csk.news
2876K

Modlitba za zasvěcení za Rusko a Ukrajinu - oficiální text

AKT ZASVĚCENÍ NEPOSKVRNĚNÉMU SRDCI PANNY MARIE Maria, Matko Boží a Matko naše, obracíme se k tobě v této hodině soužení. Jsi naše Matka, miluješ nás a znáš nás: nic, co je nám drahé, před tebou …More
AKT ZASVĚCENÍ NEPOSKVRNĚNÉMU SRDCI PANNY MARIE
Maria, Matko Boží a Matko naše, obracíme se k tobě v této hodině soužení. Jsi naše Matka, miluješ nás a znáš nás: nic, co je nám drahé, před tebou není skryto. Matko milosrdenství, mnohokrát jsme zakusili tvou prozřetelnou laskavost, tvou přítomnost, která nám přináší pokoj, protože nás vždy vedeš k Ježíši, knížeti pokoje.
My jsme však cestu k míru ztratili. Zapomněli jsme na poučení z tragédií minulého století, na oběti milionů lidí, kteří padli ve světových válkách. Nerespektujeme závazky, které jsme přijali jako společenství národů, a zrazujeme sny národů o míru a naděje mladých lidí. Onemocněli jsme chamtivostí, uzavřeli jsme se do národnostních zájmů, nechali jsme se ochromit lhostejností a paralyzovat sobectvím. Raději jsme ignorovali Boha, žili ve své lži, pěstovali agresi, ničili životy a hromadili zbraně, zapomínajíce, že jsme strážci svých bližních i společného domova. Válkou jsme rozvrátili zahradu Země, hříchem jsme zranili srdce …More
Peter(skala)
Sedevakantistický kanál
Rusko už zasvätené je. Zasvätenie Ruska uskutočnil pápež Pius XII. v roku 1952
🤔
podmienka zasvätenia je, aby pápež spolu s biskupmi zasvätil Rusko.
Kedže to ten pápež urobil len sám (bez biskupov),
tak nesplna podmienku zasvätenia a požiadavku Panny MárieMore
Sedevakantistický kanál

Rusko už zasvätené je. Zasvätenie Ruska uskutočnil pápež Pius XII. v roku 1952

🤔

podmienka zasvätenia je, aby pápež spolu s biskupmi zasvätil Rusko.

Kedže to ten pápež urobil len sám (bez biskupov),
tak nesplna podmienku zasvätenia a požiadavku Panny Márie
P. A. Semi
Souhlas (s Peterem a dalšími zde), Rusko už zasvěcené je...
Žijeme v době a v Říši Lží, a tato akce dnešního Dekadentního Papeže není vyjímkou...
V textu téhle modlitby je několik různých špatností:
Na "Národnostních zájmech" není nic špatného (viz Zj14:6 a další), naopak Globalismus je Ďábelská Smrt Národů...
"Archa Nové Smlouvy" nebo "Nebeská země" - to slyším v tomto kontextu poprvé... …More
Souhlas (s Peterem a dalšími zde), Rusko už zasvěcené je...
Žijeme v době a v Říši Lží, a tato akce dnešního Dekadentního Papeže není vyjímkou...

V textu téhle modlitby je několik různých špatností:

Na "Národnostních zájmech" není nic špatného (viz Zj14:6 a další), naopak Globalismus je Ďábelská Smrt Národů...

"Archa Nové Smlouvy" nebo "Nebeská země" - to slyším v tomto kontextu poprvé... (podle proslovů při Transsubstanciaci je "Nová Smlouva" Krev Kristova, ale jaká "Archa" k tomu...?!)

A místo "Zbav nás Války" by mělo být "Zbav nás Zla (a Lhostejnosti)", tak jako je v Otčenáši (odkud se to prý František pokoušel vyškrtnout? )...

πατερ ημων -- Pater emon ...
...
ρυσαι ημας απο του πονηρου -- Rusai emas apo tou ponerou...

πα½
Sedevakantistický kanál
Z článku:
"Ale či Naša Pani nesľúbila, že Rusko bude zasvätené v jednote so všetkými biskupmi sveta? Nie! Toto je kľúčové. Panna Mária žiadala, aby Rusko zasvätil v jednote so všetkými biskupmi sveta, ale 13. júla prisľúbila iba to, že „Nakoniec moje Nepoškvrnené Srdce zvíťazí. Svätý Otec mi zasvätí Rusko a ono sa obráti a svetu bude udelené isté obdobie mieru.“ Všimnite si, že Naša Pani …More
Z článku:

"Ale či Naša Pani nesľúbila, že Rusko bude zasvätené v jednote so všetkými biskupmi sveta? Nie! Toto je kľúčové. Panna Mária žiadala, aby Rusko zasvätil v jednote so všetkými biskupmi sveta, ale 13. júla prisľúbila iba to, že „Nakoniec moje Nepoškvrnené Srdce zvíťazí. Svätý Otec mi zasvätí Rusko a ono sa obráti a svetu bude udelené isté obdobie mieru.“ Všimnite si, že Naša Pani nesľúbila: „Svätý Otec a všetci biskupi mi zasvätia Rusko...“ "

Vyhlásenia Našej Pani vo Fatime 13. júla 1917:

Vidíte peklo, kam idú duše úbohých hriešnikov. K ich záchrane si Boh želá ustanoviť vo svete úctu k môjmu Nepoškvrnenému Srdcu. Ak urobia to, čo vám poviem, veľa duší sa zachráni a nastane mier. Vojna skončí. Ale ak neprestanú Boha urážať, počas panovania pápeža XI. sa začne ďalšia a horšia vojna. Keď uvidíte noc osvetlenú neznámym svetlom, vedzte, že toto je veľké znamenie, ktoré vám dáva Boh, že sa chystá svet za jeho zločiny potrestať prostredníctvom vojny, hladu a prenasledovania Cirkvi a Svätého Otca. Aby som tomuto zabránila, prichádzam požiadať o zasvätenie Ruska môjmu Nepoškvrnenému Srdcu a o zmierne Prijímanie v prvé soboty. Ak budú moje požiadavky vyslyšané, Rusko sa obráti a bude mier. Ak nie, svoje omyly rozšíri naprieč svetom, vyvolávajúc vojny a prenasledovania Cirkvi. Dobrí budú umučení, Svätý Otec si toho bude musieť veľa vytrpieť, rôzne krajiny budú zlikvidované. Nakoniec moje Nepoškvrnené Srdce zvíťazí. Svätý Otec mi zasvätí Rusko a ono sa obráti a svetu bude udelené isté obdobie mieru.“
P. A. Semi
Inu, to "isté obdobie mieru" už tu zřejmě bylo...
πα½More
Inu, to "isté obdobie mieru" už tu zřejmě bylo...

πα½
Sedevakantistický kanál
@P. A. Semi 1. Archa Novej Zmluvy je titul Panny Márie. Krv novej zmluvy je Ježišová Krv, a Archou Novej Zmluvy je Panna Mária.
2. Zbav nás války vôbec nemusí byť referencia na Otčenáš.
3. Nemôžeš súhlasiť s Petrom, keď on tvrdí, že zasvätenie pápežom Piom XII. bolo neplatné.
4. František nie je pápež, viac tuná.
5. Mal by si radšej nekomentovať, lebo sa dostaneš do veľkých problémov. Modlite …More
@P. A. Semi 1. Archa Novej Zmluvy je titul Panny Márie. Krv novej zmluvy je Ježišová Krv, a Archou Novej Zmluvy je Panna Mária.

2. Zbav nás války vôbec nemusí byť referencia na Otčenáš.

3. Nemôžeš súhlasiť s Petrom, keď on tvrdí, že zasvätenie pápežom Piom XII. bolo neplatné.

4. František nie je pápež, viac tuná.

5. Mal by si radšej nekomentovať, lebo sa dostaneš do veľkých problémov. Modlite sa Ruženec, ktorý nájdete tuná.
Unam Sanctam SK
Toto "isté obdobie mieru" je vysvetlené v aktualizovanej verzii článku Celá pravda o zasvätení a obrátení Ruska a o dvojníckej sestre Lucii
P. A. Semi
@Sedevakantista et al
1. Že dali Panně Marii titul "Archa Nové Smlouvy" vidím z toho textu, ale je to nesmysl...
2. "Zbav nás války" není reference na Otčenáš, protože je to Blud a Omyl.
Mt 10:34 »Nedomnívejte se, že bych přišel pokoj dáti na zemi. Nepřišel jsem, abych pokoj uvedl, ale meč.«
Podle Otčenáše je naopak: "Vysvoboď nás od Zla", a to je přesně to, co nyní Rusko na Ukrajině dělá. …More
@Sedevakantista et al

1. Že dali Panně Marii titul "Archa Nové Smlouvy" vidím z toho textu, ale je to nesmysl...

2. "Zbav nás války" není reference na Otčenáš, protože je to Blud a Omyl.

Mt 10:34 »Nedomnívejte se, že bych přišel pokoj dáti na zemi. Nepřišel jsem, abych pokoj uvedl, ale meč.«
Podle Otčenáše je naopak: "Vysvoboď nás od Zla", a to je přesně to, co nyní Rusko na Ukrajině dělá.
Rusko doslova znamená "Vysvobození" z řečtiny...
ρυσαι ημας απο του πονηρου -- Rusai emas apo tou ponerou...

3. Tak jsem tady Petera nepochopil dobře. Souhlasím s tím článkem, na který jsem myslel, že se obrací, s jednou drobnou výhradou, kterou uvedu potom...
@Unam Sanctam SK - tenhle článek (co zde doporučujete) jsem myslel, že je dobrý... Je škoda, že tam zatím není ta další část o "dvojnické Lucii"...
(Teď teprve vidím, že Peter se odkazuje na něco jiného... Tak Pardon, popletl jsem, že bych s tímto Peterem souhlasil...)

4. Papež je ten, koho za Papeže považuje většina Církve, kromě pár Heretiků. Podobně jako se Pilátovci (ti, kdo tvrdí, že mše musí být latinsky) stali již Heretiky, protože většina Církve je již jinde, viz αιρεσις znamenající především "disunion" a "dissensions arising from diversity of opinions and aims".

5. Nemůžete mi říkat, abych "mlčel", takhle jednoduché to není.
A moje problémy na moji hlavu, očekávám je...

Růženec je na vymývání mozků slaboduchých.
Viz úvod k Otčenáši:

Mt 6:7 »Když se modlíte, neopakujte naprázdno slova jako pohané, neboť ti se domnívají, že budou vyslyšeni pro množství svých slov.«

πα½
Peter(skala)
PAMI chceš vidieť zmysel Archy novej zmluvy?
P. A. Semi
A ještě k tomu zopakovanému zfalšovanému "zasvěcení"...
Nyní, když je jasné, že Rusko již téměř osvobodilo Ukrajinu od tam vládnoucích Fašistů, nebo je to "na spadnutí",
a protože tím pak praskne ta Velká Lež, kterou tu na západě proti spravedlivému Rusku chrlí Zlá Židovská Média a Vlády, až se ukáže, jak je většina Ukrajinců (alespoň těch na východě) spokojená s tím osvobozením Rusů …More
A ještě k tomu zopakovanému zfalšovanému "zasvěcení"...

Nyní, když je jasné, že Rusko již téměř osvobodilo Ukrajinu od tam vládnoucích Fašistů, nebo je to "na spadnutí",

a protože tím pak praskne ta Velká Lež, kterou tu na západě proti spravedlivému Rusku chrlí Zlá Židovská Média a Vlády, až se ukáže, jak je většina Ukrajinců (alespoň těch na východě) spokojená s tím osvobozením Rusů, čímž jako zázrakem Rusko skrze Ukrajinu osvobodí i svět, a tedy rozhodně ne proto, že by Ukrajina měla nosit Křesťanství do Ruska,

tak oportunisticky Papež podstrčí tohle "zasvěcení Ruska" jako podle Fatimy, aby to jako vypadalo, že to zařídila Panna Maria...
A přihřeje si na tom svoji Katolickou polívčičku...
Je to Podvod.

πα½
Unam Sanctam SK
Ak by po Františkovom falošnom zasvätení došlo k utíšeniu vojnového konfliktu, sedelo by to do diablových plánov, pretože by to v očiach ľudí spôsobilo dôveru v platnosť Františkovho antipontifikátu; považovali by ho za platného pápeža, ktorý platne zasvätí Rusko. Celá pravda o zasvätení a obrátení Ruska a o dvojníckej sestre Lucii
Sedevakantistický kanál
Si protestant, ktorý nenávidí Ruženec; ktorý odsudzuje opakovanie určitých modlitieb; ktorý vôbec nechápe pojem Archa Novej Zmluvy - a popráve, pretože Boh dáva milosť pokorným, ale pyšným odporuje - a ďalej je ti jedno, že či hovoríš herézu, alebo nie, lebo vravíš že "očakávaš problémy".
Ďalej. Pápežom nie je ten koho ostatní považujú za pápeža, ale kto fakticky pápežom je. František fakticky …More
Si protestant, ktorý nenávidí Ruženec; ktorý odsudzuje opakovanie určitých modlitieb; ktorý vôbec nechápe pojem Archa Novej Zmluvy - a popráve, pretože Boh dáva milosť pokorným, ale pyšným odporuje - a ďalej je ti jedno, že či hovoríš herézu, alebo nie, lebo vravíš že "očakávaš problémy".

Ďalej. Pápežom nie je ten koho ostatní považujú za pápeža, ale kto fakticky pápežom je. František fakticky nie je pápežom, pretože je dokázateľne heretik a odpadlík, čož vylučuje možnosť, aby ním mohol byť. Popravde, od slova do slova odporuješ tejto Bulle Pápeža Pavla IV.

Pápež Pavol IV., Cum ex Apostolatus Officio, 15. február 1559: „...pre prípad, žeby nás postihlo, že by sme na svätom mieste videli ohavnosť spustošenia, o ktorej hovoril prorok Daniel. (…) ...ustanovujeme, určujeme, nariaďujeme a definujeme, že ak niekedy vyjde najavo, že ktorýkoľvek biskup, ... sa pred svojim povýšením na kardinála alebo rímskeho pápeža odklonil od katolíckej viery alebo upadol do nejakej herézy: (i) povýšenie, aj keby malo byť nesporné a s jednomyseľným súhlasom všetkých kardinálov, je nulitné a neplatné; ...“

Nevieš o čom rozprávaš, nemáš Božiu milosť, a mnoho vecí ti je nejasných, pretože si si z vlastnej pýchy zmyslel, že môžeš druhých poučovať o veciach, v ktorých vôbec nemáš jasno. Keď slepý vedie slepého, obaja upadnú do jamy. Prestne toto sa napĺňa. Si nanajvýš pyšný človek. A to, že som ti povedal, aby si nekomentoval, bolo pre tvoje dobro, bolo odo mňa láskave, pretože som si myslel, že dokážeš s pokorou prijať pravdu, ak sa s rozvahou a pokorou pozreš na stránky ktoré prezentujem, či už ja, alebo Unam Sanctam SK.

Mimo katolíckej Cirkvi nieto spása. Ty katolíkom nie si, a si na ceste do pekla. Človek, čo nenávidí Ruženec isto zahynie. Odmietaš milosť, odmietaš pravdu, a nie sú ti jasné jednoduché veci, ktoré nám katolíkom jasné sú, pretože odmietaš pravdu a lásku a Boh nechal zaslepiť tvoje oči.
Sedevakantistický kanál
A ešte k tomu tvojmu schizmatickému blábolu, písal si: "Podobně jako se Pilátovci (ti, kdo tvrdí, že mše musí být latinsky) stali již Heretiky, protože většina Církve je již jinde, viz αιρεσις znamenající především "disunion" a "dissensions arising from diversity of opinions and aims". " (koniec citácie tvojho blábolu)
Odpoveď: Tridentská omša musí byť v Latinčine, pretože je to tak …More
A ešte k tomu tvojmu schizmatickému blábolu, písal si: "Podobně jako se Pilátovci (ti, kdo tvrdí, že mše musí být latinsky) stali již Heretiky, protože většina Církve je již jinde, viz αιρεσις znamenající především "disunion" a "dissensions arising from diversity of opinions and aims". " (koniec citácie tvojho blábolu)

Odpoveď: Tridentská omša musí byť v Latinčine, pretože je to tak stanovené Cirkvou. Prestný opak v porovnaní s tým, čo učí Cirkev, ty heretik.

Pope Pius VI in “Auctorem Fidei”: “The proposition asserting that ‘it would be against apostolic practice and the plans of God, unless easier ways were prepared for the people to unite their voice with that of the whole Church’; if understood to signify introducing of the use of popular language into the liturgical prayers, [is condemned as] false, rash, disturbing to the order prescribed for the celebration of the mysteries, easily productive of many evils.” (Errors of the Synod of Pistoia, This error was condemned by Pope Pius VI in the Constitution “Auctorem Fidei”, Aug. 28, 1794 A.D.)

A inak, Nová Omša nie je katolícka omša, ale o tom zrejme takisto nemáš páru.
Peter(skala)
SEDE..dakujem za odkaz a vysvetlenie, ktoré má svoje opodstatnenie a dáva zmysel,ked sa odvolavaš na slová fatimskej Panny Márie, lebo ako sama hovorí, tak "Svätý otec mi zasvätí Rusko".
Máš pravdu, že v danom posolstve nespomína biskupov, len pápeža a preto sa môže zdáť, že akt zasvätenia Piusa XII bolo platné, ale či bolo dostačujuce, tak to je otazne.
Ved on to uskutočnil v 1952 a …More
SEDE..dakujem za odkaz a vysvetlenie, ktoré má svoje opodstatnenie a dáva zmysel,ked sa odvolavaš na slová fatimskej Panny Márie, lebo ako sama hovorí, tak "Svätý otec mi zasvätí Rusko".
Máš pravdu, že v danom posolstve nespomína biskupov, len pápeža a preto sa môže zdáť, že akt zasvätenia Piusa XII bolo platné, ale či bolo dostačujuce, tak to je otazne.

Ved on to uskutočnil v 1952 a komunizmus z Ruska sa rozšíril aj do Československa, Východneho Nemecka... prakticky začal upadať až v 80 rokoch.

Rozumiem tomu správne?
Ked hovorila Panna Mária, že pápež nakoniec zasvätí Rusko, ale bude už neskoro, tak tým myslela, že zasvätenie v 1952 bolo už neskoro?

alebo na aký čas myslela Panna Mária, ked hovorila že už bude neskoro a prečo vlastne už bude neskoro. Vari sa už nebude môcť niečo zachraniť alebo čo presne by to malo znamenať?
Sedevakantistický kanál
Peter. Keby sa stalo skorej, tak by malo väčšiu razanciu, a menej obetí by bolo. Isté obdobie mieru môže byť charakterizované tým, že Stalin v r. 1953, krátko po zasvätení zomrel, prestalo obrovské perzekvovanie, oné najhoršie gulagy, hladomor a popravy. Isté obdobie mieru sa pozitívne skončilo tak, že Sovietský zväz zanikol v r. 1989.
P. A. Semi
František je Heretik a Odpadlík, a není to zdaleka první dekadentní Papež...
Ta jedna věc, kterou článku o Fatimě vytýkám, je tvrzení, že "mimo Katolickou Církev není spása".
To je Pýcha, první ze sedmi hříchů.
To, že ve vaší Církvi je spása, ještě neznamená, že by jinde nebyla.
A mám tento názor podložený Soudem, který neodsoudil leckteré další Církve a Hnutí, ale naopak odsoudil …More
František je Heretik a Odpadlík, a není to zdaleka první dekadentní Papež...

Ta jedna věc, kterou článku o Fatimě vytýkám, je tvrzení, že "mimo Katolickou Církev není spása".
To je Pýcha, první ze sedmi hříchů.
To, že ve vaší Církvi je spása, ještě neznamená, že by jinde nebyla.
A mám tento názor podložený Soudem, který neodsoudil leckteré další Církve a Hnutí, ale naopak odsoudil i některé bludy Katolíků, jako třeba Jezuity nebo Karla Boromejského... Nikde nemají Patent na Spásu...

To, že by mše musela být v Latině hlásají Pilátovci - že lze Boha vzývat pouze Latinsky, Řecky a Hebrejsky, kterýmižto jazyky Pilát nechal napsat INRI na kříž - odtud to původně pochází...
O tom bude moje další video, výstřižek z filmu o Svatém Cyrilu a Metoději, kteří přinesli mši a Písmo v národních jazycích, a jsou především proto uznáni za Svaté...

A Heretik je ten, kdo se od Církve odkloňuje, ale dnes již je Církev jinde, a odkloňují se ti, kteří by ji chtěli tahat zpátky do Temného Středověku...
Církev není Mrtvá, ale vyvíjí se. Ti, kdo tomu chtějí zabránit, chtějí, aby byla (jako) Mrtvá... Je to politováníhodný omyl...

πα½
Trepifajksl
Temný středověk se žádný nekonal. To jsou jen Jiráskovy bludy, který napsal Temno na zakázku za peníze Pražské židovské obce, což odhalili jeho studenti.
Naopak, byl největší rozvoj věd a bádání. Ovšem 100x opakovaná lež se stává pravdou. Bude se to papouškovat třeba dalších 100 let.
P. A. Semi
Myslím, že Jiráska přeceňujete, že by měl takový mezinárodní vliv...
Viz hledání duckduckgo dark medieval čistě pro důkaz, že to znají i v cizině, kde o Jiráskovi zřejmě nic neslyšeli...
Vědy a bádání rozvíjeli především Arabové kolem přelomu minulého milénia, pak trochu v Renesanci, a pak především až "Osvícenci" spíš proti Církvi než s ní...
πα½More
Myslím, že Jiráska přeceňujete, že by měl takový mezinárodní vliv...
Viz hledání duckduckgo dark medieval čistě pro důkaz, že to znají i v cizině, kde o Jiráskovi zřejmě nic neslyšeli...

Vědy a bádání rozvíjeli především Arabové kolem přelomu minulého milénia, pak trochu v Renesanci, a pak především až "Osvícenci" spíš proti Církvi než s ní...

πα½
Trepifajksl
Nepřeceňuji, pouze fakta. Takových poskoků a prodejných pisálků mají po světě ažaž.
S tím bádáním to není pravda. Mám o tom někde knihu. Ve středověku mniši prostě svobodně bádali, ne jako dneska, kdy je zakázáno publikovat výsledky z archívů a o něčem se bádat aní nemůže. Dnes je doba temna, nikoliv ve středověku. Tam nikdy nebyla.
P. A. Semi
@Trepifajksl
Zkuste si přečíst tenhle jeden komentář k celkem dost dobrému článku...
(pokud se to z té url odstřihne, na konci je #comment-4034, a zkuste si tam vyhledat slovo "středověk")
Tam to sice není o bádání, ale o tom, v jakém stavu tehdy žili lidé... S tím komentářem celkem souhlasím...
πα½More
@Trepifajksl
Zkuste si přečíst tenhle jeden komentář k celkem dost dobrému článku...
(pokud se to z té url odstřihne, na konci je #comment-4034, a zkuste si tam vyhledat slovo "středověk")
Tam to sice není o bádání, ale o tom, v jakém stavu tehdy žili lidé... S tím komentářem celkem souhlasím...

πα½
Trepifajksl
A to jsou očitá svědectví?
P. A. Semi
Ne, to je "názor"... Je celkem správný... (To jste si nemohl stihnout přečíst?)
πα½