.
Jest przykładem kryzysu elit politycznych i słabości społeczeństwa polskiego. Zastanawiam się dlaczego dzisiaj jest tyle nienawiści do rządzących przeciwko dobru - ktoś przecież dokonał wyboru takich osób do Polskiego parlamentu.
I znów Polak mądry, ale po szkodzie.
Nauczmy się myśleć zanim wrzucimy głos do urny - przecież oni z nieba nie spadli.
_Stefanek,
..a jak myślicie kogo nagradzają masonie w świecie przereformowanym dla antychrysta??? Dlaczego tacy ludzie jak Lech Wałęsa ,Czesław Miłosz, Wisława …More
..a jak myślicie kogo nagradzają masonie w świecie przereformowanym dla antychrysta???
Dlaczego tacy ludzie jak Lech Wałęsa ,Czesław Miłosz, Wisława Szymborska ,Barak Obama i wielu innych -to nic innego jak fikcja i propaganda goebelsowska ????
2 more comments
daniel.k
31.1K

Cierpienie mistyczne

Cierpienie mistyczne należy chyba do najbardziej tajemniczych i kontrowersyjnych. Przykładem może być współczesny mistyk, św. o. Pio, podejrzewany wręcz o fałszowanie stygmatów. O. Pio budził wiele …More
Cierpienie mistyczne należy chyba do najbardziej tajemniczych i kontrowersyjnych. Przykładem może być współczesny mistyk, św. o. Pio, podejrzewany wręcz o fałszowanie stygmatów. O. Pio budził wiele wątpliwości nie tylko wśród lekarzy, miejscowego biskupa, ale nawet u współbraci i przełożonych zakonnych.
Z powodu nieufności odbierano mu czasowo prawo do korespondowania z wiernymi poza klasztorem, a nawet do celebrowania publicznie Eucharystii. Oskarżano go, że w sposób sztuczny podtrzymuje rany. Żadne zarzuty nie zostały jednak potwierdzone w czasie drobiazgowych badań w procesie beatyfikacyjnym, a później kanonizacyjnym. Również współczesne oskarżenia S. Luzzatto, zawarte w książce: "Ojciec Pio, cuda i polityka XX wieku", sugerujące, że dłonie, stopy i bok świętego nie goiły się latami, gdyż rozjątrzał rany kwasem fenolowym, należy uznać za ignorancję w sprawach mistycznych i szukanie sensacji.
Stygmaty są spontanicznie pojawiającymi się ranami na ciele, podobnymi do ran Jezusa w czasie …More
Orfar33
Cierpienie nie jest celem samym w sobie. Ale z drugiej strony, choć brzmi to paradoksalnie, nie ma miłości bez cierpienia. Prawdziwa miłość jest "…More
Cierpienie nie jest celem samym w sobie. Ale z drugiej strony, choć brzmi to paradoksalnie, nie ma miłości bez cierpienia.
Prawdziwa miłość jest "obumieraniem sobie", własnego czysto egoistycznego "ja", otwarciem i akceptacją inności, odmienności, zgodą na słabość, błędy i niedociągnięcia innych, a więc wiąże się z cierpieniem i pozostawia ranę.
Z jednej strony rzeczywiście człowiek Biblii widzi w cierpieniu owoc grzechu i karę za niego. Tak na przykład przekonywali cierpiącego i niewinnego Hioba jego przyjaciele: „Czyż za pobożność twą karci się ciebie i wytacza ci sprawę przed sądem? Czy nie za zło twoje znaczne? Czy nie za nieprawość bez granic?” (Hi 22, 4-3) Ale na końcu księgi Hioba Bóg mówi do tych przyjaciół: „Zapłonąłem gniewem na ciebie i na dwóch przyjaciół twoich, bo nie mówiliście o Mnie prawdy, jak sługa mój, Hiob“ (Hi 42, 7). To Hiob miał rację, twierdząc, że cierpi niewinnie. Bóg wprawdzie nie powiedział mu dlaczego tak cierpi, ale go usprawiedliwił.
dawidp94
Często szukamy jasnych, prostych i jednoznacznych odpowiedzi na trudne pytania. Ale ich nie znajdujemy. Tak jest również z cierpieniem, o którym jednak …More
Często szukamy jasnych, prostych i jednoznacznych odpowiedzi na trudne pytania. Ale ich nie znajdujemy. Tak jest również z cierpieniem, o którym jednak Biblia mówi wiele.
„Od godziny szóstej mrok ogarnął całą ziemię, aż do godziny dziewiątej. Około godziny dziewiątej Jezus zawołał donośnym głosem: „Eli, Eli, lema sabachthani?”, to znaczy Boże mój, Boże mój, czemuś Mnie opuścił? (Mt 27, 45-47)
Patrząc na krzyż Chrystusa nieuchronnie rodzi się w nas pytanie o obecność i sens cierpienia w życiu. W ostatniej chwili Jezus krzyczy, jak wspomina Ewangelia, woła, że Bóg Go opuścił, że został zupełnie sam. Niektórzy sądzą, że jest to krzyk rozpaczy po doznanej porażce. Klęska. Ale to wołanie Jezusa jest modlitwą, która zbiera w sobie jęk, ból i cierpienie wszystkich ludzi. To nie jest rozpacz, lecz prośba o obecność Boga. W rozpaczy nie widzi się już żadnego wyjścia. Św. Paweł pisze, że Bóg uczynił grzechem tego, który nie zna grzechu. Czyli pozwolił Mu doświadczyć skutków ludzkiego grzechu.
More
One more comment
daniel.k
1.3K
Grzegorz Braun o postawionych mu zarzutach. źródło: www.youtube.com/watch!More
Grzegorz Braun o postawionych mu zarzutach.
źródło: www.youtube.com/watch!
15:53
daniel.k
11424.7K

"Szatan wyczuł relikwię Jana Pawła II i zawył: weź tego Janka!"

''Szatan wyczuł relikwię Jana Pawła II i zawył: weź tego Janka!''. Jest egzorcystą, wygania z opętanych szatana. To niełatwe zadanie - twiertdzi ks. Maciej Gutmajer. I dodaje, że są chwile, gdy się …More
''Szatan wyczuł relikwię Jana Pawła II i zawył: weź tego Janka!''.
Jest egzorcystą, wygania z opętanych szatana. To niełatwe zadanie - twiertdzi ks. Maciej Gutmajer. I dodaje, że są chwile, gdy się boi, że chętnie pozbyłby się swojej misji. Ale tego nie robi, bo czuje, że jest potrzebny. Bo dręczonych przez demona ludzi jest wielu, a takich jak ks. Gutmajer, niecała setka w Polsce - pisze Marta Paluch. Ksiądz Maciej Gutmajer mówi, że jego posługa bywa ciężka. Bo wyganianie szatana z ciała opętanego czasem trwa bardzo długo. Prawdziwe egzorcyzmy są zupełnie inne od tych na filmach, gdzie szast-prast!, happy end i napisy końcowe.
W prawdziwym życiu do egzorcysty ludzie przychodzą latami, jak do terapeuty. I podobnie jak tam, tu liczy się dobrowolność. Opętany musi chcieć wygonić z siebie złego ducha.
Chociaż nawet gdy się zdecyduje, potem trzeba go do kościoła wprowadzać siłą.
- Jeśli ktoś nie wierzy, że istnieje świat ducha, niech idzie na egzorcyzmy. To czysta manifestacja złego - mówi …More
Dario2017dario shares this
moje filmy. filmMore
moje filmy.
film
jozef1807
Anja39 — 2013-01-10 21:07:10: To Ciebie nich ten sobór osądzi 😀 byle nie Swietą Inkwizycją A co masz do Świętej Inkwizycji?More
Anja39 — 2013-01-10 21:07:10:
To Ciebie nich ten sobór osądzi 😀 byle nie Swietą Inkwizycją
A co masz do Świętej Inkwizycji?
141 more comments
daniel.k
4908

Bp Ryczan: uderzmy duchem modlitwy i ekspiacji aby zatrzymać wypędzanie Boga

„Nadszedł moment, by uderzyć duchem - duchem modlitwy, duchem nawrócenia, duchem ekspiacji narodowej. Wypędzanie Boga z Unii Europejskiej musi zatrzymać się na chorągwiach Królowej Polski, Hetmanki …More
„Nadszedł moment, by uderzyć duchem - duchem modlitwy, duchem nawrócenia, duchem ekspiacji narodowej. Wypędzanie Boga z Unii Europejskiej musi zatrzymać się na chorągwiach Królowej Polski, Hetmanki naszego narodu” – pisze w liście pasterskim na Nowy Rok bp Kazimierz Ryczan.
Apeluje w nim o zadośćuczynienie wobec aktów znieważania Boga, Maryi, symboli religijnych w Polsce i na świecie, przypomina wyjątkowe miejsce Najświętszej Maryi Panny w historii zbawienia i narodu polskiego. „Stańmy w Jej szeregach. Stańmy całymi rodzinami. Umocnijmy się mocą Chrystusa. Umocnijmy się miłością krzyża. Każda parafia, każdy rodzinny próg niech stanie się szańcem broniącym Chrystusa, Kościoła i wartości cywilizacji chrześcijańskiej. Stańmy duchem w roku wiary” – wzywa bp Ryczan.
Przypomina najbardziej bolesne dla katolików wydarzenie z minionego Adwentu, gdy 9 grudnia 58–letni mężczyzna rzucił w obraz pojemnikami wypełnionymi czarną substancją, która rozprysła się na obraz. Sam obraz nie ucierpiał, gdyż …More
Nemo potest duobus dominis servire !
bp Kazimierz Ryczan. Apeluje [...] o zadośćuczynienie wobec aktów znieważania Boga, Maryi, symboli religijnych w Polsce i na świecie, przypomina …More
bp Kazimierz Ryczan.
Apeluje [...] o zadośćuczynienie wobec aktów znieważania Boga, Maryi, symboli religijnych w Polsce i na świecie, przypomina wyjątkowe miejsce Najświętszej Maryi Panny w historii zbawienia i narodu polskiego.
„Stańmy w Jej szeregach. Stańmy całymi rodzinami. Umocnijmy się mocą Chrystusa. Umocnijmy się miłością krzyża. Każda parafia, każdy rodzinny próg niech stanie się szańcem broniącym Chrystusa, Kościoła i wartości cywilizacji chrześcijańskiej. Stańmy duchem w roku wiary”
– wzywa bp Ryczan
.
Nemo potest duobus dominis servire !
„Nadszedł moment, by uderzyć duchem - duchem modlitwy, duchem nawrócenia, duchem ekspiacji narodowej. Wypędzanie Boga z Unii Europejskiej musi zatrzymać …More
„Nadszedł moment, by uderzyć duchem - duchem modlitwy, duchem nawrócenia, duchem ekspiacji narodowej.
Wypędzanie Boga z Unii Europejskiej musi zatrzymać się na chorągwiach Królowej Polski, Hetmanki naszego narodu” – pisze w liście pasterskim na Nowy Rok bp Kazimierz Ryczan.
2 more comments
daniel.k
51.4K
05:10
Orfar33
Miłość chce być oczekiwana, jeżeli nie jest oczekiwana, jest miłością wzgardzoną. W tym sensie wiara jest oczekiwaniem. Stopień oczekiwania na Pana …More
Miłość chce być oczekiwana, jeżeli nie jest oczekiwana, jest miłością wzgardzoną. W tym sensie wiara jest oczekiwaniem. Stopień oczekiwania na Pana jest świadectwem wiary w Jego moc i Jego miłość. Nigdy nie dość naszego oczekiwania na Boga. Oczekiwanie na Tego, który chce do ciebie przyjść i chce być przez ciebie przyjęty, powinno stale wzrastać. Dokonuje się to dzięki podejmowanym przez ciebie próbom oczekiwania, ale przede wszystkim dzięki Jego łasce, która sprawia, że twoja tęsknota za Nim może wzrastać i pogłębiać się.
Primo
Wzbudź, prosimy Cię, Panie, potęgę swą i przyjdź - takimi słowami rozpoczyna Kościół liturgiczne obchody Adwentu, który dla wierzących jest czasem …More
Wzbudź, prosimy Cię, Panie, potęgę swą i przyjdź - takimi słowami rozpoczyna Kościół liturgiczne obchody Adwentu, który dla wierzących jest czasem przygotowania się nie tylko do najradośniejszych świąt Bożego Narodzenia, ale także początkiem nowego roku liturgicznego.
3 more comments
daniel.k
3471

Adwent to znaczy "czuwać" - rozważanie

Wiedzieć w każdym momencie życia, że jestem na dobrej ścieżce. Oto, co znaczy być gotowym na przyjście Pana, co znaczy czuwać. Wtedy sąd po śmierci nie będzie strasznym trybunałem ale odebraniem nagrody …More
Wiedzieć w każdym momencie życia, że jestem na dobrej ścieżce. Oto, co znaczy być gotowym na przyjście Pana, co znaczy czuwać. Wtedy sąd po śmierci nie będzie strasznym trybunałem ale odebraniem nagrody z rąk Króla.
Kryteria osądzenia człowieka
Mówiąc o sądzie ostatecznym, potrzeba zapytać o kryteria, na podstawie których będziemy sądzeni. Nie są one tajne, znamy je z Ewangelii. To przede wszystkim Dekalog - 10 przykazań Bożych.
W oparciu o ewangeliczny opis Sądu Ostatecznego (Mt 25, 31-46) św. Jan od Krzyża zauważa: "Pod wieczór życia będziemy sądzeni z miłości". A zatem uczynki miłosierne będą się liczyć. Pan Jezus mówi, że wynagrodzi tych, którzy wsparli Go, gdy był głodny, spragniony nagi, w więzieniu (por. Mt 25, 34-36).
Inne jeszcze zasady Pan Jezus wyakcentował w Kazaniu na Górze, które jest nazywane nowym Dekalogiem czy Kodeksem Moralności Chrześcijańskiej: ubodzy duchem, cisi, czystego serca, pokój czyniący (por. Mt 5, 1-11).
Świadomość nieprawości i zmarnowanego życia
Nigdy …More
daniel.k
Ten czas łaski zawierzmy Mace Bożej, nazwanej «błogosławioną», ponieważ «uwierzyła» (Łk 1, 45).
mkatana
👍 😇
One more comment
daniel.k
31K

Ks. Isakowicz-Zaleski na Fronda.pl: Gdyby zaatakowano synagogę lub meczet, to reakcje byłyby …

Ks. Isakowicz-Zaleski na Fronda.pl: Gdyby zaatakowano synagogę lub meczet, to reakcje byłyby natychmiastowe - Czy Lech Wałęsa ma wpiętą Matkę Boską w klapę marynarki tylko dla poklasku? - zastanawia …More
Ks. Isakowicz-Zaleski na Fronda.pl:
Gdyby zaatakowano synagogę lub meczet, to reakcje byłyby natychmiastowe
- Czy Lech Wałęsa ma wpiętą Matkę Boską w klapę marynarki tylko dla poklasku? - zastanawia się ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski, który w rozmowie z Fronda.pl zauważa, że były prezydent schował głowę w piasek, kiedy zaatakowano obraz Matki Boskiej Częstochowskiej.
Muszę zacząć od tego, że informacja o tym, co się stało w niedzielę na Jasnej Górze, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, została całkowicie zbagatelizowana w głównym wydaniu „Wiadomości”. We wprowadzaniu do wydania, w którym podaje się cztery najważniejsze sprawy dnia, ten temat nie pojawił się w ogóle. Zaczęło się od krytyki Jarosława Kaczyńskiego, później była mowa o zimie, spóźniających się pociągach. Dopiero na samym końcu pojawił się bardzo krótki materiał na temat próby zniszczenia obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej. To znamienite – w sytuacji, kiedy jest atakowane najważniejsze sanktuarium, nie tylko dla Polaków, ale w …More
Orfar33
16 grudnia br. w Kościołach odbędzie się Ekspiacja za znieważenie Obrazu MB Częstochowskiej www.naszdziennik.pl/tematy/zamach-na-krolowa-polskiMore
16 grudnia br. w Kościołach odbędzie się
Ekspiacja za znieważenie Obrazu MB Częstochowskiej
www.naszdziennik.pl/tematy/zamach-na-krolowa-polski
Engel44
Bardzo sluszne slowa ks.Isakowicza: " Wszelka nienawiść słowna, z której rodzą się później konkretne czyny, uderzające w ludzi czy – w tym wypadku w …More
Bardzo sluszne slowa ks.Isakowicza:
" Wszelka nienawiść słowna, z której rodzą się później konkretne czyny, uderzające w ludzi czy – w tym wypadku w sanktuarium – są naganne, niezależnie od tego kto i dla jakich motywów to robi."
One more comment
daniel.k
104K
” Cristiada” – film zakazany w całym laicko liberalnym świecie. Cristiada była katolickim powstaniem przeciwko zbrodniczemu, rewolucyjnemu i ateistycznemu rządowi Meksyku, wspieranemu ze wszystkich …More
” Cristiada” – film zakazany w całym laicko liberalnym świecie.
Cristiada była katolickim powstaniem przeciwko zbrodniczemu, rewolucyjnemu i ateistycznemu rządowi Meksyku, wspieranemu ze wszystkich sił przez światową masonerię. Z tego właśnie powodu pamięć o “cristeros” miała zostać na zawsze wymazana, podobnie jak u nas pamięć o “żołnierzach wyklętych”. Przetrwała dzięki wielu dzielnym katolikom, którzy nie poddawali się dyktatowi dialogu i pamięć tę kultywowali. Czy można się jednak dziwić, że właściciele kin nie chcą ryzykować swych biznesów i narażać się tym, dla których “cristeros” nadal są nie tylko starym, zarośniętym cierniem w stopie, ale też wciąż potencjalnie niebezpiecznym przykładem dla innych? Przykładem, w jak zdecydowany sposób katolicy winni walczyć o prawa swej religii?
st.dwn.so/v/DS50444A0E
Totojazz
dawidp94
Film opowiada o meksykańskim Powstaniu Cristero w latach 1926-29, w którym zginęło ok. 90 tys. ludzi. Za czasów papieża Jana Pawła II kilkudziesięciu …More
Film opowiada o meksykańskim Powstaniu Cristero w latach 1926-29, w którym zginęło ok. 90 tys. ludzi. Za czasów papieża Jana Pawła II kilkudziesięciu rebeliantów zostało uznanych męczennikami za wiarę, część z nich została beatyfikowana bądź nawet kanonizowana.
st.dwn.so/player/embed.php
8 more comments
daniel.k
31.7K

Licencja na zabijanie, czyli jak to się robi w Holandii (ZC 11/09)

Licencja na zabijanie, czyli jak to się robi w Holandii (ZC 11/09) Czym jest eutanazja — wyrazem współczucia dla cierpiących czy przejawem jego braku? Jak to się stało, że zbudowane na ochronie życia …More
Licencja na zabijanie, czyli jak to się robi w Holandii (ZC 11/09)
Czym jest eutanazja — wyrazem współczucia dla cierpiących czy przejawem jego braku? Jak to się stało, że zbudowane na ochronie życia społeczeństwa godzą się na jego odbieranie? Co kryje się za hasłami godnej śmierci? I co dzieje się, gdy jakaś grupa dostaje licencję na zabijanie?
W człowieczeństwie nie ma nic szczególnego — uważa Peter Singer, australijski filozof i wykładowca bioetyki na Uniwersytecie Princeton, autor wielu książek i ogromnego hasła „etyka” w Encyklopedii Brittanica. Jego zdaniem zabicie chorej na alzheimera matki jest dobrodziejstwem. Podobnie należałoby zakończyć bezsensowny żywot upośledzonego dziecka. Przecież zabijamy kalekie zwierzęta, żeby ulżyć im w cierpieniu, a na płaszczyźnie moralnej dziecko niczym nie różni się od małpy. — Ludzie wydumali sobie, że są oddzielną częścią stworzenia, że my i one jesteśmy oddzieleni od siebie jakąś magiczną granicą — mówił Singer w wywiadzie dla „The Independent”…More
daniel.k
Niesienie Miłości Miłosiernej osobom cierpiącym i umierającym Śmierć jako ostatnie wydarzenie w życiu człowieka Sposób postrzegania śmierci przez …More
Niesienie Miłości Miłosiernej osobom cierpiącym i umierającym
Śmierć jako ostatnie wydarzenie w życiu człowieka
Sposób postrzegania śmierci przez osoby starsze, chorujące czy cierpiące jest często przesadnie negatywny. Śmierć stanowi ostatnie wydarzenie rozwojowe w życiu człowieka i wymagającym przygotowania. Od tego w jaki sposób osoba postrzega to wydarzenie zależy ocena jej życia, osiągnięć i szeroko rozumiany stan psychiczny. Ponadto postrzeganie śmierci przez osobę chorą jest sprzężony z postawą jej rodziny – wzajemne relacje warunkują jakość życia człowieka chorego i jego rodziny.
Śmierć jako wydarzenie rozwojowe stanowi duże wyzwanie zarówno dla człowieka odchodzącego jak i jego otoczenia. Unikane tego wyzwania nie przynosi pozytywnych rezultatów – pogłębia poczucie lęku i bezradności. Ważnym zarówno dla ludzi chorych terminalnie jaki i ich rodzin jest wsparcie i opieka w tym – ostatnim – okresie życia, dla jego pełnej realizacji.
Czy człowiek, który cierpi, musi cierpieć?
Eutanazja …More
Orfar33
Irlandia za życiem Izba niższa parlamentu Irlandii opowiedziała się przeciwko ustawie zezwalającej na aborcję w przypadku zagrożenia zdrowia matki. …More
Irlandia za życiem
Izba niższa parlamentu Irlandii opowiedziała się przeciwko ustawie zezwalającej na aborcję w przypadku zagrożenia zdrowia matki. Projekt zgłosiła partia socjalistyczna. W tym europejskim kraju obowiązuje zakaz aborcji.
Organizacja pro-life MaterCare International informuje, że przed głosowaniem parlamentarzyści wzięli udział w dwudniowej debacie. Promocji projektu towarzyszyła histeryczna kampania wymierzona przeciwko obronie życia.
Autorzy projektu „wykorzystali” przypadek Savity Halappanavar, która zmarła po tym, gdy lekarze odmówili zabicia dziecka. Według autorki projektu deputowanej Clare Daly, zwlekanie z jego przyjęciem może doprowadzić do tragicznych konsekwencji.
Natomiast organizacja MaterCare International podkreśliła, że przypadek Halappanavar jest rzadkim i tragicznym wyjątkiem w Irlandii. Obrońcy życia zauważają przy tym, że współczynnik śmiertelności matek przy porodzie należy do najniższych na świecie.
- Irlandia jest jednym z najbezpieczniejszych miejsc …More
One more comment
daniel.k
171.7K

Polski mistycyzm- zwolennicy Intronizacji odpowiadają biskupom

Polski mistycyzm- zwolennicy Intronizacji odpowiadają biskupom Przesłanie zawarte w Liście Episkopatu Polski na Uroczystość Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata pt. „O królowaniu Jezusa Chrystusa” …More
Polski mistycyzm- zwolennicy Intronizacji odpowiadają biskupom
Przesłanie zawarte w Liście Episkopatu Polski na Uroczystość Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata pt. „O królowaniu Jezusa Chrystusa” napełnia bólem wszystkich zwolenników Intronizacji.
Treść tego listu wskazuje na brak ufności i miłości u jego autorów, a także głębokie niezrozumienie pragnienia części społeczeństwa oczekującej na Intronizację. Przypisywany współczesnym zwolennikom tych dążeń, rzekomy brak „głębszego rozumienia królewskiej godności Chrystusa” wynika z nieznajomości tematu bądź złej woli krytyków. Dotychczas nie spotkaliśmy nikogo, kto oczekiwałby na Intronizację, „aby jeść chleb do sytości i spokojnie żyć”… Przeciwnie, znamy takich, którym „chodzi o umiłowanie Jezusa do końca, oddanie Mu swego serca, zawierzenie Mu naszych rodzin, podjęcie posługi miłości miłosiernej” i którzy „domagają się życia Jego miłością i dzielenia się Nim z innymi”.
Nie żądamy wcale jakiegoś pustego gestu „wprowadzenia Chrystusa na …More
Bogusława41
Nie mogę się doczekać ,gdy Jezus zakróluje na naszym narodem.
19mietek77
Paradoksalnie Królowanie Jezusa Chrystusa -też oznacza śmierć. Śmierć dotychczasowego bytowania w duchu tego świata - a narodziny do życia w Duchu …More
Paradoksalnie Królowanie Jezusa Chrystusa
-też oznacza śmierć.
Śmierć dotychczasowego bytowania w
duchu tego świata - a narodziny do życia
w Duchu Królestwa Bożego.
Na dzisiaj wystarczy - Dobrej Nocy 🤗
15 more comments
daniel.k
81.2K

Kazanie Ks. Kardynała Adama Stefana Sapiehy z okazji Święta Chrystusa Króla

(„Dzwon Niedzielny" 1934 r.) Chrystus Pan w czasie swego ziemskiego życia uciekał od entuzjazmu ludu, który chciał Go obwołać Królem. A jednak majestat jakiś bił z Jego postaci i narzucał się ludziom …More
(„Dzwon Niedzielny" 1934 r.)
Chrystus Pan w czasie swego ziemskiego życia uciekał od entuzjazmu ludu, który chciał Go obwołać Królem. A jednak majestat jakiś bił z Jego postaci i narzucał się ludziom nieprzeparcie, bo nawet Piłat, widząc Chrystusa w największym Jego upokorzeniu, pyta Go - czy jest Królem. A Żydzi, odczuwają ten sam majestat, musieli się uciec aż do zaparcia się swych najgorętszych pragnień narodowych i upodliwszy się nawet wobec wrogiego namiestnika rzymskiego - wołali: Nie mamy króla, jeno cesarza!
Ludzkość, wpatrując się przez przeciąg dziewiętnastu wieków w Osobę Chrystusa Pana, zaczęła coraz lepiej rozumieć i pojmować istotę. Królestwa Chrystusowego, które nie jest z tego świata, lecz dla tego świata, i poczęła Chrystusowi Panu wyrażać swoją cześć najgłębszą i poddaństwo, używając nazwy - Chrystus-Król.
Słowo i nazwa Chrystus-Król uprzytamnia nam tą walkę i podstawową prawdę naszej Wiary świętej, że Chrystus Pan jest Bogiem, jest Stworzycielem, jest Odkupicielem …More
Nemo potest duobus dominis servire !
-Modlitwa do Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata kard. Adama Stefana Sapiehy - z 1927 r. Króluj w społeczeństwie przez sprawiedliwość i zgodę wzajemną. …More
-Modlitwa do Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata kard. Adama Stefana Sapiehy - z 1927 r.
Króluj w społeczeństwie przez sprawiedliwość i zgodę wzajemną.
Władaj wszędzie, zawsze i bezustannie.
Niech sztandar Twój powiewa nad nami wszystkimi, a Królestwo Twoje niech ogarnie całą naszą ziemię!

Amen.-
Engel44
👍
6 more comments
daniel.k
151.1K

MSW chce rewolucji. Policjant będzie strzelał do dzieci?

MSW chce rewolucji. Policjant będzie strzelał do dzieci? Służby chcą kolejnych uprawnień. Te, które mają, są – ich zdaniem – niewystarczające, by zwalczać przestępczość. Policjant nie będzie już …More
MSW chce rewolucji. Policjant będzie strzelał do dzieci?
Służby chcą kolejnych uprawnień. Te, które mają, są – ich zdaniem – niewystarczające, by zwalczać przestępczość.
Policjant nie będzie już musiał oddawać strzału ostrzegawczego, a broni palnej będzie mógł używać także wobec kobiet w widocznej ciąży i dzieci poniżej 13. roku życia. Takiej rewolucji chce Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, które przygotowało projekt założeń do projektu ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej.
Po co policji takie uprawnienia? MSW uzasadnia je wyrafinowanymi i przemyślanymi działaniami grup przestępczych i organizacji terrorystycznych.
Jeżeli zmiany wejdą w życie, policjant będzie mógł strzelać do takich osób, gdy dojdzie do zagrożenia życia lub zdrowia funkcjonariusza lub innej osoby.
Eksperci nie potrafią znaleźć wystarczającego uzasadnienia dla zmian. Ich zdaniem w demokratycznym państwie prawa, które uznaje życie ludzkie od momentu poczęcia za wartość konstytucyjną, nie mogą być …More
Jolinar
Pałowanie dzieci nie wystarczy, chcą do nich strzelać. Co do wymiany policjantów z niemcami, to cel jest oczywisty. Taki sam jak w Ameryce gdzie …More
Pałowanie dzieci nie wystarczy, chcą do nich strzelać.
Co do wymiany policjantów z niemcami, to cel jest oczywisty. Taki sam jak w Ameryce gdzie zatrudniają obcokrajowców do służb porządkowych. Niemiec nie będzie się wahał podnieść ręki/broni na Polaka, a w połączeniu z przepisem prawnym umożliwiającym mu strzelanie do ludzi, to musi się polać krew. A jeśli zatrudniają w niemczech podobne bandyctwo jak u nas to poleje się dużo krwi.
annaaurelia
zrobią z nami wszystko co będą chcieli, a my sobie będziemy cichutko płakać
13 more comments